Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kapitein crack

Puur eten.

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb dit een paar dagen terug al eens op de chat gevraagd, maar de antwoorden die ik kreeg waren heel erg verschillend, vandaar dat ik hier even een post van maak.

 

Ik wil weten hoeveel wiet je ongeveer kan eten in een keer. Ik bedoel gewoon wiet, dus niet in koekjes, melk of weet ik wat je er nog meer van kan bakken :lol:. Als je het zelf eens hebt gedaan, zou je dan naast de hoeveelheid ook willen vermelden hoeveel je ongeveer weegt?

 

Ik weet dat het per persoon verschilt, maar als ik het van meerderen weet kan ik voor mezelf wel een duidelijk beeld schetsen. Bedankt voor het doorlezen!

 

Ohja, er wordt gezegd dat puur eten niet werkt, maar dit is trouwens niet waar, het werkt wel degelijk.

 

 

 

Schip Ahoi! KC. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je niet helpen man..,maar ik wens je vast een smakelijk eten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

had pas gelezen dat de werkzame stof THC pas werkt als het verwarmd wordt boven de 90 graden

of je moet het in vet laten oplossen

Share this post


Link to post
Share on other sites

leer quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan :P

 

zoals ik al eerder zei, dat is niet zo :-). Je verteert het wel in je lichaam met enzymen als katalysator ofzo. Maar hoe dan ook: het werkt :lol: weet jij hoeveel je kan eten? of als je het in koekjes stopt? (blijkbaar neemt bijna niemand het puur).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas heb ik ook geen concreet antwoord, ik ben bang dat je niet kunt spreken van X aantal gram.

Heb je een tolerantie opgebouwd? Wat weeg je? Wat heb je gegeten? Hoe voel je je? Etcetera ... zijn doorslaggevende vragen! Het is niet mogelijk om een overdosis te krijgen van THC, wél om een angstaanval te krijgen.

 

Bij orale opname geld maar één regel: beginnen met de helft van wat je (jij) in een joint stopt. Werkt het niet, niet bij-eten dezelfde dag. Morgen weer een dag. Langzaam de dosis opvoeren, je zult merken hoeveel verschil dagpatronen (zoals eten, vermoeidheid) uitmaken!

Melk schijnt hulpstoffen te bevatten om het beter te laten opnemen; melk opwarmen en hasj of wiet toevoegen beviel mij goed. De temperatuur waarbij cannabinoiden verdampen ligt veel lager dan 90 graden, eerder vanaf 50 tot 90. Ook thee is goed te doen. Cake en dergelijke bevatten meestal suikers waar je baat bij kan hebben om op het juiste energieniveau te blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leer quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan :P

 

 

Hmm okay maar hoeveel heb jij in de melk gestopt en wat weeg je ongeveer? Ik weet wel dat het voor mij anders ligt maar dan is het een indicatie zeg maar. Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel....

Ten tijde van de bende van Nijvel ben ik ooit op weg naar de openluchtcinema (oude baan naar Turnhout als ik me goed herinner) tegengehouden door de Rijkswacht. Mja, ik reed niet, we waren met 4. Ik had een plak hasj in m`n broekzak en toen ik die gebarende rijkswachter zag staan met z`n mooie zwaailamp heb ik zonder te aarzelen die plak opgegeten. Erg ranzig, goed wegspoelen.

Een uur later knetterstoned, de volgende ochtend ook en daarna de gehele dag.

:P

 

EDIT: vergeten te vermelden: een absolute AFRADER

Share this post


Link to post
Share on other sites
of als je het in koekjes stopt?

 

Kapitein Koek :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jawel....

Ten tijde van de bende van Nijvel

 

Tjee toen zat ik nog in de bloemkolen..... en jij al hasj te eten!! :lol:

 

zoals ik al eerder zei, dat is niet zo :-). Je verteert het wel in je lichaam met enzymen als katalysator ofzo. Maar hoe dan ook: het werkt :P weet jij hoeveel je kan eten? of als je het in koekjes stopt? (blijkbaar neemt bijna niemand het puur).

 

Is het dan niet zo dat verhitten een veel potenter product zou opleveren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jawel....

Ten tijde van de bende van Nijvel ben ik ooit op weg naar de openluchtcinema (oude baan naar Turnhout als ik me goed herinner) tegengehouden door de Rijkswacht. Mja, ik reed niet, we waren met 4. Ik had een plak hasj in m`n broekzak en toen ik die gebarende rijkswachter zag staan met z`n mooie zwaailamp heb ik zonder te aarzelen die plak opgegeten. Erg ranzig, goed wegspoelen.

Een uur later knetterstoned, de volgende ochtend ook en daarna de gehele dag.

:P

 

EDIT: vergeten te vermelden: een absolute AFRADER

 

weet je nog hoeveel gram erin zat? Ongeveer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur eten gaat wel. Heb het al gedaan... en ja, verklaar me maar voor gek. Maar alles moet getest worden, toch?

 

Het kan wel, maar het is absoluut niet lekker :lol: Alsof je gras eet. En al die trichomen blijven tussen je tanden plakken ;)

 

Nee, het is mogelijk, maar hoe stoned je wordt gaat gewoon afhangen van de hoeveelheid die je eet. Net zoals met jointe roken is de gevoeligheid ook persoons gebonden.

