Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
A.C.A.B.

Paddo-verbod Per 1 December

Recommended Posts

DEN HAAG - Het verbod op de verkoop van paddo's gaat 1 december in. Een ingewijde bevestigde maandag een bericht van die strekking van de NOS.

ANP

 

De Tweede Kamer drong aan op een verbod na de dood van een 17-jarig Frans meisje, dat na het eten van de paddestoelen van een brug in Amsterdam sprong. De smartshops reageerden verbijsterd toen het kabinet deze wens honoreerde.

 

Problemen na het gebruik van de paddestoelen zouden zich volgens de handel vooral onder buitenlandse toeristen in Amsterdam voordoen. Deze zouden met een betere regulering en controle gemakkelijk de kop in te drukken zijn.

 

Minster Ab Klink (Volksgezondheid) was niet onder de indruk van de argumenten. Hij hield vast aan het verbod omdat de effecten van de drug door hun onvoorspelbaarheid gevaar zouden kunnen opleveren.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

net alsof alcohol nog nooit voor slachtoffers heeft gezorgd

ze hebben daar noooit gehoord van alcoholvergiftiging schijnbaar :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit het is dus toch definitief. Jammer een attractie minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lelijk.

 

dus stel als ik nu paddo's koop moet ik naar een duister mannetje toe

die ook speed coke en heroine te koop heeft??

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEY HANDEL!!!!!!!!!!!!!! DOC, DOC, DOOOOOOOOOOOOOOOC, wakker worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

 

hier ligt een mooie kans. Mooie sets voor teelt op houtsnippers.

 

Zie het voor je; echte kaalkopjes uit Grefo plantsoenen :likken:

 

Hoe kunnen ze nu verbieden wat gewoon onder de struiken groeit.

 

Iets minder de bijbel lezen, en wat meer het HERBARIUM.

 

Staat vol met des Heeren schepping. Ik heb ook nog Datura, daar wordt je beter van. :wacko:

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites
De Tweede Kamer drong aan op een verbod na de dood van een 17-jarig Frans meisje, dat na het eten van de paddestoelen van een brug in Amsterdam sprong. De smartshops reageerden verbijsterd toen het kabinet deze wens honoreerde.

 

:likken: T'is voor van te kotsen gewoon!

Moesten ze alcohol verbieden telkens als er weer 1 van een brug springt omdat hij/zij te veel gezopen heeft dan bestond alcohol waarschijnlijk al niet meer de week nadat het uitgevonden was! :rolleyes:

 

Echt... Té belachlijk voor woorden!

De mensen die ze nemen moeten daar zelf maar de verantwoorldelijkheid voor op zich nemen, net als bij alcohol!

Enige verschil, alcohol dood millioenen mensen per jaar, buiten incidenten als deze zijn zo verschrikkelijk zeldzaam dat, als je een jaar continu intensief zou zoeken, er misschien hooguit een half blad mee zou kunnen vullen, in tegenstelling tot alcohol, daar zou je een bibliotheek over vol kunnen schrijven!

 

Maar ja, THC en Psilocybine verbieden is wel begrijpelijk, ze verruimen de geest, en als er 1 ding is dat de overheid absoluut niet kan hebben, dan zijn het wel kritisch denkende mensen met een eigen mening!

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat een Grefo neemt als hij al dan niet voor het zingen de kerk verlaat?

 

Juist een borrel, en dan slaat hij z'n wijf :rolleyes: Naast elke kerk een kroeg, vreemd hé.?

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ja, THC en Psilocybine verbieden is wel begrijpelijk, ze verruimen de geest, en als er 1 ding is dat de overheid absoluut niet kan hebben, dan zijn het wel kritisch denkende mensen met een eigen mening!

 

:rolleyes:

 

 

Klopt helemaal wat veruimt mag niet, wat verstomd wel want dan ben je een mak lammetje en afhankelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zijn ze toch mee bezig!? Daar gaat weer een stukje vrijheid!! Laten we hopen op een enorm sterke groei in de "zwarte" handel van paddo`s en de daarbij horende criminaliteit. Zodat ze snel kunnnen zien dat verbieden echt geen logische beslissing is! Maar ik ben bang dat ze daar dan hun ogen voor sluiten, zoals ze gewend zijn.

