Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

MEETING BRABANT '09

Recommended Posts

Twinny, Well done! :lol: ,

De Toermalijn: bedankt voor de gastvrijheid! :P

 

Het was een leuke en gezellige ronde. Mooi om de gezichten achter de topics te leren kennen.

Zelfs ik als de enigste niet-blower vond het heel gezellig.

Bedankt voor deze mooie Vaderdag dames en heren!

 

 

Ik heb nu zoveel zaad gekregen, dat de januari-ronde met deze specials gaat gebeuren.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede avond!

 

Het was vandaag super gezellig! Lekker weertje, het heeft op veel plaatsen geregent geluk dus!:lol:

Leuk om elkaar is persoonlijk gezien te hebben! En bedankt voor de goodies!

 

Torsten nog bedankt! De Super Shiva x Santa Maria lijkt me een zeer aangenaam soortje, deze gaan dus snel onder een lamp!

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohja, ik was niet te stoned om nog een reply te zetten...

 

Geen probleem, nog even ge-bbq-ed!!! Was gezellig!

 

Veel leuke dingen gezien...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer zeker een geslaagde middag!

Leuk ff de gezichten achter namen gezien te hebben..

 

Veel lekkere wietjes gezien en geproefd..

Echt weer verliefd geworden op een paar wietjes

Torsti die super shiva van jou is toch echt de bom ^^

De sweety tweety van sjoerd van basic seeds volgens mij..

die was ook echt geweldig en dat voor een die in 44 a 45 dagen afbloeit!

 

Owja en natuurlijk de toer bedankt voor hun gastvrijheid..

Nu even een BBC draaien :lol:

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lekker ... en deze lulhanes kon mooi te werk met z´n smoeltje heb toch een party gebaald :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook net weer een klein half uurtje in huis

Zoals kees al tikt even lekker van de bbq gegeten

Top geregeld!

 

Alle mensen die ik vandaag ontmoet heb was gezellig met jullie

De ene wiet smaakte nog beter als de andere vooral de super shiva Torsti :lol:

Ook hele goede hasj gerookt zeg

 

Kees zijn vers geoogste topjes smaakten ook heel groen in de verdamper

 

Twindaddy bedankt voor het opzetten van de meeting

Je hebt er een vaste bezoeker bij

Ook de mensen van de De Toermalijn hartelijk bedankt voor alle hulp en gastvrijheid

 

Op de terugweg net buiten amsterdam even de auto aan de kant gezet

Jointje met super shiva gedraaid , opgerookt lekker lekker

Stoel in de relaxe stand en zeer aangenaam stoned de laatste 200 km gereden

 

Allemaal bedankt voor de geweldige dag

 

 

Hier nog een kleine impressie van vanmiddag

 

Bij aankomst rond een uur zaten er al forum leden te wachten

 

gallery_19024_7390_493634.jpg

 

Snel nadat er was kennis gemaakt werdt er een joint gedraaid en gezamenlijk opgerookt

 

gallery_19024_7390_1234818.jpg

 

De locatie was top en het weer ook!

 

gallery_19024_7390_427620.jpg

 

Zelfs een heuse waterval met rustgevend gekabbel

 

gallery_19024_7390_122222.jpg

 

De goodiebags wachtend om uitgedeeld te worden

 

gallery_19024_7390_608848.jpg

 

Ps mocht iemand te herkenbaar in beeld zijn gekomen laat het me even weten dan pas ik dat gelijk aan

 

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben weer ver genoeg bijgekomen om een reactie te typen.Mensen wat was dit een topdagje.Iedereen bedankt voor de mooie opkomst.TOERMALIJN bedankt voor de super gastvrijheid.Dit was buitengewoon relaxt.Tuin heel mooi verbouwd,echt een hele verbetering.Daarnaast wou ik Plagron bedanken voor de mooie goodiebags.Ze vielen bij iedereen mooi in smaak.Citroax had de tasjes nog aangevuld met wat mooie schimmeltjes,en TNT en Tuinkabouter maakten het af met leuke zaden.Robbie van Metrop,relaxt dat je er was en nog relaxter dat je iedereen heb verblijd met een mooi voedingspakketje.Uiteindelijk deed de toermalijn zelf er nog een schepje bovenop door iedereen te voorzien van vloei,tip,aansteker en 5 amnesia zaden uit hun eigen collectie.

 

Wat staat mij nog bij??NLA,Rebelshack,Blue hammer(vers),purps,nycd en ga zo maar even door.Teveel om op te noemen.

 

Ik heb nog wel medelijden met het tostiapparaat.Dat ding heb overuren gedraaid.Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat volgend jaar er een catering is voor het eten.

 

Allemaal nogmaals bedankt voor de opkomst.

