Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Retard

Oregon Rocket+freebees

Recommended Posts

@Max

 

Ok, ik heb nu iig de plantjes ondersteunt met een stokje en de bakjes afgedekt met plastic.

 

@ThePhenomNL

 

Ja dat doe ik nu idd ook, kwam zelf al wat verschijnselen van overbewatering tegen :welcome: ( wat naar beneden hangende blaadjes ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, ik vond de plantjes nu groot genoeg om buiten te staan onder een afdakje,

De plantjes zien er nog steeds lekker groen uit en ze zijn ook lekker bezig met groeien.

Ook beginnen de blaadjes een beetje te ruiken.

 

check de pics.

 

med_gallery_17462_5267_1439176.jpg

 

med_gallery_17462_5267_1830766.jpg

 

med_gallery_17462_5267_1425715.jpg

 

Ik hoor weer graag wat jullie er van vinden en wat beter kan! ondertussen blijf ik lekker doorgaan zoals ik nu bezig ben :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er goed uit. wel opletten met die 2 dat in hetzelfde potje staan. je zou verschieten van hoe snel ze wortels ontwikkelen ( heb het zelf ook voorgehad ) en als je ze dan later wil overpotten kan je de wortels beschadigen omdat deze door elkaar gegroeid zijn. op tijd verpotten is dus de boodschap

 

peace!

 

max

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Maximus

 

Ok ty voor de tip kan ik me daar alvast op voorberijden, ik had eigenlijk al zo'n vermoeden :(

 

 

Heeft hier iemand ervaring met de oregon rocket ?? Ik wil namelijk wel weten hoe ze gaat smaken als alles goed gaat :D.

En weet iemand of het een Autoflower is, of is ze afhankelijk van de lichcycles die haar laat bloeien ?? Ik heb dit helaas niet kunnen terug vinden op sannies site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@retard: neen dit is geen autoflowerer, deze gaat waarschijnlijk in het vroege najaar afgebloeid zijn.

dat begint waneer de dagen weer korter beginnen te worden en als ik mij niet vergis is dat ergens eind juli... zeg het mij maar als ik het mis heb)

 

ga je topic zeker volgen want ik ga ook buitenkweekje met oregon rocket proberen...

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djpopol

 

Oké gaaf, zeg het me even wanneer jouw topic is geopent, lijk me leuk om te gaan volgen.

Ik zal straks even wat foto's opladen ( uploaden :D ) met de vorderingen van mn plantjes :D

 

Zo een updatje:

 

med_gallery_17462_5267_1105392.jpg

 

Is hij niet mooi :o Had net geregend buiten, Ik heb sommige plantjes verstevigd met een sate stokje omdat ze erg topzwaar waren.

 

med_gallery_17462_5267_1311620.jpg

 

 

 

En dan een probleempje... :( kan iemand mij a.u.b vertellen wat er aan de hand is met het plantje op deze foto ( bruine stippen op de bladeren ) ik vertel er alvast bij, eigenwijs dat ik ben geweest heb ik toch een heel klein beetje voeding door het water gedaan toen ik ze wat water gaf, zal dit de oorzaak zijn ( het is maar een plantje ).

 

med_gallery_17462_5267_626418.jpg

 

 

Voor de rest gaat het prima met de plantjes :tu sommige zijn wat kleiner dan de ander maar dat komt wel weer goed :) ik heb helaas helaas niet meer in de gaten wat nou de freebees zijn en wat de oregon rocket's zijn maar dat zal denk wel weer duidelijk worden als ze groter zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, het heeft hier vanmiddag ontzettend hard geregend, en sommige potten zijn dan ook helemaal doorweekt :(. We zullen zien wat er van gaat komen.

 

Zal morgen als ik tijd heb foto's plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo een update, tis ff wat later geworden, maar hier zijn de volgende foto's

 

med_gallery_17462_5267_2189750.jpg

 

Beetje vreemde blaatjes, plantjes is volgens mij ook een beetje aan het stressen :execute

 

med_gallery_17462_5267_1622545.jpg

 

Is dit al een teken van geslacht, of zijn het blaadjes die uit de oksels groeien ??? ik weet het niet :D

 

med_gallery_17462_5267_1823213.jpg

 

 

Volgens mij gaat het wel goed :doctor:

Maar ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ik ben terug van weggeweest, ik was eerst van plan hier een volledig verslag van te maken, maar jammer genoeg werd er niet gereageerd op mn topic dus ben ik er maar mee gestopt.

 

Toch wou ik nog wel even laten zien hoe het nu met mijn planten gaat:

 

med_gallery_17462_5267_615575.jpg

med_gallery_17462_5267_2174305.jpg

med_gallery_17462_5267_773293.jpg

med_gallery_17462_5267_1932697.jpg

med_gallery_17462_5267_1658783.jpg

med_gallery_17462_5267_119931.jpg

 

Ik vind ze er goed uit zien ( voor mijn eerste kweek ) ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Enig idee wanneer ze klaar zullen zijn met bloeien ? ze zitten nu in week 7 of 8 ( hang af per plant ) ik ga voor eind september !

Over de opbrengst heb ik geen flauw idee ( gok please ! :D ) aangezien dit mijn eerste kweek is.

