Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

nee hij is gewoon een hond meer niet wie is hij dat hij zich zo groot voelt daar een oordeel over te vellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, zo bedoel je...

ja, mss wil die de deur liever zelf openen?

ik weet er niet veel van hoor.

 

Maar weet wel dat magie in vele culturen

niet voor niets

niet tot onze beschikking komt.

 

mss juist door mensen zoals hawass.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wie zijn wij om over hem te oordelen :wacko:

 

Het is wel een mysterieus ding, toch geloof ik dat al die kennis ook rondzweeft in de matrix of het "grootste bewustzijn"

------------------------------

 

Wat ik altijd intressant gevonden heb is de zogezegde uitvindingen die mensen gemaakt hebben, zoal dynamiet, insuline, qauntum fysica... al deze kennis en uitvindingen zijn niet echt nieuw, maar eerder herontdekkingen, is het niet leuker om zonder een labyrint het mysterie te ontrafelen?

 

zoek je weg alleen, met zo weinig mogelijk hulp, en je zal elke stap die je ondernomen hebt goed begrijpen

 

Misschien komt er wel een dag dat een van ons toegang krijgt tot deze kennis... zal dat dan de maitreya zijn? Of enkel een mens met hogere kennis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het heeft er meer mee te maken dat mijnheer hawass gewoon een archeologische terrorist is, sinds hij hoofd is van het SCA is hij de gene die bepaald waar en wanneer er opgravingen worden gedaan. Op het moment dat hem iets niet bevalt dan boycot hij gewoon de des betreffende archeoloog en kan die nooit meer in egypte een opgraving doen. Dit is mijn inziens niet juist vooral omdat de egyptische oudheid een enorme bron aan kennis bevat. Natuurlijk is het zo dat er wel enige supervisie nodig is op het gebied van de schatten van de egyptenaren maar op deze manier klopt het gewoon niet en denk ik dat er veel wijsheid niet tot herontdekking komt door zijn praktijken.

 

Om effe terug te komen bij weetje het staat vast dat hij deze deur heeft geopend omdat hij altijd in een bepaalde richting aan het zoeken was voordat dit onderzoek werd gestart en nadien is hij helemaal om geswitched en is opeens op hele andere plaatsen in egypte gaan zoeken. Erg curieus of niet? Hij weet als geen ander dat in de archeologische wereld dit de grootste ontdekking aller tijden wordt waar vele mensen voor hem naar op zoek zijn geweest bijvoorbeeld Alexander de grote en zo zijn er nog veel meer hele grote historische namen die getracht hebben deze plek te vinden. Van uit zijn kant gezien is het wel slim ja, iedereen lekker gewoon op andere plekken in egypte laten zoeken en zelf op de plekken gaan graven waar zijn aanwijzingen hem heen leiden.

 

 

Ik kan voor de mensen die het intressant vinden wel een beknopt stukje uitleggen over waarom dit zo belangrijk is dat dit zo snel mogelijk word gevonden.

Waar het om gaat is dat de pyramiden van cheops, chefren en mycerinos staan opgesteld in een sterrenpatroon volgens het midden gedeelte van de gordel van orion.

