Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supermennoow

7x Kc 36 Onder 150w Hps

Recommended Posts

ik heb hier mijn big bang zaad vandaan

de prijzen vallen mij erg mee je kan het zo gek maken als je wilt van 15 tot 70 euro voor 5 femin zaden

greenhouseseeds

succes met je kweek

bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed hoor menno

nix mis mee zo te zien

en idd altijd afzuigen :tu :smoke

 

 

houzgroen

 

 

 

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn zat goedkopere feminised seeds boeren ..... wat wel leuk is zijn de toekomstig greenhouse seeds verschillende varianten per 5 verpakt voor 25 euro... ( nee voor de gene die denken dat ik er eentje ben van greenhouse dat ben ik niet :tu )

 

nog zo'n een is :

 

royalqueenseeds

 

maar ff om terug te komen op je planten ze staan er nog steeds goed bij hoor !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het beeld vertekent maar het is niet alsof ik een haartje zie rond het midden van de stam in de oksel van een beginnend zijtakje

 

MAAR!!!! dat kan helemaal niet want jij mag zeker nog een week wachten op je geslacht !!! dan zullen ze er nog vroeg bij zijn !!!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_19298_6481_169110.jpg

 

tadaaaaa... de grootste moet niet al te lang meer doorgroeien :P

mn pc fan heeft hem al eens gewaarschuwd :P

 

wat vinden jullie ervan

 

na 1 week op 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

supahmenno rechts achterin is een man zo te zien en links achterin misschien ook is niet zo goed te zien op de foto.

je zou eens wat fotoos moeten maken als de lamp uit is en dan met een flitser of zo :P :P

want de kleur van een plant is vaak ook interessant.

verder vind ik het er zeer goed uit zien vooral de snelheid van je kastje.

ik denk dat je binnenkort met het wrede wrijf buig en knakwerk kan beginnen om de hoogte wat in te perken ze groeien nog 2 weken door nu.

blijf je volgen

 

 

houzgroen

 

 

 

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanwaar denk jij dat de rechtsachter een man is? ik had zelf ook al zo'n vermoeden hoor.. aangezien hij nogal weinig vertakkingen heeft vergeleken met de rest, en hij schiet wat meer de lucht in.

 

de linksachter lijk me ook een man maar die kan je nauwelijks zien op de foto's omdat die echt een ontzettende achterstand heeft op de rest. ik zal proberen vanavond foto's te maken van de plantjes individueel, zonder de lamp aan :P

 

thnx voor de reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat idd een mooi woest oerwoudje worden !!! ga je je handen vol aan hebben :P maar goed idd zodra geslacht bekend is ... mannen eruit knikkeren en lanzaam an maar gaan buigen en eventueel knakken !!!!! de boel zal zo prima op plekkie komen !!!

 

 

ziet er goed uit hoor !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx.. toch maak ik me ergens zorgen over :P

 

 

de temperatuur :P

 

Oke als de lamp aan is biljft de temperatuur lekker voor de plantjes, zo tussen de 25 en 30 graden.

maar als de lamp uit gaat schiet de temperatuur als een malle omlaag, binnen 20 minuten zit de temperatuur onder de 20. Sterker nog heb zojuist een echt dal gezien... 14 graden min

 

Nu weet ik niet of ik een of ander verwarmings elementje kan kopen dat automatisch de temperatuur rond de 25 graden houdt als de lamp uit is (en of die bestaan etc) en of dit noodzakelijk is?

 

zal deze temperatuuurverschillen de planten veel tekort doen? zal het uit eindelijk uitmaken qua opbrengst en kwaliteit? Deze verschillen lijken me toch wel heel heel heel extreem :S

 

graag reacties!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo staan ze er nu bij..

 

gallery_19298_6481_1181782.jpg

 

gallery_19298_6481_541544.jpg

 

gallery_19298_6481_398253.jpg

 

gallery_19298_6481_194233.jpg

 

gallery_19298_6481_430558.jpg

 

gallery_19298_6481_699076.jpg

 

gallery_19298_6481_1139535.jpg

 

 

vind sommige er maar beroerd bij staan of ligt dat aan mij??

