Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

white tooth

Ik heb ADHD en ik rook...

Recommended Posts

Ik deel jou mening Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sory Mitsz

 

Ik geef toch ook meteen aan voor welke groeppen ik van vermoed en adhd zelf ondervind dat het beter sochtends werkt ?

Ik bedoelde dat ik het er niet HELEMAAL mee eens was

 

 

Ok... moeilijk he? Dat communiceren? :)

Ja :) is en blijft lastig

 

Veder sluit ik me aan bij gobru en faraon

 

En Vergeet niet dat ze heelvaak en graag middelen voorschrijven die niet vergoed worden met een standaard pollis

Share this post


Link to post
Share on other sites

De voedingsindustrie geeft ons aan de lopende band regelrechte onzin te eten. Hele supermarkten vol met gastronomische hologrammen.

Daar worden we ziek van en dan komen de gebroeder Bayer en consorten met de zogenaamde oplossing.

Die duwen ons en onze kinderen vol met chemicaliën.

 

Niemand vraagt zich af of er misschien iets niet klopt?

 

Fijne beschaving, zoals ze dat noemen. Mekaar afmaken voor glimmende schijfjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mitsz van der Kamp erg genoeg klopt het wat je zegt :)

 

En waarom is het goede voedsel duur ,en de fastfood en andere shit zo goedkoop???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja! Dat is ook nog zoiets. Een zakkie biologische noten kost een vermogen en een half varken dat het hele leven op groeihormonen en de prozac heeft gezeten kost drie keer niks...

 

Nog steeds niemand die er naar vraagt.

 

Wij slikken de zoete koek. Vooral op begrafenissen... hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitz, klopt helemaal wat je zegt........er is zelfs een documentair daarover....als ik mij niet vergis het heet THE BEAUTIFULL TRUE..... ......echt de moeite waard.....en het gaat juist over wat je juist hebt vermeld....msshien heb je het zelf al gezien?

 

 

The beautiful true

 

 

 

Gewoon ziekelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je voor die link. Nee, ik heb die nog niet gezien...

 

Ja, als je je realiseert, hoe de wereld echt in elkaar zit, wordt je wel heel erg verdrietig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is 1 ding wat zeker is :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet...msshien heeft dat daarme te maken waarom ze wiet niet willen legalizaren....omdat ze weten dat daar de wonder middel is voor veel dingens...en als de meerdeid van de mensheid het door zal hebben..uy;...dan zijn ze gefucked...dan gaan we failliet...met wat gaan ze geld verdienen?? Wie zal dan al die chemische stoffen kopen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heeft er inderdaad alles mee te maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gobru one of this day we will win the fight......tenminste dat hoop ik....dan kunnen we eens eindelijk genieten van het echte leven man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet, wie weet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schunnig hoe die gasten de vrijheid hebben de markt zo te overspoelen met die zooi :)

 

Ritalin was bijna m´n dood....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd de paracetamolboys hebben de vrijheid......

 

Wij met onze plantjes ontnemen ze die vrijheid.....

 

:) :) :) :wtf: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het tijd wordt dat we die dwaling in de geschiedenis recht gaan zetten.

Amerikanen hebben alles op alles gezet het wereldwijd te regisseren, maar het lukt niet.

 

En nu zijn de centjes op om het knokken vol te houden. Militairen vechten voor geld,

maar wij -uit noodzaak- voor ons welzijn.

 

Ik denk dat ik een vermoeden heb, welke groep het het langst gaat volhouden...

 

Knokken en volhouden moeten we... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schunnig hoe die gasten de vrijheid hebben de markt zo te overspoelen met die zooi :)

 

Ritalin was bijna m´n dood....

Toen de ritalin de echte patent vrij werd en ik dus aleen de goedkopere variant kon krijgen had dat bij mij het effect dat me de rode waas voor me ogen wat sneller opkwam zetten

Heeft in mIjn geval voor gezorgd dat ene anouck destijds headfirst tegen het school bOrd werd gegooid en ik weer een maand geschorst was.

