Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Apocalyptisch zal er niet komen, daar zitten we al in... Genoeg kernbommen om moeder Aarde in stukken te hakken, een ongekende consumptie die je wordt opgedrongen op alle mogelijke manieren, corrupte regeringen die deals sluiten met prive-ondernemingen, privacy die wordt ontnomen op openbaar vervoer, gebod-, verbod- gedoogd- leven

 

Maar wel intressantte dingen noem je hier op, zal wel even duren voor dat ik de katuns begrijp enzo, dus ik ga hier later nog eens op terug komen, greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

of er gebeurd helemaal niks.

 

die maya's zijn toch op mysterieuse wijze verdwenen. meschien een ziekte?! en zijn ze gestorven zodat ze hun kalender niet meer konden afmaken.

ze moeten toch een x stoppen met het plannen van hun kalender. we maken toch ook geen kalender voor over 5000 jaar? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou kunnen, toch denk ik dat zij zich meer basseerden op universele verschijnselen en geen lineaire tijdstel zoal wij kennen, bij hen een cirkel en bij ons een lijnstuk, en bij een cirkel is geen begin of einde, maar misschien wel een nieuwe cyclus,

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat de maya's zijn verdwenen had te maken met hun manier van landbouw. Dat we kapot gaan als mensheid uiteindelijk is denk ik onoverkomelijk of het nou rechtsom of linksom gaat. De wereld die blijft nog wel effe bestaan hoor die is sterk genoeg om te kunnen blijven bestaan lang nadat wij zijn uitgestorven of bijvoorbeeld ver het universum zijn ingereist. Uiteindelijk gaat het ook kapot maar dat gaat over een tijdsspanne dat is in onze belevingswereld niet eens te bevatten zijn slechts cijfertjes die we er aan kunnen geven van jah misschien dan zou dit of dat kunnen gebeuren who cares?...... tegen die tijd bestaan we toch al niet meer in de vorm als we nu voorkomen.

 

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen cirkel, maar een spiraal :D Denk daar maar eens over na :D En niet zo maar een spiraal, maar een tornado die haar begin punt heeft in singulariteit en aan de andere kant van de singulariteit bevindt zich een exacte tegengestelde spiraal.

Van bovenaf gezien (2D) lijkt een spiraal een cirkel :P

Dus vandaar een spiraal (want je moet niet alleen rekening houden met de 3 ruimtedimensies maar ook met tijdsdimensies) :P

Singulariteit ="bigbang" / overgang naar andere dimensie

 

Als je de Time-wave -zero bekijkt van terence mckenna bekijkt snap je wat ik bedoel. :P

 

Ik weet niet of ik gelijk heb, maar ik weet wel dat ik er dicht bij zit :D

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Chak-Ra, mooi gezegd , een spiraal komt inderdaad dicht in de geburen, zoals een melkweg en een zwart gat die dansen met de koortjes van leven en dood :wacko:

 

Het ying-yang teken doet me hier ook aan denken,

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

I believe...them. :wacko:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

parve had dit ook al vermeld, toch gaat dit topic er niet over of de maya's fout waren of niet, daar komen we snel genoeg achter, doch kunnen er nog andere gebeurtenissen komen zoals het switchen van de polen , of dat alle hemellichamen in 1 lijn staan met de melkweg

 

Het einde van de tijd betekent daarom niet , het einde van "alles"

 

Heeft iemand meer informatie over het switchen van de polen en/of het in 1 lijn staan van de hemellichamen?

 

Overigens is die berekening ook niet zeker! In het leven kan je zeker zijn dat niets zeker is :wacko:

 

Muchas gratias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, hier ben ik ook regelmatig op uitgekomen.

 

Maar laatst zag ik een docu van History Channel.

Over oude bouwwerken, Maya, Egypte, Peru enz

Jammer dat

niet is meegenomen.

Als je al die inmense bouwwerken en wetenschap uit de

oudheid ziet en leestvraag jej je af: Waar komt die wijsheid vandaan.

