Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Buble

Inval

Recommended Posts

Op dit moment zijn ze bij een huis om de hoek bezig de boel aan het leeg halen ,ze gaan de hele buurt door

Gelukkig ben ik nog niet op gestart na me vakantie

 

Buble

 

edit; ze rijden me huis net voorbij ,afbreken gaat sneller dan opbouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je geluk buble!

 

succes man.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

phew!!!

 

enig idee waar ze op letten? Of denk je dat ze de oogst van bel misdaad anoniem aan het binnenhalen zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoort tochwel vaak van een anonieme tipgever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vind ik wel erg vervelend hoor, wie weet zit je zondag ochtend met je buurman op de koffie en smiddags belt die die anonieme lijn..

 

Als je dan tog zon held bent, wees dan ook een kerol om je naam te zeggen, maargoed deze mening is vast naif, maar weerspeigelt me woede:(

 

Hoop dat je niet gepakt word buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn het toch een stel smeerlappen die ambtenaartjes. :whistling

 

zijn ze nu ook al begonnen met razzias,......moet niet gekker worden

al vrees ik het ergste,..!!!!

 

Hoop dat je er goed van af komt buble,

Het zal inderdaad wel zon NSB,er geweest zijn die het betreffende adress erbij heeft gelapt.

Zielig!! maar helaas ze bestaan nog steeds.... :verrygood

 

Sterkte ,....ik hoop dat de schrik al is gezakt.

 

En anders gauw een dikke spliff opsteken,..!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hetzelfde meegemaakt , dus ik weet hoe je je voelt!!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hoort tochwel vaak van een anonieme tipgever

 

Na 1 anonieme tip gaat de politie niet gelijk over tot een inval hoor..

 

anyways, succes Buble, hopelijk heb je genoeg voorraad om de zenuwen in bedwang te houden? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon tegen niemand zeggen he dat je kweekt , wie moet dan de tiplijn bellen?

 

als je via misdaad anoniem gepakt word is het meestal je eigen schuld,

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of d'r is weer met de meter gekloot :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na 1 anonieme tip gaat de politie niet gelijk over tot een inval hoor..

 

anyways, succes Buble, hopelijk heb je genoeg voorraad om de zenuwen in bedwang te houden? :verrygood

Na 2 wel... Dat zijn de voorschriften...

 

Maar goed, de Anonieme Tiplijn, beter bekend als Lijn M. of MeldMisdaadAnoniem is LETTERLIJK Fascistisch gedoe!

 

Ik ben ABSOLUUT tegen een anonieme tiplijn. De vraag is waarom iemand anoniem wil blijven, juist ja of omdat je voor je leven te vrezen hebt of omdat je de moraalridder bent die bang is gestraft te worden voor het afbreken van de maatschappij op ieder punt.

 

Natuurlijk weet ik dat in sommige gevallen het anoniem melden van een klacht goed is, je bent immers als tipgever over maffiosi o.i.d. je leven echt niet zeker en daar is het een goede zaak dat dit anoniem blijft. Maar de regering zorgt bewust voor dit soort NSB praktijken (en hoopt hier ook op, NORMEN EN WAARDEN hé) bewust in gang om zo de "burgerlijke ongehoorzaamheid" eens flink in te dammen, hier ben ik tegen.

 

Anoniem is onzin, beschermd is een beter punt. Natuurlijk moet de melder van een misdaad niet uitgebreid in het nieuws komen, dat is fout. Maar op z'n minst kunnen de gegevens discreet behandeld worden. Zo kan bij een moordzaak de tipgever in leven blijven en bij een gevalletje burgerlijke ongehoorzaamheid de samenleving weer iets normaler worden omdat de melddrempel net even lager is...

 

Pfff... Meld misdaad anoniem ==> Naai je buurman anoniem.

 

Succes, Buble, ik hoor het wel van een vriend die bij je in de buurt woont.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het halve land aan alcohol en medicijnen en de blauwe slaven storten zich weer op wietplantjes.

 

echt sukkels zijn het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och, mijn klandestine destileerderij zullen ze me vast niet aanrekeken als ze binnen komen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een kamertje met 6 lampen aan de voorkant van het huis , vrij basis, een aantal vuilniszakken met planten klaar voor de oogst , zal wel stank overlast zijn geweest heb geen filter gezien

Ze hebben de halfe dag de container laten staan bij het buraeu ,ik heb er nog even om heen gelopen en geroken

Helaas weer 1 zonder hobby

Me eigen lampen branden nog niet dus ik heb niks te vrezen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Buble, ik heb ook een ontruiming gezien van een buurman op de bovenste etage van een flat. Dan ga je wel ff flippen. Achteraf hoorde ik "was met de meter gekloot". Gekloot met de meter levert brandgevaar op, op zich geen medelijden met hen als ze dan gepakt worden.

 

:verrygood

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het nou wel slim om zoiets te posten? De politie zal hier denk ik ook wel eens een kijkje nemen.

Ze weten welke plantage er vandaag is opgerold en weten dus in welke straat je woont, en als die straat niet al te groot is ben jij óók zo gevonden, even wachten tot je weer een vers kweekverslag begint en ze hebben je :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die opsporingsmethoden durven ze niet te gebruiken.

 

Daarbij zijn ze niet op zoek naar plantages maar ze moeten ze tegenkomen, dan mogen ze het forum enkel gebruiken als punt van confirmatie maar ze mogen niet zoeken op het forum naar plantages, en dat soort dingen kost al veel te veel tijd met alle formulieren die ze in moeten vullen, geloof me, er zijn maar een paar agenten die het ontruimen leuk vinden hoor... De meesten zijn er gewoon nog nooit mee in aanraking geweest en weten niet precies hoe ze er mee om moeten gaan en of ze er ja of nee een probleem van moeten maken...

 

Maar goed.... Toch kut Buble...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...