Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
digibetic

Wat krijgen we nu weer door de strot geduwd?

Recommended Posts

Op 24 maart beslist de 1ste kamer over de invoer van de zogenaamde ’slimme energiemeter’. Het voorstel is de energiemeter verplicht te stellen voor alle inwoners in Nederland..!

 

De meter registreert elke 15 minuten het gas- en elektra-verbruik en geeft deze automatisch eens per 24 uur door aan de leverancier. Het doel is o.a. verbetering van de dienstverlening en milieubewustheid. Wat een ongelooflijk kletsverhaal.

 

Wie echter verder kijkt dan zijn neus lang is, ziet het volgende:

 

- KOSTEN: De installatie van de nieuwe meters + ontvangstsysteem gaat behoorlijk wat kosten en wie gaat dat betalen? Daarnaast verbruikt de nieuwe meter meer stroom; hoezo milieuvriendelijk?!

 

- PRIVACY: Als er elke 15 minuten gegevens geregistreerd worden, is het mogelijk om in te schatten hoeveel mensen er op welk moment in huis zijn, of er veel apparaten in huis aan staan, wanneer de bewoners naar bed gaan en wanneer zij met vakantie zijn.

 

Volgens o.a. de Consumentenbond is dit zelfs in strijd met het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens. De energiemaatschappij heeft deze gegevens absoluut niet nodig, vindt het wellicht wel aardig om deze gegevens te hebben. Maar het is wel mogelijk dat de overheid deze opvraagt of dat de gegevens afgetapt worden door derden.

- GEZONDHEID: de nieuwe digitale meter die werkt met een soort zendmast geeft straling af die schadelijk is voor de gezondheid. Iedereen die bijvoorbeeld last heeft van een dect-telefoon (zoals ondergetekende) zal dit direct merken, maar ook op minder gevoelige mensen is straling van invloed.

 

Kijk op HIER op vrijbit voor de volledige informatie.

 

 

==============================================================================

 

 

reactie te vinden op Webwereld

 

Elektriciteitsnet te hacken via 'slimme' meters

 

 

 

Gepubliceerd: Maandag 23 maart 2009

Auteur: Tonie van Ringelestijn

 

Elektriciteitsnetwerken zijn plat te leggen via de draadloze, 'slimme' stroommeters die nu massaal worden ingevoerd, ook in Nederland.

 

Met vijfhonderd euro aan materiaal en voldoende kennis over de werking van de slimme stroommeters kunnen hackers delen van elektriciteitsnetwerken overnemen. Energiebedrijven installeren dergelijke stroommeters nu ook in Nederland.

Smart grids

 

De netwerken zijn ook plat te leggen door een stroomstoring te veroorzaken, meldt beveiligingsbedrijf IOACtive na een onderzoek. Het is mogelijk op afstand de energievoorziening lam te leggen. Bovendien kunnen die opgewekte stroomstoringen zich uitbreiden naar andere elektriciteitsnetwerken, aldus IOActive.

 

Slimme elektriciteitsnetwerken, die in Amerika 'smart grids' worden genoemd, hebben digitale energiemeters die hun meterstanden doorgeven via mobiel internet. Door kwetsbaarheden in hard- en software zijn de meters op afstand over te nemen. Sommige digitale elektriciteitsmeters hebben ook een mogelijkheid ingebouwd om de stroomlevering uit te schakelen.

Pwned

 

IOActive heeft verschillende stroommeters getest die in de Verenigde Statem al in de praktijk worden gebruikt. De onderzoekers hebben onder meer malware geschreven die zich snel kan verspreiden onder de apparaten bij mensen thuis. De onderzoekers is het ook gelukt de boodschap op de lcd-schermpjes van de meters te veranderen in 'pwned', hackersjargon voor 'overgenomen'.

