Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tnt

Outdoor Speedgrowing With Double Fun

Recommended Posts

bedankt white tooth!!

Ik denk dat ik nog rond de 8 weken te gaan heb,kijken hoever ik kan komen en meschien zit het allemaal wel mee net zoals het het tot nu toe doet

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook nog vrij laat double fun gezaaid.

Echt groot zijn ze daardoor niet geworden.

Maar ze staan toch echt al een aardig tijdje in de bloei.

 

Ik ben blij met nog 2 weken goed weer :lol:

Als we nog 3 weken goed weer houden :D

 

Succes tnt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

He rich bedankt!! maar wat is laat,ook eind julie ?want als het een paar weken eerder is dan is het uitstkend te verklaren.

Ook speeld natuurlijk de plaats mee en of ze in de volle grond staan of in potten.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar wat is laat,ook eind julie ?

Ik heb het niet bijgehouden.

Dat ik laat was is zeker omdat ik dit jaar al niet te vroeg wou beginnen.

Daar kwam nog eens bij dat meerdere keren mijn zaailingen "verdwenen" (nee GEEN beestjes :D ) zodat ik weer opnieuw moest starten.

gallery_6678_982_137576.jpghoe het er 03-07-2008 bij lag.

 

 

Die grotere is overgeplant vanuit mijn achtertuin.

 

Na eens wat mensen vriendelijk (!) te hebben aangesproken is er niks meer verdwenen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He rich zien er lekker uit en een mooie kweeklokatie waar ze veel zon hebben!! dat wil iedereen wel hebben

 

Het tijdsverschil in bloei is nu ook goed te verklaren omdat jij begin julie de planten daar neer hebt gezet en aan de grote te zien stonden ze ook al meerdere weken! Hierdoor zijn ze veel beter ontwikkeld en daardoor konden ze gerust in de bloei overgaan.

 

Ik denk dat je rond de zelfde tijd als keesthemad in de bloei bent gegaan dat is rond de 3 tot 4 weken geleden en dat is normaal voor double fun.

 

 

Ik vergelijk het met een zadenkweek direkt op 12 /12 en daar zie je ook dat de planten wat langer groeien en dan pas in de bloei schieten in vergelijking met zaailingen die je eerst onder 18/6 hebt voorgegroeit en dan op 12/12 zet,de tijd tussen groei en bloei word dan aanzienlijk korter.darom is met zaailingen direkt op 12/12 ook zoon mooi systeem maar ik zou dit nooit bij stekken doen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik nu al 3 weken bloei had dan had ik niet hoeven vrezen wanneer de boer gaat oogsten, dan zijn de toppen al voldoende ontwikkeld voor een spoedoogst en dat is wat ik op z'n minst wil. We moeten er wel spul vanaf halen wat te roken is en geen gras natuurlijk :D

 

Maar de maisplanten blokken ook een hoop licht als de zon ondergaat dus het aantal tijd dat de wietplanten licht vangen word ingekort door de maisplanten eromheen, dus ik ben van mening dat dit een erg geschikte plant is voor mijn maiskweek volgend jaar.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss

Mais blijft altijd moeilijk,mij is het beste bevallen dat ik een gat in het mais heb gevonden die door een fout van de boer is ontstaan met het zetten van de mais.Hierdoor krijg je een gelijdelijke afloop van het maais en hebben ze tot het einde veel langer licht.

Wat ook een erg goede manier is maar wat meer werk is de planten in het mais in potten zetten,namelijk in potten gaan ze altijd eerder in de bloei dan in volle grond waardoor je de belangrijke weken bloei kan winnen.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je zegt klopt als een bus, Ik heb ook een plek in het mais gevonden die was mislukt en daar had ik 10x AK-48 planten gepoot. waarvan er 1 is overgebleven. Deze is inmiddels 2m hoog ik zal eens een foto posten een deze dagen..

Daarbij is naarmate de tijd verstrekt de open plek groter geworden door het afgelopen weer, omgewaaide maisplanten etc..

 

In potten zetten is me nogal niet een klus voor mij. Dan moet ik 1000 potten daarheen slepen :lol: Daarbij maak ik gebruik van zaden.

