Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Retard

Oregon Rocket+freebees

Recommended Posts

Da's een mooi vooruitzicht, man :o

 

Ik verwijder ook alleen de grote bladeren, met iets bijknippen.

Nu de planten droog zijn, of bijna:

het verwijderen van de kleine blaadjes kun je het snelste met de hand doen.

eerst even kamerdroog laten worden(24/48 uur)

en de kleine blaadjes breek je dan zo van de top af.

je strijkt ze tegen de haren in.

 

groetels weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kannaz Dat van dat hash maken dacht ik dus ook! lijkt me wel eens leuk om ( onprofessioneel :o ) te gaan maken.

 

@Weetjes Hoe bedoel op kamer temperatuur laten drogen, ik heb ze al ruim drie weken laten hangen in een donkere schuur die op kamer 22 graden was gestookt met een lucht vochtigheid van 50% :o

 

 

Ach ik ben maar gewoon begonnen, en het lukt aardig. :)

Ik heb de eerste plant nu voor de helft geknipt en heb er al 25 gram afgehaald ! :) dat gaat leuk worden als ik straks alles heb gedaan XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is niet bedoeld om het topic omhoog te bumpen, maar zo is het mijn kweekverslag helemaal compleet naar mijn inziens, zodat een ander kweeker weet wat hem te wachten staat.

 

Hmm heb opeens zin een verslag te schrijven over mijn kweek van vorig jaar.

 

Type: Oregon Rocket ( Sannie basic seeds )

Bloeitijd:10 weken

Gegroeid in specie kuipen van 40 liter

 

Uiterlijk:

 

De toppen zijn vrij klein maar compact, op de toppen zijn veel thc kristallen aanwezig, ze vonkelen ook mooi in het licht :verrygood

 

Geur:

 

Toen ik voor het eerst eens ging zitten en de topjes besnuffelde deed de geur mij denken aan grapefruit! Ik weet niet of dat kan, of dat ik gewoon slecht ben als het gaat om geur herkennen. Maar het rook in ieder geval erg lekker. Toch rook je er ook een water scherpere kruidige lucht doorheen die zeker niet vies was.

 

Smaak:

 

Zoals de geur dus al wel verklapt had proefde ik bij het uitademen een vleugje grapefruit! Zoet maar toch ook wat bitter, erg lekker al zeg ik het zelf ! De wiet zelf rookt zeker niet zwaar, de rook rolt lekker naar binnen en is voor iemand met astma zeer goed te doen ( ik weet het, erg slim dat roken met astma gelukkig blijft het bij 1x per week op vrijdag.. )zelf heb ik eigenlijk helemaal geen last van de rook, en het helpt me soms zelfs van een benauwdheid af ( eigenlijk ook wel logisch ). Ik had voor dat ik mijn eigen wiet teelde wel eens een joint gerookt van een vriend zijn kweek, die scheurde mijn longen zowat uit elkaar. Het verraste mij dus wel.

 

Effect:

 

Na 2 a 3 trekjes ( 0.6 g ) voel je een duidelijke stoned opkomen, die na zo'n 10 minuten verloopt naar een lekkere high.

Het effect houd zo'n 1,5 uur vol, waarna hij langzaam wegtrekt en je na 2 uur haast niks meer voelt!

Als ik hem 's avonds rook om vervolgens ergens te gaan hangen, dan kan hij erg slaapverwekkend zijn, das dan wel weer jammer.

Als je echter actief gaat dansen, wordt je alleen maar actiever na het roken :rolleyes:

 

Overall:

 

Eigenlijk heb ik niet veel vergelijk materiaal omdat ik nog nooit een joint uit een coffee shop heb gerookt, en dus alleen geniet van mijn eigen kweek. Al met al ben ik wel heel tevreden, en vind ik het een lekkere roker. Ik geef hem geen cijfer omdat ik deze dus nergens op kan baseren.

 

gallery_17462_5267_119931.jpg

gallery_17462_5267_2174305.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...