Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kasperfish

Guerilla 2009

Recommended Posts

Hoi Kasperfish. Foto's staan er inderdaad snel op.

Ik was live al onder de indruk, maar als je 't dan nog eens vergelijkt met die eerste foto's...

Dan denk ik dat zowel wij als de plantjes flink hun best gedaan hebben. :whistling

 

 

Een bescheiden begin, terras/balkon-kweekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow :nerd

mooi gedaan :no

kheb alles gelezen en het was een beetje een bron van inspiratie voor mij.

denk dat ik dit ook ga proberen. :whistling

Ziet er echt lekker uit :)

enige waarvoor ik bang ben is dat iemand het gaat vinden en planten steelt :blink:

maar voor de rest mooi verslag en keep up the good work

grtz wonders of nature

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fcgroningen: de draaiertjes zijn allemaal verwijderd! toch bedankt voor de waarschuwing want er staan er veeeeeeel

 

@wonders of nature: thanks voor mijn topic te bezoeken. ik hoop ook dat ze niet worden ontdekt maar dat weet je nooi met guerilla. fingers crossed!

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
@fcgroningen: de draaiertjes zijn allemaal verwijderd! toch bedankt voor de waarschuwing want er staan er veeeeeeel

 

@wonders of nature: thanks voor mijn topic te bezoeken. ik hoop ook dat ze niet worden ontdekt maar dat weet je nooi met guerilla. fingers crossed!

 

grtzz

hoop voor u dat ze niet worden gevonden :blink:

kga dit verslag nog volgen.

ben echt benieuw wat er van zal worden.

vriendelijke groeten wonders of nature :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je trouwns niet overal beter een stok bij plaatsen.

 

In het na jaar is het soms wel eens guur weer, zou zonde zijn als een simpele storm al je plantjes om legt.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat bedoel je hiermee??

Haha sorry was meer een reactie opwoorden van "slappezever" over dat stiekem doen en jouw antwoord erop van dat stiekem doen zo leuk is, snap je???

Was verkeerd geinterpreteerd volgens mij door jou.

Maar mag de pret niet drukken...

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kasperfish

 

wat een ontiegelijke gruwelijke vette shit zie ik hier.

kep net effe je hele verslag doorgelezen,echt supernice!! :whistling

ik wist niet dat brandnetels niet tegen roundup konden :blink:

ik dacht dat de enigste manier om van die zooi af te komen is spitten en de wortels dr uit..

mooie spots,yes yes dat gaat een toppertje worden.

veel succes en ik kom gauw weer es bij je kijken

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is het soort verslagen waarvoor ik me aangemeld heb op dit forum.. Leuk om te lezen, veel van geleerd, volg je graag verder en wens je veel succes!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fcgroningen: ja, ik ben wel van plan om de planten te ondersteunen. ik ga hiermee nog wachten totdat het echt nodig is (dwz in de bloei) omdat ik nog niet weet hoe. ik twijfel tussen een stok waar het nodig is of kabels spannen over het veld.

 

@Tony Soprano: no worries man :no

 

@indoflow: thanks indo, ik hoop dat die shit nog gruwelijker wordt :nerd ! round-up doodt tot in de wortels dus dan is het iets makkelijker om een brandnetelveld klaar te maken. maar geloof mij, het blijft zweten met tranen en bloed... waaaaaaah door tot het einde....

 

@Keos: dankje Keos, blij dat je mijn verslag leuk vindt. hopelijk zal ik mijn verslag tot tijdens de oogst kunnen aanvullen. hangt van de plantjes af en euhh van veel geluk.

 

ik ben niet meer gaan kijken op de verslagspot maar als het morgen niet gaat regen zal ik overmorgen de plantjes gaan water geven. er loop een beekje vlak bij mijn spot en hopelijk staat daar nog water in. vorige x was het beekje kurkdroog dus veel verwacht ik er niet van. Begin mij was het water zeker 1m diep, vorige week niks meer :whistling :blink:

 

tot snel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi veldje heb je daar :blink:

ik zou die "draaiers" en andere klimplanten enkel verwijderen als ze te dicht staan

op je plantjes want anders valt je veldje op voor "police in helicopter"

 

ik wens je ng veel succes met je kweek :whistling

 

blessings Lion Of Judah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow..dat ene veldje gaat goed jong en leuk om te zien dat al je zaailingen zijn aangeslagen.

 

Nice nice,goe bezig.

 

Eeej lastig he die draaiers..ik heb er ook last van op me guerilla...

De betere methode om ze te verwijderen is onderaan de stam vanje plant de klimplant door te hakken.Dan isie dood en wordt ie droog en isie makkelijker te verwijderen zondr dat jeje plant schade aandoet.

