Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IreZumi1

Kees ze topic of het commercieel hier op het forum.

Recommended Posts

.

 

dubbelpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

kees kritiek leveren en onderbouwen word vaak niet gewaardeerd , maar ik waardeerde je topic die een slotje kreeg .

en kan zeker het onderwerp dat je aansnijd waarderen .

 

en dat gelul met die report button er word toch weinig mee gedaan , in iedergeval word het verkeerd door gevoerd .

ik spreek laats iemand aan op verkeerd quoten word me zinnetje weg gehaald en vermeld of ik in vervolg de report button in wou drukken .

ik heb dit er op te zeggen voor en door jongens en meisjes , maar ja sommige mensen willen zich zelf nou 1 maal belangrijk voelen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ lemon...

 

tis 00.55....vrijdag avond en jij zit hier????.....achter de wilde wijven aan man !! :lol:

 

tis maar goed dat ik je vader niet ben... :lol:

 

gr

Carpie

 

ps 2 vingersysteem he....dan duurt het 2 minuten... :huh:

 

vrijdag avond is er niks te doen, dat is de donderdag avond en de zaterdag avond hier, dus vandaar :verrygood

achter de wilde wijfen aan kan ik niet meer maken tegenover mijn wild wijfje, haha...

en als jij mijn vader was geweest, dat was zoiezo niet best geweest, zie je het al voor je?

2 pc's die dag en nacht op wietforum staan en een stuk of 10 dikke kweektenten ernaast, vader en zoon een dikke joint in de bek...

nee, ik denk niet dat dat goed gaat komen... vooral niet met school enzo :lol:

 

@guesswho, is dat een stille hint van jou dat ik mischien net iets teveel op het WF zit?

 

Greetz lemonhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat Wildplant nu kees aanpakken???? :verrygood das de omgekeerde wereld.

Volgens mij was Wildplant degene die reclame in zijn foto's verwerkte.

Ook in zijn voorsteltopic is hij duidelijk.

 

Na buiten "geleefd" te hebben ben ik nu toe om binnen te experimenteren.

Ben gek van Leds...Een nieuwe economie tegen een lage kostprijs..

Het is niet de hoeveelheid die de kick geeft maar het netto rendement van het leven. :lol:

 

Bedoeld wordt: Led is de nieuwe ecenomie van netto rendement in de broekzak :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedoeld wordt: Led is de nieuwe ecenomie van netto rendement in de broekzak :verrygood

 

 

 

 

gallery_12486_9106_1910.jpg

 

Ik zou toch maar het woord Led vervangen voor Doc. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ronnie

:verrygood

 

@wildplant.

Dikke lol als jij het zegt. :lol:

Wat was het ook alweer??? www.agroleds.nl ??????

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ronnie

:verrygood

 

@wildplant.

Dikke lol als jij het zegt. :lol:

Wat was het ook alweer??? www.agroleds.nl ??????

 

 

typisch Doc..

Je mag ieder afzeiken en wanneer je van iemand een subtiel antwoord krijgt ga je aan het kinderlijk jij bakken..wordt toch eens volwassen man. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

commercie??geld??verdienen??

 

dat is toch waar de economie op draait,dus ook wietforum.bannertjes staan er niet gratis en alles erom heen is met een reden.voor mij geen punt.overal werkt het namelijk zo.

 

ennuh wildplant,wanneer hang je mobieltjes boven je planten??met beetje trilfunctie krijg je nog betere spreiding van die leds.

 

kees,van mij mag dat topic gewoon.eerlijkheid boven alles.ook ik zal daar eerdaags me boekje over opendoen(al zijn velen al ingelicht :verrygood )

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ode aan twindaddy.

goed en duidelijk antwoord,

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

De report button werkt nog niet echt.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik spreek laats iemand aan op verkeerd quoten word me zinnetje weg gehaald en vermeld of ik in vervolg de report button in wou drukken .

ik heb dit er op te zeggen voor en door jongens en meisjes , maar ja sommige mensen willen zich zelf nou 1 maal belangrijk voelen .

weg doen ze hier niet wel op slot, daar is het knopje report goed voor :lol:

Ik geloof niet dat sommige leden beseffen hoeveel werk het is om dit forum schoon te houden en hoeveel uren er door moderators in wordt gestopt om te zorgen dat het ook overzichtelijk blijft.

 

Ik kan niet spreken voor andere mods (reports komen bij de betreffende sectie-mods binnen) maar iemand die iets in mijn secties heeft gereport heeft daar óf een antwoord op gekregen óf er is iets mee gedaan.

