Mehighto 0 Posted June 18, 2008 Hoi, Ik heb op 25 mei een controller besteld, ter vervanging van een 5 standen plus automaatstand met de voeler naast de kast(spiraalvorm). Deze is een dag daarvoor kapot gegaan toen bedacht me ik bestel gewoon online hier in de growshop hierboven, dat gaat sneller is makkelijk. Hij werkte alleen nog op handmatig en draait daarom op standje 4 en het werd daardoor te koud( vandaar de haast ) Zo gezegd zo gedaan dit is de mail ''verwerking bestelling'' ook 25 mei zondag : Besteldatum: zondag, 25 mei 2008 1 x SMSCOM SPC FanController (03010X) = €284,25 Uitvoering 14 amp -===================================================- Sub-Totaal: €284,25 Bezorging via pakketdienst (Pakketbezorging aan huis): €9,00 Cash On Delivery Provision (%) Fee: €27,92 TAX/BTW 19.0%: €51,28 Cash On Delivery Charges: €8,00 Totaal: €329,17 Dit is de mail ''producten verzonden'' Ontvangen 30 mei Date Ordered: Sunday 25 May, 2008 Het commentaar bij uw order is Beste klant, Uw bestelling bevindt zich in de fase 'Producten Verzonden'. Uw pakket is afgehaald door onze pakketdienst en op dit moment onderweg naar U. Klinkt goed allemaal is uiteindelijk bezorgd op 30 mei, verpakt in een doosje met van dat hele dikke zwarte plastic. Cash betaald en toen ik het pakje opmaakte zag ik dat de doos aardig beschadigd was en in de doos zag ik al gelijk dat de controller niet meer aan het plaatje spaanplaat zat, maar de schroeven zaten nog wel in de plaat geen goed voorteken. Maar bleek dus een van de plastic pennen waar het temperatuur verschil in graden mee kan worden versteld Gewoon los te zitten dus het pennetje in 2 stukken gebroken toen ik de onderkant loshaalde lag de andere helft onderin afgebroken. Ik denk even een mailtje, zo gepiept Ik heb ze een mailtje gestuurd : Verzonden op 3 juni Goedenavond, Ik heb vandaag mijn SPC 14A binnengekregen helaas is deze niet goed. Hij zal wel een paar keer gevallen zijn want de doos zag er na het verwijderen van de zwarte folie, nogal gehavend uit. Bij het openmaken van de doos zag ik dat de controller los was gekomen van de plaat. Toen ik het onderkantje openmaakte achter de stekkers lag er een zwart rond pennetje in welke normaal vastzit aan de verschil regeling deze knop zit ook los en zal dus ook niet meer ingesteld kunnen worden. Aangezien ik halverwege een draai zit en me 5 standen regelaar niet meer op automaat draait heb ik hier nogal haast mee ivm temperatuurschommelingen. Mijn vraag is dan ook of deze zo snel mogelijk omgeruild kan worden. Hij zat ook los in de doos zonder piepschuim etc anders had hij waarschijnlijk niet door de doos heen kunnen stuiteren. En Er stond ook niets op van breekbaar ofzo, dus hier hebben degene die het vervoert hebben volgens mij niet echt voorzichtig mee gedaan terwijl ze toch zat rekenen voor het vervoer. Ik hoop dan ook dat we er samen uitkomen aangezien dit voor ons allebij buiten onze macht gebeurt is gebeurt Hopende op een spoedige reactie, Met vriendelijke groet, Klinkt toch duidelijk, maar ik kreeg deze terug. Ontvangen 5 juni Het commentaar bij uw order is Volgens onze gegevens is de bestelling in goede orde door u ontvangen, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben neem dan a.u.b. contact met ons. Dit kan zowel als reply op dit bericht als telefonisch op +31(0)20-7173420. Wij danken u voor uw bestelling en hopen in de toekomst wederom een bestelling van u te mogen ontvangen. Uw bestelling is bijgewerkt naar de volgende status. Nieuwe status: Order Afgehandeld Reageer op de email of