Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Waarom nou een EVSA?

Recommended Posts

Ik was zojuist me 1ste kast aan het afbreken en schroefde me ballast van het bovenkantje af.Toen schrok ik toch even en vond het wel de moeite waard dit met jullie te delen.Dit topic kunnen KJ en A&T dus allebij weer diep in hun piep stoppen.Doe goeie zaken heren,en vooral veilige.En dus niet zoals jullie collega's die mij deze bende hebben geleverd.Alle lezers,wees gewaarschuuwd en geef ff paar tientjes meer uit.

 

Dan nu die 2 plaatjes als uitleg.

 

gallery_12558_6977_472468.jpg

 

gallery_12558_6977_59704.jpg

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Twindaddy,

 

Daar heb je geluk gehad....wat was er te zien onder het kapje???

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pakdestok,nu een hele dikke super silver chiesel,want ik ben me de pest pokke geschrokken.

 

en op het moment begin me maar steeds meer te realiseren wat voor een geluk ik en me kids iedere nacht hebben gehad.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff....mazzel gehad Twin, gelukkig dat je het kastje aan het afbreken was, je

moet er toch niet aan denken dat je nog 1 ronde in die kast had gedraaid <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfoei dat ging maar net goed <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

al doende leert men zo zien we weer.....

 

maar ik nu dus ook,al zullen die plug'n play steckers makkelijker zijn om te tjekken.bovendien kan dit ook van de laatste ronde zijn geweest,dus dan had je het ook niet eerder gezien dan nu.

 

uiteindelijk is het hier allemaal goed afgelopen.gelukkig maar

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na iedere kweek check ik alles!

 

Dus dat is 9 weken nergens naar omkijken??

Ik zou zeggen elke dag even checken..het kan ieder moment gebeuren.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel ook alles schenkie. Ik denk niet dat jij iedere dag alles gaat checken, is wel iets om gewoon te doen trouwens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@schenkie

 

ik zal hem morgen eens openbreken en foto's van de binnenkant maken.zit nu nog bij te komen van de schrik namelijk.en schrikken doe ik niet snel,ben ik altijd veel te stoned voor.

 

morgen dus meer leuke plaatjes naar alle verwachtingen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Getthestick,

 

Nee dat klopt...dan word je er weer op gewezen (nu door Twindaddy) dat het altijd kan gebeuren.

Maar koop je een evsa ..springt je bulb weer uit elkaar....tja wanneer is het veilig he <_<

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar koop je een evsa ..springt je bulb weer uit elkaar....tja wanneer is het veilig he <_<

:likken: die Sylvania's wel jah! haha.

 

Ik ga gewoon weer de Greenpower van Philips promoten, ik draai met 2 EVSA's en 2 van deze bulb's heb ze beiden al een keer vervangen maar dat was vanwegen het aantal branduren.

De Sylvania's die er vroeger in hebben gezeten hebben nooit langer dan 2 maanden (dus 1 kweek) gewerkt.

Sommige hebben zelfs maar 1 seconden gewerkt.

De Greenpowers doen het vooralsnog altijd prima (4 stuks gehad nu)

 

Mijn zwager heeft 6 EVSA's (ook lumatek's) en heeft dezelfde Sylvania problemen gehad met zijn 1e aangesloten VSA, we hebben de bulbs toen ook meteen gewisselt voor Greenpowers, hiervan ging er 1 kapoet maar dat bleek de EVSA te zijn.

 

Blijft dus altijd een beetje mazzel hebben met de combi in mijn ogen maar zelfs met EVSA's kan het fout gaan ja.

 

Daarom altijd van die mooie automatische poederblussers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brrrrrrrrrr,... <_<

 

@Twin,... mzzlpik !!!

Ben meteen maar ff wezen checken wat ik eerlijk gezegd niet dagelijks doe, kga er maar een gewoonte van maken.

 

Grtz.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bekijk mn spul paar keer per week en bij twijfel vervang ik het,safety first

grtz <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

woow dat ziet er niet al te best uit, heb zelf een lumatek evsa met dimmer,

nog geen probleen mee gehad, heb er een philips son-t pia lamp in 600 watt

maar als ik zulke foto zie dan schrik ik wel man. Ongeluk zit in een klein hoekje,

zo zie je maar, maar gelukkig optijd ontdekt, zoiets wens je niemand toe.

En heb je al foto's van de binnekant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope nog geen foto's van de binnenkant.ben momenteel nieuw tentje aan het opzetten,wat niet erg wou vlotten met het schakelbord.vandaar dat het wat later word.maar die foto's van de binnenkant ga ik zeker even posten.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer je brandende peuk niet weer op je vsa laten liggen <_<

 

Gelukkig dat het niet verder is gegaan! Inspectie blijft belangrijk!!! Ruik eens wat vaker aan je spullen en maak alles goed schoon na elke draai!

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

en jij denk dat ik een mongool ben ofzo??me neus werkt perfect,schoonmaken gebeurt na elke beurt,alleen dat controleren was dus net niet vaak genoeg gebeurd.

 

daarnaast,ik rook geen peuken.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twin,

 

take it easy dude! Green zegt iets sarcastisch hahaha!

 

Hou die kerstgedachte vast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

das ff shrikken ja, hoevaak heb je de vsa gebruikt? ik heb dezelfde vsa ma dan voor 400watt en die heeft over 3weken een kweek erop zitten en gelukkig nog niks te zien ma ga nu ZEKER iedere dag ff chekken normaal deed ik dat om de dag als ik water moes geven manu ik de picas heb gezien heeft me dat ook ff wakkergshud

 

en welke evsa raad je dan aan??

 

greetzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb die vsa 1,5 jaar gebruikt.

 

en welke ik zou aanraden.poeh,denk dat daar genoeg informatie over op het forum staat om je te laten informeren.heb tot op heden alleen ervaring met de lumatek,al ligt er wel een bal klaar om te gaan draaien.tis maar net wat je wil denk ik.

 

lumatek is iig na een jaar nog in perfecte staat,dat is wat ik kan bevestigen.weliswaar ook een 250watt net als de bal-remote.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

godver! wat heb jij een geluk gehad zeg <_<

 

ben blij dat er geen brand is uitgebroken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...