Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Vreemde Lichten,verschijnselen in de lucht

Recommended Posts

@Collieweed

Ik heb gelijkaardige verhalen gehoord... van bekenden ... zelf heb ik het niet gezien... maar weet wel dat ze bestaan...

 

En dit van 2 verschillende personen... die ik vertrouw... en dat doe ik niet zomaar...

 

Natuurlijk ook niet te hard van stapel lopen, laat het tot jou komen en zie wat er gebeurt... zelf met de voeten op de grond blijven staan....

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ufo in space die zijn tien keer zo bruut

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst een canna copter en nu dit weer??! :rolleyes:

 

 

nee, weet ff niet wat ik er van moet denken maar het zet je wel aan het denken :wave:

 

 

grz brt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, ik heb vorig jaar pcies het zelfde gezien, en het was geen chinese ballon.. het flimpje wat ik heb opgenomen, is gepaart met hevige onweer, en het object blijft stil hangen.

 

verklaar maar wat dit is!

 

 

grz, raudive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit ook al jaren interesant, want mensen laten we reeel zijn zo'n groot unversum en wou zouden de enigste levende planeet zijn??? lijkt mij niet.

Ik heb een keer een boek gelezen ben alleen even de titel kwijt maar dat ging over de goden die de mens heeft verzonnen in elke laag van de bevolking, en men gebruikte daar als voorbeeld voor de Egyptenaren en Inca's die bouwde 2 tot 4000 jaar geleden constructies die men heden ten dagen nog niet kan bouwen men beschreef dat in het boek als het bekende duwtje in de rug.

 

Maar hier nog een paar mooie beelden:

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn in de koude oorlog ook ronde straaljagers gemaakt,als je dus een jet-wolk achter een schoteltje ziet is het een ronde straaljager :wacko:

Het enige waar ik in geloof zijn van die witte/rode/oranje energy spheres,die heb ik met eigen ogen meerdere malen gezien :o

Als dat niet was gebeurd,had ik er ook niet in gelooft

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AmSt4ff

Ik denk dat je deze bedoelt.

Vreemd figuur in mijn ogen.

Ik heb zelf wel ooit op het strand van Ouddorp een UFO gezien,dwz in de letterlijke betekenis van de afkorting,het leek te vliegen en was onidentificeerbaar. :o

Vraag me nog steeds af wat het geweest zou kunnen zijn,maar het opsteken van mijn liftersduim had helaas geen effect. :wacko:

:D

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites


nog meer U.F.O.'tjes :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

man, man, lees dit topic aub niet net voor je naar je guerilla spot vertrekt, spanning verzekerd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...