 

Vond de invalshoek best een eyeopener.

 

History Channel

 

Verder sluit ik me volledig bij BeeKaa en Weetje aan.

Ik geloof dat de komende jaren een heleboel gaat veranderen.

En dan met name omdat mensen " wakker " worden.

 

Effe de test gedaan; 36/40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hier erg geintresseerd in bent dan weet ik wel een paar boeken die echt de moeite zijn om te lezen.

 

-De Orion profetie van Patrick Geryl.

-Waren de goden kosmonouten van Erich von Daniken.

-Goden uit de kosmos van Alan F. Alfond.

-De eerste tijd van Zecharia Sitchen.

-Spiegel van de hemel van Graham Hancock.

-De voorspellingen van Toetanchamon van Maurice Cotterel.

-De voorspellingen van de Maya's ontsluierd van Adrian Gilbert.

 

erg goede boeken en echt de moeite waard als je ze nog niet gelezen hebt ze zijn volgens mij gewoon bij bol.com te bestellen

geeft je weer een andere kijk op waar we vandaan komen en wat er misschien gaat gebeuren.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geloof je ook in de overheid. :wacko:

 

Namaste :D

Ehh,soms duidelijk niet,maar vaker wel dan niet ja! :P

 

Edit : Ik vind het gewoon een beetje aanmatigend om te denken,dat als wij mensjes ergens een naam of tijdstip aan geven,het heelal zich hier wat van aan zal trekken. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke aanvulling Parve, ga die boeken eens onder de loep nemen, helemaal lezen zal er niet inzitten, maar de volgende keer in de bibliotheek wel even zoeken.

 

El Tulipan: mysterie van het leven, kan je realiteit doen beven :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw ik kwam uit op 34/40 wat een ontdekking zeg.....zucht! en ook nog eens HSP

 

 

van lief klein jongetje naar onhandelbaar duivels gebroed en vervolgens weer naar hoog sensitve nieuwetijdskind.

gekker kan het toch niet worden?

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

De link die ik hiervoor gaf is een docu van History Chanel over

 

" Waren de goden kosmonouten " van Erich von Daniken.

 

Het boek dat Parve in z'n boekenlijst heeft staan, anderhalf uur

maar geeft een hele andere invalshoek dan de gevestigde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net naar docu gezien en was inderdaad de moeite om eens te bekijken, had van al deze dingen al gehoord/gelezen maar nog niet op een rijtje... je sprak van de witte piramide in China, wat is dat precies? Want daar heb ik nog niet van gehoord, weet je daar iets meer over, of vindt ik alles op google? ( is misschien wel intressant om het toppic bij te vullen met intressante informatie :wacko: )

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staat in dezelfde bijlage; ook als link :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moest even denken waar het over ging

 

heb de film gedownload en is idd een top film

 

zeker nog een keer kijken als ik niet zo stoned ben :D :wacko:

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

had deze docu nog nooit gezien leuke link man is toch waanzin dat er mensen zijn die er gewoon meer dan veertig jaar mee bezig zijn met dit te onderzoeken. Vind het boek wel een stuk beter moet ik zeggen maar was al lang geleden dat ik het gelezen had dus een kleine herhaling was wel weer leuk om het effe op te diepen.

 

moet er wel bij zeggen dat alles wat wij mensen bedenken en maken en welke tijdsperiode dan ook we soms vergeten wat onze aard is en dat de mogelijkheid van bijvoorbeeld de rotstekeningen van mensen met helmen niet tijdsgebonden zijn. En ik bedoel hiermee dat zelfs 1500 jaar geleden mensen niet geheel achterlijk waren en dat ze ook toen wisten hoe belangrijk het hoofd was en dat om dit te beschermen helmen nodig waren om deze te beschermen. Ook de verwijzingen naar de bijbel heb ik ook altijd een beetje moeilijk gevonden vooral om dit door mensen is geschreven met de zelfde soort visioenen en gedachten die wij nu hebben. Dit wil niet zeggen dat ik er totaal niet in geloof hoor want er zijn zeker dingen die je toch effe aan het denken zetten. Vooral de tekening van de man met de witte baard die door onze hele geschiedenis heen in vele geloven en culturen terug te vinden is.

