Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doc

Wethouder Vos wil keurmerk voor Darkroom

Recommended Posts

dark_room_dr80_grow_tent1213370420_746.jpg

Mogelijk keurmerk schonere darkrooms

Schone darkrooms in de stad krijgen mogelijk toch een gemeentelijk keurmerk. Dit bericht Het Parool donderdag.

 

Wethouder Vos gaat, onder druk van de gemeenteraad, kijken of dat mogelijk is. Uit een vorige maand verschenen GGD-rapport bleek dat het slecht gesteld is met de hygiëne in de darkrooms. De kamertjes waren volgens inspecteurs smoezelig en zagen er niet schoon uit. Ook ontbraken er wel eens wasbakken en misten er schoonmaakschema's.

 

Vos is tegen een vergunningenstelsel, omdat er volgens haar geen risico is op verspreiding van geslachtsziekten. Zij meende pasgeleden dat het aan de bezoekers zelf is om te beoordelen of een darkroom schoon is.

 

Een meerderheid van de raad zei woensdag dat de gemeente de bezoekers en darkroom-eigenaren niet helemaal aan hun lot kan overlaten. Marijke Vos gaat binnenkort overleggen met de darkroom-eigenaren, waarna ze met een voorstel richting de gemeenteraad zal komen. Aanvankelijk zou de gemeente samen met de Schorerstichting een overeenkomst sluiten met de exploitanten van de darkrooms, maar de gemeente zag hier later van af.

 

Bron at5

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Op het filmpje ziet het er net iets anders uit als op je foto ;)

ik ben ook voor propere darkrooms, maar dan heb ik het wel over degene op de foto ;) is toch veel leuker werken :D

Hoewel mijn hokje er op het einde van een kweek meestal ook maar betreurd bijligt...

 

 

grz Broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjemig...Doc opend weer een topic... ;) ...volgens mij komt Schenkie zo langs.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ze hebben geen geld voor een keurmerk voor die spuitlokalen.;)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja..docs topic gaat weer over sex ;) .....maar toch ook over tenten... dus commercieel.... :lol:

.

.

.

.

.

.

.

.

 

ik hou het dus op commerciele sex.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gek van commerciele sex..... :lol:

sex_money.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja...

 

Dan toch maar een klein nano'tje toch ?

 

Daar klopt de flensmaat tenminste nog een beetje.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of de wethouder er een bijbaan op nahoudt hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wethouder Vos van gemeenteraad Amsterdam is dus een pijper die houdt van schone darkrooms.

Even voluit geschreven voor de Google notering :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo Doc, kon je m toch herkennen door een lichtlek ;) :lol: .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had zelf last van een "schimmel infectie" bij mijn vorige kweek. Krijg ik nu geen keurmerk voor mijn vieze darkroom ?????

 

mmm, wat verstaan die wethouder dan onder "toprot" ????

 

:lol: ;) :D :D ;) :D :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjemig :D ....doc...jij maakt vrienden ;)

Je niet aanwezige politieke aspiraties zijn bij deze wel erg diep begraven :lol: ;)

 

 

 

enne Doc...wel goed je eigen nieuws berichtjes lezen......de Wethouder is een vrouwtje ( Marijke Vos)...dus nu wil je wel "even" een darkroom met haar inspecteren denk ik ;) en rek en strek oefeningen doen......en haar even laten paal dansen misschien? ;) als a&t er aan kan hangen en jij ook.... :D

 

 

...en je google aanpassen.. :D

 

enne....Kees was ook niet erg in vorm, had het niet in de gaten...normaal ziet hij altijd dit soort details meteen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik las vandaag dat de CU ook geen darkrooms wilt op de Kamasutra beurs in Utrecht.De CU wordt nog roomser dan de paus zelf.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn hokkie is niet echt een dark room staat tog 12 uur per dag een lamp aan :lol:

 

schoonhouden vind ik wel prettig

 

je wilt tog thuis ook geen zaad in je tentje ;)

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...