login op onze website. Snap jij het nog ikke niet toen gebeld op 6 juni naar genoemde nummer Ik kreeg een vrouw aan de lijn, was heel vriendelijk trouwens hoor. Ze vertelde dat zij degene was die de mail verstuurt had maar dat was gewoon even snel gedaan. Ik het verhaal uitgelegd, ik nogmaals verteld dat ik er haast mee had. Ze zou ervoor zorgen dat hij dinsdag 10 juni in huis was en dan was hij uiterlijk donderdag 12 juni bij mij. Dat was ook geen probleem ik zou een mail ontvangen waarin de zending te volgen was zoals de eerste keer ook het geval was. Vriendelijk bedankt en goeienmiddag gezegd, niks meer gehoord daarna en vanmmiddag maar even opengehaald(de controller) Om te kijken of het te fixen is maar helaas ik dacht ik pak bv seconde of pvc lijm maar de stukjes sluiten niet naadloos aan, is niet stabiel) Dus toch maar niet gedaan, niet echt fraai dus maarja morgen een nieuwe dag. Ik ga ze wel op bellen en zeggen dat ze de cash terug kunnen komen brengen aangezien ik vandaag maar een andere heb gekocht. 3,5 week gewoon en dan nog geen goede spullen in huis, kan sannie de boel niet runnen daar Dan kunnen ze gelijk de controller ophalen, en contant betalen incl verzendkosten á € 44,92 ik ben benieuwd en zal de uitkomst hier zeker laten weten. Gewoon ff spuwen hé dat lucht op zeg Sucses allemaal Gr Mehighto Quote Share this post Link to post Share on other sites
guest_H 27 Posted June 19, 2008 Welke on-humaanse webshop was dit ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
robdh 1 Posted June 19, 2008 Aan het telefoonnummer te zien was het Shop Wietforum....waar al zoveel klachten over zijn... Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesthemad 8 Posted June 19, 2008 Shit happens... Kees. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mehighto 0 Posted June 19, 2008 Hoi, Dit was de shop hier van het forum, stond ik ook van te kijken. Maarja goed forum is ook belangrijk en shit happens idd. Gr Mehighto Quote Share this post Link to post Share on other sites
devlin 0 Posted June 24, 2008 Ik heb het zelfde gezuur met een bestelling ook via de growchop wietforum.nl half april 2 x roofmijt tegen spint besteld gelijk betaald via Ideal dus ze hebben de centjes binnen ,heb ik een buisje ontvangen inplaats van 2 nou ik bellen idd heel vriendelijk en hij zag dat er een fout gemaakt was dus het zou , als nog vertsuurt worden, nou prima foutje kan gebeuren zij ik toen, nu heb ik het nog steeds niet heb nog wel een mailtje gehad waar in stond dat ik de bestelling, niet goed had afgerond ,ik reageerde hoe kan dat dan ?? als het produckt betaald is weer zouden ze het uit zoeken , nou ik heb nog steeds niet gehoort of ontvangen en ik krijg ze per telefoon niet te pakken want het nummer klopt niet hoor is steeds en op mailen wordt ook niet gereageerd nou wat kan ik nu nog doen als het mij niet lukt om contakt te krijgen met de growchop messchien iemand een idee voor mij ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
guest_H 27 Posted June 24, 2008 Bestook stijlloos met PB's !! Heb hem ondertussen geprobeerd te bereiken op het 020 nummer en krijg er niemand aan, dus de enige optie is mailen of PB via het forum. Ik hoop jullie hiermede genoeg over geinformeerd te hebben. Groetjes, Mike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mehighto 0 Posted June 24, 2008 Bedankt Mikeh, Ik heb zelf ook contact opgenomen met smscom bv over de spc, om zo'n plastic staafje opgestuurd te krijgen(dan fiks ik em zelf wel) En hou ik deze als reserve, ik had alleen meer een rare