Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mevw

Nooit High

Recommended Posts

Hee, ik blow nu denk ik ruim 1.5 jaar alleen ben eigenlijk nooit echt high geweest.. :verrygood ik ben altijd stoned (langzaam etc) heeft iemand tips/ideeën wat ik kan doen om een keertje high te worden? :dribble:

 

groetjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer eens puur te roken (pijpje, waterpijp, vapo).

Vergeet ook niet een joint met tabak erin word je meestal stoned van. Behalve bepaalde sativa's.

 

Maar hangt ook van persoon tot persoon af.

 

 

succes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

leer quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan :verrygood

 

 

ah oke, ik heb vaak pure joints gerookt. Slechts 1x een bong geprobeerd, en ben toen nooit zo sloom geweest (Wil er wel een gaan kopen binnenkort, het beviel me wel :dribble: ) maarja thnx voor comment

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

kook een halve gram goede wiet een kwartier in een halve liter water.

doe er een schepje completa bij.

drink het op.(niet te veel suiker...)

en na 45 minuten rook je een heel klein stickie , met een kwart tabak.

 

 

als dat niet heeft geholpen.:

zet een plant in je vensterbank , en zet em snachts 12 uur in het absolute donker.

- dat is vanaf medio maart verduisteren, heb je eind mei eerste oogst.

zonlicht is de beste lichtbron voor wiet: de high is vele malen beter dan met alleen lamp gekweekt.

 

kan je echt niet wachten , begin dan nu met indoor afbloeien .

koop bij een reptielenwinkel-terrariumshop- een uv verlichting.

bij de bouwmarkt een timertje en wat schroeven halen.

hang de uv lamp in de buurt van je toppen, en zet de timer op 3 minuten p dag.

elke week 5 minuten langer.

dit simuleert buitenlicht, en maakt je wiet higher.(in combinatie met een degelijke bloeilamp dus... De uv lamp is SUPPLEMENT)

 

neem bijvoorkeur een echt highe soort.

Oaxacan is een te gekke soort qua high( schiet me zo te binnen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kook een halve gram goede wiet een kwartier in een halve liter water.

doe er een schepje completa bij.

drink het op.(niet te veel suiker...)

en na 45 minuten rook je een heel klein stickie , met een kwart tabak.

 

 

als dat niet heeft geholpen.:

zet een plant in je vensterbank , en zet em snachts 12 uur in het absolute donker.

- dat is vanaf medio maart verduisteren, heb je eind mei eerste oogst.

zonlicht is de beste lichtbron voor wiet: de high is vele malen beter dan met alleen lamp gekweekt.

 

kan je echt niet wachten , begin dan nu met indoor afbloeien .

koop bij een reptielenwinkel-terrariumshop- een uv verlichting.

bij de bouwmarkt een timertje en wat schroeven halen.

hang de uv lamp in de buurt van je toppen, en zet de timer op 3 minuten p dag.

elke week 5 minuten langer.

dit simuleert buitenlicht, en maakt je wiet higher.(in combinatie met een degelijke bloeilamp dus... De uv lamp is SUPPLEMENT)

 

neem bijvoorkeur een echt highe soort.

Oaxacan is een te gekke soort qua high( schiet me zo te binnen)

ik zal het eens proberen, bedankt voor de tips :verrygood

 

afghaan-gek, op welke bronnen baseer jeje hiervoor?

afghaan heb ik wel eens gerookt, maar hasj en wiet hebben op mij hetzelfde effect.. wat bedoel je met "op welke bronnen baseer je je hiervoor?" ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koken in water en dan koffiemelk erbij? Dan zou ik eerder Wietmelk gaan maken!

Deze beschrijving is redelijk ingewikkeld, maar voor een enkel glaasje wietmelk kun je ook gewoon de gewenste hoeveelheid wiet een poosje in melk warmhouden. Zorg dat het een minuut of tien niet aan de kook raakt, maar wel goed warm is. Af en toe doorroeren natuurlijk. Dan vis je de wiet eruit, en drink je rustig de melk op. Volle melk zou beter werken door het hogere percentage vet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je weet wel, bronnen waar jeje informatie van haalt...

ik haal het uit eigen ervaring.. :verrygood

 

Koken in water en dan koffiemelk erbij? Dan zou ik eerder Wietmelk gaan maken!