 

Wietforum heeft een goed zelfreinigend vermogen volgens mij, en ook de mods zitten er bovenop. Wij waren niet blij met de wijze waarop de Procyon lamp binnen was gekomen en aangeboden, maar wilden ook niet het feestje van Kees in de weg zitten dus dat hebben we zo gelaten (maar er wel wat over gezegd). Bij Wildplant was het pure reclame in al zijn foto's, dus dat hebben we niet toegestaan, verder wordt wildplant (ondanks zijn botte opmerkingen en speldenprikjes hier en daar) geen strobreed in de weg gelegd. Op andere fora waren er inmiddels al weer een aantal mensen gebanned. We vinden het prima als leden elkaar aanspreken op gedrag, maar doe dat dan zonder het forum te vervuilen. Maar ja, sommige leden "willen zich zelf nou 1 maal belangrijk voelen" :verrygood (no offense). Ipv een topic te flamen of 4 posts te krijgen in een topic dat er iets mis is kun je gewoon beter de report button gebruiken en uitleggen wat er aan de hand is. Uiteindelijk moeten de mods dit soort zaken toch weer regelen.

 

Ik zou zeggen "count your blessings" voor je moord en brand gaat roepen.

 

Dit soort topics mondt altijd uit in moddergooien en discussies die niet bij de leden thuishoren maar bij de mods van het forum en de admins.

 

Zoals je gemerkt heb heb ik me in dit topic expres volledig op de achtergrond gehouden en de leden hun zegje laten doen om te laten zien dat de discussie over een dergelijk topic geen enkel doel dient. Spam wordt weggehaald, en dat doen we regelmatig. Daar zien jullie in 90% van de gevallen niets van omdat het al weg is voor je het ziet. Omwille van de openheid op het forum laten we discussies ook altijd staan (ondanks verzoeken van leden om het topic dan maar te verwijderen, want dat doen we óók niet).

 

Hmm, ik geef dit topic nog een dag... heeft Ronnie B ook nog wat om zich te vermaken het weekend :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu heb ik het gedaan? hmmm

 

Nee, ik laat het wel over aan de farizeeër & zijn apostelen :lol: (staat op jointjedraaien.nl)

Geluk met je reclamefolder :verrygood

 

:lol:

 

Hmm, ik geef dit topic nog een dag... heeft Ronnie B ook nog wat om zich te vermaken het weekend: gedaan! :lol:

Ik geef alleen antwoord op de boomvruchten die alles afzeiken en dat zijn de Apostelen zonder inhoud, het is erg als je aan je bewustzijn werk of de waarheid leest. (nutteloos?)

Het is jammer dat het hier zo gaat maar ja het is geen hennepdesk meer, hastalapasta

 

We zijn allemaal 1 vergeet het niet!

Love & Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik geloof niet dat sommige leden beseffen hoeveel werk het is om dit forum schoon te houden en hoeveel uren er door moderators in wordt gestopt om te zorgen dat het ook overzichtelijk blijft.

 

Daar krijgen jullie moderators toch voor betaald :verrygood (behalfe Rich maar niet tegen hem zeggen hoor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Ja alleen Rich krijgt niks! (niet verder vertellen!)

 

We hebben hier voor de mods een prestatiebeloning op Wietforum:

 

- Post edit (onnodig quoten etc.): 5 bonuspunten

- Topic samenvoegen / verplaatsen: 10 bonuspunten

- Topic sluiten: 20 bonuspunten

- Topic onzichtbaar maken: 50 bonuspunten

- Gebruiker waarschuwen: 100 bonuspunten

- Gebruiker bannen: 1000 bonuspunten

 

Per 5000 punten krijg je een schouderklopje van Sannie

 

:lol:

 

@Ronnie: ik hou hem ook voor jou open :lol:. Overigens, jullie weten toch hoe het forum van jointje draaien heet he? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ennuh wildplant,wanneer hang je mobieltjes boven je planten??

grtz twin

Goeie tip..

Wordt het lokaliseren nog eenvoudiger gemaakt.

Van de supplier naar de proeftuin. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Ja alleen Rich krijgt niks! (niet verder vertellen!)

Nee dat gedeelte krijg ik erbij :verrygood

 

Per 5000 punten krijg je een schouderklopje van Sannie

 

Ik loop al helemaal kreupel......

 

Maar ff on-topic.....De servers van WF en OG moeten ook betaald worden, het dataverkeer moet betaald worden, dus er zal altijd iets van commercie te vinden zijn. Leden die hun winkeltje proberen te promoten (laten we het zo maar even noemen) en daarmee wegkomen hebben gewoon geluk.

Ik vind zelf dat er gewoon toestemming gevraagd moet worden aan de eigenaar van dit forum of er reclame gemaakt mag worden en op welke manier dit verder geregeld word.

 

Sannie bepaald wat en wie erop gezet word en wat daar voor vergoeding aanhangt. Als meneer A een x bedrag moet betalen voor zijn banner of reclame, dan geld dat ook voor meneer B. Zou anders ook niet eerlijk zijn.

 

En als wij mods iets over het hoofd zien van (sluik)reclame, waarderen wij het zeer als jullie daar de report button voor gebruiken zodat o.a. meneer A zich niet benadeeld voelt en uiteindelijk zijn banner ervanaf haalt. Meneer A betaald namelijk o.a. voor het voortbestaan van Wietforum.

 

Het openen van dit soort topics is dus eigenlijk onnodig en beinvloed de sfeer alleen maar negatief.

