Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

karpertje666

eventjes voorstellen dan maar

Recommended Posts

hoi

 

ik ben karpertje alleen zwem ik niet in het water :D

ik kom uit 1 van de mooiste plekjes uit nederland ..

sinds 2 maanden op me zelf samen met me vrouwtje dus werd het tijd voor wat tijd verdrijf

en aangezien blowen een levens gewoonte van me is kom je natuurlijk uit bij het kweken van plantjes voor eigen gebruik

 

dit is me eerste kweekje wat ik ga proberen en ik hoop op dat ik veel kan leren hier en hoop op vriendelijke adviezen.

 

verder ben ik 24 lentes jong

 

 

blub blub karpertje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum.

 

blub

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom karpertje, misschien beter als je woonplaats weghaalt.. is ook helemaal niet van belang hier. :D

 

zie je nog hier :P

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier

Maar volgens mij hebben we elkaar al wel eens gesproken op het forum :P

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch leuk om de achtergronden te weten, veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welkom hier

Maar volgens mij hebben we elkaar al wel eens gesproken op het forum :P

 

Grtz

 

 

klopt maar volgens een moderator moest ik me voorstellen dus ik ben best braaf en dooe ik dat .

ik had de regels niet gelezen...je leest toch ook geen borden wat je wel en niet mag als je in het bos loopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwaar die bureaucratie en autoritaire moderators hier op het forum begrijp ik niet goed.

Het is altijd irritant als je als snotaap behandeld wordt en die voorstel regel doet me denken aan een sekte.

 

Veel succes met je kweek karpertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de sekte van de forumvoorstellers en de cult van de voorstelweigeraars

 

't is maar waar je je druk om maakt, ik stel me altijd voor als ik ergens nieuw binnenkom.

 

Maar welkom karpertje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanwaar die bureaucratie en autoritaire moderators hier op het forum begrijp ik niet goed.

Het is altijd irritant als je als snotaap behandeld wordt en die voorstel regel doet me denken aan een sekte.

 

Ben je bekend met netiquette????? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
je leest toch ook geen borden wat je wel en niet mag als je in het bos loopt

:P ook niet als het iemands eigen bos is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het staat je vrij om je voor te stellen of niet en daarom zou je geen gelul moeten krijgen.

Ik kom al meer dan 20 jaar op fora en hier maak ik dit soort onzin voor het eerst mee.

 

Gaan jullie me hier normen en waarden bijbrengen?

What's next; een stemadvies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, alleen huisregels. Daar hou je je normaal aan als je ergens op visite bent. En als je je er niet aan wilt houden dan kom je er gewoon niet. Dat staat je helemaal vrij. Kom op zeg, vermoorde onschuld!

 

gaarne weer on-topic. Welkom dus :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het staat je vrij om je voor te stellen of niet en daarom zou je geen gelul moeten krijgen.

Ik kom al meer dan 20 jaar op fora en hier maak ik dit soort onzin voor het eerst mee.

 

menig forum waar ik me ooit heb aangemeld werd verzocht me even voor te stellen

is toch in feite maar 'n kleine moeite :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kom al meer dan 20 jaar op fora en hier maak ik dit soort onzin voor het eerst mee.

Lichtjes overdreven? Ik denk niet dat er al fora bestonden in 1989. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou...ik stel echt niks voor :P ...

 

maar heb me gewoon wel voorgesteld toen registreerde... :D

 

vreemd gaan doe ik ook nooit....ik stel me eerst altijd even voor :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
menig forum waar ik me ooit heb aangemeld werd verzocht me even voor te stellen

is toch in feite maar 'n kleine moeite :P

 

Ja en dat is ook een vriendelijk verzoek.

Dat van het wietforum wordt kennelijk in een aparte welkomsmail verstuurd waarvan zij veronderstellen dat je die nog leest ook.

 

En als je je er niet aan wilt houden dan kom je er gewoon niet.

 

Jij schijnt niet te beseffen dat de meeste mensen die huisregels niet kennen, al stuur je 100 welkomsmails.

Dan posten ze in hun enthousiasme een keer op dit forum en het eerste wat ze krijgen is gelul.

Zelfde gebeurt als je per ongeluk "verkeerd" quote; daarvoor ga je meteen aan de schandpaal.

Kom je dus letterlijk al meer dan 20 jaar op fora en het eerste wat je hier krijgt te horen is LEER QUOTEN!

Lekker vriendelijk van toon is dat en het nieuwe forum lid zal zich vast niet opgelaten voelen.

 

Hoe kan de politie er achter komen dat je aan het kweken bent??

 

door jaren lange ervaringen en zijn intensieve speur werk

 

Nogmaals welkom karpertje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanwaar die bureaucratie en autoritaire moderators hier op het forum begrijp ik niet goed.