 

Greetz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het gezicht van de boer wel eens willen zien als die z'n mais gaat oogsten en hij opeens over een veld met bakken rijd :D

 

Daar gaat ook weer een prijskaartje aanzitten.. Als je gewoon vroeg genoeg poot zullen de planten minder behoefte hebben om door de groeien als de bloeitijd begint.. en er is meer opbrengst. En daar gaat het me uiteindelijk om.

 

Greetz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de gerillia weer ,vandaag nog 3 mannen weggehaald maar dat maakt nog steeds een score van 65 a 70% dame waar ik heel erg blij mee ben.

Er zijn 4 gaten gevallen waar alleen maar heren stonden,en alleen maar foto's in het donker

Hier gaan we weer

 

gallery_5624_6153_2195812.jpg

 

gallery_5624_6153_744685.jpg

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt cannabusinesss!

Ik weet dat er bij meerdere planten niet veel zijtakken zitten maar dit wist ik vantevoren al,omdat ik ze pas eind juli heb gezet hebben ze niet veel mogelijkheid gehad om zijtak aan te maken maar alleen maar de hoogte in te gaan.

Hierdoor krijg je ook 1 grote top op de dames en maar enkele zijtopjes,dit scheelt veel knipwerk en geeft hele mooie compakte toppen!

Normaal gesproken had ik ook veel eerder begonnen op deze plaats alleen was die toen nog niet bekend.

Dit is dus een test geweest om te kijken of we hier volgend jaar weeer planten gaan zetten maar dan midden junie zodat ze alle tijd hebben om te ontwikkelen en dan gaan ze ook geplat en getopt worden om ze niet hoger te krijgen maar wel breder

 

Ps aan het einde van de week zal ik weer nieuwe foto's poosten en dan zal de topontwikkeling ook beter te zien zijn,en als het mee zit kan ik dit nog in het licht doen zodat ik wat betere foto's kan maken

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

izza alhoewelski tog moie fotoskis?

diepe kleur, mooi in slaap.

skone slappiester.

 

Izza niet helemaal gepasst by the spelling check.

majah, eindski werkdag he.

 

Oliezjeik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_5624_6153_744685.jpg

 

 

Mooi :lol:

TnT

 

Dat er zoveel vrouwen over zijn gebleven :P

 

Keep up the good work :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties!!

 

@oliezjeik

izza idd ook zo :wave: :lol: :P hoope date date ookee zo blijffft

 

@Blowsterke.

Dat is zekers ook boven mijn verwachting en kon niet beter uitpakken.

Ik weet nog niet presies waardoor het komt maar meschien wel door de tijd van het jaar dat ik ze gezet heb?voorderest heb ik namelijk niet veel anders gedaan.

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een zon overgoten update!!

 

Alle dames zijn bekend en ik heb 15 mooi tot hele mooie dames aan overgehouden,waarvan een paar pas sinds vorige week pas echt de vrijheid hebben gekregen omdat er eerst nog een man naast heeft gestaan.

 

gallery_5624_5927_1332218.jpg

 

gallery_5624_5927_1278619.jpg

 

Ook zijn er nog 2 gaten opgevuld met bbi x heriuana die doordat er 2 mannen op de plaats stonden vrij waren gekomen

 

gallery_5624_5927_987917.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het vervolg van de fotos van gister.

 

gallery_5624_5927_1278825.jpg

 

gallery_5624_5927_1853091.jpg

duidelijk vrouwtje

gallery_5624_5927_79142.jpg

reeds verwijdert mannetje

gallery_5624_5927_1227918.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

die doen dat daar nog steeds heel goed :P

en laat nu de dikke toppen maar komen :wave:

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt drux bunny,ik zit ook met spanning op de vette toppen te wachten

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

wausie man, deze topic heb gewoon gemist man. heerlijke planten :verrygood TnT... kriebels in me buik man :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt dokkie!!!

je hoeft ook niet lang te wachten voor een update vanavond gaan we er weer langs en zal ik ook meteen nieuwe pica's schieten

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan tnt....mooi veldje ..mooie plantjes. :verrygood

 

Ben je niet bang dat het allemaal een beetje fluffy wiet wordt met dit weer en temp's?

 

 

Anyway..kwens je veel succes en dikke opbrengst..

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...