Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mehighto

Bestelling Growshop Hier Verloopt Niet Vlekkeloos

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb op 25 mei een controller besteld, ter vervanging van een 5 standen plus automaatstand met de voeler naast de kast(spiraalvorm).

Deze is een dag daarvoor kapot gegaan :huh: toen bedacht me ik bestel gewoon online hier in de growshop hierboven, dat gaat sneller is makkelijk.

Hij werkte alleen nog op handmatig en draait daarom op standje 4 en het werd daardoor te koud( vandaar de haast )

Zo gezegd zo gedaan dit is de mail ''verwerking bestelling'' ook 25 mei zondag :

 

Besteldatum: zondag, 25 mei 2008

 

1 x SMSCOM SPC FanController (03010X) = €284,25

Uitvoering 14 amp

-===================================================-

Sub-Totaal: €284,25

Bezorging via pakketdienst (Pakketbezorging aan huis): €9,00 Cash On Delivery Provision (%) Fee: €27,92 TAX/BTW 19.0%: €51,28 Cash On Delivery Charges: €8,00

Totaal: €329,17

 

Dit is de mail ''producten verzonden''

 

Ontvangen 30 mei

 

Date Ordered: Sunday 25 May, 2008

 

Het commentaar bij uw order is

 

Beste klant,

 

Uw bestelling bevindt zich in de fase 'Producten Verzonden'.

 

Uw pakket is afgehaald door onze pakketdienst en op dit moment onderweg naar U.

 

Klinkt goed allemaal is uiteindelijk bezorgd op 30 mei, verpakt in een doosje met van dat hele dikke zwarte plastic.

Cash betaald en toen ik het pakje opmaakte zag ik dat de doos aardig beschadigd was en in de doos zag ik al gelijk dat de controller

niet meer aan het plaatje spaanplaat zat, maar de schroeven zaten nog wel in de plaat :D geen goed voorteken.

Maar bleek dus een van de plastic pennen waar het temperatuur verschil in graden mee kan worden versteld

Gewoon los te zitten dus het pennetje in 2 stukken gebroken toen ik de onderkant loshaalde lag de andere helft onderin afgebroken.

Ik denk even een mailtje, zo gepiept :td :D

 

Ik heb ze een mailtje gestuurd :

 

Verzonden op 3 juni

 

Goedenavond,

Ik heb vandaag mijn SPC 14A binnengekregen helaas is deze niet goed.

Hij zal wel een paar keer gevallen zijn want de doos zag er na het verwijderen van de zwarte folie, nogal gehavend uit.

Bij het openmaken van de doos zag ik dat de controller los was gekomen van de plaat. Toen ik het onderkantje openmaakte achter de stekkers lag er een zwart rond pennetje in welke normaal vastzit aan de verschil regeling deze knop zit ook los en zal dus ook niet meer ingesteld kunnen worden.

Aangezien ik halverwege een draai zit en me 5 standen regelaar niet meer op automaat draait heb ik hier nogal haast mee ivm temperatuurschommelingen.

Mijn vraag is dan ook of deze zo snel mogelijk omgeruild kan worden.

Hij zat ook los in de doos zonder piepschuim etc anders had hij waarschijnlijk niet door de doos heen kunnen stuiteren.

En Er stond ook niets op van breekbaar ofzo, dus hier hebben degene die het vervoert hebben volgens mij niet echt voorzichtig mee gedaan terwijl ze toch zat rekenen voor het vervoer.

Ik hoop dan ook dat we er samen uitkomen aangezien dit voor ons allebij buiten onze macht gebeurt is gebeurt

 

Hopende op een spoedige reactie,

 

Met vriendelijke groet,

 

Klinkt toch duidelijk, maar ik kreeg deze terug. :D

 

Ontvangen 5 juni

 

Het commentaar bij uw order is

 

Volgens onze gegevens is de bestelling in goede orde door u ontvangen, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben neem dan a.u.b. contact met ons. Dit kan zowel als reply op dit bericht als telefonisch op +31(0)20-7173420.

 

Wij danken u voor uw bestelling en hopen in de toekomst wederom een bestelling van u te mogen ontvangen.

 

 

 

Uw bestelling is bijgewerkt naar de volgende status.

 

Nieuwe status: Order Afgehandeld

 

Reageer op de email of login op onze website.

 

Snap jij het nog ikke :execute niet toen gebeld op 6 juni naar genoemde nummer

 

Ik kreeg een vrouw aan de lijn, was heel vriendelijk trouwens hoor.

Ze vertelde dat zij degene was die de mail verstuurt had :oeps maar dat was gewoon even snel gedaan.