Het is altijd irritant als je als snotaap behandeld wordt en die voorstel regel doet me denken aan een sekte.

 

Veel succes met je kweek karpertje.

 

 

precies hoe minder je van een ander weet hoe beter en anders wat hier in het dorp geldt, ik bedoel we zijn bezig met min of meer illegale bezigheden je ken er voor de straat op geschopt worden door je wooncorporatie dus wat moet ik me eigen voorstellen ik ben karpertje maar dat ben ik niet ik ben heel iemand anders dus ja, kreeg ook tips van medekwekers had een foto van me plant met me hand om het blad te vergelijken maar ik heb me woonplaats om me hand staan en die zei beter haal je die foto weg kortom ik bedoel maar niemand hoeft te weten wie wie is en waar ze vandaan komen nickname is genoeg en verder ken je elkaar ook wel via pm leren kennen als je daar oren naar heb ik ziet hier alleen voor me plezier en ik hoef niet te weten waar bubbleblowe bijvoorbeeld vandaan komt of wie die is ze nick name staat er is genoeg

 

 

HOREN ZIEN EN ZWIJGEN, is het enige wat telt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook gewoon op een normale manier gevraagt om voedings advies aangezien dit mijn eerste keer is kreeg een vraag van een MOD ik citeer welke bier lust je als je dorst heb uhmm ja alleen heineken jupiler en de rest moet ik niet op hertog jan na dan maar ik vraag gewoon iets waar een forum voor is een forum is niet om te zoeken daar is google voor forum is naar mijn mening of vragen te stellen en advies te geven door de gene die het al weten anders ken je alle topics over info wel weg doen alles staat immers al op het internet alleen WIJ mensen dus ik ook doen het liever makkelijker

 

hiermee wil ik zeggen als iemand wat fout doet wat ik dus deed geef een normaal PMtje scheelt een hoop irritatie onder iedereen

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P ook niet als het iemands eigen bos is?

 

je bedoelt prive terrein... zover ik het ken hier is het afgezetn met hekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietforum is één van de schoonste en meest overzichtelijke fora die er zijn. En dat is omdat we algemene richtlijnen die op internet gelden voor het gebruik van fora, inclusief quoten en netiquette (RFC1855) met heel veel inzet handhaven.

 

Overigens een quote daaruit...

4.1 User Guidelines

4.1.1. General guidelines

 

* Remember that all these services belong to someone else. The people who pay the bills get to make the rules governing usage.

 

Ik snap de discussie dan ook helemaal niet. Er is geen punt van discussie.

 

on-topic graag nu.

 

edit: leestekens karpertje!! Alsjeblieft! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wietforum is één van de schoonste en meest overzichtelijke fora die er zijn. En dat is omdat we algemene richtlijnen die op internet gelden voor het gebruik van fora, inclusief quoten en netiquette (RFC1855) met heel veel inzet handhaven.

 

Overigens een quote daaruit...

 

 

Ik snap de discussie dan ook helemaal niet. Er is geen punt van discussie.

 

on-topic graag nu.

 

dat niet maar ik vind het wel leuk dat we zo samen in contact komen een slecht begin zijn de beste

 

 

vr gr karpertje

 

 

P.S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P :P zucht!En dat omdat je jezelf ff voor moet stellen.

Netiquette mensen :P Alsnog :D

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dan ook nog even leert quoten ben ik helemaal blij :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je dan ook nog even leert quoten ben ik helemaal blij :P

 

bedoel je dit... kijk ik ben niet zo held op het internet,..

ben al blij dat ik een foto ken plaatsen ,.daarvoor heb ik de handleiding gelezen.

 

en leestekens ik schaam me ervoor, ik weet niet of ik ze op de goede plek zet maar zo nu en dan zal ik een . of een , gebruiken zodat het lezen iets aangenamer wordt

 

mijn excuses nogmaals ik kom hier niet of dwars te liggen.

 

 

vr gr karpertje

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is omdat we algemene richtlijnen die op internet gelden voor het gebruik van fora, inclusief quoten en netiquette (RFC1855) met heel veel inzet handhaven.

 

Dit is het eerste forum dat ik ken waar je verplicht bent jezelf voor te stellen dus zo algemeen is dat niet.

Net zoals wij die regels moeten accepteren zul jij moeten accepteren dat niet iedereen die kent.

Regels prima, maar een parkeerwachtersmentaliteit is nergens voor nodig.

 

Nu komen er nog van die irritante jochies met hun opgeheven vingertjes ook.

Netiquette, normen en waarden, foei jij, foei. Als ik niet deug doen zij dat wel en zo word je populair.

Van die hypocriete moraalridders had ik niet op een wietforum verwacht en die wil jij toch eigenlijk ook niet?

 

Back on topic.

Ik heb wel eens een goudkarper gevangen van 85 cm fish.gif nod.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...