 

Belachelijk gewoon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, daar moet je niet aan twijfelen, eenmaal ze het verboden hebben gaan ze echt niet op hun stappen terugkeren, al is het maar om hun stijfburgerlijke trots!

 

Zulke hypocriete onzin, daar word ik razend van!

En dat ze zo duizenden mensen zonder inkomen zetten dat geeft belijkbaar ook niet.

De volgende stap zal zijn, de sporen verbieden, hoe ze dat gaan aanpakken, geen idee, het kan nauwelijks nog belachelijker, maar ik zou er niet van verschieten...

 

Dat ze alcohol dan weer niet verbieden snap ik ook wel, hoeveel belangerijke contracten bij hoge pieten zouden er zo al niet binnengehaald zijn onder invloed van alcohol?

 

Eigenlijk zijn we allemaal makke lammetjes, we zouden allemaal massaal op straat moeten komen, en onze mening uitschreeuwen, maar we laten het gewoon aan onze neus voorbijgaan, schande!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit kolere gristenkabinet brengt één grote Ode aan de Middeleeuwen.

Met opperpriesters die pretenderen de wijsheid in pacht te hebben. Met de macht die de verstomde bevolking deze imams als Balkenende, Ballin en Klink heeft gegeven leggen zij nu hun gristenSHARIA op aan alle medebewoners van NL.

 

Een welhaast letterlijke heksenjacht begint op mensen die in verbinding staan met de paddestoel.

 

Nog een paar weken dan worden de eerste heksen (paddestoelencriminelen) in de bak gesmeten. We zien de koppen al zoals nu met wiet:

"Paddogangsters opgepakt".

 

Ondertussen worden er hele steden onveilig gemaakt en staat Utrecht met stip op nummer 1 van onveilige gemeenten.

 

Nou de gristenmaffia trekt ten strijde tegen paddestoel en wietplant en verschuilt zich al in de bosjes met een lasergun.

 

Dus mensen uit Utrecht, alles komt goed!!! De gristentaliban zit niet stil!

 

Wie zijn die hufters in hemelsnaam die denken leven op aarde te verbieden, volwassen mensen verboden op te leggen???

 

Ze gedragen zich als God maar het zijn mieren....

 

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wie zijn die hufters in hemelsnaam die denken leven op aarde te verbieden, volwassen mensen verboden op te leggen???

 

Het zijn diegene waar de meeste mensen op gestemd hebben, en jou mening dus niet delen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het echt belachelijk idioot wat ze nu weer gaan doen :rolleyes:

hoe kun je nou in godsnaam iets verbieden wat overal te vinden is ons ons land.

en ten tweede waarom iets verbieden wat veel minder incidenten telt dan het veel verslaverende product alcohol genoemd.

ik heb echt nog nooit gehoord van een paddoverslaving en de mensen die verantwoord paddo's gebruiken zijn echt wel slim genoeg om er achter te komen dat je niet elke dag in een trip wilt zitten.

lijkt me namelijk behoorlijk lastig om te werken/leren onder invloed van paddo's

 

alcohol is het monster dat op grote schaal genuttigd word en waaraan de meeste mensen verslaafd zijn.

kijk eens in een willekeurig winkelcentrum je hebt altijd wel van die figuren die de hele dag bezopen voor de supermarkt staan.

en waarvan veel meer overlast komt dan iemand die rustig thuis licht te genieten van een paddotrip.

wie heeft daar last van?

 

nee dan heb je het naar je zin in dit land en dat is VERBODEN!!!

stel je voor dat iedereen tevreden zou zijn dan is er niks meer te zeiken en is iedereen gelukkig.

Die droom zal wel nooit werkelijkheid worden met dit kabinet.

paddo's verboden dan ook de alcohol, tabak, en niet te vergeten MC donalds of nee alle fastfood ketens want van fastfood word je dik.

 

belachelijk gewoon Wanneer staat er eens iemand op die echt goed kan doen voor ONS land.

ONS LAND terwijl wij de BURGERS niks te zeggen hebben.