 

 

Succces nog

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag in de hitte ook in een brandnetelveld bezig geweest. Maar niet met zon mooi resultaat als bij jouw hiero. Mijn god wat een kutwerk in de zon. Volgend jaar gaat de roundup ook mee, dat werkt wel zo te zien. Blijft het natuurlijk nog steeds veel werk om alles om te spitten. Heb er weleens aan gedacht om zon grondfrees te huren en dan meteen een paar honderd m2 om te spitten met zon ding. Jammer dat ie veel herrie maakt maar daar is mischien wel iets op te vinden. Dat ding gaat 15 cm de grond in, niet erg veel maar genoeg om alles met wortel en al te vernietigen.

 

Een luie slappy :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi slappy,

 

round-up maakt het werk slechts een beetje minder zwaar. als je een brandnetelveld wel klaarmaken in mei dan moeten de wortels er uit tenzij je round-up gebruikt (ik haal ze er sowieso helemaal uit aangezien dat de grond meer bewerkbaar maakt). de round-up doodt de wortels dus je kan ze eventueel laten zitten :specool . indien je geen round-up gebruikt en je laat de wortels zitten dan schieten de netels terug uit en die groeien sneller dan onze plantjes. Wanneer je vanaf half juni de wortels laat zitten dan zal je niet echt veel last hebben van nieuwe scheuten maar het volgende jaar kan je wel opnieuw beginnen...

 

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nog even naar de guerilla geweest. het zag er niet goed uit :wub: :specool ... Oordeel zelf maar :yummy:

 

 

 

:j ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heel mooi uit kasperfish

ga zo door

 

alleen veel onkruid

laat je dat nu staan omdat ze al vrij groot zijn

of haal je het als nog weg?

 

grtzz

 

zogroenalsgras

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit kas :specool

volgens mij ga je flink wat kilo´tjes er van af hale :yummy:

en ik zou dat onkruid er om heen lekker laten staan anders valt t alleen maar meer op toch...

bedoel een kaal veld met een paar plante dat zegt al genoeg van af boven gezien

 

gr wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt nice uit !!!

Ook superspot daar zo of niet? Niet veel last van slakken daar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super kasper! groen lekker laten staan,valt het minder op. Wat een mooie planten en ze zijn ook lekker aan het doorschieten. Ben jaloers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeer goed uit. En ze mogen nog wel wat groter groeien.

 

 

En ons laten zien hoe het eruit ziet dmv een filmpje is meesterlijk. Compleet met "oerwoud" geluiden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flipje: hup hup plantjes hup :specool

 

@slappezever: ja het onkruid camoufleert wel maar heb het toch rond de planten verwijderd aangezien er weer massa's draaiers te bespeuren waren.

 

@Sjakie46: ben wel tevereden over deze spot. ik heb in het begin slakkenkorrels gestrooid, dit is niet meer nodig omdat de planten al een flinke lengte hebben bereikt. ik had vorige keer wel eens gespoten tegen zuigende insecten (zeer lage dosis) aangezien er bladluis zat.

 

@wietparkiet88: ik ga nog niet te veel over de oogst fantaseren. we zijn nog niet in de helft, er kan nog veeeeeeeeeeeeeeeel misgaan.

 

@zo groen als gras: thanks, ik haal het onkruid rond de plant steeds weg. dit geeft de plant toch een beetje meer ruimte onderin. bovendien groeien er op deze spot veel klimplantjes.

 

 

dan hier nog een paar picca's van gisteren.

 

twee achterblijvertjes (zal aan de droogte liggen denk ik)

gallery_20003_7907_317451.jpg

 

gallery_20003_7907_130401.jpg

 

overzichtje (het onkruid is hier al rond de planten verwijderd)

gallery_20003_7907_206649.jpg

 

een paar dames bij elkaar

gallery_20003_7907_420870.jpg

 

deze trekt een beetje geel (sommige andere planten ook) :yummy:

gallery_20003_7907_299914.jpg

 

iemand een idee hoe dat geel worden zou kunnen komen? heb wat npk- en kaklkorrels gestrooid, hopelijk regent het snel.

gallery_20003_7907_165761.jpg

 

de draaiers waren niet te houden!

gallery_20003_7907_79.jpg

 

een shot tijdens het wieden...

gallery_20003_7907_308572.jpg

 

voila, dat waren ze al weer. volgende update van de verslag-spot binnen +-2 weekjes!!

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool dat gaat daar supergoed kasper!

 

dat wordt een aaneengesloten toppenzee aan het einde van het jaar daarzo :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is wel een van de betere topics man! Erg mooi veldje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey... kwam weer is even kijken. gaat echt hard joh. verrassend. geen last van insecten (luis?) oid? vind 't echt mooi om te zien, inspiratie voor volgend jaar ;) hoop dat jullie 't ook mooi vinden, of is 't een gewoonte voor jullie geworden :yummy: :specool ik wil ook! :wub: :j

 

ik hou je in de gaten, geniet van 't weer !

justforfun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...