Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Coffeeshop Reports

Recommended Posts

Zo beste medeblowers,na alle losse topics leek het mij een goed idee om 1 topic te maken waar een vast panel de coffeeshops in ons kikkerlandje gaat testen en voorzien van een report met waar mogelijk goede foto's.Ik heb dus even overleg gehad met whazzup en die vond het een goed idee.Bij deze dus de opening van het topic.

 

Wat is de bedoeling?

 

Ik wil een duidelijk overzicht maken,althans 1 topic,waar alle coffeeshops in besproken kunnen worden.Momenteel is het een jungle aan losse topics,wat natuurlijk heel leuk is als je een coffeeshop individueel bekijkt,maar het lijk mij heel handig dat er een totaal overzicht is waar men gewoon kan gebruik maken van de zoek optie om een shop in een plaats te vinden.

Om de reports zo objectief mogelijk te houden wil ik een aantal ervaren roker die allemaal op ongeveer dezelfde lijn zitten.Ik zelf zal hier zeker aan deelnemen maar ook mensen uit andere windhoeken van het land.Ik kan zelf niet alle shops in ons land gaan bezoeken,al zou ik het met veel plezier doen.Maar mensen die eventueel deel willen maken van het panel,kunnen mij een een pm sturen.

 

Omdat ik vraag naar ervaren rokers zet ik leeftijd op 21+,uitzonderingen zijn er altijd.Het liefst mensen met enkele afgeronde topics zodat meteen de rotte appels al verwijdert kunnen worden.Bovendien moet je bereid zijn elke maand minimaal 2reports te doen.In het begin heel makkelijk maar over een jaar en 25 shops verder moet je ook nog kunnen reporteren.Houd daar rekening mee.

 

Dan voor de coffeeshops,of mensen die een favoriete shop willen prijzen.Jullie kunnen verzoekjes plaatsen om de shop te komen bezoeken.Houd er echter wel rekening mee dat we zeer kritisch te werk zullen gaan er geheid lage cijfers gaan vallen.Aangezien de shops niet echt vaak kwaliteit hebben gaat dit zeer interessant worden.

 

Ik hoop dat er veel animo naar gaat komen.Ik ga iig mezelf flink inzetten voor dit topic.Voor alle duidelijkheid,het is niet de bedoeling dat iedereen reports gaat posten.dit om te voorkomen dat er niet objectief gekeken word naar de shop.Vandaar het panel voor de reports.

 

Tot snel voor de eerste reports van mij.

 

de shops zullen zijn:

 

De vrolijke Gaper,Gorinchem

't Oermalijn,Tilburg

 

reporters zijn welkom!!

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Vrolijke Gaper,Gorinchem

 

gallery_12558_7307_844204.jpg

 

Deze oerhollandse megashop(zoals zij zichzelf noemen) is al 11 jaar een trekpleister onder de blowers.Gevestigd aan de molenstraat 23,en makkelijk te bereiken met de auto.Parkeren kan met geluk in de straat en anders op de grote markt,2 minuten lopen ervan.

 

gallery_12558_7307_54240.jpg

 

Bij binnenkomst krijg je meteen een warm gevoel.Het is ouderwets ingericht met vitrines aan alle kanten,veel hout verwerkt in het interieur.Doorlopend verder de zaak in kom je bij het belangrijkste gedeelte.De vitrines met rookwaar.Overigens zijn hier ook de vloeitjes,tipjes,cones en smartdrugs in uitgestald.Je hoort, het begrip megashop word al duidelijker.Terug komen op de rookwaar.Er is ruimschoots keus.10soorten witte wiet(soms meer zelfs),5 soorten haze,10soorten hasj en maarliefst 18 verschillende smaken voorgedraaide joints.Alles is netjes uitgestald in de vitrines dus je kan al een beeld van de kwaliteit van je wiet krijgen.Mocht het niet duidelijk zijn kan je ze altijd nog met de bak voor je neus bekijken en ruiken.Zo hoort het.

