Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Guest elmanito
@elmanito: denk dat ik een tijdje zo een dieet ga doen van veel groenten, fruit, sporten in de natuur...

Die supplementen kan je dan toch ook via voeding binnen krijgen, rode biet bvb blijkt veel nitraten te bevatten, onlangs opgevangen, verhoogd de uithouding omdat er minder zuurstof moet worden opgenomen voor het lichaam te laten functioneren...

 

De groenten en fruit dat in de winkels ligt, van hydro kweek en genetisch gemanipuleerde bullshit is dat wel bevordelijk?

Of met gebruik van pesticiden en ga zo maar door... niet iedereen heeft een tuin bvb.... of weet hoe die eraan moet beginnen...

 

Eet zelf al geruime tijd biologisch, bijna geheel vegetarisch (eet nog wel vis + beetje kip), maar genetisch gemanipuleerd vind je alleen regulier vlees & bewerkte producten zoals brood, koekjes, sauzen etc.Ondertussen 11 kilo afgevallen met dit dieet (gewoon 2500 kcal) en het bevalt me prima.Zonnebankie tussen door, want de huid begon weer psoriasis plekjes te vertonen.UV is niet alleen belangrijk voor de plant, maar ook voor de mens mits je het verantwoord doet.Trouwens goed voor je vitamine D concentratie :D

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je zo geen vb wat je zoal eet op een dag?

 

Wissel je dan ook bepaalde groenten/fruit af om voldoende verscheidenheid aan voedingstoffen binnen te hebben?

 

En hoe zit dat eigenlijk met Cannabis? Als ik rook dan heb ik meestal vreetkicks en dat lukt ook wel gezond (soms), maar ik eet dan wel voor 2 of 3 man, of is het beter van hasj te roken? Merk wel dat ik daar minder vreetkicks van heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Heb je zo geen vb wat je zoal eet op een dag?

 

Wissel je dan ook bepaalde groenten/fruit af om voldoende verscheidenheid aan voedingstoffen binnen te hebben?

 

Ik eet van Gado Gado tot origineel Italiaans & nee algeruime tijd rook ik niks, dus de vreetkick blijft achterwege.In de ochtend eet ik Amaranth muesli of alleen fruit.Brood koop ik ook bij de natuurvoeding.Hier zit nml geen suiker & transvetten in.Eet gevarieerd genoeg, maar slik wel extra B-vitamines, zink + vitamine C.Eigenlijk is het zo simpel als wat, gewoon alles volkoren en zo vers mogelijk.Gebruik ook graansoorten zoals Quinoa & Amaranth.Genoeg water drinken verder, al gaat het op dit moment een beetje moeilijk ivm de kou.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Genoeg water drinken verder, al gaat het op dit moment een beetje moeilijk ivm de kou.

 

 

 

woon je in een hutje op de hei en is je water bevroren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
woon je in een hutje op de hei en is je water bevroren?

:D

@elmanito: dat niet roken zal denk ik een variabele factor bij mij zijn, want soms heb zoveel energie dat ik er geen weg mee weet, zou eens moeten leren beginnen mediteren in plaats van altijd een splif te rollen. Het is me al gelukt om te mediteren, maar ik vergeet altijd aan om er aan te beginnen en op de moment dat ik er aan denk ben ik al high :P

Ik ga het eens onder de loep nemen, hoe ik dat staps gewijs kan aanpassen, want ik voel toch nog een verlangen naar het oude, niet durven loslaten, maar dat heeft tijd nodig natuurlijk en dat vergt geduld en laat nu net datgene zijn wat ik niet bij mijn geboorte heb meegekregen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik je een tip mag geven zo gauw als je het verlangen naar zowel het oude als het nieuwe kan onderkennen

als een gedachte seperaat gedeeld in tijd, keer je vanzelf terug naar het nu en begint je meditatie vanzelf

zonder daar een specifieke handeling of gedachte voor te verrichten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
woon je in een hutje op de hei en is je water bevroren?

:D

 

Beetje kouwelijk aangelegd & de blaas maakt overuren.Ik gooi nu al een half tot bijna een heel flesje Jamaican Hot Sauce in de soep.B) Hoe heter hoe beter!!!!

