Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

wat betekent jouw nick

Recommended Posts

Aad of ook wel een leuke Aad,deze gaat me eigenlijk weer net wat te ver Aad.:rolleyes:

Maar zonder dollen,ik ben natuurlijk de laatste overlevende van The people of Aad. :P

 

Grtz. Aad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb deze nick al geruime tijd,en is eigenlijk van de andere hobby.

jah,een man moet meer als 1 hobby hebben he :rolleyes:

 

eigenlijk is die niet helemaal compleet zo,er hoort nog wat achter te staan.

maar dat laat ik op dit forum achterwege.

 

gezien mijn woonplaats op de bodem van de voormalige zuiderzee ligt,heb ik deze naam verzonnen/aangenomen;)

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm jah bij mij beetje ingewikkeld verhaal..

 

heb een keer spacecake gemaakt met paar vrienden en toen had ik die halve cake opgegeten in me 1tje....

dus eerst 2 uur lang echt super harde lol gehad alleen toen vervolgens begon ik hem echt heeeeeeeeel hard te space..

ik was echt een zombie geworden en ging op de bank zitten in kleermakerszit.

toen heb ik vervolgens een half uur lang een beetje op en neer gegaan op de beat van de muziek..

 

toen gingen al me vrienden me uitlachen omdat ik eruit zag als een opperhoofd.. in de manier dat ik zat en omdat ik em zo hard aant space was..

 

naja toen noemde ze me opperhoofd

 

ik ben aant eind van de avond wel nog over me nek gegaan xD

 

was echt niet normaal meer hoe hard ik em aant space was, dacht aant einde echt dat ik dood ging..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loekino

Loekino

 

Op de basis school moesten we in groep 6 een toneelstukje doen en toen had ik deze naam voor mezelf verzonnen, sinds dien altijd gehouden :P

 

is lekker origineel omdat het niets betekent dus nooit in gebruik ergens^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omgeving (vrienden en kennissen) begon me Pita te noemen, als afkorting van m'n naam, niet dat ik fan van shoarmabroodjes ben. ;)

 

Nickname betekend volgens UrbanDictionairy Pain. In. The. Ass. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AG13 = Airborne G13

Lekker haze.

Was eerst C5 maar met de overgang van oude nr nieuwe forum kon ik niet meer inloggen als C5.

Heb dan maar mijn 2e favoriete hazeje genomen als nick.

Heb er nog een paar voor moest t weer fout gaan.

Grtz,

AG

 

PS: Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden van wie die lekkere kont is? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, tja long time ago speelde ik heeel veel delta force.

daar kwam ik deze naam tegen. toen deel 2 uit kwam was de naam er niet meer. dus .....

ik gum nog steeds een stuk in de rondte in call of duty. :lol:

naam gebruik ik al heel lang met allerlei game s op internet.

owja, de @ ertussen staat wat gaver.

 

Grtz Er@zer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb er nog een paar voor moest t weer fout gaan.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben op m'n 13 jaar beginnen met computer gamen, speelde toen het spelletje counter strike

m'n naam was toen "D€@DLY_$k@T€R[bE]" ik was een skatertje vroeger, vond het dus een vet coole naam :verrygood (!13 jaar!)

Maar ik mocht in geen enkel team op dat spelletje, vanwege mijn naam. Dus heb ik besloten om een andere naam te kiezen

en ik vond EnjOy! wel leuk, sindsdien heet ik bijna overal op het internet "EnjOy!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

‘Mena Muria’.

Letterlijk betekent het: ‘Voor - Achter’, in de zin van: “Wij vormen samen een onverbrekelijk geheel!”

Deze woorden hebben het dynamisch karakter gekregen van een klaroenstoot, een strijdkreet die het molukse volk oproept tot een hechte barricade voor eigen levensrechten: Mena Muria, één voor allen, allen voor één. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou... Dat is eigenlijk een heel lang verhaal.

 

Het begon allemaal in mei 1984 toen 2 enigszins in leeftijd gevorderde (helaas nog niet in verstand, zo bleek later) mensen besloten om naar bed te gaan, hoewel ze nog niet echt moe waren... Om een lang verhaal kort te maken ga ik de details van de hierop volgende minuten besparen, zoals ze (gelukkig) ook mij bespaard gebleven zijn. Maar de gevolgen waren alleszins niet te overzien, want met de naam Karolien in het achterhoofd van 1 van die 2 mensen gebeurde het dat 9 maand later Kristof (ik dus) het eerste daglicht te zien kreeg.

In de jaren daarna werd het aanvankelijk zo miniscuul ogend probleem alsmaar groter, en sleept tot vandaag de dag nog steeds aan.

Dat is zowat ruw het eerste deel van m'n nickname geschetst.

 

Het tweede deel zit iets simpeler in elkaar; dit is ontstaan ongeveer gelijk met het aanbreken van het tijdperk van het breedband internet.

Sinds die tijd, als ik op een link klik, dan gaat er door mijn hoofd: 1,2,3,4,.. Ok, nog steeds niet geladen, back-button en andere link proberen!

 

Mijn nickname is dus simpelweg een samensmelting van deze 2 totaal van elkaar onafhankelijke verhalen uit de vlaamse geschiedenis van de ontwikkeling van mens en technologie.

 

En de avatar... tja, zelfs wiet heeft me in al die jaren nooit zo'n lachkick bezorgd zoals nog steeds the great Cornholio dat doet :D

You can take me! But not my bonghole!

