Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Markiss

Je eigen plant oogstklaar ontvangen zonder iets er voor te hoeven doen!

Recommended Posts

zou wel grappig zijn !!!

 

1 xtra mss voor van t jaar

 

Greetz

Milo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat daar normaal nog wel achter moet 'als de politie ons niet bust' :oeps. Maar ik ga waarschijnlijk wel lid worden, gewoon al om ze te steunen. Zoveelste meer leden, zoveelste beter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat er zal /gaan gebeuren?

 

De politie pakt een mannetje, stuurt em undercover naar TUP.

Mannetje maakt zich lid. Plant zn plantje, en wacht geduldig af.

 

Op de oogstdag gaat het mannetje naar de plantage, en hij wacht totdat hij zijn plantje krijgt. Bij de overname van het plantje worden de leden van TUP aangehouden voor drugshandel! Want er groeit meer dan 3gram aan 1 plantje! (want anders zou niemand er 25 euro aan uitgeven, laat staan 5 maanden te wachten :oeps ).

Vermits dat je zelfs niets gratis mag weggeven aan vrienden zal dit ook bestraft worden als handel. Is precies het zelfde als bij de afhaalchinees!!

 

Je reserveert een plekje, geeft 25 euro, en een paar maandjes later is je bestelling klaar en kan je hem gaan afhalen. DIT IS NOG ALTIJD HANDEL! EN DUS STRAFBAAR!!!

 

Bezint eer ge begint! Een gemeenschappelijke plantage is geen goed idee... Lijkt op het eerste zicht wel zo, maar ze zullen er meer mee in de problemen komen dan anders!

 

Vergeet ook niet dat het niet het eerste 'criminele' feit is van de organisatie leden en dat ze dus makkelijker veroordeeld kunnen worden met hun strafregisters die niet blanco zijn.

En dan ligt de top van TUP in de bak, de vereniging zonder geld, en huppakee... weg is de enige luide stem in belgie van cannabislovers!

 

Denk eerst heeeeeeeeeeel goed na vooralleer je zulke dingen in de praktijk brengt!

 

Ik ben echt voorstander van TUP, maar dit is er een beetje over...

 

BTW: Denk maar eens er over na als TUP ineens 1000 leden telt! Dan mag je al een fabriek gaan neerpoten en geloof me, DAT VALT OP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is al dikke zever... Iedereen mag dan om zijn oogst komen op 1 september? yeah right! ze gaan je vast een 30 gr wiet meegeven, zo hier is je oogst. Wat denk je nu zelf? en 50M veder staat de politie een drugscontrole uit te voeren vast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

so true! :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je nu gepakt word of niet maakt niet uit. Het is het gebaar dat telt.. en hoe meer mensen er meedoen hoe meer aandacht het zal krijgen en dat is enkel goed.

 

Het is trouwens geen handel, de plant die je ophaalt was al van jou, jij hebt de plant bekostigd, hij staat op jouw naam en volgens de wetgeving in Belgie zou dat moeten gedoogd worden.

 

Ik vind et zeker geen slecht idee maar de politie zal idd wel een omweg vinden om alles naar de kloten te helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ik het versta is dat je naar daar gaat en je plantje, nog in de pot gewoon mee naar huis neemt. Meer dan 3 gram mag niet, maar 1 plant mag wel, dus opzich mag je die ene plant hebben en is er niets illegaal aan tot je hem oogst. Maarja, justitie in Belgie kennende maakt dat allemaal niet uit en naaien ze je toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 1 plantje mee naar huis brengt, dan ben je zowiezo strafbaar aan vervoer. En als je pech hebt dan wegen ze de hele plant en dan zetten ze je vast voor drugsbezit voor meer dan 3g :oeps

 

En trouwens, zo fantastisch goed zijn al die rechtzaken en negatieve krantenknipsels ook niet voor de reputatie van trekt uw plant (wat de cannabisgemeenschap in vlaanderen moet voorstellen). En als de kranten nu koppen:"Trekt uw plant heeft illegale plantage" dan word alles waar iedereen zo hard voor gewerkt heeft kapot gemaakt ineens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

et beste dat trekt uw plant kan doen is een petitie starten

vanaf 10000 handtekeningen kan er een parlmentair onderzoek starten(of toch zoiets)

dan pas kun je meespelen in het politieke spelletje

niet door de wet en het volk tegen je te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

of ze doen een ramkraak op de gebeurtenis tegen die tijd..

 

ik zou nooit me wiet in de handen van een ander geven!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het doel van TUP is niet om u 30 gram wiet te geven voor uw plant.

