Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tnt

Outdoor Speedgrowing With Double Fun

Recommended Posts

@whazzup het begint straks idd de tijd te worden voor stokken,ze zijn nu tussen de 60 en 80 cm hoog.

Alleen was het meer men bedoeling om pas stokken te zetten als ik de mannen er uit heb,dat zal hopelijk eind volgende week zijn.

 

 

@Wietvriend

Ik zal het zekers uitzoeken bedankt voor de info,er zijn volgens mij genoeg manieren om het veld mooi kaal te krijgen

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt wieden! ;)

 

Ach, zodra je stekken/planten eenmaal een flinke voorsprong hebben komt het niet zo nauw meer toch. Komt de bio-diversiteit ten goede! :wacko:

Misschien sneller beestjes, maar ook weer sneller vijanden van de beestjes..

 

Succes met je mooie kweek in ieder geval,

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kweek is dit jaar meer een testkweek voor volgend jaar,zo kunnen we dus goed zien hoe ons de plek bevalt en als iemand anders hem niet vind,volgend jaar komen de planten dus een stuk eeder te staan waardoor ze zekers breder zullen worden en de grassen en brandnetels minder kans hebben om mee te groeien.

Als je nu goed naar de laatste fotos kijkt kan je mooi zien dat we er gewoon met een heggeschaar doorheen zijn gegaan om al het onkruit on toom te houden,wel veel werk maar dat is het zekers waard.

De tekorten die in de grond zetten willen we deze winter aanvullen door koeienstrond en kalk te strooien en dat goed doorelkaar te mengen,dit betekend dus alleen helaas wel dat het onkruit er ook nog beter zal groeien.

Maar door jou waarschuwingen van roundup bedacht ik met net warom leggen we er niet een groen zijl neer deze winter of in het voorjaar waardoor er niks meer onder kan groeien en we meteen makkelijker kunnen beginnen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guerilla heb ik jaren niet gedaan, heb maand terug hier en daar wel wat LR#2 zaad in de grond gestoken maar nog niet gekeken.

Vroeger (vroegah ;p ) teelde ik in het boerenland wel guerilla, onkruid was eigenlijk maar een minor enemy, zeker als je sativa bomen hebt van 3 meter.

In de jeugd groeien ze elk plantje in de buurt er ongeveer uit en kan me niet herinneren veel onkruid verwijderd te hebben.

 

Ik wilde ook een zo onopvallend mogelijke plek, dus niet teveel op een tuintje lijken. Dus ook niet teveel wieden.

 

Grootste vijanden daar waren ree-en en hazen. 1 plant is eens helemaal teruggetopt tot vlak boven de grond. Dat was mijn lievelingsplant, de grootste en snelste groeier ook. snif snif

Hij overleefde en is ge-eindigd met 2 lange takken/toppen.. ;)

 

Je kan voor het zaaien/planten de boel handmatig wieden en/of spitten, heb je gelijk wat groenbemesting..:wacko: Als je weer stekken poot, dan heb je daarna weinig werk meer. Als je zaait wellicht iets meer maar denk dat het allemaal flink meevalt!

Mocht het hier en daar de spuigaten uitlopen dan heb je het handmatig zo weggewerkt.

 

Geluk!

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat van belang is met bemesten van de grond met koeienstrond is dat je dat ver vantevoren doet(minimaal een paar maanden) zodat de grond het gelijkmatig op kan nemen en dat het goed verdeeld is.

 

Het nadeel daarvan is dat in die maanden het onkruit het ook extra lekker heeft als je er niks aan doet,en dan ben je dus nog niet eens begonnen.

Vandaar nu het iedee om een paar weken vantevoren alles plat te halen en daar een zeil overheen te leggen zodat het als we beginnen heel mooi kaal is

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt als een stak plan ... maar ja dan moet daar echt niemand komen ... een voor een leek vallen wat cannabis planten vaak niet eens op ... maar zo'n groen zeil zal das wel verdacht ...

 

maar ja eerst deze grow maar is zien te oogsten ;) :( dan kieken we volgend jaar wel verder tog ;)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

daar heb je wel een mooi veldje ;)

al teken van bloei te bespeuren ?

mooie planten en hopelijk ook een mooie opbrengst

groetjes db

Share this post


Link to post
Share on other sites

He db dat hoop ik vanavond te weten!!

we gaan er langs om de planten wat extra voeding te geven,en meteen kijken of de mannen bekend zijn.

 

Als het deze week niet is zal het volgende week wezen maar lang duren zal het zekers niet meer

Ik wist toen ik ze zette al dat het wat langer ging duren als normaal met buitenplanten die al verder ontwikkeld zijn,maar heb het risico genomen om ze pas op 23 julie te zetten.

 

Met het beter aankomende weer is het volgens mij niet eens een slechte keuze geweest

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

einde van de middag ga ik weer een kijkje nemen,ik hoop dat er een paar mannen bekend zijn geworden,maar een beetje zon zou nu wel lekker zijn ipv de constante mieser regen..