 

Tot de volgende keer

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

high m,ensen zoals altijd weet ik weer neit waar ik beginnen moet :P vooraan??? achteraan??? of middenin

 

het was een top daggie en als alle meetings zo worden opgezet als dat jij hebt voor elkaar weten te krigjen twinny gaan er bij mijn nog veel meer volgen...

 

een super realxte sfeer hing er al toen we aankwamen + een mooie opkomst dan nog is de dampende wietje die je tegemoet kwamen !!! niet normaal wat we daar welnie hebben opgerookt B) eindelijk is wat gezichten bij de plaatjes ... en al was het ff wennen om me voor te stellen ( niet normaal hoeveel handjes het langs gaan was ;) ) ik vond iedereen vriendelijk !!!

 

weer een hoop conclusies kunnen trekken:

 

1: weetje is een ontzettende koele gozer die eruit zag zoals ik me ongeveer voorstelde ( enkel possitief bedoelt ) en dat dampen uit een evert nog lang zo geak niet is :no

 

2: ik net iets te laat kwam of te lang heb zitten ouwehoeren om blowsterke echt te onmoeten

 

3: dat belgen ook kweken kunnen

 

4: blackbut de leipste belg van het stel was :oeps

 

dit is echt voor herhaling vatbaar !!!! voor die gene die er niet waren ..... JULLIE HEBBEN ZEKERZZZZZ WAT GEMIST !!!!

 

 

dan nog mijn bedankwoordje en van maten die erbij waren

 

tnxx too all who made this possible .... de tourmalijn, twinny, plagron etc etc ( ik vergeet nu vast wel wat namen )

dit was een meeting die me ECHT in het geheugen staat gebrand !!!

 

zowel de wietjes van de growers als van de tour mogen er wezen !!!! en twinny die toppen blue widow waren echt niet normaal zoo mooi en zoooooo wit... ik heb de supershiva net ff gemist maar als die net zo lekker is als de blue dan zit torsti lekekr gebakken :lol:

 

was vanochtend nog steeds ochtend stoned zeg :D en tog ben ik als ik na de gemiddelde blower om me heen kijk tog echt wat gewend maar dit werd me teveel :P....

 

zit hier nogaltijd met te veel indrukken om het hier zo op het forumpie te kunnen neer kwakken veel woorden als getypt maar nog meer vergeten gheghe

 

IK ZOU ZEGGEN TOT DE VOLGENDE KEER ALLEMAAL !!!!!EN DAT DIE WEER NET ZO GESLAAGD MAG WORDEN!!!

 

greetzzz masteryero

 

ps1: uhmmm twinny ik kreeg op de dag van jouw een ice o later joint in me hand gedrukt welke wat voorn was da???

 

ps2: zelden zoooowwwww gezellig coffeeshop eigenaartje gezien als deze ( zal wel komen doordat het is een vrouwke is ) bedank haar maar names mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

he mensen

 

wat was het toch een topdag.

wou bij deze iedereen ff bedanken voor alle lekkere verschillende soortjes :lol:

hoop dat we snel weer zo'n meeting hebben.

 

groet topper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow mensen was met damian mee naar de meeting en dat was een supergezellige meeting op een loatie zoals ik ze zelden heb gezien een top locatie dus. En dan ook nog alleenmaar gezellige mensen en niet te vergeten het goede weer.

 

Ook nog super bedankt voor de spullen die in degoodie bag zaten kunnen we weer mooie dingen van laten groeien.

 

Greetings from out of space :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen!

 

Twindaddy had een super lekker wietje aan me meegegeven! ( Blue Widow )

De toppe zijn echt kei hard en het is absoluut geen laatopdeavondvoorhetnaarbedgaanomdaarnaweertegaanwerken rokertje :lol:

 

@ Masteryero, had jij daar ook al last van dat het ff te veel werd ! haha ik had die braziliaan mee genomen en ik stond er van te kijken dat die gozer maar bleef roke vapo hier vapo daar olie van Weetje en nog veel andere prachtige soortjes van Weetje!

Ik kreeg in het begin ff het gevoel van nu ff genoeg hehehe terwijl ik wel een iederedag roker ben.

 

Daarom kan ik zeggen dat de wietjes die er rond gingen zeker wel tot de betere/beste wietjes behoren die ik tot nu toe gerookt heb!

 

Het was een mooie dag, en ik beloof jullie dat ik de volgende keer niet alleen een brokje hasj mee neem!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er nog mensen die n kindje hebben geadopteerd

bij de meeting

 

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat maar twinny heeft ze allen :lol:

 

 

gr damian

 

ps wie was die mayobelg die mn tosti pikte

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

geeuw..

mjam lekker geslapen...