 

IOActive heeft het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Veiligheid (Homeland Security) op de hoogte gebracht van zijn bevindingen. Het bedrijf maakt niet zijn hele onderzoek openbaar, omdat dat een te groot gevaar zou opleveren. Energiebedrijven moeten de meters beter testen voordat ze ze installeren, vindt het bedrijf. In de VS zijn al zo'n 2 miljoen 'slimme' stroommeters in gebruik en er zijn plannen om nog eens 17 miljoen apparaten in te voeren.

Actueel inzicht

 

In Nederland praat de Eerste Kamer dinsdag over de wet die de komst van slimme meters voor stroom en gas moet regelen. De digitale energiemeters vervangen de analoge. Voordeel is dat ze op afstand zijn uit te lezen. Daardoor kunnen energiebedrijven op hun websites klanten actueel inzicht geven in het energieverbruik.

 

Het kabinet denkt dat consumenten daardoor zuiniger aan zullen doen. De regering schat dat de digitale energiemeters een besparing van twee procent aan energieverbruik kunnen opleveren.

 

Privacybezwaren

 

Er zijn echter privacybezwaren. Doordat energiebedrijven live het stroom- en gasgebruik kunnen zien, weten zij ook of een persoon thuis is, of wanneer hij naar zijn werk is. De Consumentenbond heeft vorig jaar al enkele keren geprotesteerd tegen de komst van de 'slimme meters'.

 

De Bond wijst op het gevaar dat criminele hackers er achter kunnen komen wanneer mensen lange tijd niet thuis zijn. Met deze informatie kunnen inbrekers dan hun slag slaan. Volgens de Consumentenbond zijn de 'slimme meters' ook in strijd met het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens.

 

Enkele Nederlandse energiebedrijven zijn al begonnen met het installeren van slimme energiemeters bij hun klanten. Oxxio meldde vorige week de honderdduizendste digitale meter te hebben geïnstalleerd. De apparaatjes van Oxxio geven de meterstanden door via GPRS.

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

tssss eikels ;) Dat ze nog niet elk jaar onze septik tank komen meten en publiceren hoeveel een gezin gemiddel schijt per jaar pffff word er ziek van :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, dit kan niet genoeg in de aandacht komen en natuurlijk heb ik getekend. ik had ook al gezocht op 'energiemeter' maar daar kwam niets uit vandaar deze plaatsing.

 

en nu kan ik er weer bij zetten dat het niet eens 'mijn hobby' betreft maar ik ben wel bezorgd om de talloze kleine binnenkwekers voor eigen gebruik,

 

 

en wat ik er achteraan schreef over stroom en broodkwekers heb ik er voor de goede vrede maar weer uit gehaald...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is vandaag 25 maart, wat hebben ze nou besloten gisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm als in belgië ooit rechts aan de macht is, dan verhuis ik, punt.

 

moeten jullie je niet dood ergeren dat anno 2009 je land wordt bestuurd door religeuze eikels? lijkt wel fucking Amerika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

België wordt al altijd bestuurd door linksen, wat hebben die bereikt?

Een staatsschuld waar geen doorkomen meer aan is!

 

Maarja, dat is natuurlijk wel inorde hé

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha, de laatste tijd worden er zoveel fouten gemaakt tussen wat links/rechts is. En daar hebben dan vooral VB'ers etc. last van. Als het niet Vlaams,christelijk,conservatief en blank is, dan moet het wel links zijn.

 

Larz, we hebben momenteel een centrum-rechtse regering met de CD&V en Open VLD. De vorige regering was weliswaar linkser, maar nog altijd niet links te noemen aangezien de liberalen er ook deel vanuit maakten. Daarvoor was het bijna constant de CVP die deel uitmaakte van de regering, dus ook sowieso niet links te noemen, tenzij je een VB-redenering gebruikt.

 

flipkip, de staatsschuld is afgebouwd tijdens verhofstadt. Dat we nu met zo'n groot begrotingstekort zitten, is te wijten aan de belachelijke politieke crisis hier en de economische crisis.

