Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowbrain

afgewezen op blowen

Recommended Posts

Hallo allemaal :D

 

Afgelopen zomer was ik tot over mijn oren verliefd op een meisje wat eigenlijk een hekel had aan blowen.

Ik ging al een tijdje met haar om en op een dag vertelde ik haar dat ik ook blow maar niet rook. Ik dacht bijmezelf Ik kan het beter maar vertellen aangezien haar exvriend klappen gehad heeft van haar nadat hij haar had belazerd door vreemd te gaan met een ander meisje en hij kwam er niet fijn vanaf omdat ze erg goed kon vechten.

Zodoende kwam ik tot de conclusie haar beter niet te belazeren. Ze zei dat ze heel graag wou dat ik stopte met blowen. Om de paar weken kwam ze effe kijken of ik al was gestopt en ze wou pas iets met mij nadat ik het niet meer deed. Ik deed een poging om te stoppen omdat dat toch al moest vanwege dat ik op vakantie in het buitenland ging. Dat ging met succes en zonder enige moeite. Maar Ik was niet van plan het voorgoed te laten want ik kweek ook wiet. En al die energie in niets steken was ook niet echt een optie :closed: .

Toen ik weer in Nederland was dacht ik veel aan hoe ik dit dilemma op moest lossen. S'avonds toen we terug waren ging ik op msn en zij was ook online dus ik ging er met haar over praten. Eerst ff de positieve dingen verteld en dat ik gestopt was voor haar met elke dag blowen. Maar daarna legde ik haar uit dat ik het af en toe lekker vond om te blowen, dat ik er ontspannen van werd en er goed van kon slapen. En ik vertelde haar dat ik bereid was alleen te blowen waar zij niet bij was zodat zij er geen last van had.

Helaas mocht ze ook van haar moeder niet met blowers omgaan zolang ze bij haar woonde. Ik wou haar vragen of we niet met zn drieen erover konden praten. Ze wees dit af en ze zei dat ze niet geloofde dat ik het in de hand kon houden. Ze geloofde ook niet dat ik was gestopt met blowen. Ze wees me keihard af en zei dat ze geen contact meer wilde. Ik vooelde ma daarna en de dag daarop zo klote dat ik het niet kon beschrijven :wacko: . Ik had de hoop daarna voorgoed opgeven. En het weekend daarop ging ik maar gouw met een kameraad naar de shop om wiet te halen.

 

Nou is mij vraag: als ik in de toekomst weer verliefd word op zo'n meisje hoe zou ik het dan aan moeten pakken? zou ik dan niet gewoon gelijk mijn handen van het blowen af moeten trekken? Of moet ik er gewoon van te voren niet over hebben met haar en alleen blowen waar zij niet bij is, zodat zij niets weet en zij of haar ouders mij er niets over kunnen verwijten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet gewoon altijd jezelf zijn.

Niemand mag jou iets verbieden te doen.

 

Als jij je er lekker bij voelt, is zij je niet waard.

 

Je bent nog jong en er zijn geen land maar wereld vol met meiden die er zo als jou over denken, je komt je gelijke nog wel tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 miljard mensen op deze aardbol. De helft daarvan is vrouw.

 

Succes!

 

 

de Indicaan :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet gewoon altijd jezelf zijn.

PUNT UIT

Share this post


Link to post
Share on other sites
PUNT UIT

 

 

Amen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet gewoon altijd jezelf zijn.

Niemand mag jou iets verbieden te doen.

 

Als jij je er lekker bij voelt, is zij je niet waard.

 

Je bent nog jong en er zijn geen land maar wereld vol met meiden die er zo als jou over denken, je komt je gelijke nog wel tegen.

 

Ben het met blowsterke eens. :closed:

 

Lekker laten gaan dan, ze geef blijkbaar niet genoeg om je dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik dacht bijmezelf Ik kan het beter maar vertellen aangezien haar exvriend klappen gehad heeft van haar nadat hij haar had belazerd door vreemd te gaan met een ander meisje en hij kwam er niet fijn vanaf omdat ze erg goed kon vechten.

Zodoende kwam ik tot de conclusie haar beter niet te belazeren.

 

 

mooi stukkie vond ik dat :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat krijg je met vrouwen uit de achterhoek hè!

 

Volgende keer iets stedelijker een vrouw uitzoeken. Eentje die iets opener is en je neemt zoals je bent (zowel letterlijk als figuurlijk :closed: )

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal

 

Er weer wat van opgestoken

 

Goetjes :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet gewoon altijd jezelf zijn.

Niemand mag jou iets verbieden te doen.

dumpen die hap...zeker....als ze je niet op je woord geloofd.....dan zit er iets goed fout bij haar...

en wees blij dat je haar niet verteld heb dat je kweekt :closed: ...want dan was nu je kweekie weg...door een nsb-melding of so..

kop op

en lekker uitgaan dit weekend

gr Carpie

 

he? is er niks meer open daar nu..... :wacko: scheer je weg !!...je leeft maar 1 keer hoor !! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de vrouwen ut verrekken zullen we zelluf mottuh trekkuh......