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
lijkt me gezond voor je smaakpapillen... :D

 

Niks mis mee, Capsaïcine is de stof waarom het gaat & nu weer on-topic.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Einddatum Mayakalender niet in 2012 maar nu?

 

Volgens verschillende astrologen vindt de grote bewustzijnsverandering niet plaats in 2012, maar nu.

Astrologe Victoria Peltz heeft aangegeven dat de einddatum twee jaar naar voren moet worden geschoven door een verwarring tussen de Gregoriaanse en de Julische kalender in de 16e eeuw.

Totale maansverduistering

 

Mensen hebben het einde van wereld vrijwel elke eeuw voorspeld sinds het jaar 2.800 v.Chr. toen het fenomeen werd vereeuwigd op een kleitablet in Assyrië. Voorts hebben de Maya Oudsten iedereen proberen te vertellen dat het einde van een cyclus op hun kalender niet het einde van de wereld betekent.

Vandaag hadden we de totale maansverduistering. Dit is de enige maansverduistering die plaatsvindt in een periode van 36 jaar, waarbij de midwinterzon precies is uitgelijnd met het Galactische Centrum.

 

De Maya’s identificeerden dit punt als de kosmische bron van alle creatie (en vernietiging) en zij hebben hun mythologische tradities verbonden aan de uitlijning met de winterzonnewende. De shamanen zochten altijd dit punt op tijdens hun astrale reizen om wijsheid op te doen.

Tijdens de winterzonnewende dit jaar, met dank aan de maansverduistering, staan de Maan, de Aarde, de midwinterzon en het Galactische Centrum exact op één lijn.

Astrologen zoeken wanhopig naar opzienbarende uitlijningen in december 2012, maar kunnen tot op heden niets vinden. Het lijkt alsof alle grote gebeurtenissen voor 2010 gepland staan.

De totale verduistering duurde een mythische 72 minuten en was vooral zichtbaar boven de westkust van Amerika, Centraal-Amerika en Zuid-Amerika, het hoofdkwartier van de Maya’s.

Invloed winterzonnewende

 

Met het oog op de afname van de magnetosfeer is de winterzonnewende een belangrijke factor. Er bevinden zich tenminste twee gaten in de ozonlaag die waarschijnlijk overeenkomen met de gaten in de magnetosfeer, waardoor kosmische straling steeds makkelijker kan binnendringen. Tijdens de winterzonnewende hebben deze gaten geen schild tegen kosmische straling.

NASA berekende het zonnemaximum oorspronkelijk voor 2010 of 2011, en niet voor 2012. We zijn rond 2008/2009 een nieuwe zonnecyclus gestart en volgens het Amerikaanse ruimteagentschap kost het ongeveer een jaar voordat de gevolgen hiervan zichtbaar zijn in de heliosfeer.

Verschillende kalenders

 

Is 21 december 2012 de verkeerde datum? Er is veel voor te zeggen dat de moderne vertaling van de Mayakalender niet juist is. Dit komt vooral omdat de Gregoriaanse kalender vrijwel het minst accurate systeem is om de tijd bij te houden. Onze versie van tijd is een val en een leugen.

Tijd was eens gebaseerd op een heilige kalender, die de Maan volgde. Een dergelijke kalender kent 13 maanden, net zoals de 13 cycli van de Maan in een jaar. Elke maand telde 28 dagen, net zoals de cyclus van de Maan.

 

Na de tijd van Christus en de inmenging van Romeinse keizers werden er veel veranderingen doorgevoerd, waarna we ineens 12 maanden hadden van elk 30 dagen en een vreemde schrikkeldag. Dit was een poging om een kalender te maken die gebaseerd was op de beweging van de Aarde rond de Zon.

Vervolgens kwam het ego van de keizers naar boven en wilden ze ieder meer dagen in de maand waarin ze geboren waren. Augustus Caesar nam een dag uit februari en gaf deze aan augustus (de maand waarin hij geboren was). Julius Caesar deed hetzelfde voor juli. Het duurde niet lang voordat er van de oorspronkelijke kalender weinig meer over was.