 

Maar goed, ik ga het topic niet verpesten met discussies over politiek, hoe leuk ik het ook vind om daar over te praten;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om even terug te gaan naar de energiemeter, eigenlijk kan het me geen fuck meer schelen of het links of rechts is (onze politiek weet het zelf ook niet meer), ik voel me de laatste tijd nogal politiek genaaid. Vandaar ook dat ik maar ben begonnen met mijn eigen maatregelen.

 

Ook ik ben erg tegen dit ding, vooral omdat er ontzettend veel dingen om ons heen beginnen te komen die, als het nodig is, samen het leven van iemand volledig in kaart kunnen brengen.

Het is natuurlijk zo dat je met zo`n meter vanachter een bureau kunt gaan opsporen en het lijkt erop dat onze Hirschie (hij is overigens niet alleen) dit soort zaken aanmoedigt, de kilometerheffing is er ook zo eentje.

Je zou namelijk een computerprogramma kunnen ontwikkelen dat een voor een alle meters in nederland afloopt op afwijkend gedrag, te beginnen bij meters met bovengemiddeld gebruik. Om maar wat te noemen. Op dit moment zal dat allemaal wel een beetje loslopen, maar ik zie duidelijk een trend naar "gemakzuchtig opsporen". Een mooi voorbeeld hiervan zijn snelheidscontroles, men hoeft er niets voor te doen, de acceptgiro`s worden automatisch geprint kortom weinig inzet levert veel geld op. Snelheidscontroles op gevaarlijke punten of woonwijken zijn niet zo interessant, dat geeft weer meer moeite en minder opbrengst. (jaha hier werkt marktwerking)

En met opsporen is eigenlijk niets mis, wat wel mis is dat opsporing van zaken die ernstiger zijn, maar meer moeite kosten gewoon blijven liggen, daar vind ik een ongelooflijk probleem liggen. Maw opsporing vindt plaats op grond van gemak en niet op grond van de ernst van het delict. Zeer kwalijk.

 

Ik zal me dan ook tot het uiterste verzetting bij installatie van een dergelijke meter.

 

Op Ebay kun je gprs-jammers krijgen, verstoord de verbinding van je meter, kun je er lekker naast hangen.

 

Overigens is het natuurlijk maar een kwestie van tijd dat dit soort dingen ook weer worden verboden, maar twee jaartjes zijn we al wel verder dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekhart, ik ben het helemaal met je eens. erg goed verwoord.

 

helaas zal die gprs-jammer zal helaas niet gaan werken, ze zullen dan helemaal snel op je stoep staan als het niet werkt of stoort.

 

misschien dat men eerder kan gaan zoeken in alternatieve energiebronnen in samenwerking met het 'nieuwe licht' LED.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad goed verwoord @ekhart!

 

Ze verneuken hunzelf toch op den duur, want.......

 

punt 1: het is een behoorlijk kostenplaatje, al die meters vervangen.

punt 2: iets wat op afstand gerealiseerd wordt kan op afstand gekraakt worden.

punt 3: de kwekers gaan massaal voor de meter aftappen (werken ze tenminste in de hand)

punt 4: de nieuwe meters zijn van een Z-merk (B-merk is slecht, dus dit slaat alles, BRON=bekend)

punt 5: het gaat hun om de gemakzucht, en het uitsparen van werkplekken.

 

Zit ik zo een beetje goed??? :smoke

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

green-lady, je zit goed. alleen...

 

punt 1: het is een behoorlijk kostenplaatje, al die meters vervangen. er zijn er al dikke 100.000 vervangen, geld speelt dán geen rol schijnbaar, wij gaan dat toch betalen.

 

 

punt 2: iets wat op afstand gerealiseerd wordt kan op afstand gekraakt worden. juist. dit word als politiek speerpuntje neergezet dat ze dat dan gaan garanderen, daarmee praten ze het goed, daar zal ook eigenlijk veel aandacht aan besteed worden, niet aan het feit dat men lekker achter de voordeur kan kijken.