 

gallery_12558_7307_882224.jpg

 

gallery_12558_7307_352312.jpg

 

gallery_12558_7307_605636.jpg

 

gallery_12558_7307_348700.jpg

 

De aanwezige soorten:

 

Wiet: 4,95(buiten) 6,99-8,99 €/gr

 

nlx Buiten

Question

Kristal

Silver Pearl

Moonflower

K2

Santa Maria

PP

NLX

 

Haze: 10,99-14,00 €/gr

 

Kali-X

Super Silver Haze

Super Silver Haze X Amnesia

Top Floor Balcony

Amnesia

 

Hasj: 5,50-11,50 €/gr

 

Maroc

Polm

Vingers van nlx

SuperPolm

 

Joints zijn er dus 18 soorten,varierend van knalmix tot aan amnesia.ook zijn er 2 verschillende hasjjoints namelijk de maroc en de hasjmix.De topper is de megajoint bij bij vele nog bekend zal zijn als een partyjoint.

 

De rookwaar word voor je neus afgewogen nadat je je heb geligitimeerd of deel heb genomen aan het vingerscan systeem.Dit is een systeem waarbij jou vingerafdruk een nummer krijgt na het zien van je legitimatie.Op deze manier kan dus perfect worden nagegaan of je 18jaar of ouder bent,zolang het altijd word gehandhaafd.Ook de 5gram per dag regel kan op deze manier niet worden overtreden wat positief mag worden gezien door de vrienden van justitie.

 

gallery_12558_7307_347377.jpg

 

Wat je zeker zal opvallen in deze shop zijn het grote aantal prijzen van highlife en de voormalige dordtse weedcup(die waarschijnlijk niet meer bestaat)

 

gallery_12558_7307_808741.jpg

 

Ik zal ze even opsommen voor de duidelijkheid.

 

2001

 

Dordtse weedcup 1ste,2de en 3de(categorien onbekend)

 

2002

 

Highlife 2de prijs coffeshops Nederhasj

 

2003

 

Highlife 2de prijs coffeeshops bio

 

2004

 

Highlife 2de prijs coffeeshop bio

 

2005

 

Highlife 2de prijs coffeeshops haze

 

2006

 

Highlife 2de prijs coffeeshop hydro

Highlife 2de prijs coffeeshop haze hydro

Highlife 3de prijs coffeeshop buiten

Highlife 3de prijs coffeeshop nederhasj

 

2007

 

Highlife 2de prijs coffeeshop bio

Highlife 2de prijs coffeeshop haze hydro

Highlife 3de prijs coffeeshop buiten

Highlife 3de prijs haze bio

 

2008

 

1ste prijs coffeeshop bio

2de prijs coffeeshop buiten

3d2de prijs coffeeshop haze bio

 

Ik werd moe van het schrijven toen ik ermee bezig was.Maar het wil wel wat zeggen als je elk jaar gewoon prijzen pakt.

 

Ook wil ik even vermelden dat de vrolijke gaper is aangesloten bij ger de zwaan.Het instituut dat zich inzet voor medicinaal gebruik van cannabis.Dit vind ik een vooruitstrevend iets.Ook is de vrolijke gaper leverancier van de originele "evert de verdamper".Mensen met een mediwiet pas krijgen ongeveer 25% korting op aanschaf van de question.Ook zulke dingen zie je weinig bij andere shops.

 

Even de pluspunten:

 

+ruim assortiment

+goede kwaliteit

+klantvriendelijk

+ook andere artikelen zoals souverniers,zaden,pipes,en rook benodigdheden

 

Enkele minpuntjes:

 

-geen zitplaatsen

-geen snoep

 

Uiteindelijk ben ik zeer tevreden over deze shop.Het is dan ook me stamshop,wat niet wil zeggen dat ik er meteen positief over ben.Juist niet.Ik zal er nog kritischer naar kijken omdat ik weet welke kwaliteit deze shop kan leveren.Ik ben lang op zoek geweest naar een shop in de regio die constant kwaliteit heeft.Gelukkig heb ik die gevonden,al is het niet de dichtsbijzijnde.