nasmaak vandaar deze vermelding. In ieder geval bedankt voor je reactie ps: zoals eerder gemeld ze moeten daar even op cursus bij Sannie, om te leren hoe je dingen heel van a naar b brengt en hoe je vervolgens met klanten omgaat. Ik ga over dit soort dingen niet bekvechten met iemand over de telefoon. Ondanks dat ik niks op locatie af laat leveren, scheld ik liever niet iemand de huid vol die een afleveradres en naam heeft. Discretie staat op nummer 1, en als klantvriendelijkheid al te veel gevraagd is betwijfel ik of discreet zijn in hun woordenboek staat. Gr Mehighto Quote Share this post Link to post Share on other sites
whazzup 165 Posted June 24, 2008 even voor alle duidelijkheid: De growshop heeft niets met Sannie te maken. Sannie heeft Sanniesshop en Sijlloos runt de growshop. Wij hebben als moderator team ook geen enkele invloed op noch de growshop noch sanniesshop, deze zijn zelfstandig van het forum maar zorgen overigens wel voor de mede financiering van het forum. Dus de shop.wietforum.nl is in beheer bij Stijlloos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drgreenthumbs 1 Posted June 25, 2008 Ook ik had problemen...Ik had een lumatek 600 watt evsa besteld en netjes vooraf betaald. Ik krijg dat ding, nou, echt..het leek wel of ermee gevoetbalt was...de voetjes waren totaal verbogen, en ook hoorde je losse onderdelen rammelen, hij was dus kapot. Ik dat 020 nr gebeld, aardige vrouw gesproken, dat ding retour gezonden (op mijn eigen kosten dus).... Ik krijg na 6 dagen een nieuwe, echter weer hetzelfde verhaal.....voetjes verbogen, en het zag er enigzins gehavend uit. Wat ik wel erg slordig vond, is dat de lumatek gewoon los in de doos lag. Hij had gewoon onwijs veel speling...geen noppenfolie, geen luchtkussentjes ofzo..niet...er zat alleen een beetje noppenfolie om het doosje,m maar ja, de schade treedt natuurlijk op door de speling. Weer gebeld, en die vrouw zei dat ze hem gewoon zo wegstuurde, en niet keek naar het verpakkingsmateriaal binnenin. Volgens haar pakte lumatek het niet goed in....ik heb dat ding maar aangesloten en hij doet het prima, maar ik denk niet dat ik een 2e maal ga bestellen bij de growshop hier op wietforum. Ik betaal voor een perfect produkt, en niet voor een gebutste dure evsa. Raar dat er niet zorgvuldige aandacht wordt besteed aan het inpakken. Overigens, als ik via Sannie bestel komt het altijd perfect en heel aan.Sannie roeleert dus wel!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mehighto 0 Posted June 25, 2008 Hoi, IK zal even duidelijk melden dat Sannie's shop de Beste shop is waar ik ooit zaken mee heb gedaan, superservice ,snelle levering en altijd reactie!!! Over de shop hier op het wietforum (dus los van het forum een zelfstandig bedrijf) heb ik niet veel goeds te zeggen Ik bestel hier ook geen 2de keer. Veel sucses en sterkte toegewenst Gr Mehighto Quote Share this post Link to post Share on other sites
fonzie 0 Posted July 26, 2008 hallo , het is eventjes zeggen dat ik ook zeer ontevreden ben over growshop wietforum . 2 maanden geleden voeding besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen . De reden daarvoor is dat ze problemen hebben in de financiele afdeeling , ik ben daar vet mee greets Quote Share this post Link to post Share on other sites