 

punt 3: de kwekers gaan massaal voor de meter aftappen (werken ze tenminste in de hand) zou je denken, maar ook dát is te zien want niet alleen de eindverbruiker word bekeken maar het gehele net, alle nodes, daaruit kunnen ze weer precies pinpointen waar dat lek zit en ga je 100-en malen sneller nat als nu door actieve monitoring. na een paar dagen heb je ze op de stoep want de handtekeningen zijn al droog op die convenanten.

 

punt 4: de nieuwe meters zijn van een Z-merk (B-merk is slecht, dus dit slaat alles, BRON=bekend) Z-merk? chinees prulspul?

 

punt 5: het gaat hun om de gemakzucht, en het uitsparen van werkplekken. gemakzucht maar misschien is het toch meer machtzucht, er is precies te zien wat er staat te schakelen, welk normaal apparaat staat 18/6 of 12/12 te draaien in een huishouden? geen een! dus een simpele query in hun database is voldoende om de teampjes het land in te sturen.

 

op een dag zal er zelfs onderzocht worden of er 'illegale' (correct aangesloten op huis en net (ook leveren aan het net wordt dan bekeken!)zonnepanelen aanwezig zijn.

 

er wordt geprobeerd een totale controle te krijgen, digitale patiënt dossiers, kilometer heffing, vaccinaties, online-energiemeters, Internet2(!!) etc, het volk willen ze 100% onder controle krijgen en dit alles onder het mom dat het 'beter en veiliger' zal worden. trap daar nooit en te nimmer in en verzet je, praat er over met de mensen om je heen. alleen als we bewust gaan worden wat er speelt kunnen we dit tegenhouden. de taktiek die ze volgen is meestal eerst een angst zaaien zodat iedereen schaapachtig mee instemt maar de gevolgen zijn dan niet meer te overzien. we worden geslaafd, wacht maar af en hou het in de gaten. tegen die tijd ben ik dan hopelijk al weg hier of ik maak er een eind aan, en dan met een mooi dik sterk goed henneptouw!

 

(hulplijnen heb ik nog niet nodig hoor!..lol!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

El Tulipan bedankt voor de link.

 

als je het dan over de nieuwe wereldorde hebt... van die zijde af wordt er flink getimmerd aan de weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumenten: 'slimme' energiemeter tast privacy aan

 

HILVERSUM - Ruim 70 procent van de consumenten zit niet te wachten op de invoering van de zogenoemde slimme energiemeter. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerd onderzoek van het TROS Radar Testpanel waaraan ruim 25.000 mensen meewerkten.

 

De Eerste Kamer debatteert dinsdag over de invoering van de meter. De Tweede Kamer ging eerder al akkoord met het plan.

 

Een slimme meter kan elk kwartier informatie over het energie-, water- en gasverbruik van een huishouden naar de energieleverancier sturen. Zo kan ook worden opgemerkt of iemand wel of niet thuis is. Ruim 65 procent van de respondenten maakt zich daarom zorgen over privacy.

 

De stelling van de overheid dat consumenten door de slimme meter gaan besparen omdat ze dan bewuster omgaan met hun energiegebruik, blijkt niet te kloppen met de uitkomsten van het onderzoek. Bijna 1300 mensen die meededen, maken al gebruik van een slimme meter. Van hen geeft 53 procent aan nooit het energieverbruik te bekijken op de bijbehorende website. 60 Procent zegt niet bewuster om te gaan met energie.

 

Van de ondervraagden zou ruim 20 procent de nieuwe meter weigeren. Overigens blijkt vrijwel niemand te weten dat er een half jaar gevangenisstraf staat op het weigeren van de slimme meter als de wet wordt ingevoerd, aldus TROS Radar.

 

De Consumentenbond is al lange tijd tegen de invoering van de slimme meter. De bond vindt de cijfers hoogst opmerkelijk. ‘Dit geeft aan dat je geen slimme meter moet willen invoeren als de helft aangeeft nooit naar een meterkast te kijken. Dan moet je naar andere manieren zoeken om mensen energie te laten besparen’, aldus een woordvoerster.

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites
flipkip, de staatsschuld is afgebouwd tijdens verhofstadt. Dat we nu met zo'n groot begrotingstekort zitten, is te wijten aan de belachelijke politieke crisis hier en de economische crisis.

