Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keesthemad

KO Kush, Mixed Kush en PPP!

Recommended Posts

Goed, enige tijd geleden ben ik begonnen met de KO kush en Mixed kush.

 

Hier komen alvast een paar foto's:

 

Een paar dagen na het aankomen in het hokje...

gallery_9137_5986_6517599.jpg

 

Sla kropjes...

gallery_9137_5986_1901329.jpg

 

Mixed mongooltje.

gallery_9137_5986_2704502.jpg

 

In 1 bak stond maar één vrouw, dus daar staan 2 stekjes.

gallery_9137_5986_1962495.jpg

 

En de laatste foto...

gallery_9137_5986_813884.jpg

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker, ko kush :verrygood

 

Tijd voor weer een nieuw verslag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met zijn hoge THC gehalte en korte bloeitijd misschien ook wel eens een keer proberen.. :verrygood

Staan der mooi bij keesthemad

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi tita kees

 

 

wat zijn dat voor mooie bakken waarin je kweekt ???,

 

ik lees het wel wat het zijn,of is ,

 

suc7 thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Keesie,

 

Welke methode ga je deze keer toepassen? Scrog, SOG?

 

Veel plezier met de KO'tjes.

 

Ik zal af en toe om de hoek komen kijken hier :verrygood

 

 

Later!

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties allemaal!

 

@Whazzup, Hoe bedoel je tijd voor een nieuw verslag ? Ik ga het gewoon doorzetten in dit topic. Wat ik wel ga doen is alle posts die ik gemaakt heb met mijn vorige ronde in een verzameltopic zetten, dwz dat ik alle updates achter elkaar post. Dus dan hoef je niet het hele verslag door te bladeren als je alleen plaatjes wil kijken (wat ik zelf vaak leuk vind om te doen!)

 

@No Name, ja ik weet het, en als ik dit lees dan begint het speeksel te lopen.

KO Kush Smoke Report:

 

The smoke actually tasted like something...vanilla, perhaps coffee...I think it tasted like what it would taste like if you were somehow able to devise a way to smoke A&W Cream Soda...I was surprised. STRONG STRONG STRONG WEED...long lasting high, 2-3 hours...different aspects...instant high, followed by a different creeper high 20-30 minutes later. Did I say it was STRONG weed? There is no way to understand how strong it is without smoking it...STRONG! Did the bold and the larger font help? I think the THC levels that Sannie lists on his Store Webpage are HIGHLY conservative. This is the kind of weed that you give to an "asshole" that "never gets baked"...you know...the unappreciative prick that always says "it's ok, but I've had better"...this is the same type of person that would swear that KO Kush was "laced" with pcp, or some other bullshit drug. I can't get over how strong it is. In fact, I am going to really wait out the second harvest, so that the buds are paralyzing when smoked, and give them to a person very much like the one I described above.

 

Man, I felt like I was standing up on the front of a viking long boat as it moved through a really thick fog...KO Kush is the first "kush" that I've had, that actually stirred my imagination. I feel as if I took a vacation (holiday), and now that I'm back, I want to tell everyone about what I saw. I hate to say it, and maybe I am a freak, or it's just because I take copious amounts of speed, but KO Kush would be an AWESOME social/party weed...if taken at day 45-47. If you're really wanting to know what this weed is like, I think it could best be explained like this:

 

If someone took cream soda, put xanax in it, a little bit of heroin, and 40 ounces of Old E, and then magically turned it into a nugget that could be smoked, they would have created KO Kush.

 

It might be a good idea to wear a glove when you load a bowl though...the sticky never comes off...I ruined a contact lens, because when I took it out, it stuck to my damn finger.

 

You know how most everyone has a "poker"? Like a pen, tube, something to pack a bowl with? I was able to lift the universal remote control for the cable box, simply by using my poker after I packed a bowl. If I rolled a bud in my hands like a piece of dough, I am sure I could climb a flag pole like a spider...NO PROBLEM.

 

I was afraid the C99 influence would spoil this weed, but it didn't.

 

For me, KO Kush is the best weed I've ever had...EVER. I am going to order the F2's for sure.

Bron:Opengrow.com (KIEFer_Sutherland)

 

@TitaThunder, Dat zijn van die balkonbakken waar de meeste mensen Geraniums in zetten, maar dat vond ik zonde. Ik heb geprobeerd om ze fluoriserend roze te spuiten maar ik liep tegen enkele problemen aan: De grondverf welke geschikt zou moeten zijn voor plastic hield niet, en dat terwijl de bakken nog goed opgeschuurd waren met #250 en twee: de fluoriserende verf was niet fluoriserend, genaaid dus.

