Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

knightfightx

Wietforum Shop verkoopt géén namaak plagron bat-mix!

Recommended Posts

hier:

 

Zoals je kunt zien is ook aan de bovenkant de uiteindes een witte rechthoek, wat de mijne ook precies heeft, terwijl de originele(links) ze onderaan heeft, zie nummertje 2. En als je kijkt naar nummertje 1, dat kringetje daar weet ik niet waar voor staat, maar bij mijn verpakking staan daar 4 cijfers.

De pijl van nummertje 6 wijst naar nog een gaatje bij mijn verpakking. Daarom denk ik dus dat mijn verpakking nep is.

 

qnmcup.jpg

 

 

 

ik heb mijn 1e post alleen de foto laten staan, omdat dit niks te maken heeft met de medekwekers te maken heeft, maar iets tussen mij, jou en de vertegenwoordiger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
want mij zal je wel niet geloven, anders had je deze post ook niet gedaan.

 

Groet,

 

Frans

 

Ik kendje je niet eens tot op de dag van vandaag, dus dat is onmogelijk =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van andere verpakking???

 

Sigaretten wisselen ook zo vaak van verpakking en andere merkartikelen ook.

 

Waar maak je je druk om?

 

Iemand vals beschuldigen?

 

Is nie tof.

 

Excuses is hier op zn plaats.

 

Blowsterke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn excuses al aangeboden voor bepaalde zaken.

En ik zeg alleen dat bijna alles wat daar staat overeen komt met mijn zak.

Dus logisch dat ik me er zorgen over maak.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

´heb mijn 1e post alleen de foto laten staan, omdat dit niks te maken heeft met de medekwekers te maken heeft, maar iets tussen mij, jou en de vertegenwoordiger´

 

 

lijkt me wel fijn dat dit gewoon samen met z´n alle besproken word..

dit alleen om misverstanden en dergelijke te voorkomen...

 

maar t lijkt me sterk dat je replica troep heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop natuurlijk zelf ook dat het geen troep is, en dan niemand hier last van gaat krijgen. En nogmaals, sorry ik was erg stoned, en had ook beter een topic kunne maken met: Heb ik een namaak bat-mix?

 

Maar ik heb zowat puur Sativa gehad, en werdt dus heel boos + niet-nadenkend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn zak batmix van dit jaar leek precies op die van jou. Ik kwam ook aan het twijfelen. Ik heb toen gekeken naar de manier waarop torfarten afgekort was. Op de echte zakken was dit volgens mij op de verkeerde manier. Dit heeft bij mij de doorslag gegeven. Hoe staat het er bij jou op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze foto is wat duidelijker.

 

gallery_21796_7794_1230314.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu eens eerlijk, waar lijkt mijn zak op??

 

En kempic, wat bedoel je precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ik was knetterstoned toen ik dit topic maakte, en als ik stoned ben, wordt ik snel boos en doe ik veel dingen zonder erbij na te denken, zoals in deze overdreven topic van mij. Mijn excuses.

 

 

als je niet zo goed met de effecten van cannabis om kan gaan is het misschien verstandiger te stoppen met blowen of passende doseringen te gaan nemen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

bBij mij staat tor-, dus dat is goed?

maar de opdruk zit wel lager bij mij...

btw goed gevonden die foto! ik kon em nergens vinden!

dan heb ik miss tog wel de goede zak.

 

gr

 

twin: Ik gebruik cannabis voor persoonlijke zaken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
el5nae.jpg
gallery_21796_7794_1230314.jpg

Lastig hoor. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als mijn zak vol met potgrond was, zou de onderkant dikker worden, en dus zo eruit zien als de rechtse foto. Vandaar die opdruk...

En hoe verklaar je de afslagblokjes dan? Ik zil zeker wete dat ik de echte plagron heb :rolleyes:...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik was erg stoned, en had ook beter een topic kunne maken met: Heb ik een namaak bat-mix?

 

Maar ik heb zowat puur Sativa gehad, en werdt dus heel boos + niet-nadenkend.

 

 

Eerste keer dat ik dit hoor, ik ken mensen die agressief en gefrustreerd lopen als hun weed op is maar meestal na een goede :P zeker een sativa wordt ik toch wel erg rustig en relaxed net als bijna iedereen die ik ken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van sativa wordt je juist niet ontspannend, maar energiek. En dat vind ik fijner, waardoor ik dus bijna sativa puur rook. Van indica krijg je het effect wat jij beschrijft, en dus kan het niet dat je altijd rustig en relaxed bent. En volgens mij klets je nu wat je zegt, dat bijna bij iedereen dat zo is. Want dan moet je nog mnaar eens opzoeken wat sativa en indica is.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het niet met je eens kills, ik word van elke wiet ontspanne. woede is compleet weg na een joint bij mij en iedereen die ik ken.

er zitten altijd een paar mensen tussen die fout reageren op wiet, dit zijn de mensen waar op gelet word de rest daar hoor je niet van omdat er geen probleem is.

ook geef je wiet op deze manier een slechte naam, is niet nodig.

