Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tnt

Outdoor Speedgrowing With Double Fun

Recommended Posts

Gaat goed daar he tnt? Mooie groene planten, niks op aan te merken. Of toch wel.....:P

 

Ja ik hoop dat je vanaf nu alleen maar vrouwtjes zal tegenkomen!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

high tnt :dope:

 

Zo dat gaat mooi he :P

Der komt een mooi weekend aan dat doet ze zeker goed.

 

 

GR knutsel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor julie reacties.

 

@bazz fucker

Ik hoop ook op veel vrouwtjes,gelukkig zullen de meesten nu heel erg snel bekend worden en doordat ik ze zo laat in het jaar heb gezet zullen ze maar heel erg kort in de voorbloeifase blijven zitten omdat de dagen al heel mooi kort zijn.

En zoals je kunt zien begint het aardig vol te worden dus als de mannetjes om zijn hebben de dames weer meer ruimte

gallery_5624_5927_1943692.jpg

 

 

@knutsel

Het weer was de laatste week zoizo niet slecht lekkere warme nachten en toch elke dag wel wat zon,nu nog een hele mooie september en bigin oktober hebben!!

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat worden nog mooie volle struiken

succes met het weer , hier is het goed op dit moment

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tnt,

 

 

Die struiken staan er prachtig bij :P .Die hebben potentieel voor dikke toppen te produceren hopelijk blijft de zon nu schijnen :dope: :P :D

 

Vroome :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt vroome en buble

 

vroome als het weer zoals vandaag blijft dan zit alles goed :D :P

Maar dit wekend zullen ze er in ieder geval de volle 100 % van genieten

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een update helaas alleen in het donker,maar dat kan ook wel wel leuke fotos geven

 

Vandaag is alle onkruit weer weg gesnoeit en netjes gemaakt,en we hebben vandaag vismix gegeven in een hele zware dosering omdat het toch volle grond is en buiten bladvoeding om hadden ze niet veel gekregen

 

gallery_5624_5927_366313.jpg

 

gallery_5624_5927_1907376.jpg

 

gallery_5624_5927_111615.jpg

 

gallery_5624_5927_1541657.jpg

 

gallery_5624_5927_812418.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn dat ziet er allemaal lekker uit daar tnt

krijg verdorie weer zin in een joint

jullie maken een WEEDJUNK van mij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

id die zien er knap en tevreden uit ;)

wees maar zeker dat er bij mij volgende ronde ook zullen binnen staan

er zijn er toch wel een paar die nog in de breedte zijn gegroeid,zoals die van de 2de foto.

maar nog steeds geen bloei? ;)

doe zo verder :(

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties

 

@Drux bunny

 

Er zijn gelukkig al wel bloeiverschijnselen alleen nog niet bij allemaal,maar met deze kortere dagen die we nu al hebben zal dat volgende week zekers allemaal bekend zijn

 

TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks masteryero,woensdag zal ik weer proberen om een update te doen maar in ieder geval vrijdag.

Dan kunnen we ook meteen zien of de voeding nog voor wat extra's heeft gezorgd,en niet alleen men hernia van het water ernaartoe shouwen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi spul heb je daar :D

ik hoop voor je dat je straks door de "bomen" het "bos" niet meer kunt zien :lol:

 

grtn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik altijd een spray op DEET basis. Hoe sterker de beter, tot 50%.

Anders loop je wellicht een kwaaltje op waar zelfs wiet niet tegen helpt. :D

 

Groet, hjm

 

 

En dan nu een nadeel van gerilia.

 

TEKEN

 

ik heb er net weer 4 van men lichaam gehaald,gelukkig controleer ik mezelf nadetijd altijd goed maar het blijft oppassen \

 

 

gallery_5624_5927_387132.jpg

 

TnT

 

 

Water de (zeiknatte Nederlandse) natuur in sjouwen?

Maar je plantjes zien er super uit. TOP

 

 

Gr. hjm

 

 

Thanks masteryero,woensdag zal ik weer proberen om een update te doen maar in ieder geval vrijdag.

