Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Collie Weed

ANTI-RIP TIP!

Recommended Posts

Ik heb omlangs bij de praxis een Automatic Doorbell gekocht en wou de arme geripte of bijna geripte mensen laten weten: Deze is echt handig,heeft een bewegingsmelder met 360 view,en een receiver unit die je overal in stopcontact in huis kan plaatsen(naast je bed?)Range 40M. En zo heb je een tuin waar iedereen in gepakt word voor 29.95... ;)

Dit is geen reclame-post dat zou ik nooit doen,Ik haat gewoon elke ripper die er loopt en zou ze graag uitnodigen in mijn tuin :verrygood

Bij deze wil ik mensen helpen hun tuin op orde te hebben voor jezelf,geef ze de kans niet>schaf iniedergeval IETS aan als het maar een takkeherrie maakt is het goed B)

 

 

Keep the stuff safe,keep em green

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gemiddelde bewegingsmelder is alleen ietsje te gevoelig en gaat ook af als de kat voorbijkomt of een windvlaag je planten doet bewegen. Heeft deze dat ook?

 

Een gans lijkt mij nog steeds de ideale waakhond voor een mooi tuintje.. Ze maken een herrie dat het niet mooi meer is, en die kunnen ook bijten, en hard ook nog schijnbaar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk zou ik niet gaan voor iets wat herrie maakt. Tuurlijk schrikt het ze af, en hebben ze er last van, maar de buren dus ook. Ik weet niet hoe jullie contact is met de buren, maar kan begrijpen dat er buren zullen zijn die tot nu toe hun mondje hebben gehouden, en wellicht is die herrie de druppel voor hun.

 

Het risico van rippers zal toch wel blijven denk ik. Wat ik nog wel veel zie (op het werk) is dat mensen hun schuttingen met de planken horizontaal plaatsen of laten plaatsen. Dit is natuurlijk een ideaal klimrek. Mocht je tijd over hebben en zijn de schroeven niet te erg geroest (mits geen rvs natuurlijk), dan zou ik zeggen draai je schutting een slag. Zo word het een stuk moeilijker om de schutting over te klimmen.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIR melders werken niet op normale beweging van takken etc, maar registreren warme bewegende objecten zoals mensen :verrygood. Wel een kwestie van ze niet op de grond richten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohw, dacht dat half omwaaiende planten het ook deed, was toen ik nog thuis woonde ook vaak daar, maar t zou natuurlijk ook goed kunnen dat de kat(ten) van de buurvrouw al weg waren tegen dat ik keek :verrygood

 

Dat goed richten van zo'n ding is spijtig genoeg zo simpel niet he B) (bij ons hing ie wel aan de halogeenlamp vast, mss dat het wat scheelt als het een losse sensor is..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het werkt allemaal prima,maar je moet hem wel goed plaatsen.

Anders heeft het geen zin he :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een gans lijkt mij nog steeds de ideale waakhond voor een mooi tuintje.

Die lopen hier achter bij mij in de boomgaard.Zijn niet van mij,maar ik hoor ze wel. :yummy:

Mijn planten heb ik beveiligd met onderlijnen van het vissen :) Maar zo'n sensor deurbel ding ga ik mss ook wel halen.Mochten ze mijn plantjes willen oogsten dan wil ik er wel bij zijn natuurlijk :P :blink:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...