Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Raw, The Natural Way 2 Roll

Recommended Posts

Hoi, nadat ik zolang ik ze ken al met Rizla zilver roll stopte ze me vorige week in het hoge noorden een pakje vloei in me handen met de woorden, hier moet je eens je vloei NIET proeven. Nou ben ik als blower die deze kunst al 20 jaar beoefend heel erg moeilijk van bepaalde smaakjes en gewoontes af te brengen, 1 daarvan is mijn vloei. Deze bepalen mede met je shag of zonder en de wietsoort de smaak van heel je jointje. :lol:

 

Nou ongebleekt zegde me wel wat, we doen al zoveel troep binnen dus alle kleine beetjes kunnen helpen. Maar de meeste ongebleekte vloei was zo verschrikkelijk dik en net zo smaak bepalend dat ik er nu net niet warm voor liep. :)

 

Nou deze is anders, ze is net zo dun als mijn geliefd merk, brand op net dezelfde wijze, maar bovenal het gebrek aan smaak valt op en dan met name van de vloei. Dit is voor mij helemaal nieuw, ik kreeg de raad om eerst een paar dagen te proberen of ik het echt wel goed vond, maar na een paar jointjes daar te plaatsen was ik al helemaal om en heb ik gelijk er een doos van gekocht, ik woon niet in de stad en voor vloei moet ik 20km heen rijden dus ik koop altijd gelijk een doos. B)

 

Maar even wat foto's, de vloei zit btw iets donkerder en er zijn ook tips ongebleekt van te vinden. Maar daar ben ik zo mogelijk nog moeilijker in en stick ik voorlopig wel bij Books. :)

 

gallery_10252_6853_1201946.jpg

gallery_10252_6853_173810.jpg

gallery_10252_6853_621315.jpg

gallery_10252_6853_3824116.jpg

 

De vloei is zoals op de foto's te zien filter dun, net zo dun als idd de Rizla die ik mee op de foto's heb staan, ze komt zowel met een vouw, zoals gewone vloei, als unfold zodat ook wie binnenste buiten zijn jointje graag rolt er helemaal prima mee aan de slag kan. :P

 

Heb ik wat met RAW, nou ja heel erg, zelf zodanig dat ik echt niet snel naar Rizla zal terug keren vermoed ik, want als je na een paar dagen de Raw's geblowt hebt en je doet dan even je oude vloei terug gebruiken sta je versteld naar je jointje te kijken en je vraagt je terecht af wat je verkeerd hebt gedaan, nou de vloei dus :lol:

 

Zo eerst maar even dat ;) en die ongebleekte :tu erbij halen nu :o

 

p.s. tekoop in betere shops, i-net en allerlei andere zaken dus even zoeken ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup, daar doe ik aan mee...

 

Ze zijn er ook in de ongevouwen versie, en er zijn ook tipjes van ongebleekt karton!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook niet meer anders.

RAW rules :lol:

Al 3 maanden niks meer anders.

Gewone vloei is echt minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1 pakje van doc gekregen maar ik stond er ook versteld van .

Moet ook snel een doos er van hebben :lol:

Als ik weer bij Doc kom dan neem ik ook een doos er van mee

 

 

Gr knutsel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ga ik zeker naar opzoek :lol: van die unfolds wil ik me ookwel een doos van aanschaffen

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn lastig verkrijgbaar.

Je kan het eens vragen aan Frans van thegrowshop.nl of hij ze kan leveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sooo die moet ik ook snel is hebben hebben hebben :tu

 

ziet er zeer aantrekkelijk uit ... laatst is een joint gedraait met lange rizla ROOD :lol: dat doe ik nooit meer ( nood brak toen de wetten )

 

die raw vloei moet tog wel ergens te krijgen zijn ???? al is het maar per doss ik krijg er heel wat weg !!! desnoods laat ik me geliefde shoppie is kieken naar dat vloei zij waren in ede( en omgeving ) ook de eerst met aleda???? vloei van die doorzichtige vloeitjes maar dat vond ik er zo chemisch bewerkt uitzien .... wellis gerookt maar niet erg te vreden

 

binnenste buiten draaien is helemaal crep met die vloei ... daar gaat RAW me beter bij helpen denk ik

 

greetzzz masteryero

 

hey living bij deze al gevonden ( wat een beetje googlen al niet kan doen :lol: )

 

 

misschien ook handig voor de anderen

 

http://azarius.nl/headshop/smoking_accesso...smoking_papers/

Share this post


Link to post
Share on other sites

De filtertips van Raw heb ik al geprobeerd en aangezien ze de Quintessential organic hemp coated-tips niet meer schijnen te hebben bij Azarius(die net wat dunner waren en daardoor nog net mijn voorkeur hadden)stap ik daar maar op over.