Volgende keer ga ik alleen wel dieven er zitten te veel kleine toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retard,

 

Zie jou topic nu pas mijn excuses.

Voor je eerste poging moet ik je toch feliciteren.

Erg mooie planten. Hoeveel zijn het er juist?

Welke voeding geef je.

Denk toch dat je makkelijk 200gr haalt.

Succes

 

Grtz

 

Isan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Isan

 

Bedankt, tja kan gebeuren hè.

Het zijn in totaal 5 planten waarvan er een dood lijkt te gaan ( te meest rechtse ).

Ik hoop dat hij er weer boven op komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauwiwauwi, iz lookin good

 

i like :D

 

ja mooie planten heb je, ik zou niet weten wat je eraf haalt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty voor de complimentjes :lol:,

Hoelang zullen ze nog moeten bloeien? Ik denk nog 2 weken... :lol:

 

Ben nu druk bezig met zoeken hoe ik straks het best kan knippen... Iemand tips?

Moet ik ze gewoon omhakken laten drogen en dan knippen ? of de toppen er af halen die knippen en dan laten drogen??

 

En ik spreek wel leuk over knippen... maar hoe ? :D

 

Ik ga nu maar naar bed

 

Later

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten heb je daar staan. En als je nog geen rot hebt krijg je vast een mooie oogst.

 

Heb ook nog geen ervaring met knippen en drogen maar hier vind je alvast wat info:

knippen en drogen

 

Heel veel succes :wave: !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Boogscutter

 

Thanks !, ik heb er net even gelezen, er staat alleen jammer genoeg niks in over het knippen van je toppen. Al heb ik al wel wat gelezen over en denkbeeldig sherry glas er over heen, en dan alle bladeren en dingen die er buiten vallen er af knippen ?? :wave:

Naja ik ga maar even verder research plegen.

 

Ik vind trouwens dat de Oregon Rocket een leuke en erg sterke plant is om te kweken, ik heb totaal geen last gehad tijdens het hele grow proces.

En ik hoop dat dat de laatste 2 weken ook zo blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gezegd met dat sherryglas maar daar komt het wel op neer ongeveer.

Met een fijn schaartje uiteraard.

Wijst zichzelf uit en als je er al is naast zit is dat zeker geen ramp.

Blaadjes wegknippen en dan verschijnen de bloemetjes :wave:

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Isan

 

K tof, ga het ik zal het allemaal beleven als ze eenmaal klaar zijn met bloeien, ik kan niet wachten!

Ik denk dat ik van mijn knip afval wietboter ga maken, stond hier ergens op het forum hoe dat moest, denk je dat ik ook de normale bladeren van de stam daarvoor kan gebruiken ( zolang ze natuurlijk niet geel verrot of aangevreten zijn ! :wave: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Retard :wave:

 

Mooie planten heb je daar, ziet er allemaal heel goed uit.

 

Voor die boter en alle andere gerechten kan je enkel de bladeren gebruiken met THC-kristallen op hé, gewone bladeren zonder dat wit blinkend spul op mee in je eten verwerken heeft niet veel zin denk ik.

Maar je zal wel genoeg knipafval hebben denk ik.

 

Succes nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cocoa

 

Ok ty, en ja knip afval zat denk ik.

Het wordt nog een helse klus om alles te knippen als ik vele verslagen mag lezen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer even een updaten,

 

Vandaag was ik lekker bezig met mijn planten toen ik een verdachte bruine pek tegen kwam die ook wel erg gemakkelijk los liet... top rot dus :wave: gelukkig is het maar een kleine top maar daar heb ik nu jammer genoeg wel 1/4 van moeten weg knippen.. ( zal ik deze top er nu maar helmaal af halen of gewoon lekker door laten groeien? )

 

 

Daarbij heb ik nog een vraag..

 

Ik heb alle kleine topjes/pluimpjes die op de takken van de zei toppen groeien deels verwijderd, met als achterliggende gedachte dat dan alle energie gaat naar de desbetreffende zei top zodat deze makkelijk te drogen is en ik niet allemaal van die kleine dingetjes heb. Klopt deze gedachte ook ?? ik hoor het graag ( btw het is al te laat ik heb het geknipt XD maar voor de volgende keer zou ik het graag weten :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het dieven van popcorn (kleine lichte topjes onderin de plant) wordt bij tomaten veel gebruikt (dan uiteraard de kleine tomaten onderin) en heeft bewezen resultaat op te leveren. Kan niet met zekerheid zeggen dat dit ook bij cannabis zo werkt, maar het lijkt me wel aannemelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mm, naja we zullen het zien :P Ik hoop dat ik dan wat dikker toppen overhoud in plaats van 'popcorn takjes', maar misschien ben ik er wel wat te laat mee...

Maar dat maakt niet uit ik vind het al een hele geslaagde kweek ! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo heb die zei top met rot er maar afgehaald omdat hij er niet beter van werd,

zo heb ik ook voor het eerst in mn leven geknipt en ik zou niet weten hoe het is gegaan, oordeel zelf maar en tips are very very welcome :wave:

 

med_gallery_17462_5267_225865.jpg

med_gallery_17462_5267_896818.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het had nog langer gekund maar soms heb je geen keuze,toch zo te zien zijn er mooi veel cristallen en zal het een lekker high efeckt geven

 

veel rookplezier

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...