Intense astrologische invloeden

 

De Maya’s hadden echter het meest accurate systeem om de tijd op Aarde bij te houden. Niemand heeft het sinds die tijd beter kunnen doen. Hun systeem is zeer gecompliceerd, maar toch is de westerse interpretatie dat het einde van een Yuga (tijdperk) zal plaatsvinden op 21 december 2012.

Men heeft wellicht tijd 'verloren' rond de dood van Christus, het nulpunt van de Gregoriaanse kalender. Elk jaar had meer dan 2.000 jaar lang 12 ma(a)n(d)en in plaats van de natuurlijke 13, dat zijn veel maanden die mogelijk niet in beschouwing zijn genomen.

Dit jaar is in vele opzichten een intens jaar en de maansverduistering op 21 december 2010 heeft veel impact. Het is ten eerste een volledige verduistering, wat staat voor complete onthullingen. Het einde van de onderdrukking.

 

De eclips vond daarnaast precies in het midden van de Stille Oceaan plaats, precies in het midden van de Ring van Vuur, waar elk jaar vele aardbevingen plaatsvinden. Of het nu 2010 is of 2012, het is een feit dat we momenteel onder invloed zijn van enkele zeer krachtige astrologische processen.

 

Bron: Godlikeproductions.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALLEMAAL STIERENPOEP!

 

:D yalliej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Einddatum Mayakalender niet in 2012 maar nu?

 

Volgens verschillende astrologen vindt de grote bewustzijnsverandering niet plaats in 2012, maar nu.

Astrologe Victoria Peltz heeft aangegeven dat de einddatum twee jaar naar voren moet worden geschoven door een verwarring tussen de Gregoriaanse en de Julische kalender in de 16e eeuw.

Totale maansverduistering

 

Mensen hebben het einde van wereld vrijwel elke eeuw voorspeld sinds het jaar 2.800 v.Chr. toen het fenomeen werd vereeuwigd op een kleitablet in Assyrië. Voorts hebben de Maya Oudsten iedereen proberen te vertellen dat het einde van een cyclus op hun kalender niet het einde van de wereld betekent.

Vandaag hadden we de totale maansverduistering. Dit is de enige maansverduistering die plaatsvindt in een periode van 36 jaar, waarbij de midwinterzon precies is uitgelijnd met het Galactische Centrum.

 

De Maya’s identificeerden dit punt als de kosmische bron van alle creatie (en vernietiging) en zij hebben hun mythologische tradities verbonden aan de uitlijning met de winterzonnewende. De shamanen zochten altijd dit punt op tijdens hun astrale reizen om wijsheid op te doen.

Tijdens de winterzonnewende dit jaar, met dank aan de maansverduistering, staan de Maan, de Aarde, de midwinterzon en het Galactische Centrum exact op één lijn.

Astrologen zoeken wanhopig naar opzienbarende uitlijningen in december 2012, maar kunnen tot op heden niets vinden. Het lijkt alsof alle grote gebeurtenissen voor 2010 gepland staan.

De totale verduistering duurde een mythische 72 minuten en was vooral zichtbaar boven de westkust van Amerika, Centraal-Amerika en Zuid-Amerika, het hoofdkwartier van de Maya’s.

Invloed winterzonnewende

 

Met het oog op de afname van de magnetosfeer is de winterzonnewende een belangrijke factor. Er bevinden zich tenminste twee gaten in de ozonlaag die waarschijnlijk overeenkomen met de gaten in de magnetosfeer, waardoor kosmische straling steeds makkelijker kan binnendringen. Tijdens de winterzonnewende hebben deze gaten geen schild tegen kosmische straling.

NASA berekende het zonnemaximum oorspronkelijk voor 2010 of 2011, en niet voor 2012. We zijn rond 2008/2009 een nieuwe zonnecyclus gestart en volgens het Amerikaanse ruimteagentschap kost het ongeveer een jaar voordat de gevolgen hiervan zichtbaar zijn in de heliosfeer.

Verschillende kalenders

 

Is 21 december 2012 de verkeerde datum? Er is veel voor te zeggen dat de moderne vertaling van de Mayakalender niet juist is. Dit komt vooral omdat de Gregoriaanse kalender vrijwel het minst accurate systeem is om de tijd bij te houden. Onze versie van tijd is een val en een leugen.