 

@Banaantjuh, Tsjah, dat weet niemand toch ? Ik heb gisteren wat gebogen aan de plantjes, ze groeien niet echt hard de hoogte in dus ik denk niet eens dat ik een hoogteprobleem ga krijgen! Scroggen zie ik niet zitten want ik wil altijd overal bij kunnen... Maar goed, misschien dat ik er volgende ronde wel in ga scroggen, gewoon omdat het kan. Ik denk dat ik deze ronde weer ga SOG'en. Ik zou ook wel Cola's willen kweken, maar ik heb lekker zitten toppen dus echt dikke toppen zullen het niet worden, maar wel veel!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo kees the mad

De dames staan er mooi bij

Ik heb de vorige ronde ook ko kush en mixed kush gekweekt

Heb nu 9 ko kush staan om een paar mooie moeders uit te halen

Lekker wietje met mooie harde compacte toppen

Alleen had ik de vorige ronde ook zo'n "mongooltje" en nu begint er weer een zaailing raar te doen

Even afwachten dus

 

Succes deze ronde

 

Grtz guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van alle vrouwen een stek genomen om ze eventueel nog later te kunnen gebruiken...

gallery_9137_5986_1517123.jpg

 

Zaadplanten zijn leuk, maar één toppheno is leuker...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof verslag kees

En wat kan die Kiether het leuk beschrijven he :lol:

 

Did i tell that it is STRONG ?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker, ik verheug me er dan ook erg op!

 

Daarbij ben ik van plan om de in mijn ogen beste plant (combi van lekkerheid, groeigemak en opbrengst) sowiso te bewaren, en misschien een nummer twee met een wat andere nuance.

 

Deze wil ik voorgroeien en buiten in het voorjaar afbloeien, samen met alle andere soortjes die ik opgeslagen heb!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er allemaal zeer strak uit kees ik denk dat ik veel van je kan leren en blijf je zekers volgen greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

suc6 met de kushkweekkees.

in 't lab zijn we weer 10 masterkush aan het poppen,

dus nog niet zover als jij

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou aan de reacties te zien willen jullie nog wel een paar foto's zien, dus die heb ik dan ook maar gemaakt gisteren...

 

Ik zal bij iedere foto wel kort m'n woordje doen, dat vinden jullie wel leuk denk ik, dan begrijpen jullie een beetje wat er gebeurt.

 

Het overzicht, de oplettenden zien direct dat ik de plantenbakken heb omgewisseld om de lange planten wat meer uit het midden te hebben zodat het een wat egaler veld wordt.

gallery_9137_5986_3171806.jpg

 

Ik heb even preventief gespoten tegen spint, want ik had bij mijn Amnesia's gratis wat spint gekregen (fijn toch hé) dus ik denk, dan gooi ik wat PVP in ieder hokje... Dus vandaar de vlekjes, die verdwijnen wel weer...

gallery_9137_5986_1446278.jpg

 

Iets zegt me dat ik deze twee PPP's nog moet gaan knijpen, ze willen de lucht in!

gallery_9137_5986_1625697.jpg

 

Mixed Kush, lekker aan het ontploffen.

gallery_9137_5986_1034841.jpg

 

KO kush in het hoekje.

gallery_9137_5986_1041942.jpg

 

Heri Pheno...

gallery_9137_5986_1637650.jpg

 

Meer Kush pheno.

gallery_9137_5986_4824920.jpg

 

Een wat sprieterige mixed kush...

gallery_9137_5986_186493.jpg

 

En de laatste Mixed Kush!

gallery_9137_5986_2572920.jpg

 

Zo dat was het alweer, tot de volgende keer en welteruste kijkbuiskids.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Truste Kees... :lol:

 

Ziet er lekker uit! Vitale P :lol: P staat daar B)

 

 

Weinig pech gewenst! (succes kan jij volgens mij niet meer gebruiken :tu )

 

 

Later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine post van mijn nieuwe moederhokje... De bodem moet er nog in, maar de planten staan al. De deur moet er nog in, maar ach... Beter hier in dan in een klein kastje, hier is tenminste nog wat ruimte voor enige groei. Dit kastje zal gebruikt worden voor wat genetica bewaren, wat ik op een derde wil houden. De rest is om groentes en dergelijke op te kweken.

