Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

white tooth

Ik heb ADHD en ik rook...

Recommended Posts

ik ga het met me huisarts eens bespreken die is wel wat meer van de orthodoxe mideltjes, wat is het toch jammer dat die over 2 jaar met pensioen gaat, hem kan ik gewoon bellen en vragen voor een midel tegen voetschimmel ( veel werkschoennen aan ) en hij schrijft het voor zijn "vervanger" oh nee dat wil ik dan toch eerst even zien kan je even langs komen om 11 uur hebben we tijd -.-

 

mischien dat hij ook wel wat makelijker naar een med verklaring kijkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo mensen

ik heb ook adhd

heb zat pillen gezien van melotine < weet niet of ik het goed schrijf>, ritalin, clonidine, concerta die capsules en nog andere troep, iets wat ik in water moest doen, nog meer bullshit, op me 16de ben ik er mee gestopt met alles, en over gestapt naar white widow (wss pp want er word niks anders byna verkocht in arnhem) en ben sinds paar maanden op de haze, nu wanneer ik wiet rook voel ik me niet eens prettig en rook daardoor alleen nog maar haze, silverhaze amesia of alles wat boem sterk is. zonder dat ik word helemaal gek in mijn hoofd en word echt helemaal .......!!!!!!!

 

ik ben hier opzoek wat de beste soort is voor adhd.

 

voor mij zelf is het nu (super)silverhaze de ding, zou ook graag s5 willen proberen maar kan daar nog niet aan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer eens zonde peuken dus puur of te verdampen.

Hier is een haze niet zo goed voor mijn ADHD de up effect geeft meer gevoelens en laat me nog meer denken.

 

Kijken eens naar een 50/50 strain.

 

En mocht je ooit Destroyer in een shop tegen komen dat is dat zeker het proberen waard.

Ook is Kali mist me altijd erg goed bevallen.

 

Ik zelf heb erg veel baat bij zware indica`s maar hier is ook meer dan alleen ADHD aan de hand.

De zware indica`s is niet voor iedereen goed overdag het is het toch wel wat downer dan een haze .

 

Dit is uiteraard voor ieder verschillende en ik moet toevoegen dat ik ook manische ben dus in de up tijd + ADHD meer power heb dan 10 olifanten.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het geld er niet voor om elke dag puur te kunnen roken de hele dag, ik ben pas 19 en moet al zoveel geld aan maandelijkse dingen betalen. moet wel kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik minder sinds ik puur rook en damp.

In december ben ik 3 jaar gestopt en zal niet meer terug willen.

 

Ik zelf vind de bijwerking van het roken met peuken net zo erg als de bijwerking van de medicijnen.

Ik moet er wel bij vertellen dat in die tijd dat ik met peuken rookte er vette misbruik van maakte en de wiet niet aan te slepen was.

 

Puur kan ook in een vaporizer en die zijn wel zuinig maar dan zijn sativa helemaal UP.

 

 

Succes met de zoek tocht ik zelf heb nu een soort voor s`avonds wat een vast soort blijft.

Als ik weer wat $ kom ook de Destroyer te staan of volgend jaar dat ik het verduister want die is een fijne overdag damper.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb het geld er niet voor om elke dag puur te kunnen roken de hele dag, ik ben pas 19 en moet al zoveel geld aan maandelijkse dingen betalen. moet wel kweken

23 hier zit int zelfde schuitje

Loon van Werk -vaste laste -200 euro boodschappen =150 euro in de maand vrij te besteden

50 euro shop wiet red ik de week niet mee

 

Mijn oplossing zelf growen

Nu weet ik tenminste dat get. Me eige schuld is als ik me huis erdoor zou verliezen, het is kiezen schulden of de wet breken

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oplossing is simpel, olie!

 

Medicinaal gebruik door te inhaleren, ongeacht of je nu verbrandt of verdampt, is weinig efficient.

 

1.Je blaast telkens 80% van de werkzame stof ongebruikt weer uit

2.Het blijft maar 1,5 uur werkzaam, je moet dus vaak op een dag gebruiken.

3.Je gebruikt alleen de toppen van de plant.

4.Omdat de prijs zo hoog is door de repressie wordt vaak met tabak vermengd die schadelijk en verslavend is.

5.Je wordt telkens stoned of high en aan het eind van de dag ben je moe van het vele blowen.

 

Als je olie gebruikt door druppelen onder de tong of inslikken:

 

1.Je gebruikt 100% van de werkzame stof.