 

en ookal word je boos van wiet dan is dit iets dat al in je hoofd zit, komt niet door de wiet... kan wel geactiveert worden door wiet dan is het toch egt beter om te minderen.

 

grtz peter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij bent goed in de zak gezet (haha).

goed dat je pure sative hebt gepaft en dat je boos werd, anders was dit topic er nu niet! mooi ontdekt en bedankt om ons te waarschuwen... je moest eens weten hoe hard er wordt gefoefeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het een neppe zak...

 

Alleen wel vreemd dat plagron die dan zelf verkoopt...

 

Nieuwe marketingtruuc ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf adhd en dat is ook een van de redenen dat ik blow, ik zelf word altijd rustig als ik een jointje rook nadat ik boos ben en dan ben ik totaal niet boos meer, dus ik snap niet hoe je boos kan worden als je net een joint heb gerookt :rolleyes:

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu eens een test aan het doen. Ik ben nou 80% indica aan het roken. 1 half pure en 1 pure bijna op. Al 30 min minuten lang. Ik ben ook al flink gaar. Ik voel me zeer verschillend wat ikmet puur sativa heb gehad, maar een deel van het gevoel dat ik heb is ook bij indica te voelen. Ik kan het niet goed beschrijven, sorry.

 

Maar peter de pan, ik geef wiet geen slechte benaming, en dat ben ik ook nooit van plan geweest. Daar ben ik zelfs voorzichtig mee omgegaan. Ik zeg niet dat ik door wiet boos ga doen, hoewel ik zo miss wel over kwam, maar dat komt gewoon door mijn lichaam. The way i am. Door wiet wordt dat zeg maar verbeterd, wat voor mij positief is, maar niet zo kan uitkeren.

 

en kasper, hoe moet ik dat opvatten?

 

 

|En kees, bedankt, je bent de eerste die met mij meedenkt :rolleyes:

 

Ik ga de jonko verder oproken, en moet wel zeggen, dat dit me ook wel bevalt, maar zou beter van zijn als ik de volgende keer eens 100% indica gebruik.

 

Appel, ik heb geen adhd en ik wordt niet boos op zn manier.

 

Mensen, jullie hebben mij verkeerd begrepen, als er een reden is om boos te worden, wordt ik meer kwaad dan normaal. Zoals de ontdekking van dit gedoe. Maar als er geen reden is., ben ik nooit boos. heb geen adhd. Maar je standpunt is in orde appel :P.

 

groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en kasper, hoe moet ik dat opvatten?

 

je bent toch niet terug boos aan het worden he :P ? ik veronderstel dat je die "haha" achter "jij bent goed in de zak gezet" bedoelt... vond het grappig: in de zak gezet met een zak :P meer moet je daar niet achter zoeken hoor! vind het gewoon goed dat je dit laat weten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, om eerlijk te zijn was er ook een lachje of 2, door de indica :rolleyes: hihi toen ik dat las, en ik weet ook dat dat een grapje was :P en dus het was ook grappig :P, bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
el5nae.jpg

 

 

Deze foto is wat duidelijker.

 

gallery_21796_7794_1230314.jpg

 

Je laat zelf al zien dat jou een echte zak is alleen heeft Plagron de zak ondersteboven gedrukt zie de foto's zelf maar:

 

  • Op de neppe staan witte cijfers in de rand en bij de jouwe niet
  • De neppe hebben dunne witte vlakken en de jouwe maar 1 en groter
  • Op de neppe staat duitse tekst de jouwe niet
  • op de neppe staat het tekst vlak niet goed en de jouwe wel
  • Luchtgaatjes zitten op de goede plek alleen ondersteboven
  • en kijk eens naar de zak kleur de neppe is licht grijs en de echte donker grijs (net als de jouwe)

 

Zie plagron folder (flyer) zelf maar daar staat ook tekst en lees die maar eens en dan zal je zien dat het de echte is wat al eerder is gezegd er zal wel iets fout zijn gegaan met je voeding.

 

Ik weet niet hoor mensen maar het bewijs wordt zelf hier al gepost............. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs op de fotovergelijking kun je zien dat jouw zak wél echt is:

 

1. de kleur

2. de plaats van de bedrukking

3. de afkorting

 

ook op de plagron zak zitten die blokjes.

 

Kortom, storm in en glas water.

 

post-5211-1247336997.jpg

 

:rolleyes: je was met net voor Frans!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi ontdekt en bedankt om ons te waarschuwen... je moest eens weten hoe hard er wordt gefoefeld.

 

Kijk dit soort reacties kan je op wachten men roept wat en nog onterecht ook ik werk 7 dagen per week keihard aan mijn bedrijf en heb nog nooit in mijn leven iemand opgelicht of wat dan ook, en dan wordt ik ff in mijn hemd gezet.

 

Kijk als ik daadwerkelijk iets fout had gedaan okee en dan neem ik ook mijn verandwoordelijkheid! maar tegen onrecht kan ik absoluut niet tegen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...