 

Greetz Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

wazzup het werk besef ik wel en de aantal uren ook maar ja keuzes in het leven .

en moord en brand valt ook wel mee denk ik .

 

wazzup het is niet aan jou te bepalen welke discusies voor wie zijn , het is ook niet aan mij te bepalen welke discusies de mods gaan voeren .

maar dat bepalen wat een forum gebruiker wel en niet mag zeggen gaat soms te ver een goed voorbeels is het topic waar dit topic over gaat .

 

de 2 de quote snap ik niet geheel maar goed hier had ik het over.

Dit bericht is bewerkt door Just4Fun: 8 Dec 2009, 09:27

Reden voor bewerken: gebruik report button :verrygood

 

dus niet zeuren over werk als iemand probeerd een steentje bij te dragen . :lol:

 

just4fun dit soort topics kan de sfeer beinvloeden ja en dat kan 2 kanten op gaan maar als dingen besproken worden is het vaak beter .

Share this post


Link to post
Share on other sites
wazzup het werk besef ik wel en de aantal uren ook maar ja keuzes in het leven .

en moord en brand valt ook wel mee denk ik .

 

wazzup het is niet aan jou te bepalen welke discusies voor wie zijn , het is ook niet aan mij te bepalen welke discusies de mods gaan voeren .

maar dat bepalen wat een forum gebruiker wel en niet mag zeggen gaat soms te ver een goed voorbeels is het topic waar dit topic over gaat .

 

de 2 de quote snap ik niet geheel maar goed hier had ik het over.

Dit bericht is bewerkt door Just4Fun: 8 Dec 2009, 09:27

Reden voor bewerken: gebruik report button :verrygood

 

dus niet zeuren over werk als iemand probeerd een steentje bij te dragen . :lol:

 

just4fun dit soort topics kan de sfeer beinvloeden ja en dat kan 2 kanten op gaan maar als dingen besproken worden is het vaak beter .

mee eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Klikodog, maar ik ben dat toch niet helemaal met je eens. Het is af en toe wel degelijk aan de mods om te bepalen wat er voor discussies gevoerd worden. Zeker als dat tot doel heeft de goede sfeer op het forum te behouden.

 

Ik wil helemaal niet zeuren over alle tijd die we er instoppen, maar er wordt ook nog wel eens vergeten dat wij allemaal gast zijn op een forum dat van iemand is die daar veel geld en tijd in stopt en in heeft gestopt om het te onderhouden en te laten presteren. Als jij de keuze had om een nieuwe auto te kopen of twee servers voor je forum, wat zou jij dan doen?

 

Ik vind dat j4f dat goed heeft opgelost overigens. Wat heeft het nou voor zin om iemand te wijzen op een onnodige quote als je er niks aan kunt doen en in 99 van de 100 gevallen de poster zich er toch niks van aantrekt of het niet begrijpt?

 

Moderators hebben een aantal kerntaken:

 

1. De regels van het forum te handhaven met de administratieve taken die daarbij horen

2. De goede sfeer in de aan hen toegewezen fora te bewaken

3. Bijdragen te leveren aan de discussies

 

Er zijn twee soorten mods:

 

1. Sectie mod (deze hebben mod rechten in één of meerdere specifieke secties)

2. Mod+ (deze hebben mod rechten in alle secties)

 

In principe is de sectiemod verantwoordelijk voor een sectie. Een mod+ is "vliegende kiep" en aanspreekpunt voor de overige mods.

 

Als er door een mod beslissingen worden genomen die andere mods niet begrijpen of waar ze het niet mee eens zijn dan worden deze altijd op het modforum besproken met alle mods. Ik denk niet dat die discussie er zal komen over een topic als dit. Ik vindt dat een dergelijk topic de goede sfeer op het forum in gevaar brengt. Ik moet me sterk vergissen als mijn collega mods het hier niet mee eens zijn. En veel leden overigens ook.

 

En in dat kader moet ik het zélfs met Ronnie B eens zijn :verrygood:

We zijn allemaal 1 vergeet het niet!

Love & Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

wazzup je moet het vast wel met me eens zijn dat als dingen uit gesproken worden het de sfeer ten goede komt .

en nee in het geval van kees zijn topic dat is dicht ging is niet aan jou om te bepalen of ie dicht gaat , het was een normale vraag met inhoud op een normale manier gesteld .

 

nou zijn wij het niet geheel met mekaar eens en met mekaar in discusie daar is toch niks mis mee dit vind ik niet de sfeer naar beneden halend , eerder iets meer tot elkaar komen .

 

en snap de werkingen van de mods en zo heb daar ook veel respekt voor de enrgie die er in gaat .

 

en de sfeer op de forum in gevaar brengen vind ik zelf wat vergezocht dat is niet zomaar aan de orde en als iemand echt te ver gaat ja bannen die bende .

maar de vrijheid van menings uiting (op een normale manier ) tegen houden en dan de comerciele gedachte er bij zie ik als fout .

 

en ik vind dus niet dat j4f goed gehandeld heb hij had die tijd van mijn andwoord te veranderen veel beter kunnen steken in een topic waar het er heter aan toe gaat .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...