Share this post


Link to post
Share on other sites

jepzz het begint nu slechter te gaan .... er zijn 2 oplossingen

 

aan klooien kijken wat ervanaf komt en een hoop leren van deze kweek en het mee nemen naar de andere kweek

 

of je haalt iets van bodem verwarming ( wortel temperatuur is belangrijker dan omgevings temperatuur voor de plant ) zijn o.a

 

te krijgen op www.leafman.nl ..... neem er eentje met een thermostaat ... instellen op 23 graden is perfect ... dingen kosten wel een paar tientjes maar geen levenslang mee !!!!

 

 

verder zie je geelblad verbaast dat je niet????? dat hij voedings te kort !!!! aangezien je nog een week of 8 mag is voeding duzz oook ECHT EEN MUST hebbie je bloei voeding al binnen ?? zo niet ken je daar als een speer achter anders zullen alle bladeren afsterven en mag je hopen op 40 gram droog ( mindere kwaliteit ) !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

HELAAS :P

 

al 3 mannetjes ondekt.. zijjn zowat de 3 mooiste plantjeS:( we zullen zien wat deze kweek nog word:P

 

bloeivoeding binnen!!

 

Plagron - Terra Bloom verhouding 1:200 gebruiken

hoe vaak moet ik dit gebruiken??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap niet dat jouw temp zo kan schommelen.hb je geen verwarming in huis ofzo????want hier koelt het echt niet verder af dan de 21,5.voeding heb j zeker nodig anders ga je een zeer beroerd resultaat tegemoet.ik zou beginnen met 2 keer per week.om af te meten kan je bij de apotheek spuiten halen.zeg er wel bij dat je voedingen moet afmeten anders kijken ze je raar aan als je lege spuiten kom kopen.

1:200 = 5ml per liter.dat moet goed te meten zijn volgens mij.

 

en tja de mannetjes zijn vaak de mooiste planten.gaan ook vaak flink d hoogte in.haal die mannen weg en maak plek voor je dames.met wat goede hulp en zorg halen die de achterstand wel in.

 

succes ik hou het in de gaten

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels één man eruit gehaald.

 

bij de andere wacht ik nog even om het wat duidelijker te zien.

 

bloeivoeding inmiddels gekocht en heb ze het ook al 1x gegeven.

 

waarom de temp zo laag komt? misschien omdat het kastje zo goed als tegen een raam staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff voor de zekerheid: De mannetjes niet eruit trekken he!! Gewoon afknippen onderaan de stam, anders verneuk je het hele wortelstelsel.

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een update.. weer ff geleden!

 

Heb inmiddels 3 mannen eruit geknipt

Staan nog 4 plantjes in waarvan 2 vrouwtjes en 2 nog niet zichtbaar

 

 

Alles bij elkaar:

 

gallery_19298_6481_725353.jpg

 

 

 

Vrouwtje 1 (vind haar er niet bepaald mooi uitzien ofzo) :

 

gallery_19298_6481_347552.jpg

 

 

 

Vrouwtje 2 (ook niet geweldig, wel verreweg de grootste plant, maar weinig vertakkingen enzo):

 

gallery_19298_6481_357874.jpg

 

 

 

Onbekend 1 (echt ontzettend klein plantje, weet niet wat ik ervan moet denken. Net een kropje sla? SUPER veel blaadjes bij elkaar en veel vertakkingen enzo maar groeit totaal niet in de hoogte?)

 

gallery_19298_6481_1060115.jpg

 

 

kan mijn foto van onbekend 2 niet vinden maar die lijkt beetje op vrouwtje 1.

 

 

ik vrees dat deze kweek een beetje teleurstellend zal worden? maar wie weet zit ik ernaast.

