Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dylan

Gefilterde Tippies

Recommended Posts

Houden die tippies teer tegen?

 

Je hebt ze in allerlei soorten, van katoen, kleine bolletjes enz.

 

Maar werken ze echt? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag ik me ook af, ik zie ze ook wel is hangen in de shop, van die zakjes met 50 van die tippies erin, maar is het ook echt beter? en houd het de thc niet tegen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook geen idee of ze helpen.

Ik koop ze weleens als ik van die zachte hash heb, het is wel fijn om een dikkere tip te hebben met een staafje hash in de joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipjes houden niks tegen.

voorkomt alleen dat je steeds shag in je mond krijgt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk, omdat cannabinoiden extreem sticky icky zijn, hechten ze zich erg snel aan opp, vooral als dat een filtertje van bijv een peuk is. Het is zwaar nutteloos om een sigaretten filter in je tippie te stoppen met het oog op teren verwijderen, je zal in verhouding meer cannabinoiden filteren dan dat je teer filtert. Gewoon zonder filter blijven roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik wist dat van dat filter van een sigaret wel, maar dat is dan ook om sigaretten mee te roken, deze tippies waar we het over hebben worden speciaal gemaakt om wiet mee te roken, dus misschien hebben ze er wel wat slims op gevonden dat het geen canaboïden tegenhoud, maar wel teer o.i.d. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tips houden een klein beetje teer tegen

maar ze zijn gemaakt zodat je het laatste stukje joint niet hoeft te vulle,dat rook je toch niet op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat hij het heeft over gewone tips, maar over iets dat lijkt op een sigaretfilter..

 

Nog nooit ergens gezien trouwens, maar ik vrees dat het idd wel wat van je thc gaat tegen houden ook.

 

Testje doen hè :lol: (of vaporizen als je bang bent van teer :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik wist dat van dat filter van een sigaret wel, maar dat is dan ook om sigaretten mee te roken, deze tippies waar we het over hebben worden speciaal gemaakt om wiet mee te roken, dus misschien hebben ze er wel wat slims op gevonden dat het geen canaboïden tegenhoud, maar wel teer o.i.d. :lol:

 

Een filter is een filter, ongeacht het gebruikte materiaal. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit vraagt om een canalyse test :lol:

Nu heb ik niet de mogelijkheid om die filters te bemachtigen,

is ff denken hoe we dat doen...

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

easy_roller_tips.jpg

 

Deze staan op azarius, maar ik denk dat dit niet meer is dan wat plastic en dus alleen maar slechter kan zijn dan een normaal tippie?

volgende keer als ik in de shop ben neem ik zo'n zakje mee die ze daar hebben, weet niet meer precies welke dat waren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tips die ik weleens kocht waren bruin karton, leek sprekend op een afgebroken filter van een sigaret, klein stukje langer.

De ene kant wit filter, de andere kant groen plastic.

Er stond een wietblad op de tip.

 

Ze kosten een euro voor 12, maar meestal kreeg ik ze gratis want die dingen verkochten ze nauwelijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik altijd doe is een stuk mooi papier gebruiken om een tip te rollen van een cm of 2 lang (ietsje langer dus) hierin vouw ik een "m" waarbij ik in de binnenkant de "m" weglaat, daar zit een holte in je tip die ik vul met heel fijn uitgepluisd sigarettenfilter.

 

Dit filter houd alle kleine kutstukjes shag/tabak tegen waar ik normaal altijd zo chagrijnig om kan worden bij andermans joint.. Ook zul je geen teerresidu op de achterkant van je tip krijgen, en wat betreft de hoeveelheid wiet, ik wordt er net zo stoned van, maar ik vind het veel lekkerder roken.

 

En dan ook omdat ik mijn lange tip uit laat steken, zodat je geen vloeirandje aan het einde krijgt wat zich eromheen vouwt, en bruin wordt. (waar die vieze teersmaak op je lippen door komt) En bij de laatste hits (het billetje van de joint) kan je gewoon hijsen zonder dat je je lippen verbrandt aan die rookwalmen

 

En gewoon het visuele, van een viezig bruin/plakkerig stukje filter dat je overhoudt als je je jointje daarna openbreekt. Dan denk ik toch, he!!!, dat beetje teer zit iig niet in mn longen :lol:

 

groeten dr_greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik sprietjes rook ( 1 1/4 vloei ) klein beetje shag is het zonder tipje niet te doen, veel te heet anders aan je lippen, je verbrand je bek gewoon zonder, zelfs met heb je er soms al last van bij het laatste heisje ( of is het hijsje?!)

 

ach wat maakt het eigenlijk ook uit , als je het zelf maar lekker vind, roken is gewoon slecht, met of zonder filter, het is vies, ongezond en dom, maar high worden weer niet hahahaha

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
omdat ik sprietjes rook ( 1 1/4 vloei ) klein beetje shag is het zonder tipje niet te doen, veel te heet anders aan je lippen, je verbrand je bek gewoon zonder, zelfs met heb je er soms al last van bij het laatste heisje ( of is het hijsje?!)

 

ach wat maakt het eigenlijk ook uit , als je het zelf maar lekker vind, roken is gewoon slecht, met of zonder filter, het is vies, ongezond en dom, maar high worden weer niet hahahaha

 

groeten van ejb

 

Ik draai "standaard" formaat en ook ik doe de tip erin tegen de hitte. Ik zou zelf nooit zo'n plastic ding in mijn joint willen, let je met je :rolleyes: hoofd niet op en neem je 1 trek teveel... :verrygood (Dat wil mij heel af en toe mij wel eens overkomen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...