Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest the_truth

Mods Zijn Slecht Voorbeeld

Recommended Posts

Nou, toch zie je ook hier zoals wel vaker dat " macht" corrumpeert.

Genoeg berichten al voorbij zien komen waarbij mods argeloze newbees de oren wassen, op wat mij betreft niet ideale wijze :rofl, of even wat bagger en gal op subtiele wijze over iemand uitkieperen..

Groffe woorden zie ik weinig/niet, maar wel eens vervelende " ladingen" in berichten met wat gebrek aan respect.

 

Berichten die je eigenlijk van de bezoekers niet wil tolereren omdat ze vaak het begin zijn van vervuilende moddersmijt topics.

 

Zulks werpt juist een smet op mods en zijn de bronnen voor het ontstaan van zulke topics en van een massa bans neem ik aan... :(

Iets meer voorbeeldgedrag zou misschien wel goed zijn en dan is het perfekt! ;)

 

Maar goed wie onschuldig is werpe de eerste steen!

 

We zijn allemaal mensen, dus niks menselijks is ons vreemd. De bezoekers niet en de mods niet, gewoon respect is wmb het sleutelwoord.

Het is zo makkelijk om via internet azijn te gaan pissen of iemand af te zeiken.

 

Mijn azijnfles is leeg.

 

Bedankt voor dit forum en keep up the good work! :(

 

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even nogmaals voor de duidelijkheid:

Een mod kan alleen in de hem toegewezen sector modderen, een mod+ in alle sectoren en een ban wordt door mods in de modsectie aangevraagd bij de admins.

Dit komt echter zelden voor omdat de gangbare weg via PM`s verloopt.

Het is dus absoluut niet zo dat een mod je "eventjes gaat bannen", hier gaat een heel proces aan vooraf in de modsectie.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou, toch zie je ook hier zoals wel vaker dat " macht" corrumpeert.

Genoeg berichten al voorbij zien komen waarbij mods argeloze newbees de oren wassen, op wat mij betreft niet ideale wijze :(, of even wat bagger en gal op subtiele wijze over iemand uitkieperen..

Groffe woorden zie ik weinig/niet, maar wel eens vervelende " ladingen" in berichten met wat gebrek aan respect.

Bij modereren geldt de 10/90 regel: 10% van de leden zorgen voor 90% van de mod acties. Met name nieuwe leden weigeren steevast de regels te lezen (laat staan zich er iets van aan te trekken :( ), zich voor te stellen (zoals hun heel vriendelijk wordt verzocht in hun welkomst bericht), zoekt absoluut niet, plaatst de topics in de verkeerde secties etc etc. Daarom houden we met name bij nieuwe leden de teugels wel een beetje kort. Als je ze in een vroeg stadium al wel wijst op hoe het moet, en dat doet in het topic zelf ipv via pb, gaat daar ook een voorlichtende werking van uit voor de rest van de nieuwe leden. Zelden wordt een nieuw lid daar direct voor gewaarschuwd, dan moet ie het wel heel bont maken zoals 3 topics plaatsen in drie verschillende secties en dan nog klagen ook dat er twee weg gehaald worden. Je wilt ook niet weten wat voor PM's wij af en toe binnen krijgen :rofl.

 

Je weet hoe het gaat... je meldt je aan en moet dan verplicht accoord gaan met de forumregels, klik klik weg. Vandaar dat we daar iedere keer weer op moeten wijzen. Het is vervelend maar niet te voorkomen. Als je in het begin een beetje daadkrachtig optreedt voorkom je een hoop rommel.

 

Bans komen maar heel weinig voor, er gaan vaak vele maanden voorbij dat er geen ban wordt uitgedeeld op het forum, en zo hoort het ook. Het lijkt nu net of we links en recht bannen, maar dat is volstrekt niet het geval. Vaak is het zelfs slechts een administratieve ban omdat een lid een nieuwe id heeft aangemaakt omdat hij het vertikt met de admins contact op te nemen om hun wachtwoord te laten resetten, meestal omdat ze óf hun e-mail adres niet meer weten óf dat e-mail adres niet meer bestaat. Een dubbele id is nu eenmaal verboden.

 

Wat anders overigens is dat de leden vaak op de mod stoel gaan zitten en onzinnige posts plaatsen, zoals "zoeken" "beter lezen" etc. Dat kun je dus beter niet doen. Je hoeft niet op een topic te reageren en als het al reeds een keer gezegd is behoeft dat geen aanvulling. Dat is topicvervuiling. Gebruik dan liever de p_report.gif button en laat het aan de mod over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over reports in mijn inbox gesproken;

 

gallery_4533_1090_3456.jpg

gallery_4533_1090_8799.jpg

gallery_4533_1090_6161.jpg

gallery_4533_1090_6946.jpg

gallery_4533_1090_644.jpg

 

Iemand die een dagje wilt ruilen ? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordat Mikeh mod werd.

Heb ik wel eens meegemaakt dat ie zelf van de chat af werd geknikkerd :rofl

 

Carnaval doet gekke dingen met een mens he Mikeh :(

 

Dus ook mods zijn mensen, al zijn ze af en toe raar.