HazeMeUp 0 Posted July 26, 2008 Oef Ik heb een boze mail gestuurd naar de shop, en dacht dat ik alleen met klachten was. Eigenlijk bewust de kat uit de boom gekeken, omdat ik niemand tegen de schenen wou stampen. Ze zijn daar wel een krak in het ontwijken van vragen die je stelt in je mail. Stel je er 3, mag je gelukkig zijn als er één beantwoord raakt. Bel je naar dat telefoonnummer kom je na een keuzemenu op een voicemail uit. (openingsuren? ik heb ze niet gevonden!) De webshop zit even amateuritisch in mekaar. Je hebt dan een site draaien met Databanken, neem er dan gewoon je stokbeheer mee in op! Dan weten de klanten die op het NU kopen koopje klikken, voor dat ze een expressverzending kiezen tenminste dat 't evengoed kan zijn dat jullie 't niet binnen hebben. Ik heb 3 zaken besteld, en er blijkt niks binnen te zijn! Sorry maar dan zet je knoppen BESTEL nu! op je site, en niet KOOP NU! Dergelijk zaken gemeld via mail. antwoord: Beste klant, Soms kan het gebeuren dat er bepaalde producten tijdelijk niet leverbaar zijn bij onze leveranciers waardoor wij op een gegeven moment door onze voorraad heen raken. Wat betreft het flesje clonex zal geen probleem zij wij zullen dit toevoegen aan u bestelling. Wij hebben uw bestellingen samen gevoegd. Met vriendelijke groet, M.a.w. screw you! We don't wan't to do an effort to move on! Ja dat flesje clonex, had 2 apparte expressbestellingen genomen, met 2 dagen verschil, viel me nog iets te binnen. Nu bleek het ene toch nog in bestelling te staan en kon alles samen voor 12€ vertrekken. M.a.w. onozel om nog eens 12€ neer te leggen. Heb dan maar gezegd dat ze er een fles clonex mochten bijdoen voor die 12€ die ik teveel betaald had. Ben benieuwd wanneer het zal toekomen. Moest er aan de shop evenveel toewijding zijn als aan het forum, zou het een topper worden, maar nu.... Wat Sannie betreft, daar kan ik geen directe betaling uitvoeren, maar je weet het tenminste, en de service bij hem is dan stukker socialer, aangenamer, en vriendelijker. Heb ondertussen naast z'n seedshop ook z'n GS site gevonden, ik weet waar naartoe. Greetz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
medical 0 Posted July 26, 2008 Bij deze even een reactie op Sannie's shop . Niets op aan te merken,snelle goede en perfecte service. Sannie's shop RULES gr medi Quote Share this post Link to post Share on other sites
HazeMeUp 0 Posted July 26, 2008 Wil er nog even aan toevoegen. Bestelling uitgevoerd en betaald op Vrij 18-07 Blijkbaar wordt er maar 1 keer per week de moeite gedaan om bestellingen door te geven en dat is op donderdag.(kom je ook pas te weten na je koopt) Als je leveranciers er al evenveel tijd voor nemen als jullie zijn we al 2 weken verder. Dan liever een overschrijving en 2 dagen erna 't pakje op de post! Ben er zelfs bijna van overtuigd, als je regelmatig iets koopt bij Sannie, dat als je 't erg dringend nodig hebt, hij niet eens wacht tot 't op z'n rekening staat alvorens te versturen! (nu, wel niet als je heel z'n zaak opkoopt, want dat ruikt een beetje ) Zal 't maar op z'n Hollands uitdrukken! Sjonge! Wat een zooitje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
weetje 826 Posted July 26, 2008 sterker nog, dan hoef je nog geeneens regelamtige klant te zijn. Zaken doen zoals het hoort; sannieshop. weetje Quote Share this post Link to post Share on other sites
turtle power 2 Posted July 26, 2008 Wel jammer, lijkt me een inpak probleem grotendeels te zijn. Je moet altijd veronderstellen dat ze met je pakket gaan smijten en moet dus altijd verpakt zijn zodat er geen schade kan zijn. Als je veronderstelt dat ze wel voorzichtig zullen zijn dan heb je veel kapotte spullen. Jep een lumatek zit los in de doos, als je geen opvulmateriaal erin en errond doet kan ie wel beschadigd raken. Alle begin is moeilijk, ook last van kapotte produkten gehad, sindsdien moet je gewoon zorgen voor pantserbescherming. Gewoon een zak schuimpjes aanschaffen die schokdempend werkt. Voorkomt 99% kapotte produkten.. Extra: Ter verdediging, het is wel wat moeilijker om breekbare en zware of grote produkten te verzenden dan zaden Quote Share this post Link to post Share on other sites