 

En denk da de militaire. Het langer vol houden... RegerIngen maken geld dat er niet is om de jongens en dames militair te betalen. Meer training enzo

 

Wernard geeft al heel duidelijk aan in het interview eerder in dit topic.

Ollie, plastic en was nog iets OWJA medicijnen, we zijn70 jaar telaat

 

Je heb de wereld verdeling Amerika zijn vechters (kicken op oorlogen) Azië zit de wereld wijde technologie Afrika is toegewezen aan het depopulatie programa,

 

Geld geld geld

 

Om maar in elmanito's straatje aan te sluiten

Namaste (het goede in mijn ziel groet het goede in uw ziel. (betekende het toch? ))

Share this post


Link to post
Share on other sites

MItsz je moet juist blij zijn dat de mensheid begint wakker te worden.,..vroeger wisten bijna meer dan helft er helemaal niets van...en wie dat wel wisten werden ofwel uitgelachen ofwel werden ze als gek beschouwd ofwel vermoord.......maar nu is het een heel ander verhaal.......De meerderheid van de bevolking beginnen meer en meer door te hebben wat er allemaal gaande is......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk hoor Faraon88,

 

echter...

 

Mitsz begon met stickies roken in de 70-er jaren. We zijn inmiddels een eind verder en de hele shit is nog niet geregeld.

Inmiddels ben ik medicinaal afhankelijk van cannabis en ik heb geen zin om me schuldig te voelen. Ik heb haast, zullen we

maar zeggen. Ik ben het gewoon helemaal zat.

 

No Victim No Crime...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk mens heeft wel iets hoor....ik ken weinig die niets hebben en degene die zegt dat hij niet afhnkelijk is van iets....mmm ik zou mijn hand in de vuur steken dat die persoon aan het liegen is....zelfs afhankelijk zijn van snoep kan zware schade veroorzaken........het belangrijkste dat je altijd probeerd beter te worden.....wat erg zou zijn is gewoon niets doen.....gewoon postief blijven....en als het niet lukt.....u dagelijks wijs maken dat alles wel goed zal komen, dat help ook altijd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet als je honger hebt. Niet alles is te verwerken, of te relativeren.

 

Dat vereist enkel een laag eelt op de ziel... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze morgend zag in de gazetten winkel toevalig de tijdschrift de " de Knack" als hoofd titiel ADHD is een verzinzel....voor degen die der meer over willen weten over hoe dingens worden verzonnen zoals ADHD ...

 

 

knack

 

 

Ik vind het nogal toeval....dat we het op deze topic erover hadden en plots verschijnt het op een tijdschrift zoals KNACK...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MItsz je moet juist blij zijn dat de mensheid begint wakker te worden.,..vroeger wisten bijna meer dan helft er helemaal niets van...en wie dat wel wisten werden ofwel uitgelachen ofwel werden ze als gek beschouwd ofwel vermoord.......maar nu is het een heel ander verhaal.......De meerderheid van de bevolking beginnen meer en meer door te hebben wat er allemaal gaande is......

 

vroeger wisten ze al donders goed dat canabis een medicijn is

 

(plaatje van elmanito uit pharmaceutish handboek 1934

gallery_34588_14207_19202.jpg

 

nog 1 @faron

wat er nu in knack staat stond 3 jaar terug al in "balans"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het helemaal niet over de cannabis....ik had het over de negatieve effect van de chemische medicijnen....dat veel mensen de negatieve effect van de medicijnen onderschatten en veel denken dat dit de wonder middel is......

 

en punt 2 ik heb de knack niet gekocht ik heb het zelf nog niet open gedaan om het te lezen....ik zag alleen de voorpagina....en zei tegen men eigen: kijk eens aan...ik had het juist met mijn WF colegas erover......en heb het maar vermeld....thats all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...