De vloei klinkt erg goed en ik ga op zoek om een pakje te proberen,zodat als het bevalt ik er een doos van kan bestellen(geen verzendkosten bij azarius,dus why not? :lol: )

 

Thanks voor de tip Dr.LivingStoned!

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze ook gekregen van een maat van me de vloeien zijn helemaal top je proeft je wiet beter geen papier smaak echt goede vloeitjes

 

 

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij KJ hebben we een pallet RAW binnen.

Kom maar halen stuur niks op.

Heb nu in iedergeval genoeg voor mijzelf :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

DrLivingStoned jij doet me aan mooie avonden terug denken :D

 

Avondje in Amsterdam doorgebracht samen met een vriend, een shopje of 3 bezocht maar helaas gaan die om 1uur toch wel dicht.

Dus tijd voor nog een afzakkertje in het vondelpark!

 

En wat blijkt?! KUT vloei op.... gelukkig is het vondelpark altijd bevolkt dus ik liep naar het eerste beste groepje mensen wat een stel Franse toeristen bleken. Ik vroeg of een van hen vloei had, en wat krijg ik in mn handen gedrukt ?? een gloednieuw pakje RAW :cry Hij hoefde t niet meer, nou, prima :) Keek er toen een beetje raar naar (vies bruin :P ), het was een groot pakje waar de vloeitjes ongevouwen inzitten.

 

tot mijn verbazing rolde en rookte het inderdaad heerlijk ;)

Nadat het pakje opwas wel altijd gekeken of ik het nog ergens kon krijgen maar helaas niet....Ook niet écht actief naar gezocht eik :P

 

Zeker een aanradertje ja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na gisteravond een testsessie gehouden te hebben is de conclusie vooralsnog dat smoking vloei (rood) lekkerder is dan de RAW vloei.

 

Dit was met Sativa buitenwiet. In eerste instantie vond ik de RAW vloei zeker lekkerder, nu moet ik nog maar een wat uitgebreidere test doen. Zodra de KO kush klaar is kan die getest worden...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ooit een keer een pakje van deze vloei besteld op azarius (Azarius) samen met een weegschaaltje toen, en was zeer te spreken over deze vloei.. Ziet er echt uit als 1e klas vloei en rolt ook perfect in.. qua roken merk ik nou niet echt veel verschil, maar de RAW zal toch wel beter voor je zijn :P

 

Helaas daarna niet meer tegengekomen, en om nou gelijk een hele doos te bestellen:S

Weet iemand toevallig een shop in Rotterdam die deze vloei verkoopt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een hele doos besteld bij azarius en ben er heel erg tevreden over, gewoon op een droge plaats bewaren ...

op geraken ze toch :tu

 

Greetz,

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, ik ben er achter, met tabak is RAW lekkerder dan andere vloei, zonder tabak is andere vloei toch echt lekkerder, Kees zit weer aan de rode smoking...

 

Kees. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij De Sjamaan Smartshops in Arnhem en Nijmegen hebben ze de Raw vloei ook!!! En daar kost het 1 Euro! Heb er gelijk ook maar een paar gekocht. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk weer een nieuwe RAW roker. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_220_263963.jpg

Wel leuk dat iedereen een andere mening heeft

gallery_6979_220_253929.jpg

Dacht laat me de vloei ook nog maar een keer testen.

gallery_6979_220_197713.jpg

Een lekker binnenstebuiten gedraaide joint

gallery_6979_220_122567.jpg

Met een beetje Sannie s Jack erin.

 

Ben hem momenteel aan het roken, en moet zeggen, proef helemaal geen papier nu.

 

De smaak van de wiet komt beter tot zijn recht.

 

Heb nog beetje voorraad en zal de vloei meer gaan uitproberen met verschillende soortjes.

 

Groetjes Blowsterke

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is nou echt het grootste verschil tussen deze vloeitjes en bijv. de goude smoking's ?

want ik rook meestal die, en haalde pasgelede ook eens een paar andere zoals die grijze lange rizla's en nog een paar andere, en ik proefte helemaal geen verschil. de enige die ik minder vond was extra brede vloei, maar aangezien ik nu toch vaak binnestebuite doe is dat ook geen probleem meer, alleen minder fijn om te draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze ook prima te doen al ben ik niet zomaar om omdat ik nog een doos smoking heb staan.

 

Als je een joint buiten heb laten liggen en deze is nat geworden krijgen zo een vies kleurtje waardoor je hem niet meer wilt oproken,zo ziet een gedraaide joint met raw vloei er ook uit :tu

Maar ik twijfel toch om de volgende doos te switchen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad... met RAW ziet je joint eruit alsof die in de plee gevallen is... maar als mijn doos Elements op is ga ik voor deze... of voor die cellulose vloei van Aleda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik maar RAW nemen als ik jou was.. :tu Als het voor je standaard smoke is. Aleda is een keertje leuk, maar moet er niet aan denken om het elke week te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...