 

ik stop ermee want ik word echt pissig van dit soort nieuws eerst maar eens een lekker J roken.

 

groeten,

jarnoz

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Geef het volk brood en spelen, en hou ze dom!"

 

Dom= alcohol :rolleyes:

 

Boks,

 

Domi

 

 

** 'normale' mensen zouden denken dat geest verruimend goed is, en geestvernauwend slecht is... maar helaas denken de mensen die onze landen moeten leiden, anders om... ze zijn dom! **

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het zijn diegene waar de meeste mensen op gestemd hebben, en jou mening dus niet delen :rolleyes:

 

Ok bedankt.

 

Jarnoz,

 

Zelf heb ik dat ook, wordt er enorm pissig van.

De arrogantie waarmee de ene mens de ander zijn wil oplegt en van zijn vrijheid berooft.

 

Willen ze morgen de zon verbieden omdat je er huid----EDIT---- van krijgt? Het leven verbieden omdat je er dood aan gaat?

 

Knettergek en zwaar achtergebleven zijn die wereldvreemde nepchristenen....

 

Ga zo maar eens een shivaatje rollen.. :wacko:

 

Gr

WV

 

 

 

PS: Zo te zien is hier het woord ----EDIT---- taboe... Waarom is dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

anders word het ter onrechte gebruikt.

ik begrijp precies wat je bedoeld hoor WV.

we zitten gevangen in onze eigen wereld en worden geleid door mensen die het recht er niet toe hebben.

wij zijn maar burgens en het enigste wat wij mogen zeggen is ja en amen.

zodra er iemand in opstand komt worden ze keihard aangepakt.

hoeveel mensen zijn er wel niet tegen de oorlog in irak?

demonstraties overal ter wereld maar toch zit de halve wereld daar te vechten.

zelfs de militairen die daar zitten weten het echte doel niet eens.

 

maar goed on-topic.

 

Volgens een peiling van het CBS uit 2007 drinken ruim 4 op de 5 personen (81%) van 12 jaar en ouder 'wel eens alcohol'. In 2001 was dit 82%. Het percentage drinkers is al jaren vrij stabiel.

 

nou weet ik de cijfers van paddogebruik niet en kan ze ook even niet vinden maar die liggen echt niet zo hoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die betutteling!

MIJN leven door die bloedhonden laten leven??

 

Grrr, laten we maar een kruidenpeukje gaan roken... wordt alleen maar boos....

 

Groetjes

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word hier inderdaad ook kwaad van.

Een paar mensen die iets tegen komen, verpeseten het voor zovelen.

 

Elk weekend sterven mensen dronke achter het stuur.

Elk weekend sterven mensen aan overdosissen dit en dat.

Hoeveel mensen sterven niet aan ----EDIT---- en andere aandoeningen door nicotine.

 

De redenering erachter klopt niet en gelijk welke reden er gegeven word,

het is enorm hypocriet en een goede verantwoording ervoor is er niet.

 

Ik vroeg me eigenlijk af of ze kweeksetjes en sporenspuiten, etc zullen verbieden?

In belgie is weed verboden, maar zaadjes in principe niet.

Iemand meer info hierover?

 

Er is in ieder geval terug een gat in de dope-markt,

illegaal paddo's kweken. Ze creeren gewoon een ergere situatie.

 

Ga net zoals de rest een joint roken, want dit is

belachelijk-bloed-van-onder-je-nagels-jagend achterlijk nieuws,

waar jammer genoeg enkel de mensen die verantwoord ermee omgaan de gevolgen van zullen ervaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan ga ik me maar eens verdiepen in de paddo teelt.

Zal aanzienlijk in mijn stroom kosten schelen :rolleyes:

 

Gooi heel mijn kruipruimte vol en hoppa :wacko:

 

 

Power P

Share this post


Link to post
Share on other sites
we zitten gevangen in onze eigen wereld en worden geleid door mensen die het recht er niet toe hebben.

wij zijn maar burgens en het enigste wat wij mogen zeggen is ja en amen.

zodra er iemand in opstand komt worden ze keihard aangepakt.

