Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Eerste Run Nieuwe Hokje Met Sour Neville's

Recommended Posts

Jahoor tita Thunder, doen we gelijk wat foto's uploaden.

 

De Herfstkleur collectie, gepresenteerd by Dr.LivingStoned

 

gallery_10252_6594_4793140.jpg

gallery_10252_6594_5792816.jpg

gallery_10252_6594_5799147.jpg

gallery_10252_6594_3887055.jpg

 

Het liggend mormel:

 

gallery_10252_6594_1151893.jpg

 

En de Geelmeter:

 

gallery_10252_6594_440963.jpg

 

Iets wat vage foto die laatste maar doen we volgende keer wel weer beter ons best voor, zo toch weer dat :lol: en die dikke RAW :lol: verdient hoor :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey DLS,

 

wat worden die toppen dik man! dit worden flinke palen. dat gele ziet er veel beter uit nu ofis dat de foto? hoe lang moeten ze nog denk je zelf? ze ziener nog heel onrijp uit met al die witte haartjes! wat voor voeding gebruik je trouwens? of heb ik daar overheen gelezen? nou veel succes verder nog gozer!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dat ziet er lekker uit dr living .... en thanks voor die RAW linkie van je ik ben erg geintresseerd in die vloei (weet je toevallig waar die verkrijgbaar zijn ??? )

 

en ff on topic .....

 

kunnen die sour nevilles ECHT ???? 16 weken mee ... daarmee bedoel je alleen de bloei fase :lol: ????

dat zijn anders nog is lang bloeiers maar goed dat lijkt me dit soortje ook meer dan waard :lol:

 

 

succes nog de komende weken

 

greetzzz masteryero

 

hey living bij deze al gevonden ( wat een beetje googlen al niet kan doen :tu )

 

 

misschien ook handig voor de anderen

 

http://azarius.nl/headshop/smoking_accesso...smoking_papers/

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita dls

 

nog van de weg geraakt :) :P :) ,of OVER de rotonde :lol: :lol: :tu

 

 

ziet er best toppie uit ,alleen wel wat van die bruine haren [ pistels ],zien er vetter uit dan de laatste van mij ,maar dit maak ik goed :}}}

 

 

 

masteryero ik had ze op 14 weken bloei eruit gehaald ,en toen waren ze nog zo wit als de K2 punt ;) ,nu laat ik ze 16 weken staan ,eens kijken wat ze gaan doen dan B)

 

 

suc7 dls

 

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi blommer, mja ze trekken een beetje bij lijkt wel, had zelf ook die indruk. En hoelang nog, nou ik vermoed dat ze einde dit jaar wel gaar zullen zijn. En de voeding is B.A.C. en dat zal het voorlopig ook wel blijven want ben er meer dan tevreden over. :P

 

masteryero: jahoor, dit pheno sour neville kan 16 weken mee, niet zo mishandeld als bij mij waarschijnlijk deze keer, maar anders doet ze met plezier die tijd vol. Betaald ze je nadien met heel veel goeie en smaakvolle wiet voor terug :D

 

Yeah tita thunder, het was weer prijs op de terugweg ;) maar die modded wii doet prima zijn ding en draait nu rondjes zonder controle thx 2 trash :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooww :P das een lange zit dan jongens ....

 

en hoe kun je het effect van deze heerlijke creatie beschrijven ???? en wat maakt deze plant de mooie waard om haar 16 weken ipv 12 tot 14 weken te laten staan ????

 

ik kweekte voorheen wellis supersilverhaze met een pheno die oogstbaar was na ongeveer 70 dagen dan was ze oogstbaar ( en heerlijk :D ) maar liet ik haar nog een week extra staan ... danmmm dan was het effect veels en veels te sterk voor mij ooit alleen is gehad met victorie x santa die was ook niet normaal zo hard en sooo psychotisch !!!

 

ik hou meer van die mild harde sativa high ... die ultra zware high is meer voor de ge-oefende spacy astronnauten :D

 

maar mooie plantne blijven het zeker ;)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi masteryero, nou ik kan dat niet beschrijven. Ik weet wat ik lekker vind eraan en hoe ie moet ruiken en smaken maar de mooie woordjes ontbreken mij om de smaak en geur netjes te beschrijven.

 

Beekaa had van de Sour Neville #2 een sample gehad om te proeven en dat rookverslagje vind je hier

 

Nadien zullen we van sour Neville #3, want dat is deze en die monster top, ook even sample naar Beekaa sturen, kwestie van een zelfde verslagje te vinden op wietforum.nl nadien :P

 

Maar knetterhigh is zeker afgewisseld met flinke stoner en al wat er tussenzit passeert de revue bij het roken wel, de smaak en geur is misschien een beetje heftig voor veel blowers, maar dat is het effect ook wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dls heb geen antwoord van je gekregen :D dus post ik hier maar iets, moet ik mijn topic in het roken rollen sectie ergens anders neerzetten of ka jij regelen dat het op de topics van vandaag komt? alvast bedankt

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

een genot om naar te kijken

die eerste foto doet mij denken aan die smackberry van sannie :D

doe zo verder

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi blommer, dan heb ik wat verkeerd gedaan met men pm :D want had wel reply gegeven eigenlijk. Ja als je graag wil dat het met index bij nieuwe berichten komt kan je niet anders dan in een andere sectie topic maken. Maar als het topic dan weer te maken heeft en in roken rollen hoort, word het toch weer linea recta verplaatst hoor. Er is ooit bewust voor gekozen om die sectie niet mee in de Nieuwe berichten op te nemen.