Ik het verhaal uitgelegd, ik nogmaals verteld dat ik er haast mee had.

Ze zou ervoor zorgen dat hij dinsdag 10 juni in huis was en dan was hij uiterlijk donderdag 12 juni bij mij.

Dat was ook geen probleem ik zou een mail ontvangen waarin de zending te volgen was zoals de eerste keer ook het geval was.

Vriendelijk bedankt en goeienmiddag gezegd, :( niks meer gehoord daarna en vanmmiddag maar even opengehaald(de controller)

Om te kijken of het te fixen is maar helaas :wub: ik dacht ik pak bv seconde of pvc lijm maar de stukjes sluiten niet naadloos aan, is niet stabiel)

Dus toch maar niet gedaan, niet echt fraai dus maarja morgen een nieuwe dag.

Ik ga ze wel op bellen en zeggen dat ze de cash terug kunnen komen brengen aangezien ik vandaag maar een andere heb gekocht.

3,5 week gewoon en dan nog geen goede spullen in huis, kan sannie de boel niet runnen daar :o

Dan kunnen ze gelijk de controller ophalen, en contant betalen incl verzendkosten á € 44,92 ik ben benieuwd en zal de uitkomst hier zeker laten weten.

 

Gewoon ff spuwen :D hé dat lucht op zeg :doctor:

 

Sucses allemaal

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan het telefoonnummer te zien was het Shop Wietforum....waar al zoveel klachten over zijn... :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit happens... :doctor:

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Dit was de shop hier van het forum, stond ik ook van te kijken.

Maarja goed forum is ook belangrijk en shit happens idd.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Ik heb het zelfde gezuur met een bestelling ook via de growchop wietforum.nl

half april 2 x roofmijt tegen spint besteld gelijk betaald via Ideal

dus ze hebben de centjes binnen ,heb ik een buisje ontvangen inplaats van 2

nou ik bellen idd heel vriendelijk en hij zag dat er een fout gemaakt was dus het zou ,

als nog vertsuurt worden, nou prima foutje kan gebeuren zij ik toen,

nu heb ik het nog steeds niet heb nog wel een mailtje gehad waar in stond dat ik de bestelling,

niet goed had afgerond ,ik reageerde hoe kan dat dan ?? als het produckt betaald is

weer zouden ze het uit zoeken ,

nou ik heb nog steeds niet gehoort of ontvangen en ik krijg ze per telefoon niet te pakken

want het nummer klopt niet hoor is steeds

en op mailen wordt ook niet gereageerd :smoke nou wat kan ik nu nog doen als het mij niet lukt

om contakt te krijgen met de growchop messchien iemand een idee voor mij ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestook stijlloos met PB's !!

Heb hem ondertussen geprobeerd te bereiken op het 020 nummer en krijg er niemand aan, dus de enige optie is mailen of PB via het forum.

Ik hoop jullie hiermede genoeg over geinformeerd te hebben.

 

Groetjes,

 

Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Mikeh,

 

Ik heb zelf ook contact opgenomen met smscom bv over de spc, om zo'n plastic staafje opgestuurd te krijgen(dan fiks ik em zelf wel)

En hou ik deze als reserve, ik had alleen meer een rare nasmaak vandaar deze vermelding. :smoke

In ieder geval bedankt voor je reactie :lol:

 

ps: zoals eerder gemeld ze moeten daar even op cursus bij Sannie, om te leren hoe je dingen heel van a naar b brengt

en hoe je vervolgens met klanten omgaat. Ik ga over dit soort dingen niet bekvechten met iemand over de telefoon.

Ondanks dat ik niks op locatie af laat leveren, scheld ik liever niet iemand de huid vol die een afleveradres en naam heeft.

Discretie staat op nummer 1, en als klantvriendelijkheid al te veel gevraagd is betwijfel ik of discreet zijn in hun woordenboek staat.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

even voor alle duidelijkheid: De growshop heeft niets met Sannie te maken. Sannie heeft Sanniesshop en Sijlloos runt de growshop. Wij hebben als moderator team ook geen enkele invloed op noch de growshop noch sanniesshop, deze zijn zelfstandig van het forum maar zorgen overigens wel voor de mede financiering van het forum. Dus de shop.wietforum.nl is in beheer bij Stijlloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik had problemen...Ik had een lumatek 600 watt evsa besteld en netjes vooraf betaald. Ik krijg dat ding, nou, echt..het leek wel of ermee gevoetbalt was...de voetjes waren totaal verbogen, en ook hoorde je losse onderdelen rammelen, hij was dus kapot. Ik dat 020 nr gebeld, aardige vrouw gesproken, dat ding retour gezonden (op mijn eigen kosten dus)....