Tijd was eens gebaseerd op een heilige kalender, die de Maan volgde. Een dergelijke kalender kent 13 maanden, net zoals de 13 cycli van de Maan in een jaar. Elke maand telde 28 dagen, net zoals de cyclus van de Maan.

 

Na de tijd van Christus en de inmenging van Romeinse keizers werden er veel veranderingen doorgevoerd, waarna we ineens 12 maanden hadden van elk 30 dagen en een vreemde schrikkeldag. Dit was een poging om een kalender te maken die gebaseerd was op de beweging van de Aarde rond de Zon.

Vervolgens kwam het ego van de keizers naar boven en wilden ze ieder meer dagen in de maand waarin ze geboren waren. Augustus Caesar nam een dag uit februari en gaf deze aan augustus (de maand waarin hij geboren was). Julius Caesar deed hetzelfde voor juli. Het duurde niet lang voordat er van de oorspronkelijke kalender weinig meer over was.

Intense astrologische invloeden

 

De Maya’s hadden echter het meest accurate systeem om de tijd op Aarde bij te houden. Niemand heeft het sinds die tijd beter kunnen doen. Hun systeem is zeer gecompliceerd, maar toch is de westerse interpretatie dat het einde van een Yuga (tijdperk) zal plaatsvinden op 21 december 2012.

Men heeft wellicht tijd 'verloren' rond de dood van Christus, het nulpunt van de Gregoriaanse kalender. Elk jaar had meer dan 2.000 jaar lang 12 ma(a)n(d)en in plaats van de natuurlijke 13, dat zijn veel maanden die mogelijk niet in beschouwing zijn genomen.

Dit jaar is in vele opzichten een intens jaar en de maansverduistering op 21 december 2010 heeft veel impact. Het is ten eerste een volledige verduistering, wat staat voor complete onthullingen. Het einde van de onderdrukking.

 

De eclips vond daarnaast precies in het midden van de Stille Oceaan plaats, precies in het midden van de Ring van Vuur, waar elk jaar vele aardbevingen plaatsvinden. Of het nu 2010 is of 2012, het is een feit dat we momenteel onder invloed zijn van enkele zeer krachtige astrologische processen.

 

Bron: Godlikeproductions.com

Interssant :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De Zon spreekt: emissies muteren materie op Aarde (+video)

 

Wetenschappers zijn wereldwijd druk bezig e-mails over en weer te sturen naar collega’s in een poging om te bevatten wat er precies met de Zon gebeurt.

 

Sinds een paar maanden wordt langzaam duidelijk dat diep in de kern van onze ster een nooit eerder ontdekt soort deeltje, of een mysterieuze kracht, richting de Aarde wordt geslingerd.

 

Vreemd en onbekend

 

Iets onmogelijks is gebeurd. Het ‘onmogelijke’ blijkt echter waar te zijn. Laboratoria over de gehele wereld hebben nu bevestigd dat de mate van radioactief verval, eens vastgesteld als een constante, niet meer constant is.

 

Er komt iets uit de Zon wat op een vreemde en onbekende manier interacteert met de materie op Aarde en het heeft een verbazingwekkend potentieel om de Aarde in haar geheel te veranderen.

 

Lange tijd is de C14-datering gebruikt om het natuurlijke verval van deeltjes te voorspellen. Op deze wijze worden bijvoorbeeld archeologische artefacten gedateerd. Door observatie hebben natuurkundigen vastgesteld dat het 5.730 jaar duurt voordat koolstof-14 atomen uiteenvallen in stabiele stikstof-14 atomen.

 

De waarden zijn nooit veranderd in het verleden, maar het bewijs dat de mate van radioactief verval kan worden beïnvloed door de Zon heeft de wetenschap op z’n kop gezet.

 

Mate van verval versnelt

 

Wanneer de mate van verval wordt gemuteerd beïnvloedt dit alle materie op Aarde, inclusief de materie waar het leven uit bestaat. De mutatie kan dusdanig ver gaan dat de onderliggende realiteit van het kwantum universum wordt veranderd en daarmee het leven, de natuurkundige wetten en bovenal mogelijk het begrip tijd.

