Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bart420

5x Mako Haze, 1ste X In Secret Jardin Dr120

Recommended Posts

jajaja!!! de eerst geoogste plant heeft nu 8 dagen gehad om te drogen, t gewicht is 84.7 gram ;) !!! zal nog beetje indrogen en beetje tak eraf gaat t rond de 80 zijn denk ik, precies wat ik dacht voor deze plant! ik moet nog even wachten maar dan gaat totaal zeker richting de 500 want dit was een van de planten uit 11 liter pot met minste toppen!!

gallery_13071_6452_718602.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pool is nu gesloten.

 

cannabizznis 350

schaapje 380

styn 390

bolf 408

LSDAFFY 413

ovred 425

masteryero 498

bart420 500

jappie 78 528

 

de plant die gister heb gewogen is nog 1,4 gr lichter geworden plus wat takjes eraf zit nu op 81,7gr.

 

maar vandaag de volgende maar nu uit een 25L pot gewogen... toen ik de stapel toppen zag durfde ik em even niet te wegen.. ;) duidelijk veel meer dan voorgaande..

toen de stapel toch eindelijk op de schaal lag.... 150,2gr :P zoveel had ik echt niet verwacht! had 120 gegokt maar lekker hoor!! er zal nog wel een kleine 5 gr af gaan denk ik want ligt nog maar 6 dagen te drogen maar echt boven verwachting!!

 

over paar dagen komt de rest die heeft echt nog paar dagen nodig.

 

ltrs :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeey ik wist niet dat we hier konden stemmen! nou dan doe ik het toch maar voor de lol ik gok 543 gram! mooi plantjes had je trouwens geniet ervan!

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ blommer

 

dat was voor de oplettende lezers ;) volgende keer zal ik t iets eerder aankondigen, was wel beetje lastminute..

Share this post


Link to post
Share on other sites

net van de laatste 3 plantjes de toppen afgeknipt en de schaal gelegd... en wat een berg B)

 

plant 1 uit 11L= 81.7

plant 2 uit 20L= 149.8

 

die had ik al, nu deze erbij

 

plant 3 uit 11L= 97.8

plant 4 uit 11L= 121.5!!

plant 5 uit 25L= 186.1!!

 

toen ik deze getallen zag moest ik nog een keer goed kijken en t is gewoon niet normaal!! nu zal dit nog zeker aantal grammen verliezen omdat t nog niet totaal droog is maar toch vet veel!!

 

is nu in totaal 636.9 ook nad ik nog 7 gram toppen die in er voortijdig uit moest knippen ipv toprot kom ik op 643.9

hier zal zeker 600gr totaal droog van over blijven dus ik heb dik de 1gr/w gehaald!!!!

 

echt ik geloof t nog steeds niet.. nu heb ik wel voor t eerst in DR120 en adjustawing en lumatek eVSA gewerkt dus deze combinatie moet t erg goed doen. zeker als je bedenkt dat ik meeldauw en toprot problemen heb gehad en daardoor ook iets eerder ben gaan oogsten. en heb natuurlijk mn planten buiten laten voorgroeien zodat ze flink stevig waren maar toch, VETTE SHIT OUWE!!!

 

ik ben totaal tevreden op dit moment. nu is kijken of mn volgende ronde ook zo'n succes gaat zijn!

 

hier nog even wat pics

 

gallery_13071_6452_980113.jpg

 

hier de toppen van de laatste plant 186,1 gr. zal denk ik wel 175 vanoverblijven.

 

gallery_13071_6452_2366553.jpg

 

hier de toppen van, linksboven plant1, midden boven 2, rechts boven 3, links onder 4 en rechts onder plant 5.

 

als alles echt droog is zal ik t uiteindelijke gewicht nog even vermelden.

 

dat betekent trouwens voor de gokpool dat jappie 78 t dichtst bij zit, maar aangezien hij zn stem na al 1 bekende opbrengst heeft gegeven zal ik ook masteryero een sample sturen, deze had voor dat er iets bekend was al zijn stem gegeven. graag wel even een klein smokeverslag posten aub! pm jullie even.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd ik voel me zo blij als een klein kind :D danmm mako haze !!!!1 deze zie je hier duzzz bijna nooit en als het er is kan je gaan voor de hoofd prijs voor 11 tot 12 euro ... en dan is het vast niet zo gekweekt als bartje nu heeft gedaan ...

 

ik verheug me er nu al helemaal op !!!!!

 

:) B) B) mijn dag kan niet stuk ... is een keer gewonnen met 'gokken'

 

zit er normaal ver vandaan ( nu nog eigenlijk :) ) maar goed ...

 

super relax bart !!!!! yero gaat gewoon weer is mako roken !!!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egt een dikke opbrengst Bart

 

Goed gedaan jonge

 

laat het je smaken

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ klaas

 

voor zo'n ronde ga ik zeker weer! deze nog niet geproefd want is nog niet goed droog, maar hiervoor ook al gegroeid en die smaak is zeer aangenaam B)

 

btw dat wordt maar 1 rookverslag, jappie rookt niet hoor ik net dus wordt alleen van masteryero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super opbrengst! B) Proficiat! Ik kijk al uit naar het rookverslag!

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer netjes gedaan amigo!!

Ach ja hou je een lekker rokertje voor je zelf over,geniet B)

Wat wordt je volgende opzet??

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is nog kleine 10gr afgegaan maar dat is t wel zo ongeveer, zit dan op 627.9+7= 634.9gr B)

 

komt op 1.06gr/w uit dan, nice!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker netjes gedaan.

Veel geleerd van jou kweekverslag!

Veel succes met je volgende ronde, die zal ik vanaf het begin volgen!

 

Greetz Antiliaantje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...