 

Ik kan iedereen aanraden een keer deze shop te proberen als je toch in de buurt ben.De K2 en amnesia kan ik je meteen aanraden als wiet en de tbisla is een hele sterke hasj.

 

Commentaar,verzoeken,suggesties zijn altijd welkom

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die hasj is zeker blond en kneedbaar, of misschien iets donkerder van kleur, maar best wel zacht ?

 

VETTE shop :verrygood Vet report... Daar ga ik een keer heen, en dit topic blijf ik lezen...

 

Goed opletten :P ..

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw, meer kan ik niet zeggen

das idd een top-shop

mooie keuze aan wietjes en hasjes

gepresenteerd alsof het een ijscreme-standje was

zal ik zeker eens bezoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man :verrygood super topic van je ...

 

dit report is zoals het hoort te zijn het nodigd uit !!!! hoop dat er een aantal mensen zijn die graag her en der het land af willen reizen voor mooie reports!!!

 

ben benieuwd naar je report over de tourmalijn ... maak je er ook eentje van de kronkel ??? dies misschien wel wat minder qua entourages maar de sfeer is er perfect en het heeft veel zit plaatsen ...

 

zet dit voort man... eigenlijk zouden we moeten streven naar een top 20 a 25 shops te bezoeken in nederland :P daar zullen veel mensen baat bij hebben

 

emisschien ook nog goed te vermelden of een een shop goed te bereiken is met openbaar vervoer ???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor maatje :verrygood:

 

leuk initiatief, dit blijf ik volgen :P

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi report hoor netjes, de shop ziet er ook oud hollands gezellig en warm uit, maar lagen er ook folders van mij?

 

Want ik heb naar bijna alle shops mijn folders gestuurd en zou graag willen weten welke ze nu wel hebben neergelegd en welke niet, dus zie dit ook gelijk al oproep voor de shop bezoekers als je mijn folders (Exotic Garden) ziet PM me dan ff ben ik erg benieuwd naar.

 

Groet,

 

Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal bedankt voor de leuke reacties.

 

Bereikbaarheid met OV zal ik zeker gaan vermelden.En ik zou graag willen dat er meer mensen goede reports kunnen maken.Tot nu toe ken ik er 1.Die maakt al de rookverslagjes hier.Dus als er mensen zijn meld je aan,desnoods met een proefreport zodat ik kan zien wat je in huis heb.

 

In deze shop lagen de folders netjes bij de andere flyers frans.Ik heb ze er zelf neergelegd namelijk.Misschien handig dat ik wat flyers bij me heb van shop.wietforum.nl Ik heb ooit hele mooie flyers daarvan voorbij zien komen toen stijlloos het nog deed.Weet iemand waar die flyers gebleven zijn???

 

Masteryero,de kronkel gaat heel snel toegevoegd worden.Dit is ook een goed shopje namelijk waar je lekker relaxt kan genieten van je blow.Waarschijnlijk ga ik die dit weekend bezoeken als ze nog blueberry hebben.

 

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties.Dit is een goede stimulans in dit tijdverslindende project(ik doe het met veel plezier)

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is echt een hele goeie shop!! Vooral de Bio Haze (jes) zijn erg lekker, ik ga hier al zo`n 7 jaar heen om Haze te halen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topreport :verrygood

 

Van deze shopjes heb je er meer in Nederland.

 

Echte kwaliteit B)

 

Hoop dat ze nooit ophouden te bestaan :P

 

Zou zoiets ook willen beginnen op een boot............. :)

 

Ga je volgen..................

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi Twin Daddy! Soraya hier...

:D

 

Zo, eindelijk....2 dagen moeten wachten om een reactie te kunnen geven :huh: Jeetje, wat een strenge regels staan hiervoor zeg...? :D

 

Maargoed, (ook al zie ik je 3 x id week in de shop) wil ik je ook nog even via deze weg bedanken, echt TOF dat je "de Vrolijke Gaper" zo in de spotlights

zet met dit verslag!! :D

 

Ik werk (bijna 7 jaar) nog steeds 'vrolijk' bij 'de Gaper' :D en ik moet zeggen dat jij wel 'de meest fanatieke klant ooit' bent die ik ken!