2.Het blijft 4-5 uur werkzaam, je hoeft dus maar een paar keer per dag te gebruiken, vaak is 1x voor het naar bed gaan voor 24 uur voldoende.

3.Je gebruikt de hele plant, toppen en bladeren.

4.Het is niet lichamelijk belastend.

5.Door per druppel nauwkeurig te doseren kan high of stoned zijn worden vermeden.

 

Er wordt in Nederland jaarlijks een enorme berg wiet geproduceerd, daarvan worden voornamelijk de toppen gebruikt, het blad wordt meestal weggegooid.

Dat blad en de afknipsels van het schoonmaken zijn ideaal voor het maken van medicinale wietolie.

Heb je er weer een hobby bij toch?

 

Helemaal mooi wordt het als je de hele plant verwerkt, de toppen, het blad, alles behalve de takken.

 

De mensen in je omgeving zullen er blij mee zijn, want a drop a day keeps the docter away!

Beetje flauw, maar toch ............

 

Met groene groet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jo mensen

ik heb ook adhd

heb zat pillen gezien van melotine < weet niet of ik het goed schrijf>, ritalin, clonidine, concerta die capsules en nog andere troep, iets wat ik in water moest doen, nog meer bullshit, op me 16de ben ik er mee gestopt met alles, en over gestapt naar white widow (wss pp want er word niks anders byna verkocht in arnhem) en ben sinds paar maanden op de haze, nu wanneer ik wiet rook voel ik me niet eens prettig en rook daardoor alleen nog maar haze, silverhaze amesia of alles wat boem sterk is. zonder dat ik word helemaal gek in mijn hoofd en word echt helemaal .......!!!!!!!

 

ik ben hier opzoek wat de beste soort is voor adhd.

 

voor mij zelf is het nu (super)silverhaze de ding, zou ook graag s5 willen proberen maar kan daar nog niet aan komen.

 

Jackberry is een goeie! Moest je eens proberen... :j

 

Tja en Bruining heeft altijd gelijk. Wijsneus... hihi :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.Het blijft 4-5 uur werkzaam, je hoeft dus maar een paar keer per dag te gebruiken, vaak is 1x voor het naar bed gaan voor 24 uur voldoende.

 

deze ben ik het niet mee eens, niet voor de toepassing in combinatie met adhd sochtends werkt veele malen beter bij adhd omdat je heel de dag de impulsen heb om je heen, als je het savonds in zou nemen is de stof die het werk doet in de olie al 12 uur actief voor je aan het werk zou gaan,

 

ik vermoed dat bij andere kwalen uit het autisme spectrum ook beter zal werken als je het sochtends in neemt ipv savonds

 

en

6. een paar druppels van een verdunning is vaak nogsteeds goed genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat VAAK is het 1 keer per dag voldoende.

 

Niet altijd dus, maar er zijn veel patiënten, die verlichting voelen, door slechts 1 keer per dag de olie innemen.

 

Dat zijn gewoon feiten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sory Mitsz

 

Ik geef toch ook meteen aan voor welke groeppen ik van vermoed en adhd zelf ondervind dat het beter sochtends werkt ?

Ik bedoelde dat ik het er niet HELEMAAL mee eens was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je rookt heb je pieken

met olie heb je dit niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt er aan hoe je rookt en hoeveel :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je continu rookt heb je nie veel pieken inderdaad :j

maar dan moet je wel lekker voorraadje hebben liggen want dat hakt erin :o

 

@ Mitsz, Bustedwasted

Jackberry zie ik niet zo zitten als hij aangeeft dat die van thc knallers houd.

tis een heel lekker rokertje, maar wel een beetje mild

Probeer eens Hypro Amnees

das tot nu qua effect het fijnste wietje wat ik heb gehad :j

De SSH pheno's van de sugar punch zijn ook lekker stevig <_<

 

 

@ GW mensen met ADHD slapen vaak weinig of hebben slaapproblemen en vaak word je dan ook niet zo vrolijk wakker

Als je dit al kan wegwerken met een druppel olie dat zou een prima zet zijn

maar ik zelf ben liever overdag ook rustig :)

2 kleine droge korreltjes bho slikken overdag werkt prima voor mij. echter kan ik het roken niet laten dus fabriceer ik ook regelmatig jointjes :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das waar spliff, maar gelukkig is dat geen probleem :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet ik Hasjknakker :o

:j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verbranden en dampen vergelijken is een beetje ....

Ook klopt dat van 80 % niet.

