Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zo, vandaag heb ik spice gold getest. Ik had zo'n 400mg test verpakking gekocht bij azarius.

 

Spice gold is een kruidenmengsel( ook enkele extracten, anders zou het nooit zo sterk zijn), waarvan je echt stoned wordt.

Het effect is praktisch hetzelfde als cannabis. Alleen het duurt langer. Wiet heeft op mij meestal een plateau dat vrij snel(uurtje) verminderd om dan nog een lange tijd een buzz over te houden. Bij spice gold is die piek langer(2-3u).

Ik heb de 400mg wel in een keer gebruikt met een beetje tabak. De smaak was echt goed, lekker zacht. De high kwam geleidelijk op. Je lichaam voelt echt zwaar, je bent echt stoned. De staart duurt ook vrij lang, is nu nog bezig( heb rond 21u de joint gerookt), maar ik voel me gewoon vrij suf momenteel, zoals je met wiet ook wel eens hebt.

Dit is een van de weinige kruiden(mengels) die echt degelijk werken. alleen veel te duur. Het goedkoopste dat ik op het net kon vinden voor Spice Silver is 17eur50 voor 3 gram. De gold is 25eur/3gram(of 5eur voor 400mg). Het effect van wiet is zeker even goed, en wiet is goedkoper dus:p. Maar als je eens een ander smaakje en ietsjes andere high wilt, is het wel eens de moeite zo'n joint te roken.

Het is bovendien ook nog is volkome legaal.

 

meer info: http://www.azarius.nl/smartshop/relaxing/herbs/spice_gold/

 

owja: echt wel kl*te voor de nederlanders, want spice mag niet binnen nederland verzonden worden :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen de leverancier wilt niet hebben dat het naar nederland word verstuurd. (om welke reden dan ook) Dat betekent nog niet dat je het in nederland niet kan krijgen. Je kan altijd even langs de lokale smartshop gaan en vragen of ze het hebben liggen. (is vaak het geval) Verder ZEKKER een aanrader om een keertje te proberen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant spul is het zeker.

Maar in Nederland zal het nooit zo gewild worden, wij lopen zo de shop binnen om onze rookwaar te halen. Vandaar dat de producent niet wil dat het in NL op grote schaal verkrijgbaar is, ook om eventuele problemen (lees een -vroegtijdig- verbod) te voorkomen.

In landen met een repressief drugsbeleid (en dus dure, slechte wiet) zijn deze 'herbal' (:smoke) mixes een welkom alternatief, het effect komt bizar dicht in de buurt van cannabis, de smaak laat wel te wensen over. Daarnaast is er niets bekend over eventuele langetermijnschade die het roken ervan kan veroorzaken..

 

Leuk om eens te proberen, maar ik hou het bij m'n jointje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alleen de leverancier wilt niet hebben dat het naar nederland word verstuurd. (om welke reden dan ook) Dat betekent nog niet dat je het in nederland niet kan krijgen. Je kan altijd even langs de lokale smartshop gaan en vragen of ze het hebben liggen. (is vaak het geval) Verder ZEKKER een aanrader om een keertje te proberen :P

 

 

weet iemand hier in welke smartshop in Amsterdam ik dit kan halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is echt bull van dat de leverancier niet wilt dat het in nederland wordt verkocht.

Ik heb voor de mensen gewerkt die het bedacht hebben en dat is een nederlandse

gozer. Het wordt geproduceerd in engeland en is voornamelijk voor de buitenlandse

markt bedoeld waar geen weed verkocht mag worden. Waarom het niet echt in nederland

word verkocht is omdat het duur spul is om in te kopen en de winsten in het buitenland

hoger zijn dan in nederland hier is tenslotte weed te verkrijgen. Vandaar dat het voornamelijk

in het buitenland word verkocht dus gewoon puur uit financiele redenen. In arnhem is het gewoon te

koop bij de sjamaan geloof dat je het op hun site kan bestellen. (weet niet zeker of

dit nog kan hoor zou je effe moeten nakijken.) Wel moet ik er bij zeggen dat ik doordat

ik duizenden van deze dingen zowel de spice gold 400 mg als de de normale spice met

duizenden gelijk naar het buitenland heb gestuurd, ik het product altijd in de gaten

ben blijven houden. Daardoor kwam ik er laats achter dat blijkt dat het zwaar slecht voor

de gezondheid is en er verscheidene mensen met gezondheidklachten zijn geweest.

En wat betreft de werking ik heb ze voor de grap allemaal een keer geprobeerd en

wat mij betreft is het in vergelijking tot weed gewoon rommel.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo,als jij de uitvinders ervan kent moet je de maffia ook wel kennen lijkt me :P, want het is gewoon georganiseerde misdaad die dergelijke blends op de markt brengt . Er is trouwens een synthetisch cannabinoide in ontdekt door een Duits onderzoeksteam. Je zal Spice dus niet snel meer terug zien. In sommige andere 'herbal blends' is juist hetzelfde ontdekt.