De staatschuld is helemaal niet gezakt, integendeel, ze is blijven stijgen. Enkel de verhouding staatschuld/BBP is gedaald. Maw een relatieve daling, maar een absolute stijging. We hebben gewoon het geluk gehad dat het BBP sneller groeide dan de staatsschuld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Thanatos,

 

volgens mij zit je in het verkeerde forum, zoek een economisch forum op met je staatsschuld...dit is het wietforum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenkort ook bij UW bakker:

Bruinbrood met ingebouwde RFID, waarbij het brood begint te mekkeren zodra er ongezond beleg op ligt.

Onderzoekers hebben ontdekt dat het mogelijk is het eetgedrag van kuddedieren te beïnvloeden door op afstand uit te lezen hoeveel kJ een kudde minimaal moet worden gevoerd teneinde de kudde voor uitsterven te behoeden. Door het aansturen van de kaakspieren kan voorkomen worden dat de dieren meer eten dan energetisch optimaal is.

Volgens minister Ab Klink en staatssecretaris Jet Bussemaker is dit de enige oplossing in de strijd tegen obesitas en andere ongezonde leefgewoonten.

De via de RFID verzamelde data worden automatisch opgeslagen in het elektronisch patiëntendossier zodat hulpverleners snel en gericht de behandeling kunnen aanvangen.

Tevens maakt de RFID alcohol en andere drugstesten overbodig aangezien opsporingsautoriteiten op afstand kunnen uitlezen hoeveel en welke drugs er geconsumeerd zijn. De consumentenbond protesteert tegen deze gang van zaken. De woordvoerder van het ministerie van volksgezondheid laat via een woordvoerder weten dat de privacy niet aangetast wordt door deze maatregel. Drug en medicijngebruik worden van op afstand gesignaleerd waardoor onveilge situaties voorkomen kunnen worden. De RFID wisselt namelijk informatie uit met vervoermiddelen zodat altijd het juiste vervoermiddel vrijgegeven wordt door de centrale vervoersauthoriteit. Bij overgewicht kan met de slimme sleutel bijvoorbeeld alleen de fiets als vervoersmiddel gebruikt worden. Ook kan pro actief ingegrepen worden in het geval van middelengebruik. Onder invloed de weg op hoort tot het verleden.

Volgens de PVV gaat deze maatregel niet ver genoeg doch het pleidooi de RFID aan babymelk toe te voegen vond weinig gehoor in de kamer.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

suffie63,

 

ik heb over rfid's al veel meer gelezen maar dit is echt ZIEK!!!

 

als het ooit zo ver mocht komen ga ik ondergronds, hoeven ze geen terroristen meer te zoeken in verre landen maar begint er hier een guerilla oorlog, dat kan ik je verzekeren!!!

 

ZIEK!!! ZIEK!!! ZIEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha Digibetic, ik zou het verhaaltje van suf niet al te serieus nemen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou El Shamano, kan als grap bedoeld zijn maar hier zijn 'ze' al mee bezig.

 

' De Illuminati hebben niet mis te verstane doelen die ze graag willen bereiken. Hoewel zij deze doelen graag geheim willen houden, staan deze doelen exhibitionistisch omschreven op de zogenaamde Georgia Guidestones. In de Amerikaanse staat Georgia bevindt zich bovenop een heuvel in het plaatsje Elbert County een op een Stonehenge lijkend monument.

 

Deze stenen zijn daar in 1980 geplaatst ter nagedachtenis aan Thomas Paine die lid was van “The Rosicrucians”; een geheime genootschap die we kunnen rekenen onder de Illuminati. De herkomst, evenals verdere informatie over deze stenen ontbreekt.