Jij raakt nooit uitgepraat over alles wat met groeien bloeien en roken te maken heeft...je hebt kennis van zaken, zit vol passie en vind dat je je Shopreports zeker moet voortzetten want je Report leest lekker weg: foto's, kort , krachtig, duidelijk en je bent vooral eerlijk! B)

 

(Het mooiste vond ik je reactie toen ik alle prijzen/bekers tevoorschijn haalde om ze op de foto te kunnen zetten....(zie :wOOt ?? zijn 't er zoveel ja!? B) )

Als een kind in een snoepwinkel, zo blij en door 't dolle heen!! :D woehaaa!! :o

 

Dat je je debuut als reporter/verslaggever de " De Vrolijke Gaper " " hebt verkozen om je 1e verslag over onze shop te schrijven, en ook alleen maar positief... ;)

Tja, wat moet ik zegguh, het is (jammer genoeg :P ) mijn toko niet, maar ben zo TROTS als een pauw natuurlijk!! ;)

 

Omdat continuteit, Kwaliteit en de hoeveelheid aan keuze al jaren garant staat, (en dat kunnen niet veel shops waarmaken) bouw je een naam op en klanten komen

hoe dan ook terug... B)

Tuurlijk zullen er Shops zijn die kwalitatief net zo goed zijn als wij, en dat je niet iedereen tevreden kunnen houden... :no

 

Maar het geeft me altijd weer eenKICK dat er mensen zijn (zelfs vanuit Lille (Frankrijk) die uren in de auto zitten om naar Gorcum te komen om hun gram te halen...

Of de Hardcore blowers (bijv Spanje,Italie), die er 2 dagen voor uit trekken om alle shops in Nederland af te gaan die 1 of meerdere prijzen hebben gewonnen met

'n HighLife Cup.. :verrygood

 

Nou, ik stop er maar mee, hoop niet dat jullie me vervelend vinden dat ik " DE VROLIJKE GAPER " zo de hemel in prijs, ik zou zeggen:

 

"kom allemaal maar naar Gorinchem toe, jullie zijn van harte welkom, je zal zien dat de reporter himself: TWIN DADDY niets teveel heeft gezegd over deze Shop!!

 

respect: voor TWIN DADDY :lol:

 

 

Groetjes Soraya ;)

 

(Eventueel heb ik er voor de liefhebbers nog wat foto's en een kort filmpje te bekijken van 2007/2008 )

 

 

 

Via de link hieronder kom je op foto's van Dicky, (in 't paars gekleed) trotse eigenaresse van " De Vrolijke Gaper "op "de Highlife Cup 2008":

 

 

http://www.highlife.nl/media/CUP2008/fotos...einP1000015.JPG

 

 

Via deze link hieronder een kort filmpje waar mn collega en ik 1 vd 4 prijzen Super Silver Haze in ontvangst mogen nemen:

"de Highlife/beurs 2007": op 2:30 / 7:05 op het fillumpie om precies te zijn)... ;)

 

 

 

 

 

 

 

Genesis 1:12 "The earth brought forth vegetation, plants yielding seed according to their own kinds,

and trees bearing fruit in which is their seed, each according to its kind.

And God saw that it was good :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke shoppa... enige nadeel vind ik dat vingerscan gedoe, als ik daar kom wil ik best mijn legitimatie afgeven, maar mijn vinger afdruk echt never nooit... ik heb totnutoe nog niks illigaals gedaan, maar als ik dat ooit wel doe wil ik niet genaait worden doordat justitie mijn vingerafdruk al heeft of ietsdergelijks...

 

totnutoe heeft niemand (zover ik weet) mijn vinger afdruk of bloed... daarom doneer ik dus ook niet...