 

Ik krijg na 6 dagen een nieuwe, echter weer hetzelfde verhaal.....voetjes verbogen, en het zag er enigzins gehavend uit. Wat ik wel erg slordig vond, is dat de lumatek gewoon los in de doos lag. Hij had gewoon onwijs veel speling...geen noppenfolie, geen luchtkussentjes ofzo..niet...er zat alleen een beetje noppenfolie om het doosje,m maar ja, de schade treedt natuurlijk op door de speling.

 

Weer gebeld, en die vrouw zei dat ze hem gewoon zo wegstuurde, en niet keek naar het verpakkingsmateriaal binnenin. Volgens haar pakte lumatek het niet goed in....ik heb dat ding maar aangesloten en hij doet het prima, maar ik denk niet dat ik een 2e maal ga bestellen bij de growshop hier op wietforum. Ik betaal voor een perfect produkt, en niet voor een gebutste dure evsa.

 

Raar dat er niet zorgvuldige aandacht wordt besteed aan het inpakken.

 

Overigens, als ik via Sannie bestel komt het altijd perfect en heel aan.Sannie roeleert dus wel!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

IK zal even duidelijk melden dat Sannie's shop de Beste shop is waar ik ooit zaken mee heb gedaan, superservice ,snelle levering en altijd reactie!!! ;)

 

Over de shop hier op het wietforum (dus los van het forum een zelfstandig bedrijf) heb ik niet veel goeds te zeggen :lol:

Ik bestel hier ook geen 2de keer. :smoke

 

Veel sucses en sterkte toegewenst

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo , het is eventjes zeggen dat ik ook zeer ontevreden ben over growshop wietforum .

2 maanden geleden voeding besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen .

De reden daarvoor is dat ze problemen hebben in de financiele afdeeling , ik ben daar vet mee :D

greets :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oef

 

Ik heb een boze mail gestuurd naar de shop, en dacht dat ik alleen met klachten was.

Eigenlijk bewust de kat uit de boom gekeken, omdat ik niemand tegen de schenen wou stampen.

Ze zijn daar wel een krak in het ontwijken van vragen die je stelt in je mail.

Stel je er 3, mag je gelukkig zijn als er één beantwoord raakt.

Bel je naar dat telefoonnummer kom je na een keuzemenu op een voicemail uit. (openingsuren? ik heb ze niet gevonden!)

De webshop zit even amateuritisch in mekaar. Je hebt dan een site draaien met Databanken, neem er dan gewoon je stokbeheer mee in op!

Dan weten de klanten die op het NU kopen koopje klikken, voor dat ze een expressverzending kiezen tenminste dat 't evengoed kan zijn dat jullie 't niet binnen hebben.

Ik heb 3 zaken besteld, en er blijkt niks binnen te zijn!

Sorry maar dan zet je knoppen BESTEL nu! op je site, en niet KOOP NU!

 

Dergelijk zaken gemeld via mail.

antwoord:

Beste klant,

 

Soms kan het gebeuren dat er bepaalde producten tijdelijk niet leverbaar zijn bij onze leveranciers waardoor wij op een gegeven moment door onze voorraad heen raken. Wat betreft het flesje clonex zal geen probleem zij wij zullen dit toevoegen aan u bestelling. Wij hebben uw bestellingen samen gevoegd.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

M.a.w. screw you! We don't wan't to do an effort to move on!

 

Ja dat flesje clonex, had 2 apparte expressbestellingen genomen, met 2 dagen verschil, viel me nog iets te binnen.

Nu bleek het ene toch nog in bestelling te staan en kon alles samen voor 12€ vertrekken. M.a.w. onozel om nog eens 12€ neer te leggen.

Heb dan maar gezegd dat ze er een fles clonex mochten bijdoen voor die 12€ die ik teveel betaald had.

 

Ben benieuwd wanneer het zal toekomen.

 

Moest er aan de shop evenveel toewijding zijn als aan het forum, zou het een topper worden, maar nu....

Wat Sannie betreft, daar kan ik geen directe betaling uitvoeren, maar je weet het tenminste, en de service bij hem is dan stukker socialer, aangenamer, en vriendelijker.

Heb ondertussen naast z'n seedshop ook z'n GS site gevonden, ik weet waar naartoe.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze even een reactie op Sannie's shop .

 

Niets op aan te merken,snelle goede en perfecte service.

 

Sannie's shop RULES :D

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil er nog even aan toevoegen.

