Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

broodje

dubbele test: spectrabox 90W + tomatenvoeding

Recommended Posts

@Don-Der

 

Het kan wel hoor, een droog gewicht van 60 gram.

Als je toppen kei hard zijn is het wel mogelijk:)

Ik denk dat hij er niet ver vanaf zit.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey all,

 

Ik zeg enkel dat ik "hoop" op 60 gram, ik ben even benieuwd als jullie of ik dat zal halen, er hangt wel een mooi bosje te drogen, maar het krimpt ook nog natuurlijk.

 

Heeft er niemand een idee van hoeveel ik er volgende keer zou inzetten?

 

grz broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi kweekverslag, bedankt. Die speed devils staan hier ook al te groeien B) had verwacht dat ze kleiner zouden blijven, maar dit is alleen maar beter :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een mooie oogst, nu nog hope ndat er flink wat grammetjes g=droog overblijft:P

 

Misshcien kun je gewoon 5 planten onder lamp van je zetten in een vierkant vorm met 1 in het midden zeg maar, denk ik de meest ideale manier ivm je oppervlakte

 

Grtz SoftIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey all,

 

Ik heb net alles geknipt,, netjes elk knopje van elk takje geknipt alle blaadjes ervantussen en gewogen.

Het was in totaal 47 gram, iets minder dan ik had gehoopt, maar ik ben er wel blij mee, 't ziet er een lekker hoopje uit en waarschijnlijk kom ik er nog wel mee toe tot ik de oogst uit m'n ander kastje heb.

Volgende run kap ik m'n bak tot aan het randje(70L) vol aarde (bio grow mix van bcuzz)en komen er 5 easy ryders in (als ze alle 5 opkomen tenminste) deze liggen net te weken en zouden een grotere opbrenger zijn.

 

fototje van alles geknipt

gallery_21013_8809_146143.jpg

 

Ik heb daarnet een testjoint gerolt en deze beviel me enorm,

hij was lekker zacht om te roken en had een lekkere milde smaak, tijdens het roken voelde ik men hoofd lichtjes opstijgen en eens hij op was kwam er een zware stone aan, ik kwam op m'n pc ff de foto uploaden en moest me toch even terug op de bank gaan zetten want ja hoor, daar kwam ff de couchlock, ik kon me niet meer verzetten maar had wel een helder hoofd, ideaal om met een paar vrienden samen lekker te roken en een babbel te doen, zolang je je maar niet hoeft te verzetten :closed:. Deze duurde een 20 tal minuutjes en daarna zweefde ik nog een uurtje verder.

Ik kijk er al naar uit als hij gecured is...

 

 

grz broodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okeej leuk oogst :wacko: Wel een wat tegenvallertje 47 grma onder 90 watt, is iets meer dan 0.5 gram per watt. Maar weet zeker dat je volgende kweekies meer zullen opleveren door de dingen die je nu allemaal geleerd hebt.

 

veel smokeplezier :D

 

Grtz SoftIce :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevoelsmatig zou ik je adviseren om een lightmix te nemen volgende ronde. :wacko:

Zeker in combinatie met led zou ik niet zo'n zware mix gebruiken.

 

Kan je de rekensom nog even geven??.

-Gram per watt en de totale kweekperiode-

Denk je de top bereikt te hebben?

Hoeveel meer denk je nog te kunnen scoren??

 

Je bent de enigste die een serieus led systeem test "HULDE"

 

Greetz

 

Doc

 

ps.die topjes zien er jammie uit :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx :wacko:

 

Dankje voor de tip ik zal de ronde erna (met royal automatic) achter lightmix zoeken, maar ik ga nu toch deze gebruiken omdat ik die nu toch net heb gekocht. Is er een goedkope natuurlijke manier om deze grond misschien toch nog wat luchtiger te maken?

Ook zou ik tegen die ronde eens de nieuwe ledvoeding willen proberen, ik las het laatst in een boekje dat een ledfabrikant ook voeding voor het kweken onder led heeft ontwikkeld, maar het is nog maar op enkele plaatsen verkrijgenbaar en ik ben natuurlijk het merk weer vergeten :s

 

ik had dus in totaal 0.52 gr/watt op 1/4m² op +- 63 dagen

Ik heb de top nog lang niet bereikt, ik had nog een boel plaats in men hok, te weinig aarde en een paar foutjes gemaakt.

Hoeveel meer ik nog zou kunnen scoren weet ik niet, dat zal de toekomst uitwijzen.

Wel zou ik er in het vervolg enkele cfl's willen bijhangen omdat ik gelezen heb zelfs bij led fabrikanten dat een ledlamp in combinatie met een cfl of 2 een voller spectrum geeft en een beter resultaat.

 

Ik ben in ieder geval enorm verrast door de kwaliteit van het rokertje, terwijl ik hoor van andere mensen dat de smaak en stone soms wat tegenvalt bij dit soortje is dit bij mij helemaal niet het geval, in tegendeel :closed:

Dat zit dus al goed, nu enkel nog wat meer ervaring opdoen om er wat extra grammetjes vanonder te krijgen.

 

Maar als men spreekt van je kan 300gr per m² halen, dan kan ik toch nooit meer dan 75 gram halen mits ik maar 1/4 van een m² heb of denk ik nou verkeerd?

 

grz broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi broodje,

Leuk resultaat, hoor!

Goed gedaan! :closed:

 

De grond luchtiger maken?

Meng cocos eronder.

In plaats van CFL´s kun je beter TL´s inzetten, vanwegen de lichtspreiding.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx torsten,

 

Er zit btw al cocos in m'n grondmix en volgens mij is het nog wel ok, ik heb hiernet m'n gekiemde zaadjes erin gedaan en het ziet er wel nog vrij luchtig uit, veel luchtiger dan de grond die ik ervoor gebruikte in ieder geval.

Volgende run probeer ik wel's met lightmix.

 

Wat de tl's betreft zal dat niet echt lukken, daar heb ik te weinig plaats voor, m'n ledlamp hangt gecentreerd en ik zou langs de kanten ernaast nog wat cfl willen hangen, wat net zal lukken, maar veel plaats heb ik niet. Het zal toch ook al iets mogen uitmaken he.

 

Grz Broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

yum yum ! :D zien er lekkere toppies uit ! :)

 

Véél plezier ermee... :)

 

 

 

Greetz BM :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

He bioman,

 

zal nu wel op zijn, topic is een beetje oud.

 

grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites
He bioman,

 

zal nu wel op zijn, topic is een beetje oud.

 

grtz,

ach, mezelf een beetje informeren is ook nooit verkeerd :)

 

 

BM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha idd :spliff:

 

de topjes waren inderdaad heel lekker :jump: maar ik ben al van m'n volgende oogstje uit mn hokje aan het roken, deze kan je terugvinden in het micro red light district :jump: klikkerdeklik

 

grz Broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...