Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ricop2

400 Man !! Wereld Record Meeting

Recommended Posts

bongs are better .. leef je uit zou ik zeggen ... upload je flyers ed .... dan ga ik een programma proberen te schrijven ,

waar geen rekening word gehouden met de kosten ( deze komen namenlijk pas te voorschijn als het hele plan op tafel

ligt ,, Ik heb ook wel zo connecties ... evenementen Ed dus moet te regelen zijn en underground is leuk ,, maar goed .

ik denk dat er hier ook wel een paar stillen mee lezen . (niets aan te doen al denk ik dat ze ons wel een kans geven ons

zelf van onze goede kant te laten zien ... en als iedereen een introducee mee neemt .. weten ze toch al niet meer waar ze moetten zoekken ,,, wedden dat introducee's staan te springen in een rijtje !!! .... dus het plan komt er ..... ....Pm suggesties ,

 

Latten we stellen dat het beste idee ( uitvoerbaar ) beloond wordt ... Hij mag bv de gezamenlijke 2 meter joint roken die we gaanm draaien WWWWOOOOT we kunnen een wereld record breken met zijn allen joint delen met 400 man

 

 

400 man 5 gram pp dat word een beste kneiter

 

@ bb quote :400 man dry.gif

 

Eerst eens kijken hoelang dit topic overeind blijft,.....maandje of 2 ?? whistling.gif..

 

Zo niet Haal jij de vloei .. ??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit haal baar of niet ?? opgeven bij rico p2 !! pm en ik stel een lijst samen .... Je hebt 9 maand de tijd om die dag op je kalender vrij te houden,treinkaartje te kopen , wietje te growen ... voor het festival !!

 

 

*kom je alleen of neem je iemand mee ...

*laten we een poll houden voor de locatie ... ( of iedereen is het er gewoon mee eens dat een kneiter met 400 man gewoon in amsterdam moet worden gerookt

*zijn er sponsoren ... Denk aan promotie matriaal ( bekers ) (snoep) (aanstekers) ik ben van mening wil je je shop , product promoten ,op deze dag val je onder sponsor !!!

*tevens opzoek naar een aantal securety !! 1 op 50 man leek mij niet onverstandig !!! ( mischien zit er wel een leuk t shirt voor je in !!! ) wie wil komen en kan er door voor uitsmijter !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik doe wel flyers en stuff, maar ik moet een beetje een idee hebben.

 

dus wat er moet opstaan (kan later nog aangepast worden)

thema (rasta???)

als je een toffe afbeelding hebt mag je die ook hier zetten.

 

Zorg gewoon dat alles legaal blijft.

We moeten (zelf of flyers) de nadruk leggen op 18+ en 5gram-

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd het moet wel allemaal legaal blijven of iig gedoogd :lol: ...

 

ik denk persoonlijk dat het enigste moeilijke om 400 personen bijelkaar te brengen is dat het juist de volwassenen zijn !!!! de meeste nemen geen moeite (meer ) wat wel jammer is ( maar begrijpelijk als je al 10 x op een flop meeting bent geweest ) maar goed ....

 

als je iets organiseerd onder de jongeren -18 heb je alleen wat flyers nodig en iemand met een bekend gezicht voor de omgeving en een grote 'bek' ... als we in ede een geslaagde meeting willen en alleen letten op die 400 personenen hebben we ze zo ik den kalleen dat de gemiddelde leeftijd uitiendelijk 17 dan zal zijn ...

 

dat is niet wat we willen dat snap ik ... maar het probleem zit hem gewoon in luie volwassene ... niet altijd per definitie de lui blower ... maar meer de (10 jaar ) ervaren blower ...die heeft schijnbaar nergens geen kracht meer voor en ook geen zin an iets ... mocht dit hier bij de meeste niet zo zijn voel je dan niet aangesproken hoor :( kom dan maar gewoon :) :P !!!

 

verstandig is nadat er een concept is meteen een datum te prikken of iig een week nummer !!! als je dat nu al doet zoveel maanden van te vorne is het onzin als mensne niet kunnen ... meeste bedrijven moet je een maand van te voren vrij vragen laten we gek doen en er 2 maandnen van maken ... als we de datum duzz vast stelln 4 maanden van te voren kan niemand met smoesje aankomen dat die niet kan .... tuurlijk zullen er wle mensnen zijn die verjaardagen hebben of weet ik het wat ..

 

maar dat het te vroeg van te voren word geplant zal dan onzin zijn !!!

 

 

en ff over die flyer ... ga als uitgangspunt voor een 30+ er dus neit al te hip met weet ik het wat want dan denken de meeste dat het een house party word .. meeste smoker die wat ouder zijn zitten daar niet meer op te wachten ... tsjaa en de jongen broekies zoals ik komen tog wel waar der een dikke J is .... daar heof je ook niet zo zeer een blitse flyer voor te maken !!!

 

misschien is het wat om iig ook flyers uit te delen in coffeshops rond den haag in de shop ... tsjaa en omgeving beetje mond op mond reclame is niet verkeerd natuurlijk ...