 

Privacy staat erg hoog bij mij maargoed dat verschilt per persoon.

 

Maargoed ontopic, leuke shoppa, goeie keuzes en ziet er netjes uit :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd het vingerscan is niet echt leuk maar er blijft verders totaal niks van gegevens achter,alleen die vingerscan.aan jouw vingerafdruk hangt dan alleen vast dat je 18jr of ouder bent en dat je niet meer dan 5gram perdag haal.

 

ontopic

 

ik ga deze week weer op pad voor een report.de afgelopen weken is er even weinig van gekomen door drukte thuis.komt nu allemaal goed.

 

ook mensen die mee willen helpen zijn nog welkom.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dagje Tilburg :vape:

 

The Level:

Interieur is best oké, er was wel niemand toen we binnenkwamen. Misschien een rustig uur. De uitbater is wel vrij vriendelijk.

+-5soorten hasj en wiet. Goedkoopste wiet is 'Level', aan 7eur/gram. Niet slecht, maar ook niet superdroog. De Northern Light zag er wel beter uit, voor een euro per gram meer. 2eur voor een cola is wel ripp-off. Hun wiet en hasj is sowieso ook wel overprized. 60eur voor 5g Amnesia. Dat vind je 10 eur goedkoper in de andere shops.

 

Crackers:

Ook altijd gezellig en vriendelijke bediening. Enkel spacecake gekocht, maar die van de Crackers is echt zo goed :whistling . Prijzen voor wiet en hasj zijn er redelijk.

 

Shiva:

Vind ik een van de gezellerige shops in Tilburg. En hun 5g halen 4g betalen actie blijft natuurlijk mooi:). Altijd kurkdroge wiet trouwens. Shiva is er echt goed.

 

The Riff:

Vind ik persoonlijk niet zo gezellig, maar ze hebben er wel goede hasj. Bediening is meestal ook vriendelijk. Ze zaten zonder ice-o-lator, dus maar een ander hasje besteld aangeraden door de kerel achter de toog. 10,5eur/gram, Marokkaanse hasj, maar wel kneedbaar, zeker als hij in je broekzak gezeten heeft. Naar mijn mening z'n geld wel waard. Ik weet wel de naam niet meer, Tymhadirin(of iets in die aard). Voor de rest vind ik de Orange Bud daar uitstekend, al kan die soms een beetje droger(maar opzich wel goed).

 

Toermalijn:

 

Tja, veel keus eh en altijd wel iets lekkers te vinden. Ice-o-lator plakt gewoon in je zak, zo snel smelt die. Mag ook wel voor de absurde prijs van 25-30eur/gram. In de Riff is die de helft goedkoper. Ook nog Space Haze gehaald, 100% Sativa. Echt wel de moeite, is z'n prijs waard! Bovendien op een dagje als vandaag, 25°, zonnetje, daar op het terras zitten is hemels:P.

 

De ice-o-lator was vandaag enkel in de Toermalijn nog te krijgen. Moet goed verkopen...

 

Trouwens met de fiets naar Tilburg is wel relaxed met dit weer. 80-90km wel(heen en terug), maar leuke weg helemaal door de bossen. Alleen een space haze/ice-o-lator jointje met z'n tweeën juist voor je vertrekt is wel een killer:P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Vrolijke Gaper, gewoon een supergoeie coffeeshop! De dames achter de kassa zijn ook ontzettend vriendelijk. Ruime keuze uit verschillende soorten wiet, voorgedraaide J's, bongs, pipes, heb er ook 2 keer salvia gehaald.

 

De wiet wordt gewoon afgewogen waar je bij staat dus je kan precies zien hoeveel je precies krijgt (vind ik veeeel fijner dan shops die hun spul in kant-en-klare zakjes verkoopt of wel een weegschaal hebben, maar m nie laten zien).

 

Het enige nadeel is, dat de voorgedraaide (knalmix) joints niet echt lekker smaken, als iemand ze heeft rook ik toch liever mn eigen joint op voordat ik aan die begin.