 

Het topic over de verschillende jointjes, zo is er ook al eentje geweest. Maar zal hem al tussen de sticky's zetten dan is ie toch zichtbaarder voor een tijdje ;) zien we binnen weekje wel of het hit is :P

 

He drux bunny, thx. De geur is helemaal anders zodat je niet hoeft te twijfelen met dit soortje :P en gaan we zeker proberen vol te houden tot de laatste snik van de dames :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

okebedankt gozer!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita dls

 

 

zal je ff naar voren halen :D

 

ben wel weer beniuewd naar dat bocht :}}}}

 

 

updaten die hap in huize herfst kleur :P

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey DLS, :P

 

nieuw hokje ziet er goed uit ,spijtig van de bodem verwarming, die zal wel snel inorde komen :D

mooie vette toppen DLS, ben benieuwd hoe de Sour Neville's ga smaken.

 

Grtz

Dr.B

Elek boy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Dr.Bender, zo electra dude ook forum gevonden :P ja bodemverwarming doen we zeker snel maken want is een tegroot voordeel om te laten ongebruikt liggen.

 

Update Huize Herfstkleur komt eraan tita Thunder B)

 

Even gelijk de geelmeter, mja beetje fuckup met de foto gedaan maar moet dan maar zo even :P

gallery_10252_6594_1927825.jpg

 

Dan de luie plat liggende donder, heb wat gespeeld met de lichtinstellingen.

 

gallery_10252_6594_4023299.jpg

gallery_10252_6594_3428736.jpg

gallery_10252_6594_1497043.jpg

gallery_10252_6594_1549342.jpg

 

Een beetje overzicht valt er toch niet te halen

 

gallery_10252_6594_3602542.jpg

 

Dus maar beetje dichterbij dan

 

gallery_10252_6594_3752677.jpg

gallery_10252_6594_4551584.jpg

 

En dan nog eentje om het af te leren :D

 

gallery_10252_6594_2463689.jpg

 

Zoals te zien zijn ze afhankelijk van de top die je bekijkt bijna aan het einde toegekomen, alle trichome zien mooi wit onder de loep maar dit mag voor mij nog wel wat bij trekken. Het is niet zozeer dat ik geen geduld heb om deze helemaal haar tijd uit te laten dienen, maar de nieuwe staan zo mooi erbij dat ik daar heel erg naar uitkijk om die te zien ontploffen.

 

Zo hebben we toch weer dat ;) en die B) verdient vind ik dan zelf :lol:

 

Prettige groene feestdagen aan alle mensen van goeie wil en naar goede gewoonte mogen de rest ff doodvallen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er prachtig uit man en heel lekker ook :rofl

die eerste foto is echt hele mooie wiet vindt ik

doe zo verder

fijne kerst

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

HiHi Dr.

 

het ziet er allemaal mega lekker uit ! die eerste foto is mega cool :P

 

hoeveel weken staan ze nu op 12/12 ?

 

 

 

.......... en naar goede gewoonte mogen de rest ff doodvallen :rofl

 

 

 

B) :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola

 

heb je een stek???/ :rofl ,aan komen waaien zeker

 

ik hoop dat je maar veel ruimte hebt qua hoogte anders kan je er niks mee :}}}

 

iedergeval zet neer in een pot ik kom wel kijken bij je op het wf :P

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomas: Ja, ondanks de herfst taferelen blijven ze wel opbouwen. De koude heeft wel alles een stuk langzamer gemaakt, want nu er kacheltje staat zie ik ze heel snel vooruit gaan. ;)

 

@drux bunny: ja laten we hopen dat ze haar smaakje ook weer waar maakt, de geur die langs alle kant opstijgt laat gelukkig het beste vermoeden. :P

 

@2Rianne3: Thx en ik geraak telkens de tel beetje kwijt, maar ze zijn 22 september in me hokje gegaan en dat loopt altijd 12/12. Hoelang ik ze nog laat staan hangt beetje af van haarzelf, het ziet allemaal mooi wit en ik persoonlijk vind wat amber bij de trichomes wel lekker. Dus het zomaar nog wel week of 2-3 kunnen zijn, andere kant, soms gaat dat laatste stukje zo snel ... dus we zien wel :rofl

 

@twindaddy80: zo een stek nog wel, ze zijn niet zo dik gezaaid, heel veel succes gewenst twin en vooral ook heel heel erg veel geduld zou ik je willen wensen, want de beloning valt echt pas de laatste weken en dit gaat zeker ook op voor Sour Neville.

 

@thunderbolt42: Stijgen ze nu nog steeds richting plafond bij jouw :lol: heb je al geprobeerd om ze ferm en streng toe te spreken? of wijs ze even naar hun gebruiksaanwijzing B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grinnik kan het toch niet laten om ook wat dichterbij nog tekijken ;) Ach delen we ook weer met veel plezier.

 

gallery_10252_6594_679950.jpg

gallery_10252_6594_870575.jpg

gallery_10252_6594_164825.jpg

gallery_10252_6594_653493.jpg

gallery_10252_6594_619477.jpg

gallery_10252_6594_573931.jpg

gallery_10252_6594_505861.jpg

 

Zo ik hoop dat ik me pr0n quota weer niet overschreden heb deze maand, maar anders, ach voel me niet schuldig B)

 

Eerst toch weer dat :P en die :rofl bij elkaar zoeken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer overheerlijk uit......zo mooi :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig DLS!

 

Een plaatje...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...