Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowie

drugs te vinden in nederland

Recommended Posts

rietgras gekocht bij tuin centrum :D kost geen drol

ik heb extractie methode gebruikt met zuren en basen ,breken en weer samenvoegen de alchemistische manier dus

niet echt bijtende stoffen maar die vrij verkrijgbaar zijn zoals

azijn

citroensap

ether

een ding was wel gevaarlijk om mee te werken dat was gootsteen ontstopper

 

je bent bijna 3 maanden bezig op deze manier

maar dan heb je ook wat :twisted:

ik behaalde ongeveer 5 gram dmt kristallen uit ongeveer 6 redelijk grote planten

heb de planten niet gewogen dus gewicht weet ik niet daarvan

 

Met een simpele z/b extractie kun je inderdaad dmt extraheren uit rietgras. Maar naast dmt bevat rietgrass ook nog gramine. Dit spul is wel giftig! En heb je het al gerookt?

 

mentos nootmuskaat is wel degelijk mao remmer

24- Nootmuskaat

 

Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

 

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.

 

Nootmuskaat is geen mao remmer of maoi Wat ze hierbedoelen is dat je juist geen mao remmers moet gebruiken als je nootmuskaat op hebt! Hierdoor zal je trip juist langer duren

 

Maanzaad...dat zijn de zaadjes die in zo'n zaadbol van zo'n papaver zit, en dat maanzaad word op sommige broodjes tijdens het bakken gestrooid. Zijn die broodjes met die zwarte zaadjes bovenop. Als je er voldoende van opeet krijg je ook een goeie high....zo'n 20 broodjes zou wel werken..... :whistling :whistling :P :P

koop dan maanzaad bij die moskee.... al is het moeilijk voor me om geld aan hun te geven :D

 

dude wat ben jij een kneus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ik niks aan doen racisme pisses me of!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee drbibber, als je ff goed kijkt onder de naam van Fromheaventohell, zie je dat dit geen Racist is maar iemand die hier z,n steentje bij draagd.

 

En nog wat dit is een Wiet Forum en niet het anti racisme Forum.

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn niet zo opgefokt! Ik vond die opmerking gewoon dom, en daar heb ik wat van gezegd! Ik heb gewoon een bloedhekel aan rasicme dat is alles!

 

liefde,

 

bibbermans

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha! Is goed gozer!

 

Liefde, vrede en stonney times!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nootmuskaat werkt niet hoor

kheb het al eens geprobeerd, meerdere keren zelfs...

anderhalve noot Fijn geraspt, in de melk, opgedronken, na 2 uur was ik heeeel moe/slaperig maar kheb nix gehalucineerd hoor :whistling

 

nutmeg just doesn't work

 

en nee, van die voorgeraspte nootmuskaat werkt Helemaal al niet! krijg je nog geen fckn slaperigheid van :whistling heb ik ook al eens geprobeerd...

 

heb wel al 1 keer nootmuskaat gedronken met melk, ik kreeg wel hoofdpijn (erges gelezen bij negatieve effecten van nootmuskaat) en ik had wel door dat ik iets op had, maar duidelijke hallucinaties niet, en overdoseren is ook weer een gevaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je echt van de wereld wilt zijn en binnen 30 min weer back to earth dan moet je savlia divinorum proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, alleen ik wil nog wel weten wat ik doe en heb al veel extreem nare ervaringen gelezen over salvia, liever paddestoelen een keertje :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALs je absoluur geen ervaring hebt met tripmiddelen kun je beter inderdaad een keertje paddo's nemen. Trippen moet je liggen, niet iedereen is er geschikt voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja daarom, eerst gewoon een try-out, is het leuk, mooi meegenomen, maar ik hou het zoiezo wel bij paddo's hoe dan ook, daar ligt de grens, bij paddo's en wiet (al heb ik al ruim een maand niet geblowt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha was vandaag nog op het nieuws. DXM zit in hoestdranken van oa dampo. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar het schijnt vrij heftig te zijn. Op naar de DA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt de hoestsiroop zo opdrinken met dat spul erin. Je neemt in feite een overdosis hoestdrank, en dan ga je trippen. Het effect schijnt op pcp te lijken, heb daar zelf ook geen ervaring mee. maaruh...

 

Google is your friend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwil het best wel proberen, maar van een overdosis hoestdrank krijg je ook f*cking veel andere bijwerkingen zoals maagkrampen e.d. volgens mij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maagkrampen? Ah nee joh.

Misselijk? Misschien.

 

Heb toen ik jonger was aantal keren DXM geprobeert. Echt trippen zou ik het niet noemen (tenzij je een ontzettende hoge dosis gaat zitten nemen), maar wazig is het wel :D.

 

Alles klinkt zo vaag .. als iemand tegen je praat klinkt het net alsof er stukjes van het geluid missen en het in slommotion word afgespeeld. Bij 600 mg had ik closed eye visuals :D Op een donkere boerenweg zag ik allemaal schimmen, me maat vond alleen dat ik te traag fietste.

 

DXM is voor iedereen anders, de ene persoon kan er gevoelig op reageren, de ander weer niet. Kijk er ontzettend mee uit, en als je het dan toch wilt doen, zorg dan dat je laag begint (niet meer dan 200 mg de eerste keer). Er zijn mensen die missen een bepaald enzym waardoor DXM ontzettend veel sterker inslaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er schijnen ook hoestpillen verkrygbaar te zijn waar dxm in zit.schijnt ook dat je wel 10 van die pillen moet eten,en dat diarree het gevolg is. :verrygood maar t werkt naar zeggen.maar diar :D reekryg je denk ook als je een fles hoestsiroop opdrinkt.de pillen lijken me een betere optie, :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

maarja, wat voor drug is DXM, harddrug of gewoon te vergelijken met een paddo ?

