Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

growers4all

Stroombespaarder 10% tot 30% Bullshit ?

Recommended Posts

Mijn verstand zegt nee, maar een paar stemmetjes zeggen JA :verrygood

Mijn verstand zegt ook NEE en die stemmen die JA zeggen zijn de stemmen van de oplichters die dit soort tellsell zooi verkopen...

Die site is ook gaar zeg... :S

 

Vooralsnog zeg ik TROEP!! maar als iemand het tegendeel kan aantonen is het misschien niet eens zo'n gek apparaat. :rolleyes:

 

(EDIT: Ik weet al waarom ik het niet zou vertrouwen, die site is echt enorm gaar... en gemaakt met M$ publisher... <meta name=Generator content="Microsoft Publisher 11"> zucht.... ik geloof hier zeker niet in, als het een professioneel bedrijf zou zijn hadden ze wel een echte site, geen knip en plak werk als dit... daarnaast werkt de navigatie nauwelijks.. klik maar op de home button ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis een broodje aap

 

lekker geld trekken van mensen die hopen geld te gaan besparen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is zware oplichting en ik vind het erg als je misbruik maakt van goed gelovige mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Swingers en Carlito ...

 

Ik denk het zelf ook, maar is iemand die het kan onderbouwen dat het wel of niet werkt.

 

greets G4A :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi medegrowers,

 

Ik heb het idee, dat als dit zou werken deze dingen overal verkocht zouden worden.

En heb ze nog niet in de winkels gezien, maar ben benieuwd.

 

greetz firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broodje aap!

 

1. Check spelling

2. Slechte site

3. Nu met duurzaamheid hoog in het vaandel zou dit een hot item zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Broodje aap!

 

1. Check spelling

2. Slechte site

3. Nu met duurzaamheid hoog in het vaandel zou dit een hot item zijn!

Hoe kom je erbij? :verrygood

 

D.m.v de 2 ingebouwde LED’s kunt u de werking van de SavingBox kontrontroleren.

Hmm, je kan de werking kontrontroleren volgens hun site, hmmm... dan moet het wel een waanzinnig goed product zijn :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je kunt de werking controleren dmv twee leds

 

Ik kan ook wel een kastje in elkaar knutselen warbij twee lampjes gaan branden als er stroom op staat.

een leuk verhaal er bij en klaarrrrrr , weer een Tell Sell product op de markt.

 

we hebben een electra net waarbij we 230 volt wisselspanning hebben, wisselspanning zal door elk huishoudelijk apparaat worden omgezet naar een lagere spanning , dit gebeurde veelal door een travo , maar tegenwoordig steeds meer door een geschakelde voeding aangezien deze veeel minder verlies heeft dan een travo.

 

als we de spanning naar beneden gaan bregen ( wat het kastje volgends de site doet ) zal er meer stroom nodig zijn om het zelfde vermogen te kunnen produceren. P = I x U met andere woorden het vermogen is de stroom maal de spanning.

Verlagen we de spanning ..... zal de stroom verhoogd worden om het zelfde vermogen te leveren. een apparaat zal nu eenmaal een bepaald vermogen nodig hebben om te werken.

 

door de toppen van de sinus af te vlakken ( dat doen ze volgens de site) zal de effectieve spanning zakken...

 

door een cappaciteit te plaatsen kun je een beetje .. lees heel klein beetje winst boeken, maar dit is zooooo minimaal dat j ehet niet eens zult merken op je nota. apparaten met een travo zullen hiervan zelfs hinder ondervinden en meer warmte gaan genereren, warmte is verlies is een hoger verbruik en weer een tegenwerking van het "magic wonder"

 

Kolder dus !!!!

 

Wil je serieus gaan besparen ?/ plaats dan spaarlampen , trek de adapters uit het stopcontact als je ze niet gebruikt , zet de TV niet op standby maar UIT !! draai een paar watt minder in je lampen , en ga buiten kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de duidelijke uitleg Swingers!

Bij deze zijn de vermoedens van deze tellsell meuk dus onderbouwd.

 

Blijft toch triest dat er mensen zijn die een heel huis vol met tellsell junk hebben en nog steeds die commercials en site's geloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je serieus gaan besparen ?/ plaats dan spaarlampen , trek de adapters uit het stopcontact als je ze niet gebruikt , zet de TV niet op standby maar UIT !! draai een paar watt minder in je lampen , en ga buiten kweken

 

Je vergeet:draai je dimmer van je lumatek terug...bespaart enorm :verrygood

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blijft toch triest dat er mensen zijn die een heel huis vol met tellsell junk hebben en nog steeds die commercials en site's geloven.

Woeha en scheelt ook nog in de stookkosten komende winter hahahaha , als we zo door redeneren gaan we geld terug krijgen ook :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

if it sounds too good to be true, it usually is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maken ze geen fout op die website ? ? ?

 

Vuile stroom betaal je toch juist niet maar je verbruikt het wel ? ? ?

 

Veel vuilstroom is de netbeheerder toch meestal niet blij mee :verrygood en betekend vaak toch nuon busjes in de straat...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad keesthemad je betaald juist minder dan wat het energiebedrijf levert. Je betaald alleen het werkelijk vermogen wat je meter meet, maar in werkelijk verbruik je meer vermogen (complex vermogen) doordat de arbeidsfactor niet '1' is. Dit is uiteraard wel weer verrekent in de prijs :verrygood

Maar hoe dan ook dit apparaat is pure onzin, en de tekst die er bij staat slaat echt helemaal nergens op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterker nog ....

 

 

door de factor aan te passen ( condensator aanpassen in je VSA) kun je zelfs minder gaan betalen dan je daadwerkelijk verbruikt hebt. dit truukje werd met name in de TL verlichting wel eens toegepast , alleen het is illegaal , dus niet aan beginnen mensen !!

zo zou je bij een eventuele inval ook nog eens een proces van je energie leverancier aan je broek kunnen krijgen , terwijl je gewoon je stroom eerlijk betaald hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke bullshit weer. Om de zoveel tijd zie je zie wel zo'n apparaat voorbij komen. Deze zogenoemde energie bespaarders zijn niks anders dan fase verschuivers om het simpel te houden. Hierdoor registreerd je kwh-meter niet goed het verbruikte vermogen. Maar bij je engergie maatschappij gaat het wel opvallen!! Deze apparaten zorgen juist voor vervuiling op net.

 

Dit is hetzelfde als een paar ballasten draaien zonder condensator, of veel tl lampen zonder onstoringen. Dus je vergroot je risico aanzienlijk om gesnaaid ted worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...