Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
martino23

700 Pp's

Recommended Posts

Hallo ik samen met een maat van me een grote boeren stal tot beschiking voor de kweek.

Nu is me vraag wat is de beste setup?????

 

Het gaat hier om 700 pp's

Ik wil van jullie horen hoeveel lampen je er boven zou hangen

Wat voor afzuiger of zuiger's

Hoeveel liter potten enzzz laat het de beste setup weten en win een lekker goed gevulde enverlop met het eerst kweekmonster!!!!!!!!

 

Het mooiste aan dit verhaal 1 van jullie gaat ze eigen kweek mee maken via dit board.

Want de beste setup gaan wij opzetten en mee draaien.

 

Ps let wel op de koste het moet niet te gek worden gemaakt met let lampen en computersystemen gewoon een goeie leuk betaalbare setup.

 

Suc6

En mischien ben jij de winnaar van zeker een 50 gram proefmonster van de eerste draai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heeft die wat weg van undercover in Nederland

 

hihiih :rolleyes:

 

 

 

mvg weedsmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik denk dat je er eerder in voor wilt komen...

Een beetje vreemde vraag op een hobbyforum.

 

En anders wel een zeer goedkope manier voor een commerciele boer om aan een goede set up te komen.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor maar als je geen idee heb hoe je moet kweken en met wat voor spullen dan begin je gelijk aan een tal voor 700 planten :rolleyes:

Over welk oppervlak praat je eigelijk ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een grote moet oog hebben voor de kleintjes. ;)

 

Dat moesten de andere grote boeren op dit forum toch weten. :D

Ik zie hier wel vaker opstellingen die niets met hobby te maken hebben.

 

Voor elk een plek :rolleyes:

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martino is al sinds 2004 online op het forum ik denk dat het geen undercover nederland is.

Dat programma bestond toen nog niet.

 

succes Martino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, maar dan mist er nog 1 belangrijke factor om tot een ontwerp te komen:

Hoeveel manuur kan er per dag aan de kweek besteed worden?

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

700 pp's ... ziek. Maar betekend dat niet gewoon dat je uit bent op snel geld verdienen ofzo? want pp is toch een van de snelste plant die van zaadje tot eind product gaat? Dit gaat mij iets te ver voor een hobby :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach iedereen zijn hobby tog :rolleyes: die een is het een plantje de ander loopt graag met 50.000 euro zwaar geld ;)

 

maar goed erg serieus antwoord zou je denk ik niet in dit topic gaan vinden !!!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

700 pp's in een boeren stal, lijkt me nu niet echt een hobby kweekje.

Maar meer een commerciële kweek met bijbehorende risico's.

 

Er staan op dit forum als je goed zoekt toch wel voldoende voorbeelden en de nodige uitleg.

Wat er in je verhaal ontbreekt is, aantal vierkante meters beschikbare kweekruimte, is er een goede elektriciteitsvoorziening, hoeveel capaciteit.

Heb je er een wateraansluiting, ook wel handig, want ook de pp in die aantallen hebben af en toe dorst.

 

Als je zoiets wil beginnen, neem ik aan dat je je wel goed ingelezen hebt her en der.

Met 700 stuks praat je al vlot over 36 vierkante meter bij 20 stuks op een vierkante meter.

Dat is dus een stuk of 36 lampen a 600 watt, dat is al 21600 watt, vanuit gaan dat je er 3 fasen hebt, is 7200 watt per fase is 32 ampère per fase.

Maar dan zijn de ventilatoren, verwarming, airco, luchtbevochtiger en andere stroomgebruikers nog niet meegerekend.

Dus met 3 x 35 ampère ga je het al bijna niet redden, behalve als je meerdere ruimtes inricht en 2x12 uur kan draaien met recirculatie etc.

 

Ook de ventilatie en het aantal filters moet je niet onderschatten in zo'n ruimte met zoveel planten.

De warmte ontwikkeling zal ook redelijk groot zijn, je zal dus ook moeten gaan denken aan goed geïsoleerde ruimtes.

 

Kortom genoeg zaken om over na te denken voor je zoiets begint en niet te veel in de picture wil lopen.

Maar aangezien je hier al langer op het forum bent, neem ik aan dat je dit zelf ook wel weet, en de weg ook wel weet te bewandelen.

 

Succes en pas goed op met nieuwsgierige boeren :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha nou ff seri!!

wat is dit joh??

 

en 50 gr uitloven aan beste opzet!!!???

 

laak mijn mond maar verder houden damn.................kheb mijn tekst al 20 keer veranderd !!

 

GRUMBLLLLLLL

Share this post


Link to post
Share on other sites
En mischien ben jij de winnaar van zeker een 50 gram proefmonster van de eerste draai.

 

 

:rolleyes: ;) :D :smoke :bier :P :D ;) :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm even denken, hoe kan je dat nou het beste aan pakken.....

 

Ik zelf zou gewoon een hoop aarde in het midde gooien met onderin een vaas, 700 stekken er boven op zetten, springler instalatie er boven die 24/7 aan staat & met 4x 600W zou je toch een eind moeten komen. Je hebt een PM met me adres :rolleyes:

 

Baksteeeeeeen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niet wachtte op je verslag

 

hier mijn idee :rolleyes:

 

700 planten 70 x 600 watt

 

30000m3 afzuigen 15000m3 inblazen een mega schakelbord

 

100 liter voeding als begin

 

succes martino ,wanneer komt er een verslag?

 

oh ja en een grote windmolen voor je stroom ;)

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals al een aantal keren op gewezen op het forum: weggeven van 50 gram wiet als tegenprestatie wordt gezien als handel en dat is verboden op wietforum.

 

Topic gesloten, gebruiker gewaarschuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...