Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowie

drugs te vinden in nederland

Recommended Posts

Daarom moet je de retard capsules ook fijnmalen in een vijzel. Het grootste gedeelte van de vertraagde opname verschuilt hem in de bolletjes welke ontzettend hard zijn en zo vertraagd vrijkomen in je maag.

 

Voor de rest bestaat er nog een retard versie van DXM zelf (poli nogwat, ben de naam vergeten), maar dit staat niet vermeld op de verpakking van Darolan retard capsules (kan het dus niet met zekerheid zeggen, maar volgens mij zou de stofnaam dan iets anders moeten zijn).

 

En zoals blowmonkey ook al zegt, begin eerst wat lager. Er is een kans dat je een bepaald enzym mist, het zelfde hebben sommige mensen met drank die al dronken zijn na 1 a 2 biertjes :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh oke, ik wil het zometeen misschien doen namelijk, maar hoelang houden de effecten aan ?

omdat ik namelijk 6 uur weer bij de ouders zit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca. 4 uur, maar reken maar op 'after' effecten. De hoofdeffecten zijn weg na 4 uur, maar net als blowen voel je daarna nog 'lichtelijk' de effecten. De kans is groot dat je wat vrolijker bent dan normaal, maar het zal hoogstwaarschijnlijk niet opvallen.

 

Wel opletten met je pupillen, deze zijn 6 uur later namelijk nog steeds groot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh oke, maar ik las dat DXM icm MAO-remmers zeer gevaarlijk kan zijn, wat mag ik niet eten dan icm DXM?

en welke hoestsiroop kan je aanraden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar jij het over hebt is een anti-depressiva, deze heeft een serotonine verhogende werking. DXM verhoogt vermoedelijk ook je serotonine, in combinatie met een SSRI of MAOI (of enig andere anti-depressiva) kan dit het serotonine syndroom tot gevolg hebben.

 

Goed uitkijken daarmee dus, altijd uitkijken in combinatie met andere medicijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook het liefst geen andere CNS depressants erbij nemen, een beetje alcohol kan wel maar hou het echt bij een klein beetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk hoestdrankmerk kunnen jullie aanraden ?

Want ik las dat er bijvoorbeeld in sommige hoestdranken andere stoffen zitten, die wel gevaarlijk kunnen zijn bij een hoge dosis inname van hoestdrank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nederland nog nooit gezien dat ze andere actieve stoffen in de hoestsiroop doen.

De siroop van Darolan is het minst vies, zij hebben ook retard capsules welke je kunt legen en de inhoud kunt fijnmalen, vervolgens kun je deze terug doen in de capsules waardoor een groot gedeelte van de retard werking is omzeild.

 

Persoonlijk raad ik capsules aan, maar als je een sterke maag heb mag je van mij de siroop proberen (heb ik zo vaak gedaan dat ik NOOIT meer die smaak wil proeven :D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh oke, maar kan je die capsules gewoon malen in een kommetje, en hoeveel capsules moet ik nemen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of gebruik een weegschaaltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ik neem denk ik 150 - 200 mg (eerste keer) voel ik weinig na half uurtje tot een uurtje neem ik nog max. 100 mg erbij, dan zit ik zo rond de 300 mg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch ff een half of uurtje langer wachten, het begint pas echt goed te werken na een uurtje, dan kan je de effecten pas een beetje inschatten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, bij ons in de buurt kon je vroeger bij een growshop repen chocolade halen met paddo's hierin. Het waren niet van die hele grote repen , 5 blokjes per reep. Als je blokje of 2 a 3 at was je helemaal in paddoland alle schilderijen bewegen aan de muur denken dat je een halve meter in de bank bent gezakt enz. Maat van me was nog een keer zo leuk om de kachel op 30 graden te zetten en daarna was hij het natuurlijk vergeten en phoe wat hadden we het toch warm (en wij maar denken dat het van de paddo's was). Dit was ook niet zo vies als paddo's kon je gewoon makkelijk opeten. Naar een tijdje waren de repen niet meer verkrijgbaar en probeerden we gewone mexicaanse paddo's maar hierbij was het effect veel minder, als ik nu gewoon een portie natte paddo's eet zie ik de schilderijen niet meer dansen en kom ik niet echt in een trip. Heeft mischien iemand een tip van welk middel ik wel eens goed kan trippen en halicuneren (wel iets wat ik zo kan kopen en niet meer zelf moet klaarmaken). Heb ook wel een gekeken voor zo'n kant en klaar setje om zelf paddo's te kweken. Maar weet niet of dit echt goed werkt. Iemand ervaring hiermee?.