De pyramide van cheops is zou gebouwd dat de schachten in de pyramide gericht staan op dit sterrenpatroon. sterrengordels maken door de tijd heen van uit ons oogpunt een op en neer beweging waarbij de gordel als het ware eerst omhoog verschuift en daarna weer naar beneden verschuift dit gebeurd in een specifiek tijd ritme. Wat ze hebben ontdekt is dat de binnen een bepaald punt van deze positie er een verhoogde mate van zonnevlekken en magnetische straling ons tegemoet komt wat kan leiden tot poolverschuivingen en een zware klimaat crisis. Dit ritme is voor vele van ons al bekend en word onder ander door de maya kalender voorspeld. De egytenaren waren zover dat ze begrepen dat deze informatie uitermate belangrijk was en dus bewaard moest blijven. De theorie is dat zij daarom de pyramiden hebben gebouwd omdat stel dat er bijvoorbeeld zware klimaat veranderingen optreedt hoe kan je dan het beste informatie bewaren ze wisten dat taal en geschriften niet de beste manier was omdat deze door de tijd heen verloren konden gaan zodoende zijn ze op het idee gekomen om het te versleutelen in bouwwerken. Na onderzoek is gebleken dat de pyramiden een grote bron van door mathematische versleutelde kennis zijn. Bijvoorbeeld de breedte de lengte de hoeken in de schachten maar zelf in de schatten die gevonden zijn in de pyramide zaten versleutelde boodschappen. Ik leg het hier in de simpelste bewoording uit want in theorie is het veel ingewikkelder en moet je je er echt in verdiepen om het te gaan begrijpen. Ik ben niet zo'n 2012 doem denker maar als je de orion profetie gaat lezen zal het je wel effe aan het denken zetten. Vooral als je er verder in verdiept en ook gaat kijken naar andere wetenschappelijke onderzoeken zoals onderzoeken naar de invloed van magnetische zonnewinden op de aarde en de hier uit voort vloeiende onderzoeksresultaten. Waarom het labyrinth zo belangrijk is, dit komt doordat er bijvoorbeeld in de grafkamer van toetanchamon er verwijzingen zijn gevonden die verwijzen naar het labyrinth en dat daar de kennis over de pyramiden in verteld staat. Alleen wetenschappelijk gezien al zou dit al een openbaring zijn over de oude egyptische geschiedenis.

 

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

De intentie waarmee die man iets doet is natuurlijk van belang...

 

Doet me wat denken aan de illuminatie kaka, waarschijnlijk weten zij wel een stuk of alles wat daar verborgen zou kunnen liggen, en hebben ze angst dat hun heerschappij voorbij zal zijn... kijk maar naar de inquisitie van de kerk of de tempeliers....

 

Net zoals in elk kinderboek geschreven staat dat vliegenzwam dodelijk is, no way, enjoy, zou trouwens de graal kunnen zijn waar ze in de bijbel over spreken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over tovenaars gesproken:

 

We denken teveel en voelen te weinig, een mooi voorbeeld is

De grootste van de afgelopen eeuw; Nikola Tesla

Er is veel meer van deze opmerkelijke man. En tot mijn

eigen verbazing kende ik ( en velen anderen ) zijn naam niet eens....

Uitvinder van: Radio, telegraaf, tl verlichting, vrij energie, rontgen en veel meer

 

En weer duikt er een grote bankier op; J.P Morgan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien begin ik over heel iets anders.. Maarja..

 

Fibonacci had een reeks in alles gevonden, in alles wat groeit..

Deze reeks ( 1+1=2, 1+2=3, 2+3=5, 3+5=8 etc etc met elke keer als gemiddelde 1.618 ) is de reeks van natuurlijke perfectie.

Deze is ook tevinden in onze sterrenstelsel, dus niet alleen in ons zonnestelsel.

Vandaar dat alle gebouwen kwa waar ze gebouwd zijn, hoe, op welke grades die hoeken staan etc.. allemaal terug te vinden is in ons heelal.

Want deze reeks, is alles.

Je kan bijvoorbeeld de gebouwen zelfs terug vinden op de patronen van een ananas.

 

Alles wat gebouwt is door onze voor vaderen, is gebouwd in deze reeks ( Pyramides, Maya temples etc, zelfs pyramides in Oekraine, China en Japan.. Vrijwel alle grote massief gebouwen ).

Elke reeks heeft een middel punt, een gemiddelde.

 

Bij ons is deze te vinden in Mecca.

 

Er zijn geleerde die denken dat Mecca het centrum van onze aarde is waarin wij onze energy kunnen geven aan de aarde. Zodat wij de aarde helen en de aarde ons.

Dit zijn theorien, net als vele..

 

Wie wel is in New York is geweest, weet ook dat de Empire State building in deze reeks gebouwd is.

 

Empire_state_building_inside.jpeg

 

lightNYDN1805_800x572.jpg

 

Als iemand chakra's kent, dan ken je vast ook het principe van een temple.

Deze worden altijd gebouwd met een koepel en een hoogte punt.

Een punt waarin energy word opgevangen die jij kan gebruiken in je meditatie wanneer je mediteert in die koepel.

Dit zijn ook theorien, maar volgends vele volkeren feiten.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de voeten aan de grond afwachten... time will tell...