 

 

PS: Eigenlijk moest het 123 zijn ipv 1234, maar ik wou niet ongeduldig overkomen ofzo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

met mijn nickname heb ik er rekening mee gehouden dat ik ooit bekend wordt door het helpen van zieke mensen en dieren. en daar door voor de stonedhollandse variant van zorro kon kiezen.

 

gr snorro :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sinds die tijd, als ik op een link klik, dan gaat er door mijn hoofd: 1,2,3,4,.. Ok, nog steeds niet geladen, back-button en andere link proberen!

Haha, herkenbaar. En als een programma er wat lang over doet om op te starten, zenuwachtig met de muis heen en weer gaan.

 

Mijn nick slaat nergens op.

Avatar ? uhm, ik weet eigenlijk niet meer welke ik heb.

Ik heb avatar weergave uit staan, dan laden de pagina's wat sneller. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
met mijn nickname heb ik er rekening mee gehouden dat ik ooit bekend wordt door het helpen van zieke mensen en dieren. en daar door voor de stonedhollandse variant van zorro kon kiezen.

 

gr snorro :verrygood

 

 

Great nick snorro!

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

in dezelfde week als dat ik lid werd letterlijk een opel combo in 2 stukken heb gereden

en aan een gebrek van verstand kwam ik aan deze nickname :smoke :verrygood

wou eigenlijk een andere naam plaatsen toen namelijk Green Cash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanatos = Grieks voor dood.

 

Maar ik heb me eigenlijk gebaseerd op de Freudiaanse psychoanalytische theorie.

 

Niet dat ik depri ben, maar ik vond het wel cool klinken :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn nick komt uit een verhaal van Jack Vance, mijn favoriete sci-fi schrijver.

Het komt uit De Kokod krijgers.

 

Op de planeet Kokod leven allerlei stammen die op constante voet van oorlog met elkaar leven. Hun kastelen hebben schilderachtige namen als Kasteel Zeesteen, Kasteel Roze Glas, Kasteel Oostschild, etc.

De stammen bestrijden elkaar volgens een stelsel van meer dan twee of driehonderd vecht tactieken, uiteenlopend tot zulke absurde technieken als op één been huppend of alleen met knuppels of bijlen.

 

Muscadijn komt van het Muscadijnveld.

Bij de beschrijving van een beginnende strijd liepen enkele verkenners over het Muscadijnveld ....

 

Nou, daar komt ie dus vandaan.

:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt van het Metallica nummer

 

Blijft nog steeds een van mijn favoriete nummers en ik vond het vroeger wel cool klinken

 

en ik hou mijn online-namen graag het zelfde anders vergeet ik ze weer eens :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn nick,.. hummm

Denk dat het genoeg zegt,... en anders rook maar eens een wietje van me. ;)

Valt wel mee,.. maar toen ik hier een paar maanden geleden voor het eerst ging lezen,. dacht ik,.. wat ben ik een kutkweker.. vandaar.

 

 

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

L3dnov is eigenlijk Lednov, daar had ik me al eens mee aangemeld maar geen FLAUW idee welk emailadres daar bijhoort

waar komt Lednov dan vandaan? nou zoals EmTee al in zijn topic deed, tis omgedraaid van Vondel, de laan waaraan ik gewoond heb. (gelukkig heeft elke gehucht zo een straat dus weten mensennog niets ^^) Lednov klinkt behoorlijk rusisch ( er zijn er zat die ook echt deze naam hebben) en mijn overgrootoma komt uit Rusland.

 

deze nick gebruik ik Online voor alles wat eigenlijk niet mag, en mijn Oma mocht graag de boel opstelten zetten dus eer ik haar door mijn rebelse streken online met deze naam uit te voeren.

 

vroeger heb ik onder deze naam ook enkele hacks gezet op websites en computers, maar daar hou ik mij al jaaaren niet meer meebezig.

vroeger kon je overigens vaak tekens in een naam gebruiken en had ik als nick {^- _-^},(zonder spatie anders krijg je een smiley op het board ^^) sinds dat niet meer kan is het Lednov, mijn andere nick zo mijn ware id vrij makkelijk prijs kunnen geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijne is vrij simpel, volgens mij kent iedereen hier wel de energydrankjes van de aldi?

Wel dat is het dus..

Reden.. Ik heb de gewoonte van er elke dag min 1 te drinken.

Ik wou dus hier een account aanmaken en kon niet op een goede naam komen dus nam ik even een slok en daar schoot me de goede naam binnen!

Cola had ik ook kunnen nemen, maar dat klink minder goed, aangezien ik daar elke dag 2 liter van drink.. :D

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites
deze nick gebruik ik Online voor alles wat eigenlijk niet mag, en mijn Oma mocht graag de boel opstelten zetten dus eer ik haar door mijn rebelse streken online met deze naam uit te voeren.

Cool :D

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet omdat ik een zwerver ben, haha...gelukkig heb ik een huis (kartonnen doos)

 

Ik kwam er eigenlijk achter, toen ik in de zomer weer eens door de natuur heen wandelde...

Met grote stappen over de distels en door de brandnetels, ploeter de ploeter... toen ik zo lekker aan het stappen was dacht ik opeens: Landloper! :D

Ik loop ten slotte vaak over het land...en niet om de koeien te melken...maar...

 

Groeten Landloper :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...