Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
seemore buds

TE WEINIG ? GLAS ? ZILVERZAND ?

Recommended Posts

hallo daar.

 

ik ben het zat om elke keer weer te weinig te krijgen bij de shop en of slechte wiet.

mijn idee is een site maken waar iedereen door middel van een poll kan aangeven welke

coffeeshop slecht bezig is en waarom.

 

ook lijkt het me handig als hier een lijst word gemaakt van plekken in Nederland waar je niet wil zijn.

laat mede rokers niet de zelfde fouten maken als jij , als er zand in je wiet zit of zelfs glas , schreeuw

het dan van de daken!

 

kwekers die glas in de wiet doen en voeding niet uitspoelen etc. verdienen het niet om te kweken.

shop's die deze wiet verkopen verdienen het niet te bestaan.

 

als je ontevreden bent over een shop, laat dan hier weten welke shop dit is en waarom.

 

alle ideeën om de kwaliteit van coffeeshop wiet te verbeteren zijn welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Seemorebuds,

 

Wat kan ik er dan beter in doen dan glas of zand?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Melkpoeder doet het wel goed wel in Vlaanderen :rofl :rofl :D

 

El Fish <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volle of halfvolle melkpoeder?wil geen ontevreden klanten ..<_<

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk volle, brand de joint beter :rofl <_< .....

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volle geeft meer een stoned effect, waar de half volle dan weer je lekker high maakt :rofl

 

El Fish <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bekende melkpoeder topic

 

leuk <_<

 

doe mij dan maar halfvol, heb al genoeg spek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het bekende melkpoeder topic

 

leuk <_<

 

doe mij dan maar halfvol, heb al genoeg spek

 

 

nee dat was niet echt de bedoeling , de bedoeling was meer een overzichtelijke black list maken van alle slechte shops.

of is deze al aanwezig op het forum?

 

@Seemorebuds,

 

Wat kan ik er dan beter in doen dan glas of zand?

 

Gr schenkie

 

een scheutje sarcasme doet wonderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Seemorebuds,

 

Ik geloof dat er al meerdere topics hierover gaan...en ook over verzwaarde wiet.

Weet alleen niet of het nu nog veel word toegepast...ik geloof niet dat de "natte" handel nog zo in trek is.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Seemorebuds,

 

Ik geloof dat er al meerdere topics hierover gaan...en ook over verzwaarde wiet.

Weet alleen niet of het nu nog veel word toegepast...ik geloof niet dat de "natte" handel nog zo in trek is.

 

Gr schenkie

 

ik zag idd al wat topics over verzwaarde wiet maar kon geen blacklist vinden.

et leek me wel handig ipv al die losse topics over welke shops in welke stad goed en niet goed zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat doe je dan als een bepaalde shop het eenmalig mee maakt dat ze een slechter wietje hebben.

Die blijven dan steeds op jou zwarte lijst staan...terwijl ze misschien een zeer goede shop zijn.

 

Niet dat het mij iets kan schelen hoor, ik ga nooit naar een shop.

Maar zou het niet leuk vinden om zo'n lijst te komen omdat 1 iemand er slecht heeft gevaren.

 

Een zwarte lijst maak je niet met een enkele verklaring, maar door onderzoek :rofl

 

Een restaurant krijgt ook geen michelin(of hoe schrijf je dat :rofl ) ster omdat de buur het er lekker vond...

 

El Fish <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat doe je dan als een bepaalde shop het eenmalig mee maakt dat ze een slechter wietje hebben.

Die blijven dan steeds op jou zwarte lijst staan...terwijl ze misschien een zeer goede shop zijn.

 

Niet dat het mij iets kan schelen hoor, ik ga nooit naar een shop.

Maar zou het niet leuk vinden om zo'n lijst te komen omdat 1 iemand er slecht heeft gevaren.

 

Een zwarte lijst maak je niet met een enkele verklaring, maar door onderzoek :rofl

 

Een restaurant krijgt ook geen michelin(of hoe schrijf je dat :D ) ster omdat de buur het er lekker vond...

 

El Fish <_<

 

 

hoe meer mensen hun cijfer , mening of wat dan ook geven , hoe betrouwbaarder het word.

natuurlijk als 1 persoon wat zegt over een shop is het niet betrouwbaar , maar er bij staat hoeveel mensen de shop wel of niet goedkeuren dan is het wel duidelijk lijkt me.

 

ik schreef ook "alle ideeën om de kwaliteit van coffeeshop wiet te verbeteren zijn welkom."

dus als je iets beters weet , laat het vooral weten. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop ook niks in een shop, maar vind het een slecht idee.

De concurrentie kan een shop zwart maken door verzonnen slechte ervaringen te posten.

Een shop kan zichzelf de hemel inprijzen.

De criteria die mensen hanteren zijn niet universeel en zeker niet objectief. Een shop kan in no time een slecht imago krijgen doordat een paar sukkels maar wat plaatsen.

Het bovenstaande gebeurt bijvoorbeeld ook bij sites die hotels of restaurants bespreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het met Kees A eens. Je kan met zo'n site veel schade aanbrengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik koop ook niks in een shop, maar vind het een slecht idee.

De concurrentie kan een shop zwart maken door verzonnen slechte ervaringen te posten.

Een shop kan zichzelf de hemel inprijzen.

De criteria die mensen hanteren zijn niet universeel en zeker niet objectief. Een shop kan in no time een slecht imago krijgen doordat een paar sukkels maar wat plaatsen.

Het bovenstaande gebeurt bijvoorbeeld ook bij sites die hotels of restaurants bespreken.

 

 

Tja maar dat kan toch altijd als je zoiets plaatst ?

 

Zon topic kun je wel maken maar dan zou er een soort "cannabis politie" moeten komen. Dat is een groepje selecte mensen die na een klacht de tent gaan onderzoeken door middel van een objectief vast gesteld criteria. Dit groepje doet verslag aan onderstaand forum. Dan doe je het in mijn ogen zoals het hoort. Maar omdat niemand zo gek is om stad en land af te reizen om de gemaakte meldingen ( positief of negatief !! ) te controleren. Niet te doen dus. al is de gedachte goed. ( weet iemand hoeveel koffieshops er zijn in nederland? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

shampoo in de hasj om het lekker zacht te houden. vreet maar is een grammetje op dan komen bij sommigen de bellen bijna uit je mond

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeepjes bedoel je zeker <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even afgezien van het feit dat ik je aanraad om eens te lezen hier hoe we graag willen dat je quotes gebruikt staan we een dergelijk topic niet toe. Het is slecht controleerbaar/verifieerbaar en het lijkt me gewoon beter dat je de koffieshophouder er op aanspreekt ipv het op het forum zetten. Het is een slechte zaak als het in de shop komt maar een shophouder kan ook te goeder trouw zijn geweest maar niet alle zakken getest (wat niet slim is maar ik weet precies hoe dat gaat).

 

Wat we overigens wél toestaan is een topic over aanbevelingen van goede koffieshops - dat is positiever en we hebben er uiteindelijk veel meer aan <_<

 

Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...