Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

AmSt4ff

Gesloten topic, aanslag koninklijk huis

Recommended Posts

het is van mij ook geen zeiken maar een goed idee gezien ik eigenlijk tegen slotjes ben teminste in de meeste gevallen .

 

en idd gaat het huidig niet over wiet dus zijn er idd betere plaatsen op deze site voor deze topic . in mijn inziens zie ik geen verschil tussen algemeen en overig en zo .

 

 

paffie ik kan me volledig vinden dat die reakties niet goed zijn en anders kunnen .

 

maar wat zeker een feit is als dit in een andere stad had gebeurd zonder het koninklijk huis was niks afgelast en dat soort dingen kan ik wat moeilijk uitstaan .

 

en de opmerking dat iemand zijn feest verneukt is kan ikwel begrijpen het is mischien verkeerd uit gedrukt maar ik snap hem wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het algemene forum is cannabis gerelateerd, alles wat niet met cannabis te maken heeft komt terrecht in het subforum overig & Zo...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrijheid van meningsuiting is even zoek hier.

en ja laat die reacties maar komen op mijn mening, k verwacht niks anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kliko

 

Ik heb niets tegen de mening van mensen omtrend het afbreken van de activiteiten. Ik kan beide meningen goed begrijpen. :verrygood

Naar mijn idee moet er verder ook niets veranderen aan koninginnendag.

 

Het verneukte feestje is ook een "mening" , mag gezegd worden. Ik heb hier alleen MIJN mening over gegeven.

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ineens heeft iedereen zo veel medelijden en is het ineens zo erg terwijl er dagelijks mensen dood worden gereden, is het niet in nederland dan wel ergens anders, dat julie het niet met mij eens zijn maakt me geen zak uit. ben altijd in voor een discussie

 

eerst krijg je klachten dat je de quotes moet gaan gebruiken en dan is het ineens te veel lekker tegenstrijdig weer, maak eens een keuze..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het jammer dat een hele feestdag stilgelegd moet worden voor ongein als dit. Nederland vind ik de afgelopen jaren steeds verdeelder geworden, er zijn steeds minder momenten waarop we allemaal samen zijn. Het WK voetbal is zo'n moment waarop veel mensen bij elkaar komen, ook zonder dat ze van voetbal houden (ik incluis).

 

Koninginnedag is altijd een dag geweest waarop iedereen gezellig samen feest gaat vieren, de helft van de mensen weet niet eens waar de traditie over gaat... Ja zal wel iets met de koningin te maken hebben, goh... Gisteren is bijna overal vrij direct een einde gekomen aan alle festiviteiten, het signaal wat we daarmee afgeven is wel groot, dat is een voedingsbodem voor meer van dit soort ongeregeldheden. Wij hebben laten zien dat door een ongelofelijk kloterige actie het hele land op stelten staat en zwicht voor een soort van dreiging. Ik denk dat het positiever was geweest als men alles gewoon afgemaakt had, in je achterhoofd kun je die ramp ook verwerken, de sfeer die op de feesten hangt veranderd dan ook, en ten goede denk ik.

 

Ik hoop dat volgend jaar Koninginnedag weer normaal kan zijn... Zonder Defilé, zonder gekke mensen, met gekke mensen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kees

 

Dat ben ik helemaal met je eens

 

doe het maar ff zo anders quote ik weer onnodig :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenstrijdig????

 

Lees nu eerst deze Info eens...

 

Je quote berichten die direct boven je eigen reacties staan. Dit is niet nodig en neemt veel vervuiling met zich mee.

 

Jij mag je mening geven, en toevallig ben ik het er niet mee eens :verrygood Dat mag toch?.

 

Het is zo simpel, Dit hoort hier eigenlijk niet thuis op het forum. Ondanks dat krijgt iedereen de kans zijn mening te uiten. Het enige wat ik vraag is om dit met respect te doen.

 

Is dat teveel gevraagd???

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk er zijn een aantal punten waar ik mijn bedenkingen over heb:

 

1. Cannabis gerelanteerd of niet dit gaat ons allen aan is toch simpel.

2. een hoop mensen snappen het grotere beeld niet koninginendag is een landelijk feest dus nederland wort 1, voltrekt er een tragedie is het logisch en MENSELIJK dat het feest wordt stopgezet. Zal het simpeler uitleggen dus koninginnendag is nederland 1 overal feesten enz enz stel je neemt als uitgangspunt dat alles 1 is dan kan je dat in boerentaal vergelijken als een feest in je woonkamer en daar valt iemand dood neer in de hoek, zet je dan het feest ook door??.......

 

@techfreak,

 

Ben het met je eens dat er dagelijks doden vallen in Nederland maar dit kan je er niet mee vergelijken deze impact is vele malen groter, en al helemaal omdat het live op TV was waar je dat kind van 7 door de lucht ziet vliegen. Doden waar ook ter wereld zijn altijd te betreuren maar het gaat hier ook om het psygologische effect.

 

@Kees & Techfreak,

Dat jullie het er niet mee eens zijn dat de feesten zijn gestopt of verminderd, tuurlijk dat mag en kan jullie mening zijn maar toen ik het hoorde had ik toch ff nergens meer zin in........ en ik denk dat het grootste gedeelte van nederland dat had lijkt mij ook een menselijke reactie toch???....

Share this post


Link to post
Share on other sites

amst4ff het feest is dan voorbij maar bij de buren gaat ie gewoon door .

