Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wiedewiet

Het Noemen Van Prijzen En Andere Zaken

Recommended Posts

Groningen, ik ga een portie verkopen hoor, de opbrengst viel me tegen maar was toch teveel voor de club ,genoeg om wat te verkopen.

X euro per gram krijg ik ervoor.

Eigenlijk, als je kijkt wat voor werk er in zit , is het niks ! Niks geen gif erop, geen rare ziektes, netjes geknipt, en ontzettend veel werk.

Voor de mensen die eraan verdienen: chapeau !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat er geen prijzen besproken mogen worden, maar dan ben je echt afgezet! Een eerder genoemde prijs komt beter in de richting..... Degene die het overgenomen heeft lacht er gegarandeerd nu nog steeds om :rolleyes:

Daar zal ik het verder maar bij laten voor ik comentaar krijg ;)

 

Grtz Underground.

Edited by suffie63
ook de quote even verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn zijn wel erg mooie toppen! Zon serre is wel ideaal..

Verder is //EDIT door suf: geen prijzen niet zo heel slecht, licht ook wel aan de kwaliteit natuurlijk maar dat weet je pas als je hem rookt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vriend zou het spul bij mij thuis ophalen. Ik wilde hem dan meteen zeggen dat dat niet doorgaat. Maar hij is niet eens op komen dagen....

Ik heb hem gebeld en gezegd dat ik het niet meer via hem wil verkopen.

Hij zei : dat kan zomaar niet want ik heb verplichtingen.

Morgen ochtend komt hij langs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet dat er geen prijzen besproken mogen worden, maar dan ben je echt afgezet! Een eerder genoemde prijs komt beter in de richting..... Degene die het overgenomen heeft lacht er gegarandeerd nu nog steeds om :rolleyes:

Daar zal ik het verder maar bij laten voor ik comentaar krijg ;)

 

Grtz Underground.

 

inderdaad, underground.....

 

ben het volledig met je eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even van de actualiteit gebruikmaken om een en ander uit te leggen.

We proberen als Wietforum afstand te nemen van de commerciële kweek. Een van de manieren om dat te bereiken is het verbod op noemen van prijzen en ook het verdwijnen van de koop/verkoop sectie is een direct gevolg van deze strategie.

95% van de leden opereert binnen (de misschien in sommige gevallen eigen interpretatie van) het gedoogbeleid. De onderwerpen over veiligheid zijn erg populair en iemand die de boel onveilig aansluit wordt op z`n vingers getikt. We pogen een beter beeld van de voor eigen gebruik kwekende liefhebber aan de buitenwacht te tonen waarbij bijvoorbeeld diefstal van energie krachtig wordt veroordeeld.

Een veel voorkomend argument is dat men "grote kweken" op WF kan vinden, uitgebreid becommentarieerd en geprezen, maar men vergeet erbij te beseffen dat ook deze "grote kweken" met respect voor Mary Jane, veilig opgezet worden. Groot = crimineel gaat in deze gevallen absoluut niet op.

Dat WF ook ongewenste bezoekers trekt is inherent aan het onderwerp van discussie, algemeen wordt wietkweek geassocieerd met criminaliteit en dat beeld willen we ontkrachten.

Diegene die het groots aanpakt wordt niet veroordeeld door deze gemeenschap zolang alles veilig en eerlijk is opgezet.

"Durf jij`m te laten zien ?", een topic over schakelborden heeft menigeen aan het werk gezet. Het zijn juist de mensen die Low Budget, verblind door €$€, even snel aan de slag gaan, die de hobbyist in een kwaad daglicht stellen.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is deze discussie begonnen. Interessant topic, maar uit de hand gelopen in de verslag sectie en daarom verplaatst.

 

suf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou je verkopen als je dan zelf over een paar weken/maanden de volle prijs moet betalen

Gewoon goed bewaren is mijn mening in deze

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal met de maatregelen eens die de afgelopen maanden zijn genomen.... zeker nu politiek erg moeilijk doet en nog veel moeilijker gaat doen moeten we uiterst voorzicht zijn hier op het forum .... want dit forum is er neit voor mooie toppen en loodsen vol !!!! maar voor het veilig opzetten van een hokje en een goed eind product ... gewicht en prijs doet niet echt ter zake ...

 

beter 200 gram super kwaliteit dan 400 gr bagger besmeurde wiet met schadelijke voedings stoffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ook alleen mijn eigen wiet of van bekenden, en de prijzen in de shop ? ik zou het niet weten, ben daar al heel lang niet geweest.

 

En net wat buble zegt goed bewaren in een wekpot of zo, komt wel op toch?

Zelf heb ik nog een restje van vorig jaar outdoor in de wekpot en dat smaakt nog prima.

 

see jaaah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigengemaakte jam zet je toch ook aan de weg ?

 

(even als opbouwende kritiek).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je liters en liters jam maakt wel maar als ik een uur heb braamen geplukt en een ruime liter jam heb omdat ik het leuk vind om jam te maken en verschillende smaken te krejeren dan geef ik een potje hier en daar weg

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was bij mij niet de bedoeling om te verkopen.

Een vriend van ons had te veel stekken om kwijt te kunnen, die kon ik voor de helft van de prijs van hem overnemen.

Leek me wel leuk, ik hou van planten kweken. Wat er af zou komen zou ik meenemen naar een feest bij de motorclub, ik rook het zelf niet.

Dacht dat er hooguit een boterhamzakje vol van te kweken was.

Maar het groeide en groeide, geweldig mooi om mee bezig te zijn!

Voor het feest bij de motorclub is het veel te veel, ik ben lang niet de enige die spul meeneemt blijkt.

Dan de rest verkopen dus.

Inmiddels ben ik wel besmet door het kweekvirus, daarom ga ik nu met zaden prutsen. Kijken wat dat wordt.

Voor mij is het puur een hele nieuwe hobby waar ik lol in heb.

En brengt het wat op dan is dat mooi meegenomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom zou je verkopen als je dan zelf over een paar weken/maanden de volle prijs moet betalen

Gewoon goed bewaren is mijn mening in deze

 

Buble

 

 

hey bubble

 

ik weet niet hoe het bij jou zit ,maar ik vind een patatje bij de snackbar altijd lekkerder als thuis om 1 of andere reden.

Alleen dan heb ik het over wiet he :rolleyes:

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suffie, waar gaat dit topic over ??

In ieder geval niet over een kweekverslag. Het was een discussie over prijzen binnen een van de verslagen.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey bubble

 

ik weet niet hoe het bij jou zit ,maar ik vind een patatje bij de snackbar altijd lekkerder als thuis om 1 of andere reden.

Alleen dan heb ik het over wiet he :wacko:

 

gr michael

 

 

3 maande de zelfde wied roken :rolleyes: daar houw ik ook niet van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed. Een random uit de hand gelopen discussie gaat ook niet echt werken. Bij deze de discussie dus gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...