 

betrek er iid wat leuk organisaties bij ... misschien willen ze wel bij thegrowshop wat doen... leuk standje voor ze regelen dat ze er wat mercandises ( of hoe je het ook spelt ) kenne verkopen ... of we regelen sponsoren via leafmen .... die gastne hebben ECHT wat goed te maken onder kwekend nederland sinds het overgenomen is ;) dit word dan hun kans :wacko: ....

 

danmm ik krijg nu al zo'n beeld voro me als dominator biggest outdoor hardcore festival from the world :) alleen dan met muziek waar iedereen het op ken vidnen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga zo door :wacko: :P

Zeer vermakelijk om te lezen :( :lol:

ben benieuwd of het jullie lukken gaat...

succes, Fruts ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muziek : Kijke of ik de minimini mouse man kan strikken (eek A mouse)zoek maar op yooutube ,, hij is ook niet vies van een jointje.. record poging (dus promotie van zijn cd's ,muziek)

 

@maistero (geweldig om te lezen en je inlevingvermogen in de Jeugd van tegenwoordig) 30+ is idd een heel mooi uitgangs punt voor een flyer de gulden middeweg ... dr zal ook inderdaad iemand om id of iets dergenlijks moeten vragen voor er aan de j word geslurpt !! zeg maar !!! onder de 21 jaar (id meenemen als ze je dr in de shop ook vaak om vragen :wacko:

@bongs houd het simpel ...music teken gewoon een palm boom ofzo

en houd het in thema wereld record breken !!!

en wat wel niet te denken van activisten .. een of andere boze moeder die een emmer water over de kneiter heen gooit

of erger nog de brand weer !! ;)

 

een of ander lange hoes ofzo !!! (ik denk dat dit toch wel het ergste is wat er kan gebeuren !!!!

 

een paar wizzz kids die uitgaan vinden hoe we een kneiter van +- 40 meter gaan lang gaan bouwen !!!

of word ie toch iets dikker en dus korter ? (mischien moet het op prive terijn om dat op openbare plaatsen waarschijnlijk volgens de wet niet gerookt mag worden ( wiet in lk geval )

 

ok dit was hem weer

 

hoeveel records kunnen we tegelijk halen Lengte en samen Joinen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En is er al een lokatie bekend. Ik denk namelijk dat als je een lokatie hebt, dat je ook ruim op tijd aan de betreffende gemeente door kan geven dat er 400 blowende lui in zijn gemeente staan. Daar moet die dude natuurlijk wel ff over nadenken. Maak er een leuk praatje bij, (recordpoging, promotie voor zijn stad) en hopelijk komt het dan wel goed. En over recordpoging, moet dan het Guinness Book of World Records er dan niet worden bij geroepen. En dan misschien wel gelijk een nieuw recordje, Meest Stonede Persoon Ever... zal een hoop grappige kandidaten opleveren haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm.... ben ook benieuwd of het hun lukken gaat..

alles lukt in theorie hee, maar de praktijk..

 

veel succes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dan wat word de locatie POst een locatie en de 6de zal hem worden !!!! ik begin wel alvast ....

 

timboektoe ,, zo dat was 1 op naar 6 !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat wordt leuk!

 

Ik kom natuurlijk ook mits tijd.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En heel langzaam sterft het topic... (zoals verwacht)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen we het in groningen !!!

,,,, ik zal van de week paar telefoontjes plegen kijken wat het opleverr ..

hopen dat ik nog wat hulp kan krijgen ... anders moet ik ook maar direct mijzelf inschrijven bij het book off record voor groots evenement verzorgt door 1 persoon !!!

En heel langzaam sterft het topic... (zoals verwacht)

Share this post


Link to post
Share on other sites
anders moet ik ook maar direct mijzelf inschrijven bij het book off record voor groots evenement verzorgt door 1 persoon !!!

 

Of meest kanzloze recordpoging, verzorgt door 1 persoon :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
En is er al een lokatie bekend. Ik denk namelijk dat als je een lokatie hebt, dat je ook ruim op tijd aan de betreffende gemeente door kan geven dat er 400 blowende lui in zijn gemeente staan. Daar moet die dude natuurlijk wel ff over nadenken. Maak er een leuk praatje bij, (recordpoging, promotie voor zijn stad) en hopelijk komt het dan wel goed. En over recordpoging, moet dan het Guinness Book of World Records er dan niet worden bij geroepen. En dan misschien wel gelijk een nieuw recordje, Meest Stonede Persoon Ever... zal een hoop grappige kandidaten opleveren haha

Ik denk niet dat ze staan te springen om dat soort promotie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wrm zou het van 1 persoon moeten afhangen ... ik had juist wel wat steun verwacht juist van de mods ...

ik vind het totaal geen kansloze record poging , Het is een leuke consiquentie van het rook verbod zeg maar ...

Maar goed ik kan het natuurlijk altijd via een andere route proberen ... @ bb niet mijn kansloze idee gebruiken in de toekomst he ...