Deze beschrijving is redelijk ingewikkeld, maar voor een enkel glaasje wietmelk kun je ook gewoon de gewenste hoeveelheid wiet een poosje in melk warmhouden. Zorg dat het een minuut of tien niet aan de kook raakt, maar wel goed warm is. Af en toe doorroeren natuurlijk. Dan vis je de wiet eruit, en drink je rustig de melk op. Volle melk zou beter werken door het hogere percentage vet.

zal het eens proberen!! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook nu al wat langer dan 4 jaar ongeveer maar ik herken het zelfde man vroeger was ik altijd high lachkicks enzo nu is het altijd zo suf stoned nergens zin in hebbe enzo best jammer als ik nadenk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe 1 van mijn favoriete, hasj in 't glas.

 

Misschien ook een bekende van jou, maar ik zal t nog ff uitleggen voor de zekerheid:

 

- Pak een normaal glas, 't beste is een normaal bierglas ofzo zonder bollingen.

- Neem een mooi stukje hasj , koop wel hiervoor een goed kneedbare hasj, zoals bijvoorbeeld afghaan of dergelijken.

- Rol er een mooi lang staafje van en pak een sigaret.

- duw het staafje in 't midden van de sigaret zodat hij vast komt te zitten als een T vorm.

- Steek het staafje aan en doe de sigaret met het hasjstaafje dus in het glas, dat hij vast kom te zitten met het staafje naar beneden.

- Leg iets op het glas, zodat er geen lucht meer uitkan.

 

Wacht dan tot je het staafje niet meer kan zien, zet je mond aan 't glas en doe voorzichtig het dingetje waarmee je 't glas hebt afgesloten ( Ik pak normaal gewoon een bierviltje, gaat heel makkelijk) naar de zijkant dat de rook alleen in je mond komt, en zuig heel 't glas leeg.

 

Daarna weer 't zelfde, weer laten roken, en zo maar doorgaan. Ik kan je garanderen dat als je dit met 3 man doet, je allemaal ape high zijn.

 

veel suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, ik snap alleen niet precies wat je bedoelt met:

 

- duw het staafje in 't midden van de sigaret zodat hij vast komt te zitten als een T vorm.

 

en, die hasj blijft toch niet branden? dus dan ben je in principe toch de hele tijd bezig met de rook van die tabak te inhaleren?

Edited by mevw

Share this post


Link to post
Share on other sites

De peuk brandt, en de hitte daarvan verdampt je hasj.

Je kan ook je hasj gewoon 'aansteken', blijft wel een tijdje branden en gloeien soms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej de peuk steek je niet aan.

 

ik zal 't nog duidelijker uitleggen.

 

 

 

Prik een gaatje in het midden van een sigaret, en duw het hasjstaafje erin, zodat hij klem komt te zitten. En daarna steek je de hasj aan, en zorg je dat hij gaat gloeien.

 

Dan onderste boven in een glas hangen, en dan iets erop.

 

Gisteren nog gedaan, en ik was echt goed vdk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, ik denk dat ik het snap! :P binnenkort keer proberen, bedankt voor de tip! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ie kan blijven hangen in het glas. Er zullen vast zat meer mogelijkheden zijn, maar kheb 't gewoon ff op de manier hoe wij 't doen uitgelegd.

 

ps, je kan als de hasj opgebrand is nog wel de sigaret oproken, en die smaakt dan ok naar hasj, wel lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al die moeite O_o

 

Dan kan je gewoon ook wat aan de bong gaan lurken toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :D , kan er hasj in de bong dan? zo ja, moet je daar kleine stukjes van maken, of kan je dat gewoon als brok erin stoppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...