 

:P

:lol:

 

is't al dinsdag????

'k zou al lang een verslag geplaatst moeten hebben van gister uhmk, eer...

kop koffie eerst maar is..

 

wordt vervolgd.

waar was ik gister(eer) ook al

weer?

 

iets met duiven bij een burchgt?

 

onee een til op een burg,..

 

koffie

eerst koffie....................

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed he weetje

 

neem eeers je bakkie koffie maar

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm,

 

tosti hier, tosti daar,...

veel te weinig tosti

mayo jaja

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blackbut

alle namen warenn me ontgaan zoveeel

namen en gezichten

maar good leuk je ontmoet te hebben

en als wij samen ergens tostis gaan eten dan kost t de betreffend zaak

n hoop tostis

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn jammer dat ik zondag moest werken, anders was ik ook wel graag even langs geweest..

Klinkt reuzegezellig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ,

 

t was idd best gezellig op t terasje daar , alleen jammer dat k geen toasti heb kunnen bemachtigen :oeps

 

hopelijk hebben jullie nog genoten van men ice-o-lator die k voor twin had achtergelaten ...

de tijd was me even ontglipt :D , en plots was t 17u ...men parkeerticket liep tot 10 voor 17u ...

 

diegene die n sampel van me hebben gehad , dat was shack f2 (sannie) , of indien t paarse was twisted shack (freebees sannie) ....je herkent ze beide aan de bladeren die er nog bij zitten ..

je kan de sampels miss nog wat laten curen in n wekpot , ze zijn 2 weken geleden geoogst en direkt ondersteboven gehangen :P

t is bio-kweek met schimmels , bacto , buffertabs...kortom met sannie's spul :no ,

 

k geloof dat weetje de mooiste top heeft gekregen , en twin heeft t meeste gekregen B)

 

:P wat n zaad dat k gekregen heb , dat gaat toch wel ff duren tegen dat k dat allemaal getest heb :lol:

k weet al wel vrij zeker dat k van die amneesia zaden van de toer zelf , n moedertje ga maken .. ;)

 

mvg

wf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het echt jammer dat ik niet had kunnen komen.

Hoop dat er nog een zomer-meeting gaat komen, dan ben ik er zeker weten bij!

 

 

Mvg,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gegee: ik weet nie of ik het speciaal bij die bleu widow heb gehad ... ik heb wel meerdere malen gehad van nu is het ff genoeg...

 

twinny draaide zoals ik eerder vermelde een ice o lator ( eerste keer dat ik dat had gerookt) het waren maar een paar trekken maar dat spul laat je vliegen :P echt high !!!!

 

 

moest btw erguhh lachen om die kerel die achter de toonbank werkte ... schrok zich kapot toen ik er 8 wilde hebben :oeps :P too bad dat dat wat lang duurde ... ( black but heb je de tostis nog mee gemaakt ??? )

bij de volgende meeting ( waar dan ook :no ) moeten er zeker een partij tosti gemaakt worden :D

 

@ weetjuh : lekker hoor jouw 'jackberry mix' jointje ... redelijk dun en strak gedraait meen met rawvloei gedraait!!! wist ik veel dat je daar olie in gedenderd had B) voelde me ook plots erg 'helder' en zwevend pas op de terug weg kreeg ik te horen van eenvan me maatje :

 

dat zo'n oudere man met grijs haar en een brilleke zijn jointjes draaide en er met een spuitje olie in spoot :lol:

 

qua smaak proefde ik daar weinig van normaal heeft olie zo'n hele overheersende smaak die de joint veel warmer maakt dan wanneer je zo een jointje rookt ...FANTASTISCH DUZZ en ergguhh goede olie

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dus heel wat gemist, jammer dat ik zo vroeg weg moest.

 

Maar ben in ieder geval nog even geweest.

 

Goed georganiseerd Twin :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowsterke,

 

Ik denk iedereen heeft achteraf veel gemist.

Er waren zoveel leuke gesprekken gevoerd, nieuwe vriendschappen gesloten, kennis gemaakt.....

 

Maar de tijd was te kort!

Jammer, maar de volgende meeting komt er zeker an.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat zo'n oudere man met grijs haar en een brilleke zijn jointjes draaide en er met een spuitje olie in spoot :whistling

:nerd Ik vind dat we een oudere jongere meeting moeten gaan organiseren

 

Straks word ik nog beschreven als "die kale met die grijze stoppelbaard"... :no

 

Jammer dat ik er niet bij kon zijn (heb het echt geprobeerd!) maar ik heb helaas wat andere dingen aan mijn kop.. Hoeveel gasten waren er nou totaal twinny?

 

Toplocatie trouwens :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...