 

Het doel van TUP is een statement te maken...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat statement zal dan toch ferm zen effect missen

want de media moeten als het ware aan je kant staan om je boodschap in te kaderen

als ze enkel negatief nieuws over je kunnen brengen, zal dat je zaak niet veel opleveren

negatief is beter dan geen zul je zeggen, maar het gaat hier om iets dat al illegaal is

dus waarom zouden ze het dan veranderen?

zulke acties zijn enkel een bevestiging van de stereotypen die heersen over wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negatief nieuws? Heb jij ooit al positief nieuws gehoord over cannabis in de belgische media?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onlangs nog, ging over het feit dat minder jongeren cannabis gebruiken..

 

In elk geval het idee van TUP, goed of slecht, zal waarschijnlijk wel op een sisser uitlopen. Beetje zoals hun vorige actie, nog geen 5min en de blauwe jongens staan er. :oeps Zal een reportage van een minuutje ofzo opleveren in het nieuws.

Maarja, behalve TUP is er ook niemand anders die met (betere) ideeën komt he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet dat TUP eerder al is vrijgesproken...

 

Zij zijn niet bang om een rechtzaak te krijgen, sterker nog, dat is een eventueel doel.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negatief nieuws? Heb jij ooit al positief nieuws gehoord over cannabis in de belgische media?

 

dat is nu net men punt

de beste oplossing is de media aan je kant krijgen

en dat kun je maar door te tonen dat je media-waardigheid hebt(lees; interessant thema, zodat er veel mensen naar kijken, zodat de adverteerders tevreden zijn)

geloof me maar, ik werk momenteel aan een scriptie over media-invloed in politieke besluitvorming

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat versta jij onder media? Het nieuws en kranten of 'jambers' en dag allemaal? :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat maakt niet uit

zolang het maar op grote schaal bekeken wordt

en er stemmen zijn die vragen om verandering of aanpassing

beste zou zijn om een bekende politicus aan je zijde te krijgen

die sowieso enorm veel media coverage krijgt(type Dedecker, Anciaux)

maar de meeste willen zich hier niet aan verbranden

omdat stoners nu eenmaal de neiging hebben alles maar wat te laten aanmodderen

en dus openlijk hun steun betuigen aan de goede zaak(hier legalisering)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het is toch positief hoe TUP het aanpakt? Ze zorgen dat het in de media komt, ze zijn volledig transparant zodat de mensen kunnen zien waar het om gaat en wat er gebeurt, er is totaal niets crimineel aan. Ze proberen door communicatie en acties als deze cannabis te legalizeren. Ik denk dat we dit moeten toejuichen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker dat we dit moeten toejuichen...

 

Even een paar dingen:

 

ALLE reclame, ook negatieve reclame is reclame...

 

De media hoef je helemaal niet aan je kant te krijgen. Als de media nog een tijdje langer onzin uit BLIJVEN kramen dan gaat het volk vanzelf nadenken... Propaganda kun je een tijdje volhouden, maar niet voor eeuwig.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk is de actie in wezen goedbedoeld

en kan ze op m'n volle steun betuigen(heb al mailtje gestuurd of er eventueel posters of flyers verdeeld kunne worden)

maar denk je nu echt dat het een reet uitmaakt?

beste manier is, om zoals ik in vorige posts zei; iemand met veel verstand, waarvan het grote publiek en de politiek overtuigd zijn dat het iemand capabel is zijn zaak op de kijk te laten vertellen, aangevuld met iemand(deftig persoon met net voorkomen) uit de wiet-scene die verteld over zijn of haar ervaringen

met alle positieve en negatieve zaken die belicht worden

nu wordt het alleen maar nog donkerder bekeken

kijk dit is mijn mening, en ik hoop dat TUP men ongelijk bewijst

maar ik vrees ervoor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeker dat we dit moeten toejuichen...

 

Even een paar dingen:

 

ALLE reclame, ook negatieve reclame is reclame...

 

De media hoef je helemaal niet aan je kant te krijgen. Als de media nog een tijdje langer onzin uit BLIJVEN kramen dan gaat het volk vanzelf nadenken... Propaganda kun je een tijdje volhouden, maar niet voor eeuwig.

 

Kees.

 

en daar ga je de mist in

negatieve reclame is mss goed voor een bedrijf of iets dergelijks

maar negatieve berichtgeving is alleen maar nefast voor de zaak

stel je de krantenkoppen eens voor; POLITIE DOEKT PLANTAGE MET 1000 PLANTEN OP VAN TUP

denk je dat dit de zaak goed zal doen?

neen, de wiet-consument moet uit het hokje stappen van de illegaliteit en tonen dat ze ook deftig werk hebben, en dat ze verstandig kunnen kweken-roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...