 

Dat wat de Illuminati ten doel gesteld heeft, liegt er niet om. Zij willen boven alles Eén Wereldregering, a “New World Order” creëren en daarmee de hele aarde in zijn macht krijgen. Die wereldregering heeft vervolgens duistere plannen op haar agenda staan, waaronder een vermindering van de wereldbevolking tot maximaal 500 miljoen en controle op deze wereldbevolking. Zij wil één munteenheid, één leger en een volledig elektronisch financieel systeem. Zij wil de hele mensheid voorzien van een traceerbare geïmplanteerde microchip: een RFID-chip. Dieren worden inmiddels al voorzien van deze chip, de volgende stap zijn bepaalde groepen mensen (o.a. criminelen) en daarna de hele mensheid. De mensen worden hiermee volgbaar en controleerbaar en volledig in de greep van de macht van deze Illuminati gemaakt. Een moderne vorm van slavernij zou je kunnen zeggen.

 

Het draait feitelijk allemaal maar om één ding: om (totale) macht. Deze macht van de Illuminati ligt op verschillende gebieden waaronder de economie. Immers geld maakt macht! Het is daarom niet verbazingwekkend dat de Illuminati alle internationale banken bezitten. Hun macht zit in de oliehandel, de invloedrijke industrie en handel. Zij infiltreren in de politiek en bemoeien zich met nationaal en/of internationaal beleid of zetten dit naar hun hand.

 

bron

 

eat that you grappemakerts!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heeft 1 van de Rockefellers idd een keer gezegd, geen onrealistisch beeld...

 

Maar het was wel duidelijk iets om niet serieus te nemen <-- suf's reactie :P

 

Groetels El Shamano

Share this post


Link to post
Share on other sites

jajaja, weet ik wel, maar dan laat ik mijn reactie niet achterwege.

 

voor sommigen reageer ik soms ook wat sterk, lokt allerlei reacties uit. enige is dat we met enig respect blijven praten om het levend te houden. wat levend houden? de legalisatie van cannabis, of een verbod met daarin opgenomen dat 5 planten thuis voor eigen gebruik mag.

 

degene die het willen houden zoals het is zitten nu goud geld te verdienen, vandaar. dat is zeker niet waar het mij om gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de hedendaagse maatschapij draagt iedereen vrijheid hoog in het vaandel.

 

Alleen heb je minder vrijheid dan je zelf denkt.

Maar zonder dat je het beseft.

 

Tegen 2012 komen er nog een hele hoop satilieten in de lucht, allemaal om het doen en laten van elke mens te kunnen controleren.

Via een gps kunnen ze weten waar je rijdt, binnenkort krijgt je auto een chip die gelinkt is aan een sateliet die precies weet hoe snel je mag rijden!

Zo krijg je direct een bekeuring als je ff te snel rijdt, geen flitscamera's nodig en geen agenten voor snelheidsovertredingen.

 

Het enige wat je nog zal mogen is werken, zwijgen, luisteren en afgeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het hier in het forum al eens eerder laten vallen maar we worden zwaar geknecht, ieder van uit een eigen hoek en daarna koppelen ze alles aan elkaar. 'men' weet dan meer over je als jijzelf...

 

dit gaat iedere keer gebracht worden onder de dekmantel van een pr-machine met campagnes (van ons geld!!) die alleen maar uitblaat hoe onveilig het allemaal wel niet is (virussen/inenten, camera's/alwetend, rfid's/info-info-info en ga maar door.

 

kijk, als de grote makkeschapengroep een leider met zijn praatjes gelooft zal die zeker ook adviezen opvolgen. door die doofstomme kudde veranderen er wel primaire zaken voor de gehele bevolking.

 

wat is slechter?

 

-de tirannische dictator die een volk in zijn kwade macht heeft

 

of

 

-het makke dove en blinde volk wat dit toestaat.

 

 

niets is zo sterk als een heel volk wat het niet meer pikt, zeker als het al zogenaamd 'te laat' is als de wetjes snel er door gedrukt zijn. dus ik weet niet wat de beleidsheren allemaal van plan zijn maar als ze dit gelezen hebben zal er toch wel een belletje gerinkeld hebben? ...of komen ze me nou van mijn bed lichten??? als je een strijder wil kan je die hebben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...