Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
timmey

Tim's Guerilla

Recommended Posts

en nu snap ik het niet meer, je kan geen planten in de tuin zetten, dus ga je in je tuin achter het kippenhok waar nooit iemand komt ( dierenbescherming al geweest?) plantjes neerzetten die je in de wijk gaat zetten plus achter het kippenhok........als je ouders in de gezondheidszorg werken ruiken ze het direct.

 

ik werk ook in de gezondheidszorg en zit toch op dit forum, maar jou ouders werken in de gezondhiedszorg dus dan is wiet de grote boze boeman?!?!?!?

 

als je het huis uitgezet wordt door een plantje heb je meer dingen op je lever......

 

als je gezeik hebt met je ouders en de smeris moet je vooral geen plantjes in het wild zetten.

 

Regel hulp voor jezelf of op begeleid kamer wonen te gaan oid, ik krijg het idee dat je of A; heel erg jong bent

B; een sociaal of geestelijk/verstandelijk probleem hebt

 

Dit bedoel ik niet lullig hoor, daarom zeg ik ook, ik krijg het idee dat....

 

Begin niet aan het growen!!!!!! niet doen!!!!!!! ga begeleid kamer wonen oid. ga werken of een juiste opleiding volgen en koop gewoon je wiet in de shop.

 

Waarom wil je zoveel planten zetten dan? blow je zoveel dan?????? of is het om het geld????? medicinale doel einden?????

 

als je geen goed plan hebt en het om de verkeerde redenen doet, niet doen, je wordt gepakt en je toekomst is naar de maan!!!! praat met je ouders/moeder en zorg voor je eigen toekomst en rust in je leven.

 

Klinkt misschien wat vaag, bemoeierig en dat ik je als een klein kind behandel, maar zo komt het op mij wel over.

 

Het beste advies wat je hier krijgt en de beste tip; NIET DOEN.

 

punt.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik krijg het idee dat je of A; heel erg jong bent

B; een sociaal of geestelijk/verstandelijk probleem hebt

 

HAHAHAHAHAHA

geniaal gek :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejj..,

 

Ik ben het opzich niet met alles eens wat er gezegd wordt. :)

 

Leeftijd maakt natuurlijk wel wat uit.. Maar waarom zou je niet voor je 18e kunnen beginnen? (al is dit forum wel 18+ dacht ik :P)

 

Ff 'n quote: ja ik heb een keer een vriend geholpen met het knippen van zijn guerilla oogst, wij zijn in totaal 53 uren bezig geweest met knippen. het was 5103 gram droog in totaal en hij had 50 plantjes. 8 zijn er ontdekt 23 waren mannen en het waren 19 mooie volle vrouwtjes en de soort was LSD.

Hier heb ik wel wat mijn twijfels bij ?!..

 

Maar ik denk dat je de planning die je hebt, veel uitgebreider moet maken. :D

Oké ik weet, het is en blijft Guerilla (dus moeilijk te plannen aan 1 kant) Maar je kan het wel al zo duidelijk hebben gepland- dat de ''data'' misschien niet altijd klopt, maar wel de volgorde, de benodigdheden, dingen die je moet regelen in tussentijd (waar je anders misschien vertraging door zou oplopen) de maanstanden enzovoort ..., Snap je? :P

 

Als je eenmaal een goede uitgebreide planning hebt. 'zie' je het meer als een geheel. ''het plaatje''. Dat heb ik zelf dan. :D

Zo zie je veel beter waar je tegenaan zou kunnen lopen. Maar dan ook echt in detail bedoel ik.

Waar zet je je auto neer (of fiets) Waar loop je langs. wat trek je aan. wat moet ik meenemen- en hoe neem ik dit mee. Welke dingen houd je achter de hand voor het geval je betrapt wordt? :)

 

Aan de hand daar van kun je zien waar de problemen zouden kunnen liggen., om zo geleidelijk aan goede (doordachte) aanpassingen kunt doen aan je planning. :rofl

 

Dit is meer mijn manier .. Misschien heb je er wat aan ..

Maar denk om detail is mijn tip. Het zijn vaak de 'kleine' dingen die je erg in de weg kunnen zitten. En dan ook van A tot Z. Weet je bvb al waar je wou gaan knippen. laat staan drogen?

 

En je zegt: Dat 't niet uitmaakt of je nou 1 of 500 gram per plant eraf haald. Je gaat er toch voor? Anders moet je je misschien wel afvragen of het 't risico wel waard is. :P

 

Groet HighLife

 

 

Oja en nog iets.. Het is wel een must om dat stuk rust er in te brengen. Doe het met ''gezond verstand'' om het zomaar te zeggen. Dat is in jou geval zoals ik net las, zeker van belang.

Ga niet met je jointje, of stoned naar je spots toe bijvoorbeeld. Zorg dat je veilig je ding doet. Of... neem een maatje in vertrouwen?