Het onderzoek van de Universiteit van Leiden toonde aan dat wel 30 tot 40% van de geïnhaleerde THC niet door de longen geabsorbeerd wordt maar ongebruikt weer wordt uitgeademd. Ze ontdekten wat dit betreft geen grote verschillen per individu.

Bron.

Het dampen werkt hier ook langer dan 1,5 uur als ik voor het slapen damp dan heb ik de volgende dag nog uren profijt van.

Je wordt telkens stoned of high en aan het eind van de dag ben je moe van het vele blowen.

Dat kan je doseren met dampen en moe van dampen? alleen met indica een beetje (En een probleem bij sommig ADHDers is dat ze niet moe worden hier ook het geval).

 

De oplossing is simpel, olie!

Een oplossing is niet zo simpel ook omdat er veel verschillende soorten ADHD zijn met ander effect en uitingen.

 

Hier heeft olie 3 dagen gewerkt en merk er nu niks meer van.

Ik ben het ook niet eens dat de olie een oplossing is, Het kan een oplossing zijn.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sory Mitsz

 

Ik geef toch ook meteen aan voor welke groeppen ik van vermoed en adhd zelf ondervind dat het beter sochtends werkt ?

Ik bedoelde dat ik het er niet HELEMAAL mee eens was

 

 

Ok... moeilijk he? Dat communiceren? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iedere ziel en-of aandoening een eigen patroon creert

in het neuro systeem.

Zo zal het antwoord voor een ieder liggen

in verschillende

-cannabinoiden spectrums= verschillende strains

-verbrandingstemperaturen

-inname vormen

-dosis

-frequentie van dosis.

 

Natuurlijk zijn er grote gemene delers te vinden,

maar bij dit onderwerp is de H denk ik van groot belang.

op het moment dat de H fout in diagnose is

en iemand is meer add

met kans op grote psychoactiviteit

die dan juist niet op de sativa kant zit te wachten....

 

adHd-SSH,Amnesia=speedy=ritalin

Add- Indica dominanten, (de sativa maakt hun hoofd alleen maar drukker.)

 

majah, we blaten lekker door, op naar de waarheid :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal Weetje,...

 

En dan nog eens alle gevallen waar de diagnose ADHD of ADD helemaal verkeerd is,...

Maar wel gewoon dagelijks gif moeten/willen slikken,....

 

 

Maar waarom dure testen gebruiken en zeker zijn van de aandoening, als we gewoon pillen kunnen voorschrijven en geld verdienen,...

 

Als er zo met auto's werd om gegaan zou het strafbaar zijn,...

 

"Probeert U deze remmen maar eens meneer, en als ze het niet doen komt U maar gewoon terug. Dan zetten we er andere onder" !!!!

 

Kwakzalvers zijn het,....

 

PFffff ff maar eentje roken,...

 

:o :j :j :j :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist maddwarf :)

T word tijd dat de bezem door de farma industrie gaat

Vies wereldje waar veel te veel geld in omgaat....

 

ontopic : ADH47 van buiten doet het ook lekker om de dag mee te beginnen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens!

 

Het is echt uit de hand gelopen met de farmaceutische industrie

 

Je gaat er dood van...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms stel ik mij toch de vraag of ADHD wel echt bestaat, buiten wat ik hier allemaal lees....hoor ik overal dat mensen adhd hebben...want na de banken de grootste wereld mafia zijn zijn de Farmaceutische industrie........vroeger hoorde je het amper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger als een kind druk was ,dan had je een druk kind, tegenwoordig hebben ze dan adhd :)

 

Waarmee ik wil zeggen, dat het wel heel snel geconcludeerd wordt tegenwoordig :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vroeger als een kind druk was ,dan had je een druk kind, tegenwoordig hebben ze dan adhd :)

 

Waarmee ik wil zeggen, dat het wel heel snel geconcludeerd wordt tegenwoordig :) :)

 

 

en dat is met alles eh......die geneeskundigers verdienen sowiso geld of ze goed of slecht concluderen.....als deze medicatie niet werkt....wel we proberen iets anders............een kind is toch meestal altijd hyperactief......ik vind gewoon dat de ouders van nu minder geduld hebben met hun kinderen dan de ouders van in de oude tijd.......en daarbij met de internet voor u heb je ook veel informatie voor je neus.staan, vroeger had je niet zoveel informatie....

 

Soms doet je veel meer als je het zo laat, gewoon niets doen....met wat geduld gaat het meestal wel over...maar bon dat is mijn mening....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...