 

Will we hear, the end of fear is near...

 

Get up , stand up...

 

For you rights!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012, a new beginning for us.

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit dan het begin van het einde?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat overleeft is Liefde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Liefde overwint alles.

 

De link die ik hier doorgaf, vertelt nog iets over de fotonenzone waar we in terecht zijn gekomen.Wel interessant om te lezen voor de natuurkundigen onder ons.

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liefde overwint alles.

 

Namaste :rolleyes:

 

AHO ;)

-----------

Toffe site... zeker de moeite waard om eens na te kijken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_220_23239.jpg

 

It is true..........................

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik merk het al maanden..

de verandering van vatbare mensen, niet iedereen maar dat komt misschien nog.

 

Mensen kunnen zich veel beter verplaatsen in een ander.

" Zou ik zelf zo behandeld willen worden? "

 

En we hebben ook meer voor elkaar over..

Omdat we ons goed kunnen voorstellen hoe we onszelf hadden gevoeld in die situatie.

 

Ik merk dat ikzelf ook erg ben veranderd en nog steeds doe.

paar voorbeelden:

- ik scheld (veel!) minder

- probeer altijd positief te zijn, lichtpuntjes te zien.. zelfs in de rottigste situaties.

- ik probeer mensen om me heen op een subtiele wijze ook die positieve vibe te geven

- hecht veel minder waarde een geld en status in deze maatschappij (het is dat we niet zonder kunnen, maar anders zou ik zelfvoorzienend zijn in bijna alles)

 

Waar we een paar jaar geleden nog een maatschappij waren die grotendeels lak had aan de ander,

Zijn we nu inderdaad aan het veranderen.

 

Ons systeem is verouderd en gebaseerd op het ego denken:

Ik, IK, IK!

 

Dat is nu aan het afbrokkelen... de apocalyps..

Grappig dat juist dat woord voor verschillende mensen een andere betekenis heeft..

 

Apocalyps..

Voor de pessimist het einde der tijden, daarna is het over met ons...

Voor de optimist, het einde van deze tijd, maar het begin van een nieuwe!

 

voor mij?

Een periode waarbij de mensen de macht terug nemen van het kleine groepje "zakkenvullers" op deze aarde.

Om het hopelijk daarna te verdelen over iedereen die meewerkt aan een nieuw "eerlijk" systeem.

 

pfff sorry, dat moest ik even kwijt

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beekaa, zoals jij het ziet zien vele blowers het. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een paar wijze woorden voor het slapengaan... vanuit de jungle...

 

De voorspelling volgens de mensen die afstammen van de maya

 

veel plezier...

 

 

( is een korte, maar een minuut en half)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben deze net aan het bekijken en dacht de link hier even te plaatsen...

 

Een lange, maar wel een goeie! Die kerel legt het goed uit... zeker als je geintresseerd bent waarom het zover kunnen kopen is met ons kopeke...

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...rion&emb=1#

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Lecture van Michael Tsarion in de link van het bericht hierboven is ook aan te bevelen,maar ik heb zelf ook nog wat relevant studiemateriaal aan te bevelen:

 

-ATTENTIE- BEWUSTMAKEND STUDIEMATERIAAL

 

Voor veel mensen is het "eindtijden2012mayaNWOApocalyps" verhaal erg onduidelijk. Wat moet men nou geloven en wat niet?

 

Ik heb een erg goede vrijwel alles omvattende documentaire gevonden welke ik ten zeerste aanraad:

 

Project Stargate:RAISING EDEN:

 

http://projectstargate.deds.nl/index.php/studies/raisingeden

 

Ook deze:

 

Kymatica

http://video.google.nl/videoplay?docid=-67...tica&hl=nl#

 

En deze:

 

The Arrivals

 

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=47066453

 

VEEL KIJKPLEZIER EN ONTWAKEN TOEGEWENST

 

Namasté! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de reacties heb ik nog niet gelezen maar ik weet er wel veel over.

op 21-12-2012 begint inderdaad het waterman tijdperk.

het vorige tijdperk was van de vissen en dat duurde zo'n 26.000 jaar, ik dacht dat men dat een fotonen tijdperk noemt.

wat door mediums en andere paranormalen wordt gezegd is dat als het waterman tijdperk begint we van de 3de dimensie direct naar de 5de gaan.

wat dat inhoudt weet ik niet goed, maar we zouden elkaars gedachten kunnen lezen.

er zijn ook vele doem verhalen, maar we zullen wel zien wat er gebeurd.

het watermantijdperk heeft me eventjes gebeten in het verleden maar nu denk ik dat er niks zal gebeuren.

moest er iets gebeuren er zou al lang iets gebeurd zijn.