Dan kunnen we ook meteen zien of de voeding nog voor wat extra's heeft gezorgd,en niet alleen men hernia van het water ernaartoe shouwen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties

 

@hjm

Ik heb een sticky gemaakt over het hoe en wat te doen over teken,meschien kan je daar oko de reaply neerzetten?

Hier is de link

http://www.wietforum.nl/Teken-Het-Hoe-En-W...oen-t46334.html

 

En over het water geven,regenval met planten in de volle grond mits ze op een goede plek staan is eigenlijks nooit een probleem,maar omdat de brandnetels eromheen en de double funs zelf de voeding uit de grond trekken is het verstandig om dat soms weer even aan te vullen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey TnT

 

ziet er erg goed uit , daar gaat nog wel wat moois van af komen

 

Aan het weer van vandaag ligt het in ieder geval niet

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt da dende het is idd heerlijk weer,zo lekker dat ik vanavond meteen even nieuwe fotos ga schieten!!

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey tnt.

 

de mannen er nu al uit? vd week kon ik ze makkelijk checken allemaal en lieten ook de wijven hun voortekenen zien :D

 

nu totaal zo 20 vrouwen over, van groot tot klein.

 

viel me wel op dat de vrouwen in 90% van de gevallen veel verder ontwikkeld waren als de mannen kwa groei.

 

groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van cees bloeit redelijk vroeg, die is al een tijdje bezig.

 

maar deze, weet niet van wie precies, begint later.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de zaden van cees namelijk, deze wil ik indoor gaan breeden voor volgend jaar's geurilla kweek.. Ik weet dat er verschillende zaadbanken double fun aanbieden. Hier schrok ik eerlijk gezegd een beetje van omdat ik toch echt een vroegbloeier moet hebben voor in het mais volgend jaar..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties fcgroningen en cannabusinesss

Waar jullie niet naar gekeken hebben is dat deze planten pas eind jullie gezet zijn,het kost altijd een tijd voordat ze genoeg ontwikkeld zijn voordat ze de bloei ingaan.

Je kan het het zelfde bekijken als je een plant meteen op 12 12 indoor zet dan duurt het ook langer voordat ze hun bloei laten zien.

 

Maar hehe en nu komt het het geslacht is bijna bij elke plant helemaal bekend,alleen de acherblijvertjes moeten nog even!!

 

Vandaag heb ik er 7 mannen tussen uitgehaald en minimaal 15 dames zijn bekend en alle allermooiste planten waren dames !! er zitten nog een stuk of 7 a 8 waar ik nog over twijvel waarvan ik denk dat ongeveer de helft man is.

Dit zou dus ongeveer gaan betekenen dat ik rond de 16 a 20 dames over hou,wat een hele lekkere score man vrouw verhouding is

 

Hier de foto's

 

gallery_5624_5927_961877.jpg

 

gallery_5624_5927_150162.jpg

 

gallery_5624_5927_1090656.jpg

de mannen

gallery_5624_5927_1578960.jpg

 

gallery_5624_5927_503864.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb de zaden van cees namelijk, deze wil ik indoor gaan breeden voor volgend jaar's geurilla kweek.. Ik weet dat er verschillende zaadbanken double fun aanbieden. Hier schrok ik eerlijk gezegd een beetje van omdat ik toch echt een vroegbloeier moet hebben voor in het mais volgend jaar..

 

Greetz

 

 

wat in mijn tuin staat is van cees.

 

zal morgen even updaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fcgroningen

Het in de bloei schieten hangt van veel af oa de hoeveelheid licht dat ze krijgen en de groote van de pot,en waneer ze gezaait zijn.

 

Als je bij keesthemad kijkt dan zie je dat ze al volgens mij 3 of 4 weken in de bloei staan en dat in de volle grond,dit zijn de zelfde zaden als dat ik gebruikt heb maar dan pas eind julie gezaait.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer verwacht je te kunnen oogsten? Denk je dat je het gaat redden voordat het weer tegen gaat zitten?

Geluk met het weer toegewenst aan alle buitentelers dit jaar. Vorig jaar was huilen met de pet op voor veel mensen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...