 

Het hokjes is op de DLS manier tot stand gekomen, raggel-folie-wel platen aan de buitenkant, voor het oog...

gallery_9137_5986_422783.jpg

 

De moedertjes die het kleine kastje meer dan beu zijn...

gallery_9137_5986_288408.jpg

 

Komkommerappel... Thnx Gwiebus!!!

gallery_9137_5986_707072.jpg

 

De reeds gewortelde KO kushes!

gallery_9137_5986_314085.jpg

 

Dat noemen ze dan "spaarlamp".

gallery_9137_5986_875443.jpg

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo beste mensen, de bloei zet door en de planten gaan het beter doen... Tot nu toe krijgen de planten alleen nog maar water, straks wil ik ze nog wat PK's geven en daarna is het alweer afgelopen. Ik geloof niet dat dit in 3 weken over zou kunnen zijn, al doet de telling anders vermoeden. De plantjes gaan echter pas om als ze gaar zijn.

gallery_9137_5986_1785590.jpg

 

Het mooiste indica pheno...

gallery_9137_5986_63364.jpg

 

Kush ?

gallery_9137_5986_895292.jpg

 

Allemaal wit overal...

gallery_9137_5986_1133584.jpg

 

De Powerplants doen het ook lekker...

gallery_9137_5986_549667.jpg

 

Dat was het weer,

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein foto'tje spammen...

gallery_9137_5986_1218203.jpg

 

Nog 2-3 weken ? Althans volgens het schema...

 

Ik twijfel sterk over mijn volgende ronde, of ik zet 12 PPP's, of 4 Amnesia's in scrog, ik ben er nog niet uit! Die PPP's trekken me wel erg aangezien het goed te roken is en die torentjes er zo wel érg vet uit zien. Het hangt een beetje van de opbrengst van deze twee kleine lieverdjes af. Na deze ronde ga ik wel weer de lamp vervangen, want dit is de vierde ronde met deze bulb. 20 gram per plantje zou ik willen halen... Hehe

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kees

 

Ziet er allemaal weer mooi uit in je binnentuintje :D

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

De foto's blijven maar komen...

 

Inmiddels komen er toch nog wat topjes in...

 

Hier nog eens een overzichtje van het hokje, ik heb er nu een extra bodemplaat in gemaakt, die verstelbaar is met alles wat je er onder legt, in dit geval de geschiedenis van de wereld. Mooie encyclopedie-serie waarvan ieder deel even dik is. Op deze manier kan de lamp boven in het hokje hangen en staan de planten wat dichter op de lamp.

gallery_9137_5986_1368947.jpg

 

De mixed kushes, allemaal andere planten, alleen ik denk niet dat er aan deze kant iets bij staat, té lange bloeiers, en ik weet ook niet of de smaak wel iets voor mij is. Vanzelfsprekend bloei ik dit wel af, mocht het wel iets zijn heb ik de moeder nog...

gallery_9137_5986_151039.jpg

 

Iets zegt me dat dit de Killa Kush/G13 van Eskobar is... De geur begint er nu pas in te komen, ik hoop niet dat deze nog 6 weken moet staan...

gallery_9137_5986_315469.jpg

 

Achteraan in die bak, het plantje dat ik alleen zie als ik de bak er uit haal en volledig links op de foto van deze bak. Dit plantje is volgens mij het verste afgebloeit, de trichomen gaan al lekker, alleen erg micro topjes!

gallery_9137_5986_454770.jpg

 

De PPP's en iets wat volgens knutsel zijn beschrijving heel goed de KranialKush/KOkush kunnen zijn. De PPP's laten net als in de vorige ronde hun grote fanleaves van onder af vallen. Eerst worden de steeltjes rood, dan wordt het blad een beetje geel, daarna fel geel en daarna hangt het blaadje slap en krult het naar binnen, is er iemand die hier een idee over heeft of laat dit soortje altijd dit soort verschijnselen zien ?

gallery_9137_5986_1196406.jpg

 

De bloei gaat gewoon onvermoeid door... Vorige ronde heeft het ook totaal geen problemen gegeven (ik was best tevreden...) dus ik maak me er nu niet heel veel zorgen over. Deze hebben nu zo'n 6 weken gehad, deze plantjes hebben er dus nog 3 te gaan ongeveer.

gallery_9137_5986_158837.jpg

 

De KO bak, middenin de dikste, de vetste... Links de KO waar ik niet zoveel mee heb, niet zo'n mooie plant, dikke stam, beetje lelijk blad, misvormd, het enige wat positief is hier aan is dat je iemand KO kan slaan met een bud, letterlijk, diamant is niet meer de hardste stof... De rechter indica die het indica-schap iets te serieus genomen heeft (15cm, de kranial kush is 12cm en dat met 2 weken groei onder TL).

gallery_9137_5986_1379404.jpg

 

Dit zijn wel lekkere topjes (middelste plant), deze gaan lekker dicht groeien en gaat nog redelijk opbrengen...

gallery_9137_5986_858848.jpg

 

