Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

MEETING BRABANT '09

Recommended Posts

Ook dit jaar zal ik weer een meeting organiseren bij coffeeshop toermalijn in tilburg.Ik heb al toestemming van de coffeeshop om het daar te houden,als het maar wel even word gemeld vantevoren.Leggen zij het haspel alvast aan :oeps

Vorig jaar was een groot succes en daarom zal ook dit jaar de meeting in juni plaatsvinden.Ikzelf vond de 21ste een hele mooie datum.

 

Zijn er mensen die nog een suggestie hebben,dan hoor ik het graag.Eind deze week zal ik de zekere datum melden.

 

tot meetz

 

twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

//edit by mikeh; quoten.

 

zeker doen ben er vaste klant.altijd goede wiet(haze) gezellig en een toffe tuin ze zijn een nu aan het verbouwen dus nog groter en meer zit plaatsen.gezellig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow twin...kans is groot dat ik kom...

 

groeten

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik daarvoor werk heb en op dat moment niet in Frankrijk zit, zal ik ook van de partij zijn.

Alleen ben ik dan NET pas weer begonnen met smoken, na een pauze van een vier maanden.

Met andere woorden, ben ik dan wrs diegene die he-le-maal de weg kwijt is, haha.

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me heel gezellig

weet alleen nog niet of ik kankomen?

 

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou wel leuk zijn maar zijn er dan niet teveel leden om allemaal in een coffeeshop te krijgen :oeps

 

khou het zeker in de gaten !!!

 

grtz spider

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Spidey,

wrs komen er niet zoooveel leden.

De afstand is voor een hoop mensen van belang en ook als je een forum vol stoners hebt wordt een meting snel vergeten/verslapen :oeps. Verder is anonymiteit ookwel een factor.

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht kom ik ook even een kijkje nemen! Lekker zo in het zonnetje..

Laat maar weten,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spiderman

 

vorig jaar waren er een man of 25.de tuin zat niet voor 20%vol dus kom maar met een flinke club.

 

alvast voor degene die angstig zijn na de deffy affaire.wees niet bang,je heb ruimschoots de plek om onopvallend je auto te parkeren.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

och ja..wat de deffy affaire betreft...als jet mij vraagt isie niet voorzichtig genoeg,no fence maar om nadien zo'n topic te openen met DAT aantal planten enso....das ni snugger...

 

Mja..das mijn mening.

 

Anway..in den Toermalijn heb je superwiet enuh..plaats genoeg om onopvallend te parkeren.

 

Nou niet paranoia worden ooke...Chillburg is een grote stad.

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

WEES NIET BANG :oeps :D :) ;) :P

Twinny jij bent stoned hahaha :D

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben bezig met wat pakketjes voor de bezoekers van de meeting.hierbij mag ik alvast melden dat er door citroax 50gram mycho schimmels worden gesponserd om uit te delen in zakjes van 50gram.

als er meer mensen zijn die iets beschikbar willen stellen kunnen ze mij een pm sturen.ook bedrijven zijn welkom.zelf zal ik ook op zoek gaan naar wat leuke dingen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 juni nog een eindje weg

 

maar zal proberen te komen.

 

blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites
vorig jaar waren er een man of 25.de tuin zat niet voor 20%vol dus kom maar met een flinke club.

 

grtz twin

 

spreek je nu over die meeting van vorig jaar waar ik ook bij was, jij had toen paarse rebel shack en shiva mee ?

 

een man of 25 :D dan waren wij zeker juist de laatste :verrygood

het was wel reuze gezellig, drankje , zonnetje , jointje en fijn gezelschap om een babbel mee te doen.

ik beloof niets voor dit jaar want het zal ws op een zaterdag zijn en dan moet ik ws werken.

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeting die jij bedoel bunny was de najaarsmeeting.die was veel rustiger als de voorjaarsmeeting.

 

en hij zal zeker niet op zaterdag gehouden worden.ik vind dit zon slechte dag voor meetings.iedereen heb altijd wel iets te doen.zijn het geen huishoudelijke taken dan wel afspraken die niet anders kunnen.dus ook dit jaar,mijn meetings gewoon op zondag(heb die dag ook weer een functie)

 

 

@blopwsterke

 

idd al tijdig dat ik het meld.misschien dat dan iedereen het goed kan inplannen zodat het weer een succesvolle meeting is.

 

tot dan

 

twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twinny ... 21 juni zal ik ook van de partij zijn aanhang mag mee zo te lezen ;) das erguhh mooi :verrygood als die meeting goed aanslaat zouden we ook een mooi outdoor meeting kunnen houden als het spul geoogst is :D

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

Toermalijn, ik ben er nog steeds nooit geweest, :( mja dat is zo met de meeste shops :o

over deze heb ik wel al veel goeds gehoord dus als ik kan, ga k wel eens proberen om tot daar te geraken. Men eindexamens zijn dan net gedaan, ideaal om effe uit-te-'blazen' (blowen) :lol: en eens benieuwd wat voor lache kwekertjes we nog kunnen tegen komen :D

 

@ white forrest; als jij wat van die lekkere shack van je laatste ronde meeneemt zal er niemand bezwaar hebben dat je er bij bent, in het tegendeel denk ik! doe niet te zot, deel je ervaring en het zit daar wel ok denk ik ;)

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk ben jij welkom white forrest.ookal organiseer ik de meeting,ik kan niemand verbieden om te komen.het enige wat wel een punt is zijn de huisregeltjes van de shop zelf.houd je daar aan en het komt allemaal goed.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh feestje, Tilburg dat valt nog best mee van hier, kans is groot dat "de baguette" ook binnenvalt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, nou heb ik trek in stokbrood...

 

Ik weet nog niet of ik tijd heb... Shall see

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog nooit bij een meeting van WF geweest,maar ja hoe kan het ook anders ik hang hier ook nog niet zo lang rond. :lol:

 

zal eens kijken of ik die dag vrij kan houden,lijkt me gezellie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik merk dat er toch al aardig wat animo is om naar de meeting te komen.ik ben vandaag bij de toermalijn geweest om te overleggen of het goed was en 21 juni was geen enkel probleem.we zijn van harte welkom.

 

wat me ook opviel was een leuke selectie zaden die ze er tegenwoordig verkopen waaronder basicseeds van onze eigen sjoerd en soma seeds.ook lagen er zaden van hun zelf voor een zeer mooie prijs.5 voor 7,50 met soortjes als k2 en afghani gold.

 

ook hebben ze spacepasta om lekker op je brood te smeren.misschien iets voor ert om te komen???

 

mensen ik ga snel een report van deze shop maken en hoop veel mensen te kunnen begroeten op de meeting.

 

tot 21 juni

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...