 

alweer iemand die hoofdpijn krijg van een vrouw.join the club en zet een niet zeurende dame extra. :closed:

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je leeft maar 1 keer en dus moet je eruit halen wat erin zit en al zeker niet gaan leven voor een ander.

Leef je eigen leven je bent baas over je eigen lichaam en geest, en laat je niet gek maken door de massa dat dit zo moet en dat zo.

 

En wat er ook al werd gezegd er zijn nog genoeg vissen in de zee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd

 

als ze echt gek op je is dan laat ze het wel toe dat je af en toe eens een joint rookt

als ze je dat niet kan toelaten is ze jou niet waard.

 

gelukkig heb ik nu een vrouw die zelf ook lekker mee doet , in tegenztelling tot mn ex.

 

Kop op man !! neem een flinke hijs ga lekker stappen dit weekend en op vrouwen jacht !

Je kunt altijd in de swingers scene gaan zoeken, daar gebruikt 80% wel wat !

 

 

Swingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een cs meer kans...99.99999999% :closed:

 

en kweet niet of je het weet...blowsterke is ook een dame...dus je hebt al heel leuke adhesie berichten hier...

dus wat gaan we vanavond doen?.....

 

ACHTER DE MEIDEN AAN !!! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat krijg je met vrouwen uit de achterhoek hè!

 

 

Ben ik het niet mee eens !

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn (ondertussen) ex was ook tegen blowen.

maar ze had er geen probleem mee datik het deed, zolang zij het niet hoefde te zien.

 

blijf jezelf, atlijd , welke reden dan ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik ook niet,, kom zelf ook uit de achterhoek en volgens mij blowd alles en iedereen daar juist omdat er verder weinig te doen is :closed:

 

bij mij is het ook altijd, dit ben ik en als het je niet bevalt flikker je maar op, ik ga me echt niet anders gedragen omdat anderen dat van mij verwachten,, dat gaat vroeg of laat een keer fout..

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben ik het niet mee eens !

 

Hahaha. Heb die van mij uit Eibergen geimporteerd, dus was ook eerder gevalletje humor. Maar ja, mijn vriendin is ook geen voorstander, maar ook geen hevige tegenstander. Doet zelf 2 keer per jaar of zo mee en ik blow verder alleen als zij er niet bij is. Gaat toppie zo.

 

Dus intrekken die teentjes en steek er 1 op. Het Ooooosten van het land is ten slotte mooi en rustig (soms een beetje te!)

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die zomaar contact verbreken, nadat je een periode gestopt ben voor deze persoon, hebben het recht niet om je aan te spreken op blowen.

En moeders moet zich er helemaal buitenhouden :closed:

Of is ze onder de 13?

 

Mijn vriendin was eerst ook niet pro-blowen, wilde graag dat ik het minder deed.

Dat heb ik een periode gedaan, nu doe ik het meer, en doet ze af en toe mee :wacko:

 

Zorg dat je iemand vind die op z'n minst open staat voor argumenten, en een gesprek.

Dan kan je alle kanten op :D

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn genoeg meiden die er geen probleem mee hebben... dus dat is het punt niet.

 

 

Weetje trouwens, die meid is helemaal niet zo leuk, ze wil dat jij stopt met blowen.. anders wil ze je niet... dan probeert ze je uit!... als je nou wel of niet blowd.. maakt niet uit.

Als ze je echt waard is.. dan hoeft ze jou niet te laten veranderen!!..

 

 

Dat doe je tegen haar ook niet!

 

 

Stel dat je met haar een leuke tijd hebt.. en ineens word je gehandicapt.. dan zou ze er ook niet voor je zijn.

 

daarom kun je je energie beter aan andere leuke meiden besteden!!

 

 

En er zijn er ZEKER genoeg bij die je wel willen hoe je bent!

 

 

suc6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjaa je moet keuzes maken in het leven he :closed:

Ik heb etzelfde een keer gehad, nou zei ik dat ik heel soms wel is een blowtje rookte en dat daar niets mis mee is blablabla, vond ze ook niet leuk.. maar ze moet je wel nemen zoals je bent natuurlijk.. nu zie ik datzelfde meisje nog steeds wel is en is gewoon een vriendin van me, en nu roken we samen soms wel is een blowtje hehehe :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draai in gedachten de rollen eens om:

Je bent een meisje, verliefd op een jongen die zijn ex klappen gaf...

Geen relatie beginnen met iemand met losse handjes.

Nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me hondehok ja :closed:

Of in de keuken :D

soms zeurt ze wel en dan staat ze in de gang , me schat :wacko:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kijken jullie vriendinnen dan aan tegen het kweken?

 

Ik heb net 2 weekjes een nieuwe vriendin en ze weet wel dat ik "af en toe" een jointje rook maar natuurlijk nog niet dat ik zelf kweek. Ik kan niet blijven lullen dat er in de kamertje allemaal ouwe rommel staat. Ik kan het moeilijk verbergen omdat ze hier natuurlijk ook slaapt. Hoe gaat het als het eventueel uitgaat?

 

 

lastig, lastig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...