2 Mensen weten en kunnen meer dan 1. Plus dat er iemand op de uitkijk kan staan voor extra veiligheid. En het is leuker vind ik. :vape:

 

Maarja het zijn maar tips.. zie maar :)

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha idd :) maar ik zal het effe in het kort zeggen met admins kun je geen vrienden worden :rofl

vraag niet hoezo ik ga er niet verder op in :)

Ik ben geen admin :P

En jij zult inderdaad nooit vrienden worden met een admin op welk forum dan ook :)

Aan wie dat ligt ga ik niet verder op in :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
En jij zult inderdaad nooit vrienden worden met een admin op welk forum dan ook :)

Life is damm lonely at the top... :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet het je wel nageven timmey,

jouw topics zijn wel altijd echt gigantisch populair hoor :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey hey..

ik zit hier met een open mond na te lezen wat wat hier allemaal wordt gezegd..

hebben we hier nu te maken met dezelfde tim als vorig jaar die wel even vijfduizend hasjiebassie zaden in de polder wilde gaan strooien?

woorden branden op m'n lippen maar wil even zeker weten of deze timmie dezelfde tim is als van vorig jaar?

5000zaden tim,ben jij het?

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indoflow,

 

volgens mij was dat TIM en niet deze persoon.

 

al zou het idee wel het dezelfde brein kunnen komen. :rofl

 

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

allemaal genoeg gelachen :P

dan weer on topic :D

 

hopelijk neemt timmey even adempauze :P

timmey heeft de boodschap wel begrepen ondertussen denk ik :)

ook al heeft hij andere ideeen, ik hoop dat hij onze wijsheid ter harte gaat nemen en deze dan ook gaat gebruiken voor 'n mooi straks plan :)

 

ieder eigenwijs plan proberen we maar te negeren

ieder wijs idee proberen we hem mee verder te helpen

 

maar laat nu dan geen eigenwijze plannen zien timmey, maar laat eens zien dat je een weekje op je gemak door de geurilla corner gaat studeren en leer van de mensen die beter weten :rofl

 

verder hoop ik dat iedereen alle onzin negeert zodat dit topic toch nog iets interessants kan worden :)

 

grtz angel777

 

(ik ook moet er soms mee lachen helaas)

Share this post


Link to post
Share on other sites
weer daarnaast heb ik al te vaak met de popo's te maken gehad dat als er nog 1 ding gebeurt(ook al is het een controle) word ik het huis uit geflikkert. dus met me ouders praten zal niet veel goeds brengen.

Wat zijn popo's? is dat kleuterschool-ghettogangstertaal voor politie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis een mooi topic ja.

 

Meer lezen. Betere plek zoeken, echt moeite voor doen. Kleinschalig kuilen graven en opwaarderen. Paar planten van een geschikte soort voorgroeien, liefst ook sexen en in Mei naar de plek. Slakkenkorrels. Incidenteel bezoeken en geen paden vormen. Hopen, eventueel bidden voor mooi weer met genoeg water. Harder hopen of bidden voor een mooie nazomer. Als alles mee zit heb je een criminaliteitsvrije oogst waar je tot volgend jaar September van kan roken.

 

Als dit te veel gedoe is omdat je te jong bent waardoor ouders roet in het eten gooien of je bent mentaal (nog) niet in orde doe het dan niet. Zorg dat je je leven op orde hebt. Maak realistische plannen.

 

Copyofdiv09014.jpg

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat zijn popo's? is dat kleuterschool-ghettogangstertaal voor politie?

alsof het volwassen is om 'n bericht van 2 dagen geleden te quoten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah is dit nou nog steeds bezig :rofl :D

 

beter komt timsco ff met een update weten we wat die nu wilt gaan doen, maar

laten we nou maar ff ophouden met die flauwekul zodat het mischien inderdaad

nog een interessant topic krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het mischien niet verstandig om dit topic een slotje te geven :rofl

 

is maar een ideetje hoor

gr. tm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Timmey er om vraagt krijgt hij hem direct van me.... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee man dit is geen bullshit, dit is echt lache!!! leukste topic op het forum.....sorry hoor timey hahhaha

 

het is en blijft gewoon leuk.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vriendengedoe met admins/mods dat vind ik wel bullshit. Wat maakt het nou uit of je een admin of mod of een member bent :rofl? nouja in ieder geval is dit wel lachen =)

 

grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat maakt het nou uit of je een admin of mod of een member bent :)?

Helegaar niks :rofl

Maar iemand die problemen heeft gehad met een admin denkt daar onterecht misschien anders over :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat er ooit nog wat zinnigs uit timmeys mond komt,

ja.... in zijn ogen wel, maar in die van mij niet :D

 

ik denk persoonlijk dat dit topic gewoon open moet blijfen om lekker in te kunnen lullen...

anders word dat straks in serieuze topics gedaan, :rofl

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hé timmey het is niet de bedoeling om je weg te pesten hoor!!! sommige dingen zijn nou eenmaal grappig, en wij reageren ook wat kinderlijk op jou reacties, maar het is echt grappig gewoon.

 

Kop op, en smoke ze!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk persoonlijk dat dit topic gewoon open moet blijfen om lekker in te kunnen lullen...

 

 

:rofl

 

Nog een X dan, Go Tim Go!

 

Edit; 16-2-2010 7pagina's en 1752hits.........ik zeg sticky!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...