De artistiekste bak, het linker pheno is bijna gelijk aan de middelste, maar dan wel minder mooi... Minder ver ontwikkeld en minder topvorming in het algemeen, in de groei was deze plant wel iets mooier. De middelste plant is ook een ware beauty, harde toppen als baksteen en redelijk veel er van, mini blaadjes en open groei, dit kan een goede opbrenger zijn in een mooie scrog... Rechts de mooiste indica, dikste toppen, niet de hardste, maar ze ruiken wel lekker.

gallery_9137_5986_1664515.jpg

 

De middelste plant.

gallery_9137_5986_662227.jpg

 

Jummie indica (rechts).

gallery_9137_5986_1016220.jpg

 

Nog een close up...

gallery_9137_5986_35934.jpg

 

 

 

 

 

Tot nu toe hebben de planten na één week groei nog een scheutje groeivoeding gekregen om de groei wat te stimuleren, je moet wat met die kleine plantjes. Verder hebben ze alleen kraanwater gekregen. De bakken zijn aangevuld met 2 tabletten per bak. Afgelopen week heb ik 1x wat PK booster meegegeven aan deze ontdeugende plantjes en dat heeft ze goed gedaan, dat ga ik nog 1x mee geven, 2x totaal en dan is dat ook weer genoeg. Ik gebruik de Bloombastic booster, dat is een prima middeltje en er zitten nog wat stoffen bij aan sporenelementen etc.

 

Dat was het weer... Nog 2, 3 weken ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er geod uit :)

 

wel een goed idee trouwens om stekken te snijden zodat je door kan kweken met de pheno die het best bevalt, die moet ik onthoude :D

 

ik blijf je volgen :P

 

oetmon :tu

 

panjaabie,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb van alle mixed kush de stekken weggedaan, alleen van de hele lage (Kranial x KO waars.) heb ik de stek nog, deze is heel erg wit, ruikt heel erg lekker en lijkt nog een paar mooie toppen te maken ook...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey keesthemad

 

ziet er netjes uit!!!hoop dat je er wat leuks vanaf haalt :tu

het zijn soortjes die ik nog nie kweek dus is het wel leuk om te zien!

 

doe zelf meestal pptjes.wat makkelijker soortje :P

 

succes nog hopelijk staan ze nog ff!

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog wat plaatjes!!!

 

gallery_9137_5986_3008231.jpg

 

gallery_9137_5986_3301686.jpg

 

gallery_9137_5986_2057052.jpg

 

gallery_9137_5986_306877.jpg

 

gallery_9137_5986_444425.jpg

 

gallery_9137_5986_1922247.jpg

 

gallery_9137_5986_3727448.jpg

 

gallery_9137_5986_2217890.jpg

 

gallery_9137_5986_1893463.jpg

 

gallery_9137_5986_50085.jpg

 

gallery_9137_5986_913636.jpg

 

gallery_9137_5986_3121032.jpg

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kees

 

Dat ziet er weer erg smakelijk uit :P

Het schiet lekker op he?

Gaat alleen niet zoveel worden als met je laatste kweekronde denk ik...

Dat was wel een heel vol veldje

Jij gebruikt toch zo'n diamondkap?? wat zijn daar de afmetingen van?

Mijn hokkie is van binnen 460x560.... Ben bang dat mijn hokkie daar te klein voor is.

Veel succes verder, we wachten af :tu

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smokey, Dat gaat niet passen denk ik. In ieder geval niet makkelijk...

 

Inmiddels heb ik de Kush omgehakt, er staan nog 3 mixed kush al een paar dagen in het donker... Morgen heb ik weer tijd om te knippen... Maar goed, ze blijven staan. Een deel is al droog en daar heb ik dan ook wat foto's van gemaakt... Één stek is bewaard gebleven daar deze goed te roken was, is en die willen we dus nog even zo houden... Of ik deze zelf alleen nog af bloei weet ik niet, ik heb een trouma opgelopen aan de opbrengst... Ik durf niets te speculeren maar ik ben blij met een ons. Een ons hoge kwaliteit.

 

Voor maatvergelijking, de kaartjes zijn 1cm hoog...

 

Deze is bewaard...

gallery_9137_3567_721603.jpg

 

Dat was het middelste plantje:

gallery_9137_5986_1664515.jpg

 

Mixed kush #6, best lekker, maar niet superspeciaal...

gallery_9137_3567_550198.jpg

 

KO kush #2, ook lekker, maar niet superspeciaal... Wel HARD!

gallery_9137_3567_814017.jpg

 

Als de rest droog is zullen daar ook foto's van verschijnen... Je ziet steeds ongeveer 1/5 van wat ik van een plantje af heb gehaald... Het is erg weinig ;(.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...