Mensen ervaring met DXM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DXM zou ik classificeren als harddrug, er zijn namelijk een groot aantal theorieen dat DXM weldegelijk kwaad bij frequent gebruik.

 

In een flesje hoestsiroop zit 300 mg. Als je 1 flesje neemt zit je dus op het randje van het eerste plateau ... Zelf vind ik het effect het beste rond de 600 mg, maar dat verschilt echt per persoon.

 

Diarree? Nog nooit last van gehad.

 

De hoestpillen van Darolan zijn retardcapsules (vertraagde opname), maar dit kun je grotendeels omzijlen door de KEIharde bolletjes fijn te malen in een vijzel en terug te stoppen in de capsules (goed aanpersen, dan kun je de 10 capsules verpoedert terugkrijgen in 7 capsules).

 

Combineer vooral niet met alcohol.

 

Zelf heb ik al weer een hele tijd geen DXM genomen ... En ben het ook niet van plan meer, vooral niet nu het zulke negatieve publiciteit heeft gekregen door de media. Ik ben bang dat als ik nu hoestdrank ga kopen ik vreemd word aangekeken en er zelfs commentaar op zal krijgen (misschien kan ik het nog bij de locale drogist proberen, daar was ik vroeger vaste hoestsiroop klant :D).

 

Heb het een tijdje wat vaker gedaan, daarna een stuk minder ... En nu heb ik echt nooit meer de tijd genomen om het weer eens te doen. Vooral de siropen zijn ontzettend goor!

 

De effecten die ik ervan kreeg waren kort samengevat de volgende

 

-Euforie (ontzettende!)

-Gevoel van zwaartekracht beinvloed

-Robowalk in het begin (voelt erg vreemd aan, je kunt je benen bijna niet omhoog krijgen hehe)

-Vervorming van geluiden

-Extreem versterkte positieve gevoelens tegenover anderen

-Bij hogere doseringen lichte closed-eye-visuals (Vormpjes die je met je ogen dicht of in het donker ziet)

-Werd er creatief van

-Ik zag alles uit een klein beetje ander perspectief, alsof ik van iets verder weg keek.

 

Er waren vast nog wel wat meer effecten ... Maar daar kan ik niet zo 1,2,3 meer op komen. Ik heb 1 keer ontzettende jeuk kregen, en kon ook niet stoppen met krabben, en dat is beetje irritant als je huid heel raar aanvoelt.

 

Kijk goed uit met DXM, omdat je het bij de drogist kan kopen betekent niet dat het onschuldig is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de info, misschien dat ik een keer een potje probeer :D maar wat zijn de gevaarlijke effecten die eventueel kunnen optreden, misschien nog dingen om voor uit te kijken ? Staat ook op de bijsluiter hoeveel DXM er in het potje zit ?

 

Ook las ik dat je met 600 mg ver boven het 4e plateau zit, ik denk áls ik het doe gewoon 1 keer doe en 1 potje neem, aangezien er aardig wat risico's aan vast kleven, misschien een keer paddo's tog maar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is is het verplicht dat erop staat hoeveel er in zit per zoveel mg (vaak staat er zoiets van 1.5 mg/ml). In Nederland zit over het algemeen meestal 300 mg per flesje siroop/pakje capsules. Daarvan vind ik Darolan de beste om te gebruiken, aangezien hiervan de siroop het minst goor is en zij capsules hebben.

 

Eventuele gevaren kunnen veel op die van andere dissociatieven lijken zoals ketamine (alhoewel DXM geloof ik op een wat andere manier werkt). Verder lijkt het mij dat je bij frequent gebruik last kun krijgen van depressies en zoals andere bronnen aangeven 'emotionele afhankelijkheid'.

 

De meest directe gevaren zullen oververhitting en uitdroging zijn. Bij inname van DXM stijgt de lichaamstemperatuur, waardoor je wat meer water zal moeten drinken.

 

De risico's liggen waarschijnlijk niet al te hoog als je het niet te vaak gebruikt en niet te veel neemt (liever niet meer dan 1 a 2 maal per maand bij doseringen tot 600 mg).

 

DXM kun je zowel op een lege maag als een volle maag nemen, beide zullen zo hun positieve en negatieve kanten hebben. Bij een lege maag zou je eventueel last kunnen krijgen van je maag, maar slaat het sneller in. Bij een volle maag slaat het weer wat langzamer in. Qua werking zal het niet veel verschil uitmaken, het beste lijkt mij om gewoon een niet al te volle maag te hebben (ivm met misselijkheid die wel eens wil ontstaan bij het inslaan :D) maar ook niet te leeg (ik heb de ervaring dat ik tot wel 6 uur na inname niet graag eet).

 

Beste kun je DXM ergens binnen doen waar het niet al te warm is (je krijgt het nogal warm). Voor de rest heb ik de ervaring dat het niet uit maakt hoe je humeur is, omdat het bij mij altijd toch wel in een extreem positieve humeur werd gepushed. Dit kan echter verschillen, de effecten van DXM verschillen ontzettend veel van persoon tot persoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALTIJD beginnen met een dosis van ~100 mg om te testen of je enzyme deficient bent. Als je de enzyme deficiency hebt kan een "normale" dosis wat sterker uitpakken, met effecten die 2 dagen kunnen duren, veel ergere bij-effecten, zelfs de dood tot gevolg, etc.

 

Ook uitkijken met "retard capsules" want die hebben een vertraagde werking en blijven dus langer aanhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...