 

bram ik hoop dat mijn toppen zo hard worden als gij kunt zijn !!

 

suggesties nog steeds welkom

 

@LordQuas ik stond jaartje of tien terug altijd bij het gemeente huis te roken ..

wellis waar dat een wethouder(politieke invloeden ect ) opmerkte dat ik een afgaan wietje aan het roken was

ik was met stomheid geslagen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wrm zou het van 1 persoon moeten afhangen ... ik had juist wel wat steun verwacht juist van de mods ...

 

ik denk dat de mods je heus steuen, echter zal je alles zelf moeten regelen.

 

dat een wethouder(politieke invloeden ect ) opmerkte dat ik een afgaan wietje aan het roken was

ik was met stomheid geslagen !!

 

Openlijk toegeven zullen ze het niet, de halve deelraad hier rookt, echter alleen als moeder de vrouw het haalt, zelf zie je ze niet in de cs,,,,

 

Inderdaad een dom, onnodig toppic, ik denk dat jullie niet eens 40 man bijeen krijgen, op het moment dat er een bijdrage bijkomt komen er.........8

 

Toch veel succes gewenst met het organiseren ervan...

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd stoned again ik kan mij inleven het topic is ook eigenlijk vanaf het begin af aan

steeds aangepast op nieuwe suggesties .. van meeting naar festival naar record poging

en het liefts een grote combinatie er van ,, ik ben een doorzetter !!! en zal dit topic zeker niet laten sterven

 

Maar het moet opgesplitst worden ...

*record poging

*festival

*meeting

 

Recorpoging : kost haast geen geld .. enkel de inzet van de smokers en een half grammetje wiet ..

De vloei niet te vergeten .. ik neem dit stukje papier graag voor mijn rekening !!

 

Festival met artiesten : dat kost idd geld .. en niet zo'n klein beetje ook .. er is echter wel een grote maar ..

Waarom niet de organisatie van een ander festival aanspreken & vertellen van ons evenement .. nee heb je ...

 

Meeting hier is het uiteindenlijk mee begonnen natuurlijk .. de setup van een grootse Meet & Greet ...

Dus er zal spoedig een topic ontstaan Recordpoging code : BigJoint

 

om dit topic uit te diepen ,anders krijgen dr een aantal mensen gelijk (de grootste motivatie mischien nog wel )

( bedankt voor het wakker schudden )

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
bram ik hoop dat mijn toppen zo hard worden als gij kunt zijn !!

 

Ik wil je heus niet afzeiken hoor,.....maar als we morgen kunnen protesteren op de dam om cannabis legaal te krijgen,

en er zouden 1000 man voor nodig zijn, dan staan er nog geen 400 :P

 

en steunen doe ik je ook, zodra jij 399 aanmeldingen hebt, zal ik jouw 400 'ste zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan nr 400 is dr nog 399 te gaan heheh ,,, nee grapje bedankt voor je reactie .. zodra ik wat uitgeslapen ben en mijn werk van deze week af kan krijgen ga ik dr eens hard mee aan de slag ... ik lanceer wel een of andere website ....

Word vervolgd .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

398

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wordt een locatie altijd zover in een hoek gestopt in Nederland?

 

Denhaag, Groningen, Maastricht het kan niet op.

Het liefst naast de deur...

Waarom niet centraal in Nederland?

En denk niet dat 400 haalbaar is.

 

Toch succes, als het zover is krijg ik graag een pm van je :verrygood

 

-

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt suf toch niet vermoord he doc? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhmmmmm ik wil geen spelbreker zijn maar..... ik heb vroeger bij ID&T gewerkt weet je wel de orginisator van Mysteryland enz enz.

en heb daar ook een cursusje festivals organiseren gevolgd...

 

First off all als je een meeting cq festival wil organiseren en je komt boven de 200 man (pin me er niet op vast kan ook 300 zijn) komen er allerlei dingen in het beeld.

Let wel het maakt niet uit waar je het doet maar in de gemeente zou ik ook maar is navragen mbt vergunningen doe je dat niet en ga je ermee door dan kan je festival of meeting binnen een half uur ontruimt worden door de Politie cq ME.

Dan komen ook nog is de eisen van de hulpdiensten denk aan de bereikbaarheid voor Brandweer en Ambulances, dan komt je catering ernog is bij sanitaire verzieningen, EHBO (is verplicht boven de zoveel bezoekers)

Kaart verkoop (administratie want de belasting wil ook meedelen offcourse)

Dan je boekingen en roosteren van bands,dj's enz enz

 

Geloof mij als ID&T een feestje gaf ging daar een jaar plannen van vooraf, en okee daar ging het om duizende bezoekers, ik wil alleen maar zeggen verzind voor gij begint, dit doe je niet ff 1,2,3.

 

Advies wil ik altijd wel geven als men dit echt wil doorzetten maar is heeeeeel veeeeeel werk.

 

Groeten en succes,

 

Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...