 

http://www.entheogen.com/forum/showthread.php?t=12943

 

Laatste paginas staat meer uitleg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer daarover hier en hier. Gaat om JWH-018 en mogelijk JWH-073, synthetische cannabinoiden. Wat sommige al vermoedden vanaf het begin.. Het kon ook simpelweg niet de combinatie van kruiden zijn, daarvoor was het effect te significant.

 

Overigens worden enkelen van die JWH- cannabinoiden ook met interesse gevolgd EN al onderzocht (en dat zijn geen goedkope testjes) door grote farmaceutische bedrijven, dit kan namelijk wel eens heel veel geld gaan opleveren. Omdat THC/cannabis vanwege haar status nogal moeilijk te verkopen is, zou dit het perfecte alternatief kunnen zijn.

 

JWH-018 wordt inmiddels ook al in pure vorm aangeboden door enkele RC-vendors.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel me nog wel vragen bij de legaliteit...Er moet toch een reden zijn waarom ze het niet bij de samenstelling vermelden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://buythemg.com/shop/10-jwh-018.html

 

Die sync canaboid is 75 euro per gram. Denk niet dat dit erin verwerkt is. Of ze moeten

dit in Engeland goedkoper kunnen.

 

Volg dit nu ook al een tijdje, en ben heel benieuwd wat de ingredienten zijn. Op verschillende

internationale fora's lees ik wel dat de meeste van de ingredienten toch wel een werking hebben.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, ondertussen is wel bekend dat het daadwerkelijk die synthetische cannabinoiden zijn hoor.. En de prijs per 100 kilo direct uit het Chinese lab ligt ook wel wat lager dan 75p/g :P

Wel grappig dat sommige van de kruiden die onder de ingredienten vermeld staan zijn helemaal niet zijn aangetroffen in de herbal blend.

 

Geen goed woord over voor die website die je daar noemt trouwens.. Had het ook expliciet niet gedaan omdat dat soort mongolen de markt nog meer verneuken door gebruikers te vragen om 'trip reports'..

 

Wat betreft de legaliteit.. Tsja, het is een 'drug' en de overheid duldt geen drugs in de samenleving. Dat is ook de reden dat ze ingredient X zo lang geheim hielden, (en konden houden doordat het simpelweg moeilijk te traceren is) al zal vrees voor concurrentie hierin ook een grote rol gespeeld hebben..

Verbod in Duitsland zit er aan te komen, in Oostenrijk, Polen en een aantal andere landen is het al ingevoerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok pik, ja daar heb je gelijk in. Ik weet niet echt goed in te schatten op welke schaal het verkocht wordt. Wel aardig

volgens mij, halve wereld praat erover.

 

Jammer, ik zat er op te azen als een alternatief wanneer Heil Ballin en Sieg Donnert de speekseltesters invoeren in het

verkeer. Voor diegene die hier niks van weten, en dat zijn er in mijn omgeving nogal wat, vanag Februari gaat het proef-

project voor speekseltesters slagen (ik zeg alvast slagen, want de Gristenen willen niets liever). En dan behoorlijk wat

van ons vogelvrij. Maar hier wil ik nog een nieuw topic over starten en over discusieeren.

 

Top dat je hier ook naar kijkt Thomas, laten we hier delen wat we te weten komen over Spice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger stonden er foto's op die site,en die stoffen zagen er allesbehalve zuiver uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

half amsterdam door geweest, +- 15 coffeeshops en smartshops in geweest, niemand wist van dit spul af behalve smartshop Kokopelli, waar ze het alleen online naar het buitenland stuurden.

 

Pfff..zo lastig aan dit spul te komen : \

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het al die moeite wel waard? Rock Fever zegt dat het wel eens leuk is maar dat het effect van wiet even goed is (+ goedkoper). Dan zou ik het toch gewoon bij wiet houden. Anders moet je iemand zoeken in het buitenland die het voor je wil bestellen en dan wil doorsturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het effect is zoals wiet, maar het duurt wel langer. Opzich een legaal alternatief, maar nu die cannabinoide gevonden is maak ik mij gewoon zorgen om de effecten op je gezondheid van spice...Dat is de reden dat ik het niet meer gebruik. Er is nog te weinig bekend over JHW-018.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, laat het allemaal maar lekker hangen met die spice diamond. ik ben gewoon weer wiet gaan roken :blink: (heb t een jaartje niet gedaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jullie wel eens weed gerookt? Ik kreeg alleen maar een nare smaak van die spice in mijn mond.

en koppijn. Beter blijven we gewoon aan de weed gasten.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...