 

En misschien nog wel het belangrijkste als ze er toen waren waar zijn ze nu dan?

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger dachten ze ook dat de zon om de aarde draaide.

En dachten ze dat de wereld plat was.

Klimaatchange mensen vergeten ook te vaak om naar de zon te kijken.

 

Nu zijn ze er ook, alleen wordt alles belachelijk gemaakt wat buiten het

" normale " straatje valt. Zat voorbeelden van algelopen maanden.

Andersdenken is veel tegenwind krijgen, alhoewel er steeds meer mensen

hun eigen inforamtie gaan zoeken.

 

Uiteindelijk is het gewoon open willen staan voor een andere zienswijze,

gedachtengang, nieuwe inzichten ( heksen verbranden we toch ook niet meer... )

 

Komt tijd komt raad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh nice , had het niet gezien :D :D :P

 

Vlug even bekijken

 

Is inderdaad wel leuke stof om uit de doeken te waaien :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben jullie wel eens van het labyrinth gehoord in egypte. Dit word misschien wel een van de belangrijkste vondsten in dit contex ik weet dat er op het moment twee archeologische teams bezig zijn in egypte op mogelijke locaties. Er zijn verschillende verwijzingen in de egyptische geschiedenis dat dit de oude kennis bibliotheek van de egyptenaren was en daar hier verklaringen zijn te vinden over het hoe en waarom van de oude egyptische beschaving. De griekse historicus Herodotus (484 - ca. 425 v.Chr.) vond de Labyrint imposanter dan de pyramiden. Hij schreef hierover in zijn Historiën: "Ik ben er geweest en het tart elke beschrijving. Als je een overzicht maakt van alle stadsmuren en openbare gebouwen in Griekenland, zal blijken dat zij alle tezamen niet zoveel inspanning en geld hebben gekost als dit labyrint. Het is waar, de piramides zijn te groot voor woorden en ze evenaren stuk voor stuk veel van onze Griekse gebouwen, zelfs de topstukken, maar ze kunnen de vergelijking met het labyrint toch niet doorstaan." Het rare ervan is dat een aantal jaar geleden een duits onderzoeks team met toestemming van dr. Zahi Hawass het hoofd van de SCA onder zijn begeleiding een onderzoek is begonnen in de pyriamide van Cheops. Ze hebben een speciale robot gebouwd die door de smalle schachten vanuit de kamers in de pyramide naar boven kon rijden. Erg curieus is dat na vele pogingen en mislukkingen het ze eindelijk lukte om door te dringen tot aan een van de hogere niveaus en waar ze stuiten op een stenen deur. Het vermoeden was dat achter deze deur de locatie van het labyrinth zou te vinden zijn bestond al geruime tijd dit was ook een van de redenen dat dr. zahi hawass toestemming had gegeven om dit onderzoek te doen. Maar op het moment dat het team probeerde door deze deur te komen heeft dr. Zahi Hawass het team gelast te stoppen met het onderzoek en te vertrekken uit de pyramide.

 

Een van mijn grootste vragen die me al een tijd bezig houdt is wat bevind er zich achter deze deur? Ik denk dat zolang dr zahi hawass aan het roer is van de SCA we het nooit te weten zullen komen.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

-papa, vraagt mijn dochtertje, bestaan tovenaars echt?

-jawel, zeg ik dan. Maar dat weet niemand.

-Waarom niet?

-Omdat wij niet goed met tovermacht om kunnen gaan, we zouden het misbruiken

Daarom wonen tovenaars vaak op heel hoge bergen en komen ze bijna nooit in een dorpje.

 

Ik denk dat dr. zahi hawass begreep dat wij nog niet toe zijn,

aan de informatie die achter deze deur ligt.

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...