 

 

vanavond dus nieuwe fotos en hopen dat ze ook nog wat gegroeit zijn

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat er al op te wachten :wacko: nou dat word vann8 dan bekijken of morgen ochtend ;) tsjaa zou wel fijn zijn als ze nu begonnen met bloeien dan zijn ze eind oktober nog klaar !!! anders word het wel erg link ;)

 

greetzzz masteryero

 

ik zat er al op te wachten :wacko: nou dat word vann8 dan bekijken of morgen ochtend :( tsjaa zou wel fijn zijn als ze nu begonnen met bloeien dan zijn ze eind oktober nog klaar !!! anders word het wel erg link ;)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook wel benieuwd of ze al bloeien en of ze er nog staan ook van wege de wind de laatste week

Zo'n zeil is nog niet eens zo'n gek idee , het gaat er onder lekker broeien en als je het laat liggen en alleen gaten prikt om te zaaien of stekken te plaatsen dan blijft de onkruid ook weg

Risico om ondekt te worden is natuurlijk wel groter

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey Tnt ben benieuwd naar je update man

 

ik heb zelf ook een 50 tal planten op verschillende guerilla plaatsen staan

 

heb het naast mijn andre topics alleen te druk om daar ook een topic over te maken

 

Succes met je dubble Funs , hoop dat ze snel gaan bloeien

 

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor julie reacties.

 

Ik ben bij de planten geweest en zou ook fotos maken!

Helaas was ik zo dom om wel het fototoestel mee te zeulen maar vergeten de batterij uit de oplader te halen hehe

Morgen zal ik het goed maken met foto's

 

Ze zagen er in ieder geval heel erg mooi uit met 3 beetje achterblijvers van rond de 60 a 70 cm en de rest zit tussen de 80 cm en 1.10 meter

De eerste bloeiverschijnselen waren ook al te zien maar 100% zeker was ik nog niet (dit zal volgende week wel komen)

 

Maar morgen dus pica's

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk de foto's.

 

Ze gaan nog steeds heerlijk.

 

 

gallery_5624_5927_135626.jpg

 

gallery_5624_5927_1579416.jpg

 

gallery_5624_5927_1695627.jpg

 

gallery_5624_5927_1097693.jpg

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan nu een nadeel van gerilia.

 

TEKEN

 

ik heb er net weer 4 van men lichaam gehaald,gelukkig controleer ik mezelf nadetijd altijd goed maar het blijft oppassen \

 

 

gallery_5624_5927_387132.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

zien er goed uit

hoe komt het eigenlijk dat ze niet in de breedte groeien ?

hopen dat ze rap in bloei gaan :D

dat is zeker een hele boswandeling voor je aan je planten bent, 4 teken :P

gelukkig heb je ze direkt gevonden

hoe ze groen :dope:

groetjes db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teken, haha een vriend van mij is tekenmagneet, die heeft er 20-30 na een half uurtje door het bos lopen... Maar na honderden teken verwijderd te hebben en een testje nog steeds geen lyme...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit tnt :P

 

Ze staan er allemaal mooi recht bij :D

Wat een rot beesten die teken, het is idd maar goed dat je ze snel hebt gevonden.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor julie reacties !!

 

@drugs bunnie

De planten staan pas sinds 23 julie,hierom denken ze maar aan 1 ding en dat is groeien,de breedte is dan niet meer van belang maar alleen de hoofdtop.

 

teken zijn idd rotbeesten maar als je er binnen 24 uur bij bent is er niks aan de hand,gewoon goed controleren en dan komt alles goed.

TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

OWWW nice picca weer :D ze gaan goed :dope: tsjaa en om eerlijk te zijn denk ik dat je met deze beslissing juist toprot tegen gaat ... de planten zullen niet breed worden nee ... hier en daar nog ene mooie zijtop ontwikkeling maar vooral de hoofdtop :P...

 

daardoor zal de wind er ook beter door kunnen komen en daardoor de toppen sneller drogen als ze nat worden door regen ... erguhh pinter van je ... ( of is dat gewoon een bijkomend gelukje voor je ???)

 

verder ff over teken... een kennis van mij is ECHT bijna dood geweest door die KK beesten (sorry voor mij taalgebruik...) hij kon op een gegeven moment niet een meer een glas vast houden ... heeft maanden moeten herstellen omdat die er erg laat bij was ... hij heeft echt geluk gehad !!!

 

eigenlijk om alleen te verkomen van dit soort taferelen zouden we iets van een WAARSCHUWING'S topic moetne openen in de guarilla topic ... er zijn namelijk genoeg (on)volwassene hier die er niet opletten met alle gevolgen van dien :P !!! niet dan ????

 

 

nou gelukkig ben jij er weer vroeg bij geweest :D

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd masteryero,dit is heel belangrijk.

Mijn vriendin heeft het ook en het kan zelfs jaren blijven hangen!!

 

Ik zal het lijstje wat ik daarvan heb wel even online zetten bij de gerillia afdeling

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tnt :D

 

Staan mooi bij tnt :dope: , gaan zeker een paar dikke buds van af komen.

Die info over teken lijkt me wel een goed idee :P

 

Gr knutsel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks knutsel ik hoop het ook,als het weer een beetje zoals vandaag blijft of nog iets beter dan gaat dat zekers goed komen.

Je merkt nu ook dat de dagen snel korter worden dus het zal nu allemaal lekker snel gaan.

 

 

Ps ik zou vanavond even de belangrijke dingen uit het foldertje halen over teken

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de nieuwe update.

De eerste dames en heren zijn bekend en de heren die bekend zijn gaan er komende week uit,ik hoop er dan nog een paar meer te vinden als dat ik vandaag deet

 

Hier de pica's

 

gallery_5624_5927_854250.jpg

 

gallery_5624_5927_1676095.jpg

 

gallery_5624_5927_1943692.jpg

 

gallery_5624_5927_1142973.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...