Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
panjaabie

wanneer ga je langs bij je guerilla?

Recommended Posts

ik zit een beetje te twijfelen ik ging vorig jaar gewoon overdag naar de spot maar dat vind ik toch niet zo geslaagd.

nu zit ik te denken om 1x in de 10 dagen naar de spot te gaan als ik klaar ben met mijn nachtdienst om 6 uur s'ochtends.

 

leek mij wel slim maar nou vraag ik me af is het te vroeg? en hoelaat en hoevaak gaan jullie langs?

 

ik ben benieuwd :rolleyes:

 

greets, panjaabie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik check het altijd voor het slapengaan(02:00) als ik moest checken dan :blink:

06:00 vind ik te laat,mensen gaan naar het werk enzow,en komen thuis van nachtdienst :)

nee even wat eerder is beter,als iedereen in zijn R.E.M. slaap verkeert. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Pan.

 

Ja het wordt nu de plannen ook weer wat groter zijn dan vorig jaar, toch wel meenes.

 

Ik (wij) gaan zo veel mogelijk naar de spots met volle maan. Zodat je er toch nog wàt kunt zien.

De andere keren gewoon extra oppassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

high panjaabie,

 

goed plannen en regiseren..

kom er zo weinig als het kan,maar zo vaak als het moet.en als je er komt,dan altijd op tijden dat de burger ligt te rusten :rolleyes:

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ging altijd gewoon overdag, als het me paste...

Als je een degelijke spot hebt moet je geen schrik hebben om iemand tegen te komen (natuurlijk wel niet veel geluid gaan maken als je op je spot bent)

 

Een goede spot is een plaats waar niemand komt (in de verre omgeving)...

 

Mij lijkt het ook maar dom als je 's nachts naar je plantjes gaat, je ziet dan niks (moeilijk werken aan de dames) en zo in het midden van de nacht rondrijden is verdachter dan overdag natuurlijk.

Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk

 

Toen men dames in de bloei waren ging ik toch wel tamelijk veel kijken :), gewoon omdat ik ze zo mooi vond en ik moest ook men herma's verzorgen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een goede spot is een plaats waar niemand komt (in de verre omgeving)...

Gaat hier nooooooit lukken!

of ik moet verhuizen naar waar timmey woont ofsow..... ;)

 

Ga uit van het onverwachte.

Gewoon dat alles kan,dak.boot,boom,verduister,verzin het.......tis allemaal gebeurd.

Ik heb zelfs ooit planten in een serre gezet van een huis wat te koop stond,en geoogst he.. :lol:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het regent zijn er ook weinig tot geen mensen in het bos te vinden. Dus goed moment om even langs de spot te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies! Op die tijden dat honden baasjes, zelfs de deur niet uit willen ;)

dan zit je ook goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er water in de buurt is, kleed je als een visser, compleeet met hengel en stoel......

 

vaker zonder aas aan een waterkant gezeten, blowtje roken en niks vangen, wachten tot die eenzame wandelaar weg was.....

 

The Cannabisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als het regent zijn er ook weinig tot geen mensen in het bos te vinden. Dus goed moment om even langs de spot te gaan.

 

 

als het regent laat je meer sporen na... :D

 

uitzondering bij kleine plantjes in je tuin: na regen meteen gaan: om nieuwe slakkekorrels te strooien...die spoelen weg... ;) en de slakken worden juist na regen super actief :lol:

tja...tblijft moeilijk...

 

ieder spot heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing...

ik heb er 1 waar ik alleen het liefst kom tijdens kantooruren door de week....en in natuurgebieden is het het drukst in het weekend..logisch...

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga 1 x om te zaaien en 1 of 2 keer om te oogsten

de rest van de tijd mogen ze voor zichzelf zorgen ;)

't is en blijft onkruid :lol:

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Angel : en de mannen mogen blijven staan ?

 

Zo haal je nooit het uiterste eruit lijkt me. Wat als ze spint hebben of luis of meeldauw? of een tekort?

 

Maarja ieder zo zijn eigen manier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de sterksten overleven ;)

de mannen mogen stuiven zoveel ze willen want er staan hooguit 2 dames in z'n buurt die hij kan bevruchten

als deze dame zwanger overleeft zijn de zaden die eruit komen laterhand wel zaden van sterke planten.

tenslotte overleven alleen de sterkste in de natuur :lol:

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

@angel: jah man lekker ;) ...wiet met zaad :lol: ....hippy style...in de jaren 70 hadden we nie anders...

( das ver voor de nederwiet he :P )

 

maar bij mij gaan de mannen er uit... :)

en als ik een zaden kweek doe...alle mannen behalve de vroegste... :D of je moet nog wat in de vriezer hebben...

gr Carpie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat als ze spint hebben of luis

Buiten zijn er genoeg natuurlijke vijanden voorhanden en er zal zeker geen spint plaag optreden.

Hoogstens en dat is zeldzaam,wat luis.......maar ik heb er nooooit zoveel last van gehad dat het me dames schaad.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was ff de Meeldouw vergeten.

Hier doe ik(buiten) dus ook 3 X nix aan,net als budrot,maar dat wisten de meeste wel. ;)

 

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wel...jij neemt toch vroege soortjes of je verduisterd... ;) dat verbeterd je kansen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,daar heb je weer 3 X gelijk in.................. ;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm,zo kom ik toch wel redelijk vaak op mijn spots..dit jaar iets minder omdat ik geen info&foto's hoef te verzamelen/maken.

dan toch kom ik er minstens twaalf keer per teelt om er zeker van te zijn dat ik mijn best heb gedaan om het allemaal in goede banen te leiden.

misschien kan het minder maar ik kan tijdens de kweek ongezien erin en eruit op elk moment van de dag..dat scheelt wel..

grofweg ziet mijn schema per tuin er ongeveer zo uit..

 

-spullen op de spot krijgen

-spitten en grond verrijken

-zaaien

-verspenen of uitzetten of uitplanten

-slakkenkorrels(hopelijk 3x)en bijvoeren

-mannen eruit(hopelijk in 3x)

-nog een keertje tjekken op rijpheid

-oogsten

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of er nog op deze wordt gekeken maar heb nog goede tip:

 

als er mensen vlakbij het bos wonen kan je ze natuurlijk ook voor de gek houden.

je gaat gewoon nu al beginnen met 1x of 2x in de week beginnen met wandelen met je hond ofzo

dan zien de buren dat. dan wordt het een gewoonte voor hun dat ze je zien (en als je het in de winter ook al doet, zul je echt niet verdacht worden) je moet alleen niet te nieuwsgierige buren hebben.

 

greetz danny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...