 

Door gedetailleerde observatie van de mate van verval is geconstateerd dat tijd terdege wordt beïnvloed. Wanneer materie wordt beïnvloed door een nieuwe natuurkracht kan dit betekenen dat de tijd zal versnellen. Dit proces kan niet worden teruggedraaid.

 

De Zon spreekt

 

Op 13 december 2006 gaf de Zon een mogelijke hint. Een zonnevlam stuurde een stroom deeltjes richting de Aarde. Jere Jenkins van de Universiteit van Purdue zag tot zijn verbazing dat de mate van verval van mangaan-54 vlak voor en tijdens de zonnevlam plots iets veranderde.

 

 

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1300070/pg1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito: en weten ze ook sinds wanneer dat is? Dus alle materie wordt beinvloedt als ik het goed begrijp? Verandert dus van eigenshappen ofzo? Die decay , dat is toch de half life waar ze het over hebben of is dat nog iets anders?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Die decay , dat is toch de half life waar ze het over hebben of is dat nog iets anders?

 

Yep, maar ik heb hier de oorspronkelijke Engelse tekst erover.Radio-actieve deeltjes worden zodanig beïnvloed door de zon dat de halftijd versneld wordt, dus de duur dat iets radioactief blijft wordt kleiner.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een notendop gezegd weten ze niet wat er aan de hand is, maar vermoeden dat de zon invloed heeft op de decay van elementen op aarde, meen ik te begrijpen.

 

Is dat dan voor alle elementen? Ze spreken van radio actieve... maar ijzer, zink, lood, koper,... veranderen de eigenschappen van deze elementen ook?

 

Van kern fysica ken ik eigenlijk weinig... weet je toevallig of alle stoffen in een kleine hoeveelheid radio actief zijn? Of enkel bepaalde stoffen, zoals genoemd in dat artikel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

We hebben weer iets om naar uit te kijken in 2011 :wacko:

 

Ook in 2011: buitenaardse wezens leggen contact met ons aardbewoners. Dat beweerde althans de onlangs overleden Stanley Fulham, een gepensioneerde luchtmachtofficier uit Canada.

Hij heeft aan gezag gewonnen, nadat zijn voorspelling dat op 13 oktober dit jaar veel ufo’s te zien zouden zijn boven New York werd bevestigd door ‘waarnemers’.

Een dezer dagen zullen vooral boven Moskou en Londen ufo’s vliegen. Later dit jaar zullen ze landen en het gesprek aangaan. Hoe wist hij dat? Fulham zei in contact te staan met buitenaardse wezens.

 

 

brabantsdagblad

 

weet je toevallig of alle stoffen in een kleine hoeveelheid radio actief zijn?

 

Alle natuurlijke materie bevat radioactieve isotopen in kleinere mate, dat in contact gekomen is met plantaardig materiaal zoals het eten van groente, fruit.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Verschuiving van de magnetische polen begonnen????

 

Vliegveld Tampa ondervindt hinder door verschuiving magnetisch noorden

 

Wetenschappers hebben geconstateerd dat de magnetische noordpool richting Rusland verschuift en het eerste vliegveld dat daar directe hinder van ondervindt is Tampa International Airport in Florida.

 

Het vliegveld heeft haar primaire start- en landingsbaan tot 13 januari afgesloten om numerieke indicatoren opnieuw aan te brengen op elk einde van de baan en de bewegwijzering van de taxibaan te veranderen vanwege de verschuiving van de lokatie van het magnetische noorden van de Aarde waar rekening mee dient gehouden te worden.

De Federal Aviation Administration (FAA) eiste dat de start- en landingsbanen werden aangepast omdat zij rekening moet houden met het rapport dat uitgegeven werd door het National Geographic News, welke aangeeft dat de aardmagnetische pool geleidelijk aan zo'n 65 kilometer per jaar richting Rusland verschuift.

 

bron:TBO.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Close encounter Nazca-lijnen Peru 1 januari 2011 vanaf 3.28 links bovenin

 

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verleden...Toekomst... mensen vergeet niet dat we in het NU leven

 

2012 komen de Anu's terug ;) :wacko: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je niet wat meer info over dat magnetische noorden elmanito? Over hoeveel gaat het dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
'Japan is failliet, en Europa?'