 

Overigens ben ik al blij met een gram of 30 zodat ik de grootste kosten eruit kan halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo dat dan? Het gaat best prima hoor! Het is je eerste kweek, remember! Denk nou eens terug aan hoeveel je al hebt geleerd in de tijd dat je dat kastje kwam ophalen en nu? Je weet nu toch al gigantisch veel meer van deze prachtige hobby af dan een maand terug? Dat moet je opzich al zien als de grootste opbrengst. Wat boeien die planten nou? Die groeien trouwens toch wel hoor!

 

-Einde sentimenteel betoog-

 

Excuses trouwens daarvoor, zoals ik in m'n eigen topic al aangaf ben ik momenteel wat ze noemen "baked". Een top 5 aller tijden! Ben er erg blij om, omdat ik het al lang niet meer gehad heb :rolleyes:..

 

Over de planten;

Hoeveel heb je er nog staan? Hoeveel vrouwtjes heb je al kunnen ontdekken?

Ik denk overigens ook dat je die lange plant goed in de gaten moet houden voor herma trekjes, kan zijn dat ie (nog) geen ballen vertoont, maar toch heel lang wordt.. Die kleine trouwens, dat komt vanzelf goed joh! Wees blij met de korte internodes, het is gewoon waarschijnlijk een erg indica gerichte pheno!

 

Dus, don't worry (too much), be happy!

 

Groeten,

 

Thomson

 

-Edit na 2 minuten naar de foto's kijken-

 

Je ziet nu trouwens dat links voor in het kastje (als je er voor staat) een lege plek ontstaat. Maak van een nadeel een voordeel: Als blijkt dat die lange een vrouw is, buig haar dan heel extreem naar die linker hoek toe. Zo zul je de beschikbare ruimte veel beter kunnen gebruiken en hier profiteer je van in de opbrengst! (believe me..) Alle beetjes helpen he ;)!

 

Die 30 gram haal je wel,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt gelijk

relaxed goed idee man:)

 

2 vrouwtjes + 2 onbekend nog steeds

hoe moet ik dat alleen precies doen? gewoon met een touwtje hem richting de linksvoor hoek trekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

over dat buigen wat thomson zegt ben ik het 100% mee eens ... nog voor ik zijn reply las dacht ik het zelfde ...

 

die lange jan ( lange lies in dit geval ) mooi buigen naar de plek die open is !!!

 

dan krijgen je andere planten ook veel meer licht !!! en zullen ze (maybe) sneller groeien

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey menno

 

wat ik adviseer is knakken.komt op hetzlfd neer al;s buigen alleen stop je de groei wat en kan d rst helemaal bijkomn.knakken doe je door de steel op de gewenste hoogte te pletten tussen duim en wijsvinger.niet helemaal door maar gewoon zover dat je hem fatsoenlijk kan om buigen.in de hoek waar je hem naar toe buig zet je een stok en daar maak je hem goed aan vast zodat de steel op de stok rust.nu kan je de lamp een heel stuk dichter op je planten hangen wat zeker ten goede zal zijn van je lage planten.houd wel rekening met het feit dat er flinke druk op de stok kan komen dus neem een degelijke.

succes

 

grtz twin

 

ps je kan ook meteen een stek trekken van de lange miep als je nog maar net in bloei zit.het is wel ff wat werk maar kan lukken.heb je gelijk een moeder voor de volgende ronde.

nogmaals succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het een en ander gebogen

 

nog steeds 2 vrouwtjse 2 unnknown!

vandaag weer wat bloeivoeding erin:)

gallery_19298_6481_72818.jpg

gallery_19298_6481_936539.jpg

 

en dan t plantje in het midden iets naar de lege ruimte rechtsachterin (waar de grootste vandaan komt) getrokken zodat alles mooi verspreid word en ze overal lekker veel licht kunnen vangen!

 

gallery_19298_6481_1008884.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man

 

ziet er goed uit hoor...

wat twindaddy bedoelt lijkt me zeker wel goed, dan kan je een mooi plat veldje maken en dan kan je je lamp lekker laag hangen.

Dan moet je zeker aan die 30gr kunnen komen.

veel succes!

Ik ga zaterdag weer verder met de bouw van mijn kastje :rolleyes:

Ben benieuwd hoe 't mij zal afgaan.

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...