 

daarom snap ik wel dat in apeldoorn alles stil werd gelegd enkel de rest van het land niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AmSt4ff

 

Ik was het er helemaal mee eens,dat dat topic werd gesloten,'leuke' geintjes over dit drama zijn in mijn ogen gewoon erg ongepast en dat topic dreigde te ontsporen.

Een beetje gedogen ervan ivm de emoties die dit losmaakt vind ik prima,maar laten we geen politiek of algemeen nieuwsforum worden,daar zijn genoeg andere sites voor. :verrygood

 

Persoonlijk had ik ook liever gezien dat de feestelijkheden door waren gegaan,maar dan wat soberder en met bv. een minuutje stilte.

De stelling dat nu de Konningedag voorbij is,is in mijn ogen ook enigszins populistisch gedrag van mediageile politici en ik hoop dat we er volgend jaar weer een normale dag van kunnen maken.

 

Mijn medeleven en sympathien aan de familie van de slachtoffers.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizar om te zien hoe de beveiliging faalde

 

de gehele familie stond op om te kijken

 

nu zijn er alleen foto's geschoten, maar wat als het een afleidingsmanoevre was en er 3 scherpschutters in het publiek aanwezig waren? Dan waren we nu een republiek

 

Het optreden van de koninklijke beveiliging was miserabel en ook de reactie van de familie zelf getuigt van de totale afwezigheid van enig draaiboek voor dit type calamiteiten.

 

Tegelijkertijd wordt er wel van mij verwacht dat ik ten allen tijde een ID op zak heb teneinde terrorisme te voorkomen, echt een waanzinnig ziek land inmiddels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederland wordt gek en zo te lezen veel van zijn inwoners ook

Degene met de grootste bekken krijgen alles voor elkaar en de gene die zich aan de regels houdt krijgt het schijt

 

Dit is één van de grootste redenen waarom ik hier zo snel mogelijk weg wil , het wordt hier steeds gekker

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je deze reactie,s eens zien ;

 

slaat echt nergens op :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja het zal je kind maar wezen ,stelletje hersenloze figuren die dat soort foto,s maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschrikkelijk.

Je zal er staan met je gezin....verschrikkelijk.

Slachtoffers, hulpverleners en nabestaanden veel sterkte.

Zonder een politieke discussie er van te willen maken hoop ik dat Den Haag eens wakker wordt.

Innen innen en innen, dat is wat telt. De mensen draaien door, hebben er genoeg van.

Samenleving? bestaat nog omdat het in de dikke van dale staat, het is een ieder voor zich land geworden.

Harry en boslim bedankt,

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit kon niemand verzinnen toch :wave:

 

 

Blij dat dit topic weer netjes opgepakt wordt :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij mij medeleven aan de nabestaanden.

 

Ik zat gister ochtend te kijken en zag het gebeuren.Ben er nogsteeds van aangeslagen.Gewoon voor je neus(op tv) de mensen rond zien vliegen.Daarna liggen er weet ik het hoeveel mensen op de grond te kermen van de pijn.Bij mij staat het nog op me netvlies zoals bij vele mensen neem ik aan.

 

Ik ben het wel met citroax eens dat het een signaal moet zijn naar den haag.De mensen draaien door zoals het nu gaat en dan krijg je zulke onvoorspelbare 1mans acties.Hopelijk heeft het de ogen geopend en zo ook de dialoog hoe het beter moet.

 

Nogmaals me medeleven aan iedereen die er bij betrokken is.

 

sterkte

 

twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn geen woorden voor.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal je maar overkomen :verrygood .

Mijn medeleven aan alle nabestaanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan die zieke grapjes die er meteen worden "verzonnen".

Originaliteit druipt er vanaf.

 

Je kunt er op wachten tot iemand iets doet met de reclame waarmee de verantwoordelijke auto indertijd werd gepromoot in de reclame. Onder de ouderen onder ons nog wel bekend.

 

Óók voor de ouderen onder ons...

Hoe leg je dit je kind uit, die vanalles in het nieuws op TV en Radio meekrijgen? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind persoonlijk dat die zieke figuren, die die foto's hebben gemaakt en die lui uit dat eerdere geposte filmpje het IQ hebben van een Vlo en eigenlijk ook strafrechtelijk vervolgd dienen te woorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor het iq van een vlo kan je niet vervolgt worden , dan zit half nederland in de bak .

 

en elk mens reageerd weer anders op gebeurtenissen om een voorbeeld te geven is een mens nerveus de 1 krijgt een rooiekop, de ander gaat zweten , weer iemand die gaat trillen , stil worden kan ook , en in de lach schieten zit er ook tussen .

een mens heeft zeer veel verschillende manieren om met dingen om te gaan , daarbij als we die tekenaars en filmpie makers veroordelen zijn we niet veel beter bezig dan die moslims die ook bepaalde tekenaars graag veroordeeld zien worden enkel dan via een ander rechtsysteem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vergelijkt een appel met een peer en dat kan niet, tuurlijk reageerd iedereen anders, maar die spot dingen van Apeldoorn kunnen gewoon niet door de beugel iemand die anders beweerd heeft ze zelf ook allemaal niet op een rijtje.

En die spotprints die jij bedoeld over Mohamed gaat over een "god" en goden zijn tot nu toe nog steeds theoretische figuren, niemand heeft ze ooit echt gezien, de spotprents die nu de ronde gaan gaat over daadwerkelijke mensen dus gaarne wel een beetje in de juiste denk en fatsoennormen blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...