 

Ja, zeer juist, bereid je er maar op voor, want we gaan een politiestaat tegemoet, naar het grote voorbeeld van Amerika!

Ik zie daar maar 1 oplossing voor, en dat is een revolutie!

Als we gewoon als makke lammetjes gaan blijven toezien hoe onze vrijheid stukje per stukje geroofd word, dan is het nogal logisch dat ze blijven doordoen met wat ze bezig zijn...

 

Wiet is ook alleen maar gelegaliseerd geraakt omdat een bepaalde Nederlander (de naam ontglipt mij) actie heeft ondernomen, en door middel van een vliegtuigje zaadjes over heel nederland vanuit de lucht beginnen verspreiden is, bloemenbakken bij de politie en parken en bloemperken vol heeft gestoken met Cannabiszaad, met als gevolg dat het overal is beginnen groeien, en dankzij de aanhang die hij hiermee verwierf en zijn ludieke optredens in het gerechtshof een verandering heeft teweeggebracht.....

 

En nu gaan ze het eventjes weer omdraaien, en weer alles verbieden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ophef na dat ene franse meisje wat al 2 keer eerder pogingen waagde om zelfmoord te plegen. treurig verhaal, dat wel en het waait verstikkend stof op. door het nu te verbieden neemt de staat het hele volk hiervoor in bescherming.

 

en wat doet de staat aan de fijnstof in het rijnmond gebied, daar gaan 3000, jawel drieduizend officiële harde cijfers, 3000 mensen per jaar aan dood. en dat alleen nog maar in de rijnmond.

 

wat doet de politiek hier aan cq waar ligt het gewicht van belang? duizenden doden per jaar worden gedoogd, geaccepteerd en begraven. de farmacie pikt in dat eindtraject lekkere granen mee, goed voor de economie laten we zeggen.

 

als normen en waarden besproken worden kijk dan eerst naar prioriteiten als schone lucht, verkeersveiligheid en bedrijfsveiligheid. dan valt die paddestoel van dat franse meisje eigenlijk best mee.

 

laat mensen vanaf 21 jaar zelf beslissen. geef deugdelijke voorlichting. haal de spanning er af door vanaf 21 te legaliseren. très simple.

 

en aan allemaal nog een keer: de ellende is bijna 100 jaar geleden begonnen door een vrijmetselaar/papier-tycoon die concurentie van hennep te lijf ging door het opkopen van kranten en er leugens in te laten printen. een wet werd gemaakt op de leugen dat een bruine man onder invloed van die mexicaanse plant schuimbekkend een blanke vrouw zou hebben vermoord. geen van alles was waar maar de wet kwam er. ook als befaamd en toen nog vrij toegankelijk geneesmiddel werd het verdrongen door de nu nog steeds regerende chemofarmacie.

 

wat een wereld, geen planken, geen bomen maar hele bossen voor de kop!

 

 

lieve god van de cda en cu mensen, alstublieft geef uw rechtschapen mensen inzicht, wijsheid en verlossing.

lieve god van de cda en cu mensen, als u dat doet ga ik ook geloven, dat beloof ik, op deze woorden!

lieve god van de cda en cu mensen, het klopt toch dat we alle zaden en vruchten mochten gebruiken, behalve de appel dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die betutteling!

 

Ja daar wat aan veranderen is lastig :rolleyes:

 

Daarom hebben we nu een helm op ons hoofd, en autogordels om, en mogen we maar 120km per uur rijden, en betaal ik 6.90 voor een pakje sigaretten, om het roken te ontmoedigen, ..........zo kunnen we nog wel door gaan.

 

Maar als je jezelf daar allemaal over op moet gaan winden, dan heb je geen leven meer.

 

Dus steek er één op,...zolang dat nog mag :likken: en relax :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tien geboden zouden eigenlijk gemoderniseerd moeten worden...

De elf geboden...

 

*De eerste tien zijn weggelaten.

 

#11, Gij zult geen vrijheid in keuze of gedachte kennen.

 

Kees.

 

PS: dan moderniseren we de andere slagzin des geloofs ook nog even; Gaat heen voor u zich vermenigvuldigd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...