 

Wat ook een erg leuk idee van hun is (weet niet of da bij meer shops is), is Question. Das wiet van 7 euro de gram, maar je weet nooit wat erin zit, soort van suprise-wiet. Maar tis wel altijd van goede kwaliteit.

Edited by Damien0124

Share this post


Link to post
Share on other sites

twinny gaat volgende week serieus op pad.aangekondigd en onaangekondigd zal hij shops gaan testen op hun kwaliteit,gezelligheid,interieur en klantvriendelijkheid.

 

zijn er nog verzoeken voor shops??

 

in de planning staan:

 

Katsu

boerejongens

toermalijn

grass company

shiva

kronkel

coffeedick

wietstok

rokerij

dampkring

kadinsky

jungle

 

 

als iemand nog ideeen heb kan die ze altijd geven.ook een pm om dagje mee te toeren is welkom.

 

verzoekje aan de mods: ruim die rommel na het report ff op aub :) kan ik de volgende reports er gewoon na zetten.zo blijf het overzichtelijk

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyday (Ams)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je in eens in Amsterdam komt zou ik zegge wip ns bij De Greenhouse na binne.

 

Hebbe een redelijke keuze uit wiet en hasj en dat moet je hebe en weet je het nog niet dan legge ze je het wel voor de neus om te ruiken en kijken :D de prijs valt ook wel mee tusse 7 en 10 euro en haze tusse 10 en 14euro

Mijn keuze was arians super silverhaze en moet zegge die sloeg wel in :)

Je kan er ook relax zitte en na het vloeraquarium staaren :wave: terwijl je in je roes zit of je kijkt de menukaart ff door voor n lekker hapje of je kijkt ff wat voor zaadjes of andere atributen je bevallen.

kortom het is de moeite wel waard :(

 

greetz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

relax heeft goede kwalitijt vooral de amnesia haze doet het goed da kom er bijna dagelijks.

minpunt van relax is ,de shop is zo al niet groot en als je nu een joint wil roken moet je da in een afgesloten hokje gaan zitte, ik denk 10 man en het is vol ma dan ook echt VOL :wave: en dat trekt me niet zo m da een joint te roken ma de wiet en hasj is gewoon netjes altijd weer en de mensen da zijn ook relax :)

 

greetz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het niet helemaal duidelijk.het is niet de bedoeling dat iedereen hier beetje de prijslijst van de locale coffeeshop gaat droppen.als je mee wil doen met de reports,pm mij dan even.dan kan er altijd wel wat geregeld worden.

 

bij deze zal ook verzocht gaan worden om dit topic even op te schonen.

 

grtz twin

 

edit: als je je eigen shop wil laten testen,kan je me ook pmen.dus niet domweg halve reports met prijslijsten plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze de prijslijsten geschoond, on-topic heren! "coole shop met lekkere wijven achter de bar" is, hoe waar het ook mag zijn, geen report :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx whazzup

 

voor aankomende maandag heb ik tilburg op het menu staan.dit zullen de toermalijn,grass company en muze gaan worden.misschien dat ik er nog 1 meer mee pik maar dit zijn in mijn ogen de meest interessante(en nog open momenteel).

 

dinsdag/woensdag wil ik amsterdam onveilig maken.dit zullen katsu,boerejongens,anyway,dampkring,rokerij,kadinsky en greenhouse.ook daar is er misschien plek voor een extra report(als het parkeergeld het toelaat)

 

dan hebben we nog een ritje nijmegen/arnhem in de planning.kronkel,wonder,lucky luck en daytona heb ik zeker in de planning.

 

en ergens moet ik nog een gaatje maken voor utrecht.waarschijnlijk word dit vrijdag voor dat ik ga stappen.

 

dus genoeg reports op komst.iemand zin om mee te gaan smoken??

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

zin wel! Maar tijd... Wellicht dat ik er woensdag eentje met je meepik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel zin

Ben alleen wel druk tot eind september

Maar daarna wil ik best eens mee

 

We hebben het er zondag nog wel even over

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...