 

ik zal me ff als nostradamus gedragen : ik voorspel dat binnen vandaag en 10 jaar een grote oorlog uitbreekt.

wedden dat ik gelijk heb, natuurlijk heb ik gelijk er zal wel een oorlog ergens uitbreken binnen vandaag en 10 jaar.

dat zijn de voorspellingen van nostra. gebakken lucht ja !

zo is dit ook met 2012.

 

en wat de maya's bedoelen met 2012...

is gewoon dat dan de kalender stopt.

niets meer niets minder.

Edited by aquarel15

Share this post


Link to post
Share on other sites

De indigo's en de kristallatjes.

Ze hebben gaven, maar ze krijgen een zware last op hun schouders. Ze moeten zich zien te handhaven in een maatschappij waar de bange mensen regeren. De mensen die bang zijn voor de islam, de mensen die bang zijn voor mensen die anders zijn, de mensen die bang zijn voor kristalkinderen, de mensen die bang zijn voor indgokinderen, de mensen die bang zijn voor alles wat ze niet onder contrôle hebben. de mensen die bang zijn voor alles wat onzeker is. Eigenlijk dus de mensen die bang zijn voor zichzelf, bang om te leven.

 

Die kinderen worden nu vaak ingedeeld als autistisch, een label dat bedoeld is om bange mensen van hun onzekerheid te verlossen. Toen ik klein was heetten ze kwetsbaar of driftig of gewoon een beetje anders. Die kinderen moest je voorzichtig mee zijn, zacht voor zijn. Die kinderen mocht je niet pesten. Dat zeiden onze ouders toen. Maar die ouders hadden vaak nog in een bezet land geleefd, die waren niet zo bang uitgevallen, of waren van hun bangheid genezen.

De ouders van nu hebben die ervaring niet, slechts een klein deel is erfelijk onbang. De grote meerderheid is hartstikke bang. Ze verbieden hun kinderen om bij kinderen te gaan spelen die anders zijn, of zelfs bij kinderen van ouders die arm zijn.

 

En al die bange, ja zelfs laffe mensen kiezen bange leiders. Leiders die bang zijn dat banken omvallen en ruimte overlaten aan een nieuwe andere onbekende orde. Ja dat zijn dezelfde bange leiders die verdragen heiligen die allang achterhaald zijn om ons wietje te verbieden. We zitten nu al een jaar of 20 / 30 met die bange leiders opgescheept en hun contrôle over ons wordt steeds benauwender en omvattender.

 

Zo erg dat zelfs de onbange mensen steeds naarstiger op zoek gaan naar manieren om aan die 1984 in het kwadraat te ontsnappen.

 

Ik heb zo een kind 13 is ie, en nu al uitgekotst door het establishment van boekhouders en advocaten en ambtenaren. Geen school voor hem. Doet nu in twee uur per dag het Gymnasium. Hoort en ziet ondertussen alles en is de enige die weetwat en waar ik kweek zonder dat iemand het hem ooit verteld heeft. Toch zie ik zijn toekomst somber in. Niet dat ik bang ben maar ik zie gewoon de uitgang niet .... Ik zie niet waar het strottenhoofd van het monster zit om in te bijten.

 

2012 tsja wie zal het zeggen?

 

chassie

 

Eén van de leukste dingen van het wietforum is dat de meeste mensen hier niet bang zijn omdat ze een hobby delen die bange mensen niet aandurven.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat indigokinderengedoe heb ik het niet zo op, ken iemand(familielid) die daarmee bezig is en zegt er 1 te zijn, en vind het nogal onzin... iedereen z'n ding, maar ik geloof er niks van :verrygood

gaat mij te ver richting oplichting, geld betalen voor flesjes ingestraald water waar een bepaalde frequentie in zou zitten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...