 

Einde oefening

Als gevolg van een totale staatschuld van 200% van BBP (die ook nog eens flitsend snel groeit) en een vergrijzende bevolking die met geen mogelijkheid de eigen economie aan de praat weet te houden, is het voor Japan einde oefening. Het mateloos stimuleren van de economie heeft alleen maar méér ellende veroorzaakt, o.a. omdat Japan het overgrote deel van de staatsschuld heeft laten opkopen door de eigen pensioenfondsen. Ook die zijn daarom failliet en dat weet de bevolking.

 

Ellende

Voor Japanners dreigt nu het zwarte gat van het persoonlijke faillissement. Wat moet je als mens doen als je wél ouder wordt maar geen uitzicht meer hebt op een fatsoenlijke oude dag? Komt het dan goed met de economie? Nee, dus.

 

Amerika

Plotseling geeft ook Amerika toe dat het failliet is en wel bij monde van Minister van Financiën Tim Geithner. Het land bereikt razend snel het zelfingestelde schuldenplafond van 14,3 biljoen dollar, waarschijnlijk al rond maart van dit jaar. Dat moment kon weleens de genadeklap betekenen voor Amerika en dat zegt de minister zelf. Hij spreekt van de waarschijnlijkheid van acute betalingsproblemen en waarschuwt voor de mogelijke gevolgen. Het afwaarderen van de kredietwaardigheid van Amerika staat voor de deur en had al plaatsgevonden als de ‘rating agencies’ objectiever waren geweest. De uitspraken van de minister zijn ronduit spectaculair en staan haaks op de officiële berichtgeving van de Federal Reserve. Daarin is sprake van een aanhoudend herstel van de economie en zelfs van de werkgelegenheid. Tegelijkertijd wordt het beleid van geldverruiming (QE2) genadeloos voortgezet. Dat drijft het land dieper de afgrond in.

 

Ellende

De bevolking merkt aan den lijve drie dingen:

1) werk en inkomen staan onder druk

2) de huizenmarkt stort verder in

3) , evenals de lokale overheden.

Zelfs hele staten (de “CINN-states” California, Illinois, New Jersey en New York) gaan er momenteel aan. Om te voorkomen dat de schuldenberg ‘out of control’ raakt moet er op landelijk niveau niet langer gestimuleerd worden, maar juist bezuinigd. Daarvoor is het echter te laat. Nu bezuinigen zorgt ervoor dat de zaak nog sneller instort. Komt er een dubbeldip in Amerika? Nee, officieel zal het land gematigde economische groei laten zien en zelfs aantrekkende werkgelegenheid. Maar feitelijk is sprake van een depressieve patiënt die zich aan het einde van een manische periode bevindt.

 

Europese reclame?

En Europa? Ook failliet! Maar dat willen we ons niet gezegd laten. Europa hoopt gewoon dat de problemen zich blijven beperken tot enkele lidstaten en enkele banken en dat de rest zich door de ellende heen weet te bluffen, zoals Spanje en Portugal. Gisteren liet George Soros wederom weten dat Ierland wat hem betreft volledig kapot is, o.a. vanwege het beleid van de Ierse regering om de eigen banken overeind te houden. Tegelijkertijd riep de Engelse minister van financiën –Osborne- Europa op ‘to underpin the euro’ en dat is een Engelse manier van zeggen dat er nu écht wel iets met Europa moet gebeuren, anders gaat het mis.

 

Ellende

Voor de Europese bevolking stapelen de problemen zich op. Europa heeft een huizenprobleem, een werkprobleem, een pensioenprobleem, een bankenprobleem, een economisch probleem, een fiscaal probleem, een geldprobleem, een politiek probleem en ga zo maar door. Oplossingen zijn er niet. Aan België is goed te zien wat Europa momenteel mankeert. Het lukt niet om bij elkaar te blijven. Want niemand weet hoe. Maar het lukt ook niet om uit elkaar te gaan. Want ook daarvan weet niemand hoe dat moet. Niettemin lukt het de Belgen al jaren om gewoon door te modderen. En het is ook nog een leuk (en voor het oog welvarend) land om in te leven. Dankzij Europa. Zal datzelfde Europa de Belgische weg kunnen bewandelen?

 

 

René Tissen

Business Universiteit Nyenrode

 

Hamsteren :wacko:

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...