 

Maareuh... effe goeie raad: Eet niet ineens een hele zak van 20gr op, alsof het popcorn is, want dan ga je wel klachten hebben denk ik zo :P

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

leer quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan :P

 

Okay. Wat ik wil gaan doen is het volgende. Eerst eet ik even lekker 8 boterhammen, dat is voor mij geen probleem, ik ben een goede eter. Dan eet ik 0.35 gram ganja, dan wacht ik een kwartier, en dan nog 0.35 gram, zodat je wat minder snel alles in een keer krijgt en out gaat ofzo. Of dit een slim idee is, dat hoor ik graag van jullie, want ik zit ergens op een fucking waddeneiland tussen de schapen straks. Wie wil er nou niet in coma liggen terwijl er schapen over hem heen schijten en zijn vrienden in paniek zijn ouders bellen dat ik knockout ben door marihuana? Ik niet :lol:

 

Bedankt voor tips!

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,35 gram is een mooi getal. Een halve gram is al voor gevorderden en 0,75 is veel. Maar nogmaals: er zijn 1001 meespelende factoren! En soms ga je onverklaarbaar 'hard' en soms doet et nix. Daarbij: let op welke soort je snoept; 0,35 ice-o-later hash is veel sterker dan 0,35 maroc.

 

Het kan wel twee uur duren voor ie in komt zetten; die 15 minuten zou ik fliiiiink verhogen (!). Je kan echt hard gaan, zodat het niks meer met blowen te maken heeft. Psychedelicious, wees alleen voorzichtig. Ook kan je 'trip' tussen de 5 en de 7 uur aanhouden, al wil dat niet zeggen dat je daarna (of de volgende dag) weer nuchter ben :P

 

Een beetje (helderdenkend) gezelschap wat voor je kan zorgen is geen overbodige luxe, nee, het is zelfs een vereiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe het op een nuchtere maag en zeker niet na 8 boterhammen, anders voel je misschien niets;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
0,35 gram is een mooi getal. Een halve gram is al voor gevorderden en 0,75 is veel. Maar nogmaals: er zijn 1001 meespelende factoren! En soms ga je onverklaarbaar 'hard' en soms doet et nix. Daarbij: let op welke soort je snoept; 0,35 ice-o-later hash is veel sterker dan 0,35 maroc.

 

Het kan wel twee uur duren voor ie in komt zetten; die 15 minuten zou ik fliiiiink verhogen (!). Je kan echt hard gaan, zodat het niks meer met blowen te maken heeft. Psychedelicious, wees alleen voorzichtig. Ook kan je 'trip' tussen de 5 en de 7 uur aanhouden, al wil dat niet zeggen dat je daarna (of de volgende dag) weer nuchter ben :P

 

Een beetje (helderdenkend) gezelschap wat voor je kan zorgen is geen overbodige luxe, nee, het is zelfs een vereiste.

 

Als je de volgende dag niet nuchter bent, zoals jij noemt, wat moet ik me daar bij voorstellen? Nog stoned en alles?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suf in je kop...maar je functioneert degelijk genoeg :P . 'Tis gewoon dat wiet eten nogal een fysieke uitputtingslag kan zijn, ook al doe je niets:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, een dag zonder verplichtingen is wel handig want je voelt je misschien wat versteend.

Neem ook wat druivensuiker-tabletjes (!), vruchtensap, fruit, water en evt koffie mee voor als je je leip voelt ( --> boost).

Maar je gaat toch niet in Januari / Februari op een waddeneiland rondfietsen? Brrr...!

In ieder geval veel plezier en pas op elkaar makkers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Hmm ik moet de volgende dag om 16.30 werken. Maarja dat waddeneiland zit als volgt: We hadden een NS dagkaart gekocht en we wouden naar A'dam, maar 13 uur lang in amsterdam is mss wat eentonig, dus dachten we: waarom gaan we niet naar een plek waar gewoon geen fuck te doen is! Dus 's ochtends lekker trippen tussen de schapen. :P weer es wat anders.

 

Schip Ahoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het zit erop. Eerst 0.4 gram haze gegeten, maar na drie uur voelde ik nog geen fuck, dus de overige 0.6 ook maar opgegeten, dit keer met slagroom en boterkoek. Na een tijd niks, en in amsterdam nog anderhalve joint gehad en toen werkte het wel. Als ik binnenwas dacht ik dat het gebouw schommelde als een boot, op onregelmatige manier, en toen ik thuis in bad zat dacht ik opeens dat ik op een fiets zat, en dat ik eraf viel. Uit reflex sloeg ik mijn armen uit, tegen de badkuip natuurlijk, en door de klap kwam ik weer bij.

 

Schip Ahoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel kun je eten?

Als je met acht boterhammen geen probleem hebt, dan kun je vast ook een berg wiet op.

Als je het uit je koplamp geprutst krijgt, tenminste.

Ahoy, piraatjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lol suffie, en was het uiteindelijk nodig of hebben ze niets doorzocht? :P

Niets doorzocht, het was eigenlijk logisch dat we aangehouden werden, het was de derde keer dat we net op dat kruispunt draaiden. Bij nader inzien was het de goden verzoeken.

Helaas kan ik me niet goed herinneren hoeveel gram het was. Ik vermoed een 5 à 10 gram.

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 a 10 gram? en die heb je in 1 keer achterover geknald? Dat is niet mis, suffie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een tijdje geleden 1.5gram hasj gegete :huh: ik kon het niet roken en omdat het zelfgemaakt was en ik wist dat het toch niet zo lekker zou zijn dacht ik fock it ik ga het gewoon eten en kijk wel wat er gebeurt, nou er gebeurde een hoop :D

 

ik had het verkruimelde en in een beker met melk gegooid en heel snel gedronken, na een half uur begonnen me ogen te gloeien en nog een half uur later spacede ik hem egt veels te hard :P

 

toen ik ging slapen heb ik nog eens de hele nacht wakker gelege, het ging echt te ver

 

dus het kan :) maar neem met hasj ongeveer een halve gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...