BBB 10 Posted July 27, 2008 Ook ik heb niet altijd probleemloos wat besteld,.....is wel steeds goed gekomen Maar we weten inmiddels allemaal dat Stijlloos (de man achter de growshop) het forum heeft verlaten omdat hij het simpelweg te druk heeft voor beide. Met de tijd die daarbij vrijkomt zal zijn zaak ongetwijfeld weer prioriteit krijgen. Dus laten even vooruit kijken en niet achteruit Quote Share this post Link to post Share on other sites
Da Dende 1 Posted July 27, 2008 ik heb ook al verschillende keren wat gezeik gehad met de Wietforumgrowshop is wel elke keer weer netjes en in mijn voordeel opgelost , het is alleen jamer als het allemaal zo lang duurt. maar nu stijlloos wat meer tijd heeft , hopen we dat hij zijn zaakjes daar ook weer op orde krijgt laters da dende Quote Share this post Link to post Share on other sites
djpopol 0 Posted July 27, 2008 @meghito: ik zal ook geen tweede keer meer op wietforum.nl bestellen, de service is er niet goed. ge moest is weten hoelang ik heb zitten wachten op mijn verzending van lamp enzo... en toen het aankwam was het ook allemaal slecht verpakt. Ik heb geluk gehad dat er niets stuk gegaan is. sorry maar voor mij is dat ook gedaan wietforumshop, met SPIJT! Quote Share this post Link to post Share on other sites
HazeMeUp 0 Posted July 27, 2008 Damn Als ik dit allemaal lees, krijg ik schrik. M'n eerste bestelling, heb ik al ergens anders gekocht, dus whatever, is toch een verbruiksartikel. Maar m'n 2de bestelling is een luchtbevochtiger, en ik ben het echt beu om met natte handdoeken te werken! Als hij pas toekomt tijdens de bloeifase, ben ik er ook niet vet meer mee! Ik ga eens uitzoeken binnen welke termijn dergelijke zaken wettelijk moeten geleverd worden. Van de dag dat die overschreden is, moet ik m'n geld terug, en mogen ze hun spullen houden. Greetz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BBB 10 Posted July 27, 2008 Zoals ik al eerder vermeld heb, ....... we weten nu inmiddels wel dat bestellingen bij growshop/wietform niet altijd vlekkeloos zijn verlopen. We weten inmiddels ook de oorzaak daarvan. We weten ook dat stijloos (de eigenaar van de shop) het forum heeft verlaten omdat hij beide niet meer kon bolwerken, en dat hij de tijd die daarbij vrij komt vermoedelijk in zijn online growshop zal steken, zodat klachten voortaan uitblijven. Dus doe me een plezier en geef de beste man de gelegenheid om zijn zaken vanaf heden op orde te krijgen, en ga geen oude koeien wederom uit de sloot halen, anders voel ik mij echt genoodzaakt om dit topic tijdelijk te sluiten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
robdh 1 Posted July 27, 2008 @BBB, Misschien een idee om de banner temp. van het forum te halen tot de problemen echt opgelost zijn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BBB 10 Posted July 27, 2008 Tot nu toe zijn de opgenoemde problemen steeds uit het verleden niet uit het heden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
robdh 1 Posted July 27, 2008 De laatste klacht is van gisteren om 16:02, iemand die na 2 maanden nog zijn spullen niet heeft dus het is nog steeds een zooitje. Quote Share this post Link to post Share on other sites