Bestelling uitgevoerd en betaald op Vrij 18-07

Blijkbaar wordt er maar 1 keer per week de moeite gedaan om bestellingen door te geven en dat is op donderdag.(kom je ook pas te weten na je koopt)

Als je leveranciers er al evenveel tijd voor nemen als jullie zijn we al 2 weken verder.

 

Dan liever een overschrijving en 2 dagen erna 't pakje op de post!

Ben er zelfs bijna van overtuigd, als je regelmatig iets koopt bij Sannie, dat als je 't erg dringend nodig hebt, hij niet eens wacht tot 't op z'n rekening staat alvorens te versturen! (nu, wel niet als je heel z'n zaak opkoopt, want dat ruikt een beetje :D )

 

Zal 't maar op z'n Hollands uitdrukken!

 

Sjonge! Wat een zooitje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterker nog, dan hoef je nog geeneens regelamtige klant te zijn.

Zaken doen zoals het hoort; sannieshop.

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel jammer, lijkt me een inpak probleem grotendeels te zijn. Je moet altijd veronderstellen dat ze met je pakket gaan smijten en moet dus altijd verpakt zijn zodat er geen schade kan zijn. Als je veronderstelt dat ze wel voorzichtig zullen zijn dan heb je veel kapotte spullen.

 

Jep een lumatek zit los in de doos, als je geen opvulmateriaal erin en errond doet kan ie wel beschadigd raken. Alle begin is moeilijk, ook last van kapotte produkten gehad, sindsdien moet je gewoon zorgen voor pantserbescherming. Gewoon een zak schuimpjes aanschaffen die schokdempend werkt. Voorkomt 99% kapotte produkten..

 

Extra: Ter verdediging, het is wel wat moeilijker om breekbare en zware of grote produkten te verzenden dan zaden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb niet altijd probleemloos wat besteld,.....is wel steeds goed gekomen

 

Maar we weten inmiddels allemaal dat Stijlloos (de man achter de growshop) het forum heeft verlaten omdat hij het simpelweg te druk heeft voor beide.

Met de tijd die daarbij vrijkomt zal zijn zaak ongetwijfeld weer prioriteit krijgen.

 

Dus laten even vooruit kijken en niet achteruit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook al verschillende keren wat gezeik gehad met de Wietforumgrowshop

 

is wel elke keer weer netjes en in mijn voordeel opgelost , het is alleen jamer als het allemaal zo lang duurt.

 

maar nu stijlloos wat meer tijd heeft , hopen we dat hij zijn zaakjes daar ook weer op orde krijgt

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

@meghito: ik zal ook geen tweede keer meer op wietforum.nl bestellen, de service is er niet goed. ge moest is weten hoelang ik heb zitten wachten op mijn verzending van lamp enzo... en toen het aankwam was het ook allemaal slecht verpakt.

 

Ik heb geluk gehad dat er niets stuk gegaan is.

 

sorry maar voor mij is dat ook gedaan wietforumshop, met SPIJT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn

 

Als ik dit allemaal lees, krijg ik schrik.

M'n eerste bestelling, heb ik al ergens anders gekocht, dus whatever, is toch een verbruiksartikel.

Maar m'n 2de bestelling is een luchtbevochtiger, en ik ben het echt beu om met natte handdoeken te werken!

Als hij pas toekomt tijdens de bloeifase, ben ik er ook niet vet meer mee!

 

Ik ga eens uitzoeken binnen welke termijn dergelijke zaken wettelijk moeten geleverd worden.

Van de dag dat die overschreden is, moet ik m'n geld terug, en mogen ze hun spullen houden.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik al eerder vermeld heb, .......

 

we weten nu inmiddels wel dat bestellingen bij growshop/wietform niet altijd vlekkeloos zijn verlopen.

We weten inmiddels ook de oorzaak daarvan.

We weten ook dat stijloos (de eigenaar van de shop) het forum heeft verlaten omdat hij beide niet meer kon bolwerken,

en dat hij de tijd die daarbij vrij komt vermoedelijk in zijn online growshop zal steken, zodat klachten voortaan uitblijven.

 

Dus doe me een plezier en geef de beste man de gelegenheid om zijn zaken vanaf heden op orde te krijgen,

en ga geen oude koeien wederom uit de sloot halen, anders voel ik mij echt genoodzaakt om dit topic tijdelijk te sluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BBB,

 

Misschien een idee om de banner temp. van het forum te halen tot de problemen echt opgelost zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe zijn de opgenoemde problemen steeds uit het verleden niet uit het heden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste klacht is van gisteren om 16:02, iemand die na 2 maanden nog zijn spullen niet heeft dus het is nog steeds een zooitje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...