 

 

Denk ook dat ze ons soms wel ff op een andere manier zouden willen aanspreken. Ziets van eughhhhhhh HEE VUILE EIGENWIJZE LUL, IK HEB JE NOU ZOU VAAK GEWAARSCHUWD DAK IJ JE GEWOON MET JE ROTTE TERING KOP TEGEN DE MUUR ZOU WILLEN SLAAN EN VERROT TRAPPEN. :(

 

Maar ja dat mogen ze niet en daarom zit er soms een wat lang verhaal in een tekst.

 

Dus CHAPEU.

 

gR ERT

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh :( ....klacht van medical hennep olie .....ola...ging dit over mij?

 

Wtf did i do wrong? :(

 

Owkee twas mss gewoon de naam....en dan ging het dus niet over mij :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja waar gehakt wordt vallen spaanders... Mensen van alle rangen en standen maken wel eens " fouten" zelf geef ik de voorkeur niet hard op fouten in te hakken, maar wel hardt.. :rofl Lukt ook niet altijd.. :(

 

Vwb het zoeken, ik zoek altijd eerst voor ik iets post, om verschillende redenen:

 

Het gaat sneller dan een topic te maken en wachten op een relevante reactie. Waar de spoeling kwa reacties soms ook nog eens erg dun is.

Niet de database vervuilen met vragen die al ettelijke keren beantwoord zijn.

 

Dus neem bij deze van mij aan dat als ik iets vraag gezocht heb maar niet gevonden! :(

 

Dat wil niet zeggen dat het er niet is, het kan moeilijk te vinden zijn of ik ben een noob kwa zoeken, kan ook. ;)

 

Groetjes en fijn weekend allemaal,

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog steeds dat gezeik over de mods :(

 

rook is een blow man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrom is alles na bericht #12 ineens gezeik? :rofl

 

Niet zoveel blowen jongen... :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
nog steeds dat gezeik over de mods :(

nee hoor. integendeel als je effe verder leest. Maar het is wel eens goed om uit te leggen wat er nu allemaal achter de schermen gebeurt. Een report wil overigens niet zeggen dat we dan een lid automatisch waarschuwen oid. Het gaat ook vaak niet over de topic starter zelf, maar een post in dat betreffende topic die gerapporteerd wordt, zoals lege posts, dubbele posts, off-topic posts etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

af en toe zie ik wel eens een schermafbeelding van een mod voorbij komen,......met inbox 366 berichten.

 

Ik hoef ff niet :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, gewoon samen, met z`n allen. een paar afspraken nakomen.

Mits iedereen zich aan een paar regeltjes houdt zijn er geen mod acties nodig.

Regeltjes die vrij flexibel zijn en waarmee je akkoord bent gegaan toen je jezelf aanmeldde.

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jongens en meisjes................Waarom komt dit me zo bekend voor!!!?? :(

Ik ken er nog wel een die zo lastig was!!! ;)

 

Voor de goede orde , het respect is er zeer zekers wel hoor!!! Sommigen ontgroeien de puberteit net ff iets later ( zo'n 30 jaar ) als de gemiddelde mens :rofl

 

Nou niet meer zeiken en doorgaan met die hap. gloeiende gdvrrr :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo,

 

Zullen we nu weer verder gaan met growen of hoe zit het? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wie ben jij??

Gelieve jezelf voor te stellen in de juiste sectie zoals al eerder gevraagd is !

Share this post


Link to post
Share on other sites

een klein kind dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joe, doe niet zo kinderachtig, er wordt je vriendelijk verzocht je even voor te stellen.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
:(

 

en dit is precies ,waarom ik begrijp dat de moderators kort door de bocht zijn.(mischien soms wel iets te kort door de bocht , maar begrijpelijk , want jullie zijn ook maar mensen , toch ?)

en als ik zie hoeveel klachten pm,etjes mikeh heeft gekregen , dan zijn er nogal wat zeikerts

geloof dat ik regelmatig de bocht uit zou vliegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk altijd aan dit !

 

 

 

 

 

 

Wwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhooooeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aa

 

 

 

bad boy bad boy !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn idd mods die niet modden volgens de gedachte geest van het WF.. maar meer op omdat ze iemand niet aardig vinden etc... Dat zul je altijd hebben.. op elk forum...

 

het stijgt ze een beetje naar de kop.... ze verpesten het voor de rest joh...

 

er zou eigenlijk een vooruitgangsgesprek gehouden moeten worden! :welcome: en WF gebruikers vragen naar mening.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een functionerings gesprek voor moderators :welcome: :) ;)

 

Noge even en het begint hier al op een echte maatschapij te lijken en dat is volgens mij niet wat we willen :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoeft denk ik niemand naar zijn mening te vragen.

als je oprecht denkt dat er een gericht probleem tegen jou is door een mod. dan raporteer je dat toch?

 

Als je een probleem hebt met iets anders toch ook?

Als er niets wordt gemeld is er ook geen basis voor iemand om het over het functioneren van een mod te hebben.

Dan ga ik er vanuit dat je het vertouwen kunt geven aan de ontvangers van een klacht,

dat die op een integere manier behandeld wordt.

 

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen kuren, dat is al herhaaldelijk gemeld,

soms kan het lastig zijn, maar ik denk wel dat we allemaal de kracht moeten hebben om daar over heen te stappen.

 

Als er dan nog een probleem blijft bestaan, moet iemand dat gewoon melden per report.

 

Anders wordt het toch snel te vaag discusieren?

en dan sluipen de misverstanden er helemaal snel in.

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

HET IS ERG GENOEG ZO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...