Edited by mystical-shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, ik neem denk ik 150 - 200 mg (eerste keer) voel ik weinig na half uurtje tot een uurtje neem ik nog max. 100 mg erbij, dan zit ik zo rond de 300 mg.

 

Zoals blowmonkey ook al zei kun je beter een vol uur wachten, de effecten slaan bij mij soms zelfs LATER dan een uur in, meestal na 40 minuten echter. Een half uur is ZEKER te weinig. En let op, de effecten die je eerst voelt kunnen misschien niet echt opvallen, bij lichte doseringen moet je vooral op je humeur letten. Want bij mij is het het geval dat ik bij 100 - 150 mg mij gewoon zeer vrolijk, actief en opgewonden ga voelen. Bij die effecten kan het echter zo zijn dat ze niet echt opvallen.

 

De bolletjes zijn echt 'keihard' en je kunt ze dus het beste in een vijzel fijnmalen, in een bakje zal wel niet echt gaan lukken :D. Die bolletjes moeten toch op de een of andere manier langzaam worden opgenomen door je maag, en daarom zijn ze echt KEIhard.

 

@ Dr Bibber: Niet iedereen heeft een schaaltje die op 100 mg nauwkeurig kan wegen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja onze rasgek 'Giel Beelen' heeft het 2 weken terug live gedaan in z'n ochtend show (06:00 tot 08:00)

 

zie z'n filmpje etc... @ -> http://giel.vara.nl/detail.php?a_id=3390

 

 

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara...0329-dxm-hi.asf

 

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara...60329-dxm-hi.rm

 

5 capsules van die retard dingetjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit nu aan een bakkie thee van St. Janskruid. Het schijnt dat hoge doseringen best spacey kunnen zijn en dat je het ook kunt roken... Heeft iemand hier ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nopes geen idee en bevalt het tot dusver?

 

greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van die thee gaat je gemoedstoestand er iets op vooruit ja, maar high word je niet. Nou was dat ook niet de bedoeling dus wat dat betreft bevalt het prima. <_<

 

Ik vroeg me af hoeveel je ervan moet roken/innemen wil het echt psychoactief worden, als het dat al wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zo ver ik weet is st janskruid niet echt psychoactief. Het is meer een verkwikkend kruidje. Was het wel een lekker theetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In hoestdrank zit idd DMX, je kunt door grote hoeveelheden hoestdrank te nemen er al aardig wat van voelen.

Het is niet aan te raden om het op deze manier te doen omdat dit ZWAAR slecht is voor de lever.

Het is echter wel mogelijk om DXM door middel van een extractie uit de hoestdrank te halen, en op deze manier veiliger te gebruiken, en pretigger vind ik zelf (hou er niet van om 2 flesje hoestdrank leeg te zuipen)

Ik zal als er geinterreseerden zijn binnenkort de Extractie methode eens posten

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post maar ik hou mijn oren open

Share this post


Link to post
Share on other sites
In hoestdrank zit idd DMX

 

Die rapper?

 

Het is niet aan te raden om het op deze manier te doen omdat dit ZWAAR slecht is voor de lever.

Het is echter wel mogelijk om DXM door middel van een extractie uit de hoestdrank te halen, en op deze manier veiliger te gebruiken

 

Hoezo? Er zitten geen andere stoffen in die door de lever worden gemetaboliseerd, alleen de DXM. Een extractie heeft alleen maar nut als je het spul ranzig vind, het wordt er niet veiliger op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowmonkey

 

Hehe, DXM bedoel ik.

 

het is niet aan te raden om grote hoeveelheden te dringen omdat deze kleverige bedoening niet goed kan zijn voor je lever.

Bovendien word het zoiezo afgeraden voor mensen met lever of nierproblemen.

 

Hier het Recept, ik heb het zelf vertaalt uit het engels, dus er zitten mischien hier en daat wat taalfoutjes in

 

=====================================================================

DXM uit Hoestdrank halen:

 

Als u bijna zuivere DXM wilt krijgen:

Het "Agent Lemon" proces is nieuwer en in alle eerlijkheid een veel betere methode om DXM te verkrijgen.

Het vergt minder tijd, vermijd het spelen met brandbare en giftige dampen, en vereist natrium geen hydroxyde.

 

Hier is de "Agent Lemon" methode:

 

De Werkwijze:

DXM extractie van hoeststropen met materialen en uitrusting die men zonder enig probleem in uw lokale supermarkt kan kopen.

 

De Materialen:

1.) Dxm-bevattende hoeststroop. (Dit proces zal waarschijnlijk een gevaarlijk product produceren als u een stroop gebruikt die ook andere actieve ingredienten als DXM bevat.)

2.) Gewone huishoud ammonia (schoon, zonder citroen of andere troep)

3.) Aansteker vloeistof (ik gebruik Zippo vloeistof,. Zorg ervoor het geen residu. achterlaat)

4.) Citroenzuur. (Beschikbaar bij uw buurtsupermarkt, u kunt citroensap gebruiken, maar het is niet aan te raden.

 

Twee grote plastic diepvriezerzakken.

 

Voorberijding:

Bereid vantevoren een oplossing van het citroenzuur in water voor.

Voor twee flessen stroop (225 gram elk) gebruik je 3 eetlepels citroenzuur in 800 ml water.

Voeg ammoniak aan de stroop toe.

DXM veranderd van hydrobromide zout in freebase en precipitaten uit water.

Aangezien het nu niet-polair is wil het in een niet-polair oplosmiddel gaan.

Nu voegt u een niet-polair oplosmiddel (lichtere vloeistof) en schud hardvoor 4 pf 5 minuten (langer mag ook).

De "Free Base" gaat in oplossing in oplosmiddel.

Laat oplosbare laag tot de bovenkant scheiden. Scheid fysisch de lagen. Nu is DXM in de niet-polaire laag, mengeling die met het zuur en de schok goed. DXM zet terug in het zure zout (aangezien het citroensap citroenzuur bevat, maken wij DXM "hydrocitrate"). Dit is mooi omdat DXM praktisch over de olie-water interface door de gradiënt van het waterstofion wordt getrokken. Nu verwerpt u de olielaag, en DXM is nu zuur zout in het citroensap. Kook het voor een paar minuten in de magnetron, beweeg het goed, zo om het even welk vluchtig oplosmiddel dat zal verdampen blijft. U wordt verlaten met de "Citroen van de Agent" of "Hulp DXemon", een hoogst geconcentreerd product, dat aan hoeststroop superieur is -- als u werkelijk aan wilde, kon u het water -- zonder gevaar waarschijnlijk koken, aangezien de hoeveelheid oplosmiddel bijna niets is, en krijgt een kristallijn product dat met vochtvrij citroenzuur zou kunnen worden gesneden. Ik zou het niet voorstellen, aangezien het de maag zou kunnen irriteren.

 

Werkwijze:

1. Gooi de hoeststroop in een 2 literfles.

2. Giet er ammoniak bij. teveel is geen ernstig probleem. Het ammoniak zou ongeveer gelijk aan het stroopvolume moeten zijn.

3. Scud goed.

4. Giet het in een strak sluitbare plastic diepvriezerzak . Een trechter is handig om te hebben.

5. Voeg een ongeveer 3.81 cm dikke laag toe van de zippo vloeistof.

6. Schud heel hard voor ongeveer vijf minuten.

7. Giet de vloeistof terug in de 2 liter fles.

8. Laat de vloeistof scheiden in 2 lagen. De manier om de lagen te scheiden is met een plastic zak. Giet de volledige inhoud van de fles in de plastic zak, laat de lagen scheiden, knip een hoekje van de zak, en laat de waterige laag (op de bodem) in de gootsteen wegvloeien. Laat dan de overgebleven laag in een pot vloeien

9. Als u de hoeveelheid water-ammoniak-hoest stroop wilt minimaliseren kunt u opnieuw water toevoegen, laten scheiden, en het water weer weg laten lopen. Als u wilt kunt u dit zo vaak als u wilt doen tot de ammoniaksmaak helemaal weg is.

 

10. Meng nu de oplosbare laag met de citroenzuuroplossing.

11. Doet het in een pot.

12. Schud heel hard voor 5 minuten.

13. Het duurt een paar minuten om te scheiden. Wacht.

14. Of gebruik weer een plastic opslagzak, dit keer houdt u de waterlaag en verwerpt de andere laag.

15. Kook het sap voor een paar minuten, in de theorie zal eventueel overgebleven oplosmiddel weg koken.

16. Drink het sap puur, of meng het met iets. het smaakt erg bitter dat DXM.

 

 

Polair:

Een polaire verbinding is een chemische verbinding waarin de elektronen zodanig verdeeld zijn, dat het centrum van de negatieve ladingen niet samenvalt met het centrum van de positieve ladingen

 